M52TUB20 срещу N42B20
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
M52TUB20 срещу N42B20
И двата двигателя не са акцизни, 2000 куб, м52 е 148 коня, (шестак) има го на някои е46 преди фейса, N42, 143 коня (4 цил) е в е46 318и след фейса. Как е ускорението при 2та, максималната скорост? 6те цил ще дадат ли предимство срещу по-новия 4 цилиндров? 

- gotcha
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 446
- Регистриран на: 5.12.2007
- Местоположение: тухла в южните райони
- Пол: Мъж
- Кара: Diamantschwarz coupe
Re: M52TUB20 срещу N42B20
ivodivo написа:2000 куб, м52 е 148 коня, (шестак)
Тия два коня отде умреха


Mens sana in corpore sano
Re: M52TUB20 срещу N42B20
gotcha написа:ivodivo написа:2000 куб, м52 е 148 коня, (шестак)
Тия два коня отде умрехаСигур ЕГН-то.. нещо
Точно, аз ги намалих, щото е стар мотора




- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
как 6-ти номер се развърта по-бързо...май отговора за скоростта на магистрала ти е във въпроса!
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
- Facheff
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 8.05.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 740xd lci M-Packet
- Гецата
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3022
- Регистриран на: 28.11.2005
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: ///М3
- Мечтае да кара: ///М3
M52TUB20 като цяло си е куц мотор
един път съм се качвал на N42B20 ама колата беше с десен волан и нищо не помна за ускорение динамика и тн.

един път съм се качвал на N42B20 ама колата беше с десен волан и нищо не помна за ускорение динамика и тн.


"90 Е30 316i "95 Е36 318i "00 Е46 320i "88 E30 320i "92 E36 318is''95 Е36///М3 ''92 E30 325i LA ''91 E30 316i ''05 E90 320d ''02 E46 330d ''03 E53 3.0d
- inj.stoichev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 203
- Регистриран на: 4.10.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318i и 520i
- Мечтае да кара: BMWE46 M3GTR S62(351HP) или BMW(E38)750iL(326Hp)
- Детайли за колата: BMW e46 M43TUB19 118hp Март 1999г. черен металик
BMW e39 M54B22 170hp Окт. 2000г. Титан силвър
Re: M52TUB20 срещу N42B20
Леко в страни от темата, бърз въпрос 
Някой може ли да ми каже каква е разликата между M52B20 и M52TUB20
Прочетох на едно място, че M52B20 е с единичен ванос и макс въртящ момент достига при 4200 rpm и се произвежда до 98г , a
M52TUB20 е с двоен ванос и достига макс въртящ момент при 3500rpm и се произвежда от 98г до 2001.
Вярно ли е това

Някой може ли да ми каже каква е разликата между M52B20 и M52TUB20

Прочетох на едно място, че M52B20 е с единичен ванос и макс въртящ момент достига при 4200 rpm и се произвежда до 98г , a
M52TUB20 е с двоен ванос и достига макс въртящ момент при 3500rpm и се произвежда от 98г до 2001.
Вярно ли е това

- georgi_1986
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 426
- Регистриран на: 6.01.2011
- Пол: Мъж
- Кара: e39 528i 1996г.
Re: M52TUB20 срещу N42B20
Точно така, м52 е преди септември 1998, а след тази дата м52ту
Re: M52TUB20 срещу N42B20
Карам второ е46 с N42B20, и въпреки форумните легенди, си търся пак такава кола, с този мотор. Имах и м52 преди това, затова съм на ясно с тия двигатели. Колкото и да плюят по н42, с правилната поддръжка и употреба - това е перфектния мотор за всекидневна кола. Последният го продадох на близо 400 хил. км. и човека още си го кара и е много, ама много доволен.
Кажете по-добър мотор, който да върви добре и да гори 8.6 - 9 градско и 6.7 - 7 извънградско при нормално каране ? Има си и недостатъци, които обаче са характерни за повечето мотори, но не искам да влизам в подробности, защото е много относително , дали един мотор е читав или не. Особено ако питаме ... "дрифтъри" или "рейсъри".
Единствения проблем, с който не успях да се справя беше това , че има някакво придърпване/"забиване" от 1-ва на 2-ра, но то е пренебрежимо и не го прави винаги. Това е за около 350-360 хил. км. навъртяни общо с N42 на двете ми (+ предишната) коли !
За м52... много противоречиви чувства имам. Добър мотор, спор няма, но си личи , че е вече морално остарял. Гори много - и масло, и бензин, но това са му възможностите. Карал съм го около 50-60 хил. км. и нямам , чак толкова богата информация за него, но все пак съпоставката с Н42 е неуместна.
Сега по темата. N42B20 в никакъв случай не е най-"скапания" мотор на БМВ !
Кажете по-добър мотор, който да върви добре и да гори 8.6 - 9 градско и 6.7 - 7 извънградско при нормално каране ? Има си и недостатъци, които обаче са характерни за повечето мотори, но не искам да влизам в подробности, защото е много относително , дали един мотор е читав или не. Особено ако питаме ... "дрифтъри" или "рейсъри".
Единствения проблем, с който не успях да се справя беше това , че има някакво придърпване/"забиване" от 1-ва на 2-ра, но то е пренебрежимо и не го прави винаги. Това е за около 350-360 хил. км. навъртяни общо с N42 на двете ми (+ предишната) коли !
За м52... много противоречиви чувства имам. Добър мотор, спор няма, но си личи , че е вече морално остарял. Гори много - и масло, и бензин, но това са му възможностите. Карал съм го около 50-60 хил. км. и нямам , чак толкова богата информация за него, но все пак съпоставката с Н42 е неуместна.
Сега по темата. N42B20 в никакъв случай не е най-"скапания" мотор на БМВ !
Добрите шофьори имат остатъци от насекоми по страничните си прозорци! - Валтер Рьорл
- itan75
- Потребител
-
- Мнения: 44
- Регистриран на: 2.01.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ 318и M43TU B19
- Мечтае да кара: БМВ 750
Re: M52TUB20 срещу N42B20
Ако се пренебрегнат дизеловите 2.0 136к.с,особенно пък старите ТДС-си,даже и 2.0 150к.с с неговите "пипирудки"Taricate написа:Карам второ е46 с N42B20, и въпреки форумните легенди, си търся пак такава кола, с този мотор. Имах и м52 преди това, затова съм на ясно с тия двигатели. Колкото и да плюят по н42, с правилната поддръжка и употреба - това е перфектния мотор за всекидневна кола. Последният го продадох на близо 400 хил. км. и човека още си го кара и е много, ама много доволен.
Кажете по-добър мотор, който да върви добре и да гори 8.6 - 9 градско и 6.7 - 7 извънградско при нормално каране ? Има си и недостатъци, които обаче са характерни за повечето мотори, но не искам да влизам в подробности, защото е много относително , дали един мотор е читав или не. Особено ако питаме ... "дрифтъри" или "рейсъри".
Единствения проблем, с който не успях да се справя беше това , че има някакво придърпване/"забиване" от 1-ва на 2-ра, но то е пренебрежимо и не го прави винаги. Това е за около 350-360 хил. км. навъртяни общо с N42 на двете ми (+ предишната) коли !
За м52... много противоречиви чувства имам. Добър мотор, спор няма, но си личи , че е вече морално остарял. Гори много - и масло, и бензин, но това са му възможностите. Карал съм го около 50-60 хил. км. и нямам , чак толкова богата информация за него, но все пак съпоставката с Н42 е неуместна.
Сега по темата. N42B20 в никакъв случай не е най-"скапания" мотор на БМВ !

Не спорете с идиоти! Те най-напред те завличат до нивото си, след което побеждават благодарение на опита си.
- inj.stoichev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 203
- Регистриран на: 4.10.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318i и 520i
- Мечтае да кара: BMWE46 M3GTR S62(351HP) или BMW(E38)750iL(326Hp)
- Детайли за колата: BMW e46 M43TUB19 118hp Март 1999г. черен металик
BMW e39 M54B22 170hp Окт. 2000г. Титан силвър
Re: M52TUB20 срещу N42B20
georgi_1986 написа:Точно така, м52 е преди септември 1998, а след тази дата м52ту
Значи всички е46 преди фейса са с тоя мотор М52б20ТУ и достигат макс въртящ момент на 3500 оборота така ли




Еба си якото

http://www.autodata.bg/
http://bg.autodata24.com/
http://www.auto-data.net/bg/
http://testdrive.bg/
ги дават на 4200рпм


Сега да не се окаже и че въртящият момент не е 190нм, а е друг


Последна промяна inj.stoichev на 05 Сеп 2015, 20:07, променена общо 1 път
- georgi_1986
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 426
- Регистриран на: 6.01.2011
- Пол: Мъж
- Кара: e39 528i 1996г.
Re: M52TUB20 срещу N42B20
Всички е46 с двигател м52 са ТУ фабрично
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани