Сиво-бял пушек от ауспуха
Модератор: Технически модератори
47 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- Pesho_1
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 389
- Регистриран на: 15.01.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: E 34 TDS '94 Е 46 320 Д
- Мечтае да кара: M5
ми губи антифриз.днес като ходих и се върнах от майстора бе6е позагубила но мощността си е същата дурпа си все така.Няма промяна в работата на двигателя
- His Shadow
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 568
- Регистриран на: 8.10.2004
- Местоположение: Хасково
губи антифриз лошо... макар че мойта 524TD 7 години си губеше антифриз и 7 години така си я карах
може да е само гарнитурка ( дано е това ) прегрявал ли си я или нещо от сорта ( настъпвал ли си я на студено )

- Pesho_1
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 389
- Регистриран на: 15.01.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: E 34 TDS '94 Е 46 320 Д
- Мечтае да кара: M5
Не сам я настъпвал!!!Прибирах се от работа и минах да си взема приателката и докато я 4аках в кафето я оставих от вън да си работи на празни обороти и като излезох тя пушеше странно.ДОРИ НЕ САМ Я И НАСТЪПВАЛ.Дали е гарнитурата или е главата.Как мислиш колега



- Pesho_1
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 389
- Регистриран на: 15.01.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: E 34 TDS '94 Е 46 320 Д
- Мечтае да кара: M5
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Pesho_1 написа:тцтцтц тва е много лош вариант но ако се размина само с гарнитура ще е по добрия лош вапиант
Колега много е малка вероятноста да смениш само гарнитурата.Колко антифриз ти губи и за колко време/километри


- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
Първо подуши на какво ти миришат изгорелите газове
Колко антифриз ти губи?
Отговарът ти за маслото не беше много оклончив.Гори или не?

Колко антифриз ти губи?
Отговарът ти за маслото не беше много оклончив.Гори или не?
- Pesho_1
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 389
- Регистриран на: 15.01.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: E 34 TDS '94 Е 46 320 Д
- Мечтае да кара: M5
МАСЛО НЕ ПИПА ГРАМ СЕДИ СИ НА НИВОТО НА КОЕТО СИ Е
МАЛКО НАД СРЕДАТА.А ЗА АНТИФРИЗА НА 5 КМ ГУБИ ПО ОКОЛО 200 ГРАМА
МАЛКО НАД СРЕДАТА.А ЗА АНТИФРИЗА НА 5 КМ ГУБИ ПО ОКОЛО 200 ГРАМА
- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25

Ако никаде нямаш теч на снтифриз, за съжаление ще трябва да отваряш двигателя.
Междувременно ако имаш с какво да се предвижваш остави ТДС-а в бокса


- Pesho_1
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 389
- Регистриран на: 15.01.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: E 34 TDS '94 Е 46 320 Д
- Мечтае да кара: M5
- Pesho_1
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 389
- Регистриран на: 15.01.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: E 34 TDS '94 Е 46 320 Д
- Мечтае да кара: M5
- Pesho_1
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 389
- Регистриран на: 15.01.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: E 34 TDS '94 Е 46 320 Д
- Мечтае да кара: M5
- Pesho_1
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 389
- Регистриран на: 15.01.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: E 34 TDS '94 Е 46 320 Д
- Мечтае да кара: M5
- Pesho_1
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 389
- Регистриран на: 15.01.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: E 34 TDS '94 Е 46 320 Д
- Мечтае да кара: M5
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6270
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
dinozab написа:Pesho_1 написа:А може проблем да ми създава и помпата защото сутрин за да запаля сам зареден с много енергия и най-вече нерви.Може тя нещо да се е прецакала или да не е зацепена добре и да ми прави въртели.Ще я закарам на майстор да видим какво ще каже и той.До сега колега ти имал ли си подобен проблем и ако си имал какъв беше проблема![]()
![]()
Ами да с на брат ми 318ТДС-а.Взе да пуши изведнъж така много сиво-бял гъст дим така и се оказа турбо и 800лв ремонтПросто като сдаде багажа турбото и почва да изтърва маслото в ауспуха то почва да се пали от температурите в трабите.Но го има и другия вариант да го прекарва маслото през смукателните колестори и да го гори през цилиндрите.Свали маркуча който влиза в колекторите и виж има ли много масло ако е доста да знаеш че е турбото то и заради него може да имаш дертове с паленето
Дино има ли TDS без мърляв колектор


Pesho_1,не губиш масло ,но погледна ли какъв е цвета му върху пръчката и какво е положение върху капачката за наливане на масло

47 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани