ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

Мнение от павката » 18 Яну 2008, 0:25

при откачане на кумулатора, откача и двиг-държи ниски обороти,гасне,не върви нормално!от как го имам е така.кат го закача всичко е нормално и за около две седмици се стабилизира(m20.. :mhihi: :roll:
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 19 Яну 2008, 14:01

Бате, имай милост!
Не откачайте акумулатора при работещ мотор!

Дано да си праиш майтап ...
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

Мнение от павката » 19 Яну 2008, 19:16

не си ме разбрал-ако махна коя да е клема и пак я вържа(наложи се за нещо,не при работещ двиг) и тогава се проявява това с работата на двигателя
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 19 Яну 2008, 22:24

Провери, а по-добре, направо смени обувките/клемите от двете страни на дебелите кабели към акум-а.

П.С. и описвай като за американци :mhihi:
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 290
Регистриран на: 5.09.2005
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: E60 520d, E83 3.0D, E36 316ti

Мнение от Milcho » 19 Яну 2008, 23:25

Viper_one написа:Колата е E30 316i Touring '94г.
Като се махне задната седалка, от долу, от дясната страна има капак, където е бензиновата помпа. От ляво обаче има още един. Въпроса ми е какво има там? :uups:
Чува се едно бръмчене (по-скоро пищене), което като залегна до колата, го чувам да идва точно от там...

:help:

E30 Fanatic!
E30 Fanatic!
Аватар
Мнения: 4057
Регистриран на: 14.10.2005
Местоположение: Столичанин
Пол: Мъж
Кара: Е36 328g
Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo

Мнение от Дилян Пенчев » 19 Яну 2008, 23:30

Viper_one написа:
Viper_one написа:Колата е E30 316i Touring '94г.
Като се махне задната седалка, от долу, от дясната страна има капак, където е бензиновата помпа. От ляво обаче има още един. Въпроса ми е какво има там? :uups:
Чува се едно бръмчене (по-скоро пищене), което като залегна до колата, го чувам да идва точно от там...

:help:


sonny написа:Ми отдясно под елипсовидния капак ти е помпата и сондата. А от ляво има едно като сонда, ама да ти кажа и аз не знам точно какво е, но там няма нещо което да жужи :roll:


Сони ти е отговорил още на предната страница!

От ляво е единя поплавък а отдясно е другия! На Е30 резервоара е разделен на две части и в двете има поплавъци за по-коректно отчитане! Вътре не би трябвало да има нещо което да жужи ;)
Изображение
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече :)))

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 290
Регистриран на: 5.09.2005
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: E60 520d, E83 3.0D, E36 316ti

Мнение от Milcho » 20 Яну 2008, 1:35

Дилян Пенчев написа:...

Видях отговора на Сони, за който му благодатя. Благодаря ти и на теб:) Не знаех, че има 2 поплавъка...
Обаче това пищене много ми е странно от какво е. Историята е следната.
Бензиновата помпа се разпищя и я сменихме с нова, въпреки че си работеше. Малко след това се появи въпросния шум...жужене...пищене. Питах какво има там, защото като слушам, точно от там го чувам :confused: Понякога по-силно, понякога по-слабо. Струва ми се, че като загрее се чува по-силно.

Ето примерно на този клип http://www.youtube.com/watch?v=A5pD0BI8CRg , заслушай се като изкарват колата от гаража има едно пищене. Е такова нещо се чува.

Е30 Fanatic
Аватар
Мнения: 2057
Регистриран на: 7.09.2005
Местоположение: Севлиево
Пол: Мъж
Кара: от онея старите....
Мечтае да кара: магазинска е30-ка

Мнение от GEORGIEV » 20 Яну 2008, 20:19

Ще стане ли хидравлична помпа за моя М42 от М42 ама от е36 или от М40 пак е36 :help:

Знам че става от М40 е30 ама ме интересува от е36 става ли и то всичкото помпа и стойка :roll:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1095
Регистриран на: 21.04.2004
Местоположение: Norge
Пол: Мъж
Кара: е21

Мнение от magareto_yori » 22 Яну 2008, 14:56

въпросния шум...жужене...пищене.


виж имаш ли бензинов филтър там доле дет си слагаш крика при задната гума(от към шофьора)някой път като не е сменян с години почва да жужи :mhihi: колкото и странно да звучи.явно се затлачва нещо и бензина преминава по друдно и си жужи :mhihi:
по принцип тоя филтър си е консуматив и се сменя на около 25к километра,ама аз до ден днешен не съм видял някой да го смени,докато не издаде багажа напълно ;) а тва е грешно+ тва е ефтин ;) тъй че ръгай и пиши дали има ефект че и мойта жужи :mhihi:
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 40
Регистриран на: 22.10.2007
Местоположение: Варна

Бутоните на клаксона

Мнение от NAVIGATOR_ » 24 Яну 2008, 17:52

Колеги някой може ли да ми каже как да си извадя бутоните на клаксона от волна?
Волана е стандартен с 4 спици и 4 бутона.
NAVIGATOR_
Изображение


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Re: Бутоните на клаксона

Мнение от sonny » 24 Яну 2008, 19:32

NAVIGATOR_ написа:Колеги някой може ли да ми каже как да си извадя бутоните на клаксона от волна?
Волана е стандартен с 4 спици и 4 бутона.


С обикновенна малка отверка ги вадиш, те си имат едни крачета и си седят на тях, и нали волана е от няква мека материя та се гъне и влизат и излизат кат уи у *агина :mhihi:

Изображение
:shock:

Потребител
Аватар
Мнения: 31
Регистриран на: 24.02.2006

Мнение от mc_koko3586 » 27 Яну 2008, 23:34

Делко, бобина и комутатор от Л-жетроник еднакви ли са с тези на карбуратора. За М10 двигател.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 193
Регистриран на: 27.02.2007
Местоположение: Breda, Netherland
Пол: Мъж
Кара: E30 Cabrio с M52B28
Мечтае да кара: чисто нов Х6 с двигател реактивен

Мнение от stillo » 28 Яну 2008, 17:49

И аз имам един въпрос към по опитните и знаещи колеги.....искам да си сменя таблото защото моето е с часовник един колега от форума ми предлага табло само че моето е до 240км/ч а неговото до 220км/ч може ли ако сложа на моето това до 220 да почне да отчита грешно ?? :confused:
Изображение

E30 Fanatic!
E30 Fanatic!
Аватар
Мнения: 4057
Регистриран на: 14.10.2005
Местоположение: Столичанин
Пол: Мъж
Кара: Е36 328g
Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo

Мнение от Дилян Пенчев » 28 Яну 2008, 18:06

Можеш да направиш сбиротайка от двете и да сложиш твоя километраж на онова табло ;)
Хем ще си запазиш 240 км/ч хем ще си запазиш показанието на километража, хем ще имаш оборотомер ;)

Успех!
Изображение
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече :)))

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 28 Яну 2008, 18:08

От табло от 6-так и мойто (с часовник) си сглобих комбинация километраж до 240 и оборотомер.
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... o&start=45

Няма проблем да правиш комбинации от уредите, стига да резултата да е за 4 или 6 цилиндъра (според за каквото ти трябва).
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook