Моля за помощ AIRBAG
Модератор: Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
- predel
- ентусиаст
-
- Мнения: 1422
- Регистриран на: 18.02.2007
- Местоположение: Вече в собствена колибка!
- Пол: Мъж
- Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
- Мечтае да кара: КА-50
Моля за помощ AIRBAG
И така... да започна:
Изчетох де каквото намерих по темата и като моя проблем не видях, та затова започвам тази тема.
Малко история на "заболяването":
Когато си купих колицата забелязах нещо, което ми се видя странно, но не му обърнах достатъчно внимание и може би сгреших. Индикатора на аирбега (въздушните възглавници) при запалване на колата мигваше след което изгасваше, но след около 20 сек. Колата така мина около 30к километри и 10 месеца, но като се застуди се получи гаден номер. Волана почна да скърца и изчезнаха клаксона и индикатора на аербега светна за постоянно. Както всички тука се сещате се оказа прекъснат лентов проводник.
Аз обаче не се отчаях а направих следното:
ПЪРВА СЕРИЯ:
1. Разглобих смело волана, разбиа се след премахване на акумулатора
2. Разглобих пластмасовата "туба" дет се намира кабела
3. Развих кабела (малиии - той много дълъг бре
)
4. Намерих къде се беше прекъснал и внимателно го залепих и го бандажирах.
5. По обратен път сглобих всичко обратно, даже ползвах динамометричен ключ да затегна болта на волана и болтовете на "възгкавницата"
РЕЗУЛТАТ: Имам си вече клаксон и свири за страх
нооо гадна изненада - индикатора на "възглавниците" пак си свети и много ме дразни.
ВТОРА СЕРИЯ:
Палнах колата та у сервиз дет имат компютър за тест. Там закачихме въпросната "сива" кутия и се започна едно тестване та чудо. Кутията вика - не ти работи датчика на седалката на пасажера - веднага се намира буксата (която според всички закони на Мърфи се оказва откачена) и се оправя. Машинката тества и казва ОК на бага на пътника, но вика има проблем на шофьора.
ГРЕШКАТА Е Н038 и дава указания.... : свали акомулатора за 15 мин, разглоби всички връзки на бага и ги прегледай, после обратно зглоби и изчисти грешката...... ТОВА ПРАВИМ..............
ЕФЕКТА - 0 (НУЛЕВ)
ХА СЕГА КОЙТО ИМА ИДЕИ И ПРЕДЛОЖЕНИЯ ИЛИ ЗНАЕ НЕЩО ДА ПОМАГА. НЯМАМ НАМЕРЕНИЕ ДА ЛЪЖА МАшИНАТА - ИСКАМ СИ БАГА РАБОТЕЩ ТА ЗАТОВА ИДЕИ ЗА ЛЪГАНЕ НЕ СА МИ НЕОБХОДИМИ
ПРЕДВАРИТЕЛНО БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ!!
Изчетох де каквото намерих по темата и като моя проблем не видях, та затова започвам тази тема.
Малко история на "заболяването":
Когато си купих колицата забелязах нещо, което ми се видя странно, но не му обърнах достатъчно внимание и може би сгреших. Индикатора на аирбега (въздушните възглавници) при запалване на колата мигваше след което изгасваше, но след около 20 сек. Колата така мина около 30к километри и 10 месеца, но като се застуди се получи гаден номер. Волана почна да скърца и изчезнаха клаксона и индикатора на аербега светна за постоянно. Както всички тука се сещате се оказа прекъснат лентов проводник.
Аз обаче не се отчаях а направих следното:
ПЪРВА СЕРИЯ:
1. Разглобих смело волана, разбиа се след премахване на акумулатора
2. Разглобих пластмасовата "туба" дет се намира кабела
3. Развих кабела (малиии - той много дълъг бре

4. Намерих къде се беше прекъснал и внимателно го залепих и го бандажирах.
5. По обратен път сглобих всичко обратно, даже ползвах динамометричен ключ да затегна болта на волана и болтовете на "възгкавницата"

РЕЗУЛТАТ: Имам си вече клаксон и свири за страх



ВТОРА СЕРИЯ:
Палнах колата та у сервиз дет имат компютър за тест. Там закачихме въпросната "сива" кутия и се започна едно тестване та чудо. Кутията вика - не ти работи датчика на седалката на пасажера - веднага се намира буксата (която според всички закони на Мърфи се оказва откачена) и се оправя. Машинката тества и казва ОК на бага на пътника, но вика има проблем на шофьора.
ГРЕШКАТА Е Н038 и дава указания.... : свали акомулатора за 15 мин, разглоби всички връзки на бага и ги прегледай, после обратно зглоби и изчисти грешката...... ТОВА ПРАВИМ..............
ЕФЕКТА - 0 (НУЛЕВ)
ХА СЕГА КОЙТО ИМА ИДЕИ И ПРЕДЛОЖЕНИЯ ИЛИ ЗНАЕ НЕЩО ДА ПОМАГА. НЯМАМ НАМЕРЕНИЕ ДА ЛЪЖА МАшИНАТА - ИСКАМ СИ БАГА РАБОТЕЩ ТА ЗАТОВА ИДЕИ ЗА ЛЪГАНЕ НЕ СА МИ НЕОБХОДИМИ

ПРЕДВАРИТЕЛНО БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ!!
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера 

- SaSo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2090
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
- Мечтае да кара: 5GT 535 xd
Ако някой ти е стъпвал с коляно върху шоферската седалка може да се е прецакал...Финни са и се прецакват при такова стъпване...
Виж погледни под седалката на шофера дали не е доста мръсно изчисти си го старателно...Напръскай с контактен спрей буксичката...
Отиди в сервиз да ти занулят грешките в компа... Мисля че може да стане с оставане на колата без акумулатор около 1 час да заспят всички системи и би трябвало да се оправи...Пробвай този вариант... Мисля че не изисква кой знае какво...В Дарукар един приятел му занулиха датчика на аирбега и цената е 60лв това става въпрос за Е46...
Виж погледни под седалката на шофера дали не е доста мръсно изчисти си го старателно...Напръскай с контактен спрей буксичката...
Отиди в сервиз да ти занулят грешките в компа... Мисля че може да стане с оставане на колата без акумулатор около 1 час да заспят всички системи и би трябвало да се оправи...Пробвай този вариант... Мисля че не изисква кой знае какво...В Дарукар един приятел му занулиха датчика на аирбега и цената е 60лв това става въпрос за Е46...
Колега според мен датчика на пасажерската седалка е повреден (прекъснат). За това е бил и откачен от буксата.
Биж тези теми
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 0%E6%E5%F0
http://www.autopower.se/galleri/frilans ... efault.asp
http://www.pelicanparts.com/bmw/techart ... g_Lamp.htm
Биж тези теми
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 0%E6%E5%F0
http://www.autopower.se/galleri/frilans ... efault.asp
http://www.pelicanparts.com/bmw/techart ... g_Lamp.htm
Последна промяна tsb_bg на 17 Яну 2008, 12:59, променена общо 1 път
- predel
- ентусиаст
-
- Мнения: 1422
- Регистриран на: 18.02.2007
- Местоположение: Вече в собствена колибка!
- Пол: Мъж
- Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
- Мечтае да кара: КА-50
Благодаря за първите мнения, но аз отбелязах в темата, че аирбега на мястото на пътника е ОК, след включване на буксата.... Проблема е в шофьорския, а там на седалката няма датчик за присъствие
резултатите са от тестер за БМВ.

Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера 

Тогава според мен има 2 варианта
1. Шофьорския ербег си е бил бъгав по рождение, но тъй като се е натрупвала и грешката от датчика от пасажера не си знаел точно за какво става дума (до колкото разбрах тогава не си правил диагностика)
2. Като си "залепил и бандажирал" прекъснатия кабел се е променило съпротивлението и дори датчика да е в ред системата отчита грешка поради некоректно отчетени стойности
1. Шофьорския ербег си е бил бъгав по рождение, но тъй като се е натрупвала и грешката от датчика от пасажера не си знаел точно за какво става дума (до колкото разбрах тогава не си правил диагностика)
2. Като си "залепил и бандажирал" прекъснатия кабел се е променило съпротивлението и дори датчика да е в ред системата отчита грешка поради некоректно отчетени стойности
- predel
- ентусиаст
-
- Мнения: 1422
- Регистриран на: 18.02.2007
- Местоположение: Вече в собствена колибка!
- Пол: Мъж
- Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
- Мечтае да кара: КА-50
Хмм, идеята си я бива, ама сега идва нов въпрос, каде да ида за диагностика, като съм виждал диагностичния център в Дару, а този на който ме закачат мен е индентичен... 

Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера 

6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани