Моето съкровище 525 тдс не пали, смених акумулатора но...

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 23.12.2007

Моето съкровище 525 тдс не пали, смених акумулатора но...

Мнение от BMW_Man1974 » 24 Яну 2008, 13:37

Здравейте пичове, имам следния проблем, моето сакровище 525 тдс не иска да пали, смених акумолатора пак неще, варти но не пали, може ли това да се далжи на факта които забелязах отскоро че батерията на ключа е паднала и може би не изпраща сигнал към компютъра?? Защото преди заключвах с ключа дистанционно но изведнъж отказа да заключва само отключва и отваря багажника и диода на ключа светва много слабо!
Дали е от ключа или е от нещо друго, всички лампи на таблото светят нормално, няма нещо което да показва някаква повреда, посаветваитв е какво да правя, или да викам патна помощ което е срамота за такова беиби, но маи ще трябвя да ходя в сервиз, а всащност знаете ли читав сервиз в Пловдив за БМВ?
БМВ 525ТДС е супер машинка!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 65
Регистриран на: 12.12.2007

Мнение от cha4o1983 » 24 Яну 2008, 13:41

колега провери да ли ходи нафта до помпата,като погледне6 прозрачния маркуч

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 23.12.2007

Мнение от BMW_Man1974 » 24 Яну 2008, 13:55

каде се намира прозрачния маркуч?
БМВ 525ТДС е супер машинка!


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 24 Яну 2008, 14:25

Даи постоянен ток+ на ел.магннитния клапан на гнп и ще разбереш

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2287
Регистриран на: 26.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320dA 525xd

Мнение от pazokolarov » 24 Яну 2008, 16:06

Щом отключваш с дистанционното на ключа, значи има достатъчно ток за комуникация между чипа в ключа и компа. Малко вероятно е това да е проблема.
Причините могат да са доста, но наистина почни с това:
ivan. написа:Даи постоянен ток+ на ел.магннитния клапан на гнп и ще разбереш

Помъчи се първо да чуеш, когато е подаден контакт, дали сработва клапана и после пробвай с подаване на напрежение принудително директно към клапана.
Изображение
ИзображениеИзображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1422
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: Варна/Враца/Селановци
Пол: Мъж
Кара: Е65 745d
Мечтае да кара: Мотор с Кош!
Детайли за колата: Огин!

Мнение от sambeto » 24 Яну 2008, 19:37

Бре и на мене така ми прави известно време след като смених акумолатора,само заключваше,а не можех да отключа с ключа.
Ама правих там програмирането на ключа от E39 tips & trics,и се оправи,ама дали от него или от само себе си не можах да разбера.
Сега нямам проблеми,ти ако разбереш от какво е било... :roll:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 117
Регистриран на: 8.04.2007
Местоположение: Пловдив
Кара: e39 525 tds

Мнение от DrMasster » 24 Яну 2008, 19:39

Подкрепям мненията на колегите, но за всеки случай прегледай и бушончетата. Иначе добър сервиз за баварци е сервиза на Castrol в кичука, там ще търсиш Петко, той се занимава само с баварци и мерджовци и специално па тдс-а със затворени очи ги ремонтира. Друг вариант е оторизирания Mcar на карловско но там е малко по дебелшко. Последен вариант е nacycar ама там...
Дано да е само бушон
Успех!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 65
Регистриран на: 12.12.2007

Мнение от cha4o1983 » 24 Яну 2008, 21:25

като отвориш предния капак до горивния филтер

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 206
Регистриран на: 14.09.2007
Местоположение: Русе

Мнение от DANTE525tds » 25 Яну 2008, 4:53

При мен беше от ключа!
Единия отключва, а другия пали!
Трябваше препрограмиране на чипа!
Изображение
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 23.12.2007

Мнение от BMW_Man1974 » 25 Яну 2008, 8:59

А къде се намират бушончетата, над акумолатора ли, защото там забелязах само 3-4 бушончета, само това ли са?
БМВ 525ТДС е супер машинка!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 117
Регистриран на: 8.04.2007
Местоположение: Пловдив
Кара: e39 525 tds

Мнение от DrMasster » 25 Яну 2008, 20:21

В жапката са. Като е отвориш на горната страна има две врътки, отвърташ ги и провисва надолу панела с бушоните.
Ако някой не го е присвоил трябва да има и описание за тях - кой за какво е.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 78
Регистриран на: 7.05.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 530XD
Мечтае да кара: самолет

Мнение от 2COOL » 26 Яну 2008, 0:41

Напълни резервоара догоре ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 95
Регистриран на: 8.11.2007

Мнение от CreAt1ve » 26 Яну 2008, 1:01

Колега имах същият проблем, върти но не пали. Подгряващи свещи дръж много като върти и ще запали много трудно, но пали виж погряващите свещи. :)

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 23.12.2007

Мнение от BMW_Man1974 » 27 Яну 2008, 13:48

Оказаха се подгряващите свещи 3 изгорели, смених всичките в сервиза на Наис кар и ми излезе 170лв. всичко........ сега пали от раз.
БМВ 525ТДС е супер машинка!

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook