табло
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- terziev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 288
- Регистриран на: 11.07.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: mega10B18
табло
искам да попитам сложна ли е подмяната на цялото табло, нямам предвид уредите. за колко време става долу-горе като за първи път, и евентуално някакви съвети ако може да ми дадете много ще съм благодарен!
- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
бърджи става
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
- terziev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 288
- Регистриран на: 11.07.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: mega10B18
KIM написа:ако не знаеш тайните на таблото не моеш без чупене или драскане
100% съм сигурен

- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Aз с баща ми сменяхме табло на Е30 и не е невъзможно трудно, но не е и елементарно. Процедурата не е сложна, но самото нагаждане е кофти. Неща, които да имаш в предвид :
1. Махаш волана
2. Махаш кората под волана (над педалите)
3. Бъркаш отвътре, зад пластмасата, която е точно под уредите, за да отвиеш нейните 2 гайки и да я извадиш.
3. Отвиваш болтчетата, които държат уредите зад свалената пластмаса
4. Отвиваш болтчетата на уредте, които са хванати за сенника на уредите
5. Вадиш уредите, като ги изключваш от двете букси
После можеш да минеш на друг етап, от който можеш и да започнеш, сам избираш
1. Махаш пепелника за задните пасажери
2. Махаш един винт, който е под извадения пепелник, за да освободиш барчето на ръчната.
3. Самото барче на ръчната се държи с 2 щипки за предното барче, трябва да го извадиш (внимавай да не ги счупиш) и да изхлузиш "кожуха" на ръчната спирачка покрай самия лост на ръчната.
4. Махаш пепелника, на предното барче.
5. Отвиваш (ако не се лъжа) болтчетата, които държат предното барче и го махаш.
6. Махаш врътките на парното с дърпане
7. Махаш всякакви копчета (авариини, ръкохватките на жилата за парното, бе всичко що може да се тегли и маха) и чак тогава се маха самия панел на парното, но не помня на какво се държеше той (огледай там за болтчета, щипки, пак внимавай с тегленето, ако не става може да си объркал нещо)
8. Махаш решетките на парното (откъм прозорците и 2-те централни)
9. Махаш жабката - крепи се на 2 въженца.
10. Отвиваш болтове, дето държат компютъра в жабката и махаш стойката + самия компютър (включен на букса)
11. После наистина не помня, но таблото се държи на няколко болта отстрани към метални планки, за страничните колонки
12. Махаш там таблото, но имай в предвид въздуховодите на парното, трябва да се демонтират, внимавай също с инсталацията
После в някакъв обратен ред сглобяваш. Много е шибана процедурата, защото неизбежно се чупят някои пластмасови щипки, губят се болтчета, доста трудно се нагаждат въздуховодите на парното (ако не ги нагудиш няма да имаш въздушен поток и съответно парно - лошо в студа). Освен това кабелите са организирани с връзки и трябва да ги срещеш за да извадиш таблото, а после трудно ще ги вържеш със свински опашчици по същия начин. Самото вкарване и напасване на таблото също е кофти! Успех и дано не съм те подвел нещо:)
1. Махаш волана
2. Махаш кората под волана (над педалите)
3. Бъркаш отвътре, зад пластмасата, която е точно под уредите, за да отвиеш нейните 2 гайки и да я извадиш.
3. Отвиваш болтчетата, които държат уредите зад свалената пластмаса
4. Отвиваш болтчетата на уредте, които са хванати за сенника на уредите
5. Вадиш уредите, като ги изключваш от двете букси
После можеш да минеш на друг етап, от който можеш и да започнеш, сам избираш
1. Махаш пепелника за задните пасажери
2. Махаш един винт, който е под извадения пепелник, за да освободиш барчето на ръчната.
3. Самото барче на ръчната се държи с 2 щипки за предното барче, трябва да го извадиш (внимавай да не ги счупиш) и да изхлузиш "кожуха" на ръчната спирачка покрай самия лост на ръчната.
4. Махаш пепелника, на предното барче.
5. Отвиваш (ако не се лъжа) болтчетата, които държат предното барче и го махаш.
6. Махаш врътките на парното с дърпане
7. Махаш всякакви копчета (авариини, ръкохватките на жилата за парното, бе всичко що може да се тегли и маха) и чак тогава се маха самия панел на парното, но не помня на какво се държеше той (огледай там за болтчета, щипки, пак внимавай с тегленето, ако не става може да си объркал нещо)
8. Махаш решетките на парното (откъм прозорците и 2-те централни)
9. Махаш жабката - крепи се на 2 въженца.
10. Отвиваш болтове, дето държат компютъра в жабката и махаш стойката + самия компютър (включен на букса)
11. После наистина не помня, но таблото се държи на няколко болта отстрани към метални планки, за страничните колонки
12. Махаш там таблото, но имай в предвид въздуховодите на парното, трябва да се демонтират, внимавай също с инсталацията
После в някакъв обратен ред сглобяваш. Много е шибана процедурата, защото неизбежно се чупят някои пластмасови щипки, губят се болтчета, доста трудно се нагаждат въздуховодите на парното (ако не ги нагудиш няма да имаш въздушен поток и съответно парно - лошо в студа). Освен това кабелите са организирани с връзки и трябва да ги срещеш за да извадиш таблото, а после трудно ще ги вържеш със свински опашчици по същия начин. Самото вкарване и напасване на таблото също е кофти! Успех и дано не съм те подвел нещо:)
BMW only!
- terziev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 288
- Регистриран на: 11.07.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: mega10B18
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Кожения калъф около скоростния лост и топката на скоростите също ще ти се наложи да махнеш, това е най-важното 

BMW only!
- Митко Стоянов
- Чичо Митко
-
- Мнения: 2303
- Регистриран на: 12.01.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 и W209
- Мечтае да кара: DDT на море :)
Може и да не ги махаamd написа:Кожения калъф около скоростния лост и топката на скоростите също ще ти се наложи да махнеш, това е най-важното


Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю



- GEORGIEV
- Е30 Fanatic
-
- Мнения: 2057
- Регистриран на: 7.09.2005
- Местоположение: Севлиево
- Пол: Мъж
- Кара: от онея старите....
- Мечтае да кара: магазинска е30-ка
ми как така без да ги маха
и като слагаш новото табло гледаи много внимателно и стягаи всичко и подлагаи някъде нещо ако трябва за да избегнеш след това неприятни пукания и поскръцвания ,който мен лично биха ме побъркали максимално

и като слагаш новото табло гледаи много внимателно и стягаи всичко и подлагаи някъде нещо ако трябва за да избегнеш след това неприятни пукания и поскръцвания ,който мен лично биха ме побъркали максимално


- bavareca_86
- Ох, на баба!
-
- Мнения: 3297
- Регистриран на: 6.02.2007
- Местоположение: Берлин
- Пол: Мъж
- Кара: селскостопанска машина
- Мечтае да кара: 4етириосен самосвал
..
не е нужно да сваляш волана,амд те е изплашил като го е описал така,няма нужда и да сваляш кората под волана
само пласмасата от горната страна на волана 


- GEORGIEV
- Е30 Fanatic
-
- Мнения: 2057
- Регистриран на: 7.09.2005
- Местоположение: Севлиево
- Пол: Мъж
- Кара: от онея старите....
- Мечтае да кара: магазинска е30-ка
ама ти прочете ли цялата тема и най-вече въпроса ........или реше ей така да напишеш нещо
май не си схванал за кво стаа въпрос

май не си схванал за кво стаа въпрос


- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Re: ..
bavareca_86 написа:не е нужно да сваляш волана,амд те е изплашил като го е описал така,няма нужда и да сваляш кората под воланасамо пласмасата от горната страна на волана
И как ще махне пластмасата от горната страна на волана, като не е махнал долната пластмаса - нали трябва отдолу да бръкне за винтовете на горната пластмаса

BMW only!
- bavareca_86
- Ох, на баба!
-
- Мнения: 3297
- Регистриран на: 6.02.2007
- Местоположение: Берлин
- Пол: Мъж
- Кара: селскостопанска машина
- Мечтае да кара: 4етириосен самосвал
Re: ..
кат се видим ще ти покажа какamd написа:bavareca_86 написа:не е нужно да сваляш волана,амд те е изплашил като го е описал така,няма нужда и да сваляш кората под воланасамо пласмасата от горната страна на волана
И как ще махне пластмасата от горната страна на волана, като не е махнал долната пластмаса - нали трябва отдолу да бръкне за винтовете на горната пластмасаВолана не се маха ако иска да демонтира само уредите, но за да махнеш цялото арматурно табло трябва да свалиш и него.

георгиев,аз разбрах само за таблото с уредите


- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Kaто се замисля май наистина става, аз мисля, че моя го свалихме, но може да е било заради удобство - все пак за какво да се пречка. Пък и като слага таблото за кво трябва да има волан - то и без него не е толкова лесно да го напаснеш:) Но зависи и от волана де - става дума за оригинални, а иначе няма как да измъкнеш уредите ако си със Спарко волан (примерно, имам в предвид друга форма, непозволяваща измъкването на таблото) от пазара или "фешъна"
Аз оставам с впечатление, че предишната Е30-ка нещо беше свила колонките, защото таблото пасна на планките, завихме го - няма лоп, няма троп, ама го набутахме под огромно напрежение и по средата, където са решетките на парното беше се огънало, след време пак се спука в най-големия студ. От троен стоп уж било 1:1 с това от двоен, значи проблема е бил другаде. Мъчихме се часове и насила беше единствения вариант да влезе.

BMW only!
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани