ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
при откачане на кумулатора, откача и двиг-държи ниски обороти,гасне,не върви нормално!от как го имам е така.кат го закача всичко е нормално и за около две седмици се стабилизира(m20..



Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
- ivantchoG
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1956
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 1985 BMW E30 M10B18
Бате, имай милост!
Не откачайте акумулатора при работещ мотор!
Дано да си праиш майтап ...
Не откачайте акумулатора при работещ мотор!
Дано да си праиш майтап ...
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!

Бате Сашо - Пази имената!

- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
не си ме разбрал-ако махна коя да е клема и пак я вържа(наложи се за нещо,не при работещ двиг) и тогава се проявява това с работата на двигателя
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
- ivantchoG
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1956
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 1985 BMW E30 M10B18
Провери, а по-добре, направо смени обувките/клемите от двете страни на дебелите кабели към акум-а.
П.С. и описвай като за американци
П.С. и описвай като за американци

".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!

Бате Сашо - Пази имената!

- Milcho
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 290
- Регистриран на: 5.09.2005
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: E60 520d, E83 3.0D, E36 316ti
Viper_one написа:Колата е E30 316i Touring '94г.
Като се махне задната седалка, от долу, от дясната страна има капак, където е бензиновата помпа. От ляво обаче има още един. Въпроса ми е какво има там?![]()
Чува се едно бръмчене (по-скоро пищене), което като залегна до колата, го чувам да идва точно от там...

- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
Viper_one написа:Viper_one написа:Колата е E30 316i Touring '94г.
Като се махне задната седалка, от долу, от дясната страна има капак, където е бензиновата помпа. От ляво обаче има още един. Въпроса ми е какво има там?![]()
Чува се едно бръмчене (по-скоро пищене), което като залегна до колата, го чувам да идва точно от там...
sonny написа:Ми отдясно под елипсовидния капак ти е помпата и сондата. А от ляво има едно като сонда, ама да ти кажа и аз не знам точно какво е, но там няма нещо което да жужи
Сони ти е отговорил още на предната страница!
От ляво е единя поплавък а отдясно е другия! На Е30 резервоара е разделен на две части и в двете има поплавъци за по-коректно отчитане! Вътре не би трябвало да има нещо което да жужи


Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

- Milcho
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 290
- Регистриран на: 5.09.2005
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: E60 520d, E83 3.0D, E36 316ti
Дилян Пенчев написа:...
Видях отговора на Сони, за който му благодатя. Благодаря ти и на теб:) Не знаех, че има 2 поплавъка...
Обаче това пищене много ми е странно от какво е. Историята е следната.
Бензиновата помпа се разпищя и я сменихме с нова, въпреки че си работеше. Малко след това се появи въпросния шум...жужене...пищене. Питах какво има там, защото като слушам, точно от там го чувам

Ето примерно на този клип http://www.youtube.com/watch?v=A5pD0BI8CRg , заслушай се като изкарват колата от гаража има едно пищене. Е такова нещо се чува.
- GEORGIEV
- Е30 Fanatic
-
- Мнения: 2057
- Регистриран на: 7.09.2005
- Местоположение: Севлиево
- Пол: Мъж
- Кара: от онея старите....
- Мечтае да кара: магазинска е30-ка
Ще стане ли хидравлична помпа за моя М42 от М42 ама от е36 или от М40 пак е36
Знам че става от М40 е30 ама ме интересува от е36 става ли и то всичкото помпа и стойка

Знам че става от М40 е30 ама ме интересува от е36 става ли и то всичкото помпа и стойка


- magareto_yori
- ентусиаст
-
- Мнения: 1095
- Регистриран на: 21.04.2004
- Местоположение: Norge
- Пол: Мъж
- Кара: е21
въпросния шум...жужене...пищене.
виж имаш ли бензинов филтър там доле дет си слагаш крика при задната гума(от към шофьора)някой път като не е сменян с години почва да жужи


по принцип тоя филтър си е консуматив и се сменя на около 25к километра,ама аз до ден днешен не съм видял някой да го смени,докато не издаде багажа напълно



- NAVIGATOR_
- Потребител
-
- Мнения: 40
- Регистриран на: 22.10.2007
- Местоположение: Варна
Бутоните на клаксона
Колеги някой може ли да ми каже как да си извадя бутоните на клаксона от волна?
Волана е стандартен с 4 спици и 4 бутона.
Волана е стандартен с 4 спици и 4 бутона.
NAVIGATOR_


Re: Бутоните на клаксона
NAVIGATOR_ написа:Колеги някой може ли да ми каже как да си извадя бутоните на клаксона от волна?
Волана е стандартен с 4 спици и 4 бутона.
С обикновенна малка отверка ги вадиш, те си имат едни крачета и си седят на тях, и нали волана е от няква мека материя та се гъне и влизат и излизат кат уи у *агина



- mc_koko3586
- Потребител
-
- Мнения: 31
- Регистриран на: 24.02.2006
Делко, бобина и комутатор от Л-жетроник еднакви ли са с тези на карбуратора. За М10 двигател.
Член на Клуб "Москвич България"
- stillo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 193
- Регистриран на: 27.02.2007
- Местоположение: Breda, Netherland
- Пол: Мъж
- Кара: E30 Cabrio с M52B28
- Мечтае да кара: чисто нов Х6 с двигател реактивен
И аз имам един въпрос към по опитните и знаещи колеги.....искам да си сменя таблото защото моето е с часовник един колега от форума ми предлага табло само че моето е до 240км/ч а неговото до 220км/ч може ли ако сложа на моето това до 220 да почне да отчита грешно ?? 

- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
Можеш да направиш сбиротайка от двете и да сложиш твоя километраж на онова табло
Хем ще си запазиш 240 км/ч хем ще си запазиш показанието на километража, хем ще имаш оборотомер
Успех!

Хем ще си запазиш 240 км/ч хем ще си запазиш показанието на километража, хем ще имаш оборотомер

Успех!

Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

- ivantchoG
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1956
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 1985 BMW E30 M10B18
От табло от 6-так и мойто (с часовник) си сглобих комбинация километраж до 240 и оборотомер.
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... o&start=45
Няма проблем да правиш комбинации от уредите, стига да резултата да е за 4 или 6 цилиндъра (според за каквото ти трябва).
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... o&start=45
Няма проблем да правиш комбинации от уредите, стига да резултата да е за 4 или 6 цилиндъра (според за каквото ти трябва).
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!

Бате Сашо - Пази имената!

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани