табло

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 288
Регистриран на: 11.07.2007
Местоположение: Варна
Кара: mega10B18

табло

Мнение от terziev » 23 Яну 2008, 14:16

искам да попитам сложна ли е подмяната на цялото табло, нямам предвид уредите. за колко време става долу-горе като за първи път, и евентуално някакви съвети ако може да ми дадете много ще съм благодарен!
Изображение
Явор написа:всеки който прави нещо,дори и безмислено по е30 си е един вид МАНЯК ;) тоест всички са маняци под общ знаменател :bowdown:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

Мнение от павката » 23 Яну 2008, 21:45

бърджи става
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче

моторспорт
Аватар
Мнения: 2451
Регистриран на: 5.04.2007
Кара: 332

Мнение от KIM » 23 Яну 2008, 21:57

ако не знаеш тайните на таблото не моеш без чупене или драскане ;)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 288
Регистриран на: 11.07.2007
Местоположение: Варна
Кара: mega10B18

Мнение от terziev » 23 Яну 2008, 22:58

KIM написа:ако не знаеш тайните на таблото не моеш без чупене или драскане ;)


100% съм сигурен :) аз и за това питам! да дадете някакви напътстивя
Изображение
Явор написа:всеки който прави нещо,дори и безмислено по е30 си е един вид МАНЯК ;) тоест всички са маняци под общ знаменател :bowdown:

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 23 Яну 2008, 23:44

Aз с баща ми сменяхме табло на Е30 и не е невъзможно трудно, но не е и елементарно. Процедурата не е сложна, но самото нагаждане е кофти. Неща, които да имаш в предвид :

1. Махаш волана
2. Махаш кората под волана (над педалите)
3. Бъркаш отвътре, зад пластмасата, която е точно под уредите, за да отвиеш нейните 2 гайки и да я извадиш.
3. Отвиваш болтчетата, които държат уредите зад свалената пластмаса
4. Отвиваш болтчетата на уредте, които са хванати за сенника на уредите
5. Вадиш уредите, като ги изключваш от двете букси

После можеш да минеш на друг етап, от който можеш и да започнеш, сам избираш

1. Махаш пепелника за задните пасажери
2. Махаш един винт, който е под извадения пепелник, за да освободиш барчето на ръчната.
3. Самото барче на ръчната се държи с 2 щипки за предното барче, трябва да го извадиш (внимавай да не ги счупиш) и да изхлузиш "кожуха" на ръчната спирачка покрай самия лост на ръчната.
4. Махаш пепелника, на предното барче.
5. Отвиваш (ако не се лъжа) болтчетата, които държат предното барче и го махаш.
6. Махаш врътките на парното с дърпане
7. Махаш всякакви копчета (авариини, ръкохватките на жилата за парното, бе всичко що може да се тегли и маха) и чак тогава се маха самия панел на парното, но не помня на какво се държеше той (огледай там за болтчета, щипки, пак внимавай с тегленето, ако не става може да си объркал нещо)
8. Махаш решетките на парното (откъм прозорците и 2-те централни)
9. Махаш жабката - крепи се на 2 въженца.
10. Отвиваш болтове, дето държат компютъра в жабката и махаш стойката + самия компютър (включен на букса)
11. После наистина не помня, но таблото се държи на няколко болта отстрани към метални планки, за страничните колонки
12. Махаш там таблото, но имай в предвид въздуховодите на парното, трябва да се демонтират, внимавай също с инсталацията

После в някакъв обратен ред сглобяваш. Много е шибана процедурата, защото неизбежно се чупят някои пластмасови щипки, губят се болтчета, доста трудно се нагаждат въздуховодите на парното (ако не ги нагудиш няма да имаш въздушен поток и съответно парно - лошо в студа). Освен това кабелите са организирани с връзки и трябва да ги срещеш за да извадиш таблото, а после трудно ще ги вържеш със свински опашчици по същия начин. Самото вкарване и напасване на таблото също е кофти! Успех и дано не съм те подвел нещо:)
BMW only!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 288
Регистриран на: 11.07.2007
Местоположение: Варна
Кара: mega10B18

Мнение от terziev » 24 Яну 2008, 1:29

ехеее ти как ме изплаши :) благодаря сега поне знам от къде да започна и от къде да мина1
Изображение
Явор написа:всеки който прави нещо,дори и безмислено по е30 си е един вид МАНЯК ;) тоест всички са маняци под общ знаменател :bowdown:

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 24 Яну 2008, 1:44

Кожения калъф около скоростния лост и топката на скоростите също ще ти се наложи да махнеш, това е най-важното :mhihi:
BMW only!

Чичо Митко
Аватар
Мнения: 2303
Регистриран на: 12.01.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Х5 и W209
Мечтае да кара: DDT на море :)

Мнение от Митко Стоянов » 24 Яну 2008, 1:45

amd написа:Кожения калъф около скоростния лост и топката на скоростите също ще ти се наложи да махнеш, това е най-важното :mhihi:
Може и да не ги маха :mhihi:
Изображение

Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю :mhihi: :mhihi: :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2132
Регистриран на: 30.11.2005

Мнение от porostorm » 24 Яну 2008, 2:14

mitko_n1 написа:
amd написа:Кожения калъф около скоростния лост и топката на скоростите също ще ти се наложи да махнеш, това е най-важното :mhihi:
Може и да не ги маха :mhihi:
Е как ще махне барчето м/у седалките :roll:
:yes:

Е30 Fanatic
Аватар
Мнения: 2057
Регистриран на: 7.09.2005
Местоположение: Севлиево
Пол: Мъж
Кара: от онея старите....
Мечтае да кара: магазинска е30-ка

Мнение от GEORGIEV » 24 Яну 2008, 11:28

ми как така без да ги маха ;)

и като слагаш новото табло гледаи много внимателно и стягаи всичко и подлагаи някъде нещо ако трябва за да избегнеш след това неприятни пукания и поскръцвания ,който мен лично биха ме побъркали максимално ;)
Изображение

Ох, на баба!
Аватар
Мнения: 3297
Регистриран на: 6.02.2007
Местоположение: Берлин
Пол: Мъж
Кара: селскостопанска машина
Мечтае да кара: 4етириосен самосвал

..

Мнение от bavareca_86 » 24 Яну 2008, 14:10

не е нужно да сваляш волана,амд те е изплашил като го е описал така,няма нужда и да сваляш кората под волана :mhihi: само пласмасата от горната страна на волана ;)
БМВ фен с Е30-ска и малко акъл си е неочаквано добра комбинация
БМВ не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

Е30 Fanatic
Аватар
Мнения: 2057
Регистриран на: 7.09.2005
Местоположение: Севлиево
Пол: Мъж
Кара: от онея старите....
Мечтае да кара: магазинска е30-ка

Мнение от GEORGIEV » 24 Яну 2008, 14:41

ама ти прочете ли цялата тема и най-вече въпроса ........или реше ей така да напишеш нещо :mhihi:

май не си схванал за кво стаа въпрос ;)
Изображение

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Re: ..

Мнение от amd » 24 Яну 2008, 16:43

bavareca_86 написа:не е нужно да сваляш волана,амд те е изплашил като го е описал така,няма нужда и да сваляш кората под волана :mhihi: само пласмасата от горната страна на волана ;)


И как ще махне пластмасата от горната страна на волана, като не е махнал долната пластмаса - нали трябва отдолу да бръкне за винтовете на горната пластмаса :) Волана не се маха ако иска да демонтира само уредите, но за да махнеш цялото арматурно табло трябва да свалиш и него.
BMW only!

Ох, на баба!
Аватар
Мнения: 3297
Регистриран на: 6.02.2007
Местоположение: Берлин
Пол: Мъж
Кара: селскостопанска машина
Мечтае да кара: 4етириосен самосвал

Re: ..

Мнение от bavareca_86 » 24 Яну 2008, 17:19

amd написа:
bavareca_86 написа:не е нужно да сваляш волана,амд те е изплашил като го е описал така,няма нужда и да сваляш кората под волана :mhihi: само пласмасата от горната страна на волана ;)


И как ще махне пластмасата от горната страна на волана, като не е махнал долната пластмаса - нали трябва отдолу да бръкне за винтовете на горната пластмаса :) Волана не се маха ако иска да демонтира само уредите, но за да махнеш цялото арматурно табло трябва да свалиш и него.
кат се видим ще ти покажа как ;)
георгиев,аз разбрах само за таблото с уредите ;)светлио аз свалих цялото арматурно табло без да свалям волана,трябва ли да си разглоба колата пред теб за да ти покажа 4е става :mhihi:
БМВ фен с Е30-ска и малко акъл си е неочаквано добра комбинация
БМВ не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 24 Яну 2008, 17:44

Kaто се замисля май наистина става, аз мисля, че моя го свалихме, но може да е било заради удобство - все пак за какво да се пречка. Пък и като слага таблото за кво трябва да има волан - то и без него не е толкова лесно да го напаснеш:) Но зависи и от волана де - става дума за оригинални, а иначе няма как да измъкнеш уредите ако си със Спарко волан (примерно, имам в предвид друга форма, непозволяваща измъкването на таблото) от пазара или "фешъна" :mhihi: Аз оставам с впечатление, че предишната Е30-ка нещо беше свила колонките, защото таблото пасна на планките, завихме го - няма лоп, няма троп, ама го набутахме под огромно напрежение и по средата, където са решетките на парното беше се огънало, след време пак се спука в най-големия студ. От троен стоп уж било 1:1 с това от двоен, значи проблема е бил другаде. Мъчихме се часове и насила беше единствения вариант да влезе.
BMW only!

Следваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook