Вижте какво си имаме на нашия паркинг

Как издухах на старт едно Ferrari...

Модератори: mitaka7, Общи модератори

Правопис Мастър
Аватар
Мнения: 434
Регистриран на: 17.03.2004
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5

Вижте какво си имаме на нашия паркинг

Мнение от MOPKOB » 18 Май 2004, 8:42

От няколко месеца стои там. Нямам дани за собственика. Пазачите казват че е от удар с Лада при около 60 км/ч.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 968
Регистриран на: 20.03.2004
Пол: Мъж
Кара: си

Мнение от txe » 18 Май 2004, 9:20

То тва не лада а танк изглежда да е било :lol:
what a helluva ride

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1316
Регистриран на: 16.12.2002
Местоположение: София

Мнение от tsvet40 » 18 Май 2004, 9:22

Хващам бас, че по ладата няма почт никакви поражения... :lol:
П.С. Жалко за красивата кола :cry:

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 18 Май 2004, 10:47

дайте да го купуваме.....части.части :D
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

Доктор на БМВ науките
Аватар
Мнения: 1854
Регистриран на: 9.02.2004
Местоположение: В хасиенда на края на града
Пол: Мъж
Кара: 400 коня и едно магаре зад волана

Мнение от Vasilen » 18 Май 2004, 10:51

Явор написа:дайте да го купуваме.....части.части :D

Изненадваш ме обикновенно продаваш :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
May the BMW force be with you!

Правопис Мастър
Аватар
Мнения: 434
Регистриран на: 17.03.2004
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5

Мнение от MOPKOB » 18 Май 2004, 11:54

абре гадовете не щат да дават информация за собственика.
Днес ще му оставя една визитка .. да видим
Изображение

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Мнение от alx » 18 Май 2004, 16:50

забележете как добре е понесло удара. смачкало се е точно където трябва и колкото трябва... на кабината всъщност нищо и няма.
алекс
трабант 601с
разни други возила

Акулчо Костенурков Нинджов
Аватар
Мнения: 4664
Регистриран на: 7.08.2002
Местоположение: The city of Angels;)

Мнение от ati » 18 Май 2004, 17:10

и на мен точно това ми направи впечатление - как енергията от удара се е поела от цялата предница, а кабината е останала цяла и сигурно е мръднала в сферата на милиметрите.
в това отношение се сещам за тестовете през 70-те, когато са били на мнение, че здравата и недеформируема кола е била по-сигурна за пътниците, което се оказва голяма грешка - енергията, освободена при удара се е поемала почти изцяло от човешкото тяло и не рядко при удари с 35 - 40км/ч срещу недеформируема бариера си бил късметлия, ако се отървеш само със счупени ребра.
Затова днешните автомобили са от типа- мека обвивка, твърдо ядро. Ако погледнете краш - тестове на нови автомобили от този клас с частично препокриване на челен удар ще забележете, че дори страната, откъм която няма удар е силно деформирана, включително и задницата, но не и кабината. Автомобилът е разделен на две зони на удари- една във всеки край и една надлъжна, т.е. удар отпред от дясно се поема с цялата предница, като лявата част се измества навън, абсорбирайки енергия, и задния калник отдясно най-често се набръчква - една част от енергията минава чак дотам, като същевременно по тавана на колата няма да има почти никакви деформации, нито път вътре в купето.
Естествено че така ремонта е по-скъп, но човешкия живот е по-важен.
Именно затова не им завиждам на тези от ладата - защото те са поели целия удар (и като кола с по-малка маса), а тези в БМВ-то както се казва може да не са усетили нищо, всеки случай едва ли са си тръгнали с нещо повече от малко уплаха и някой друг счупен нокът.
След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 440
Регистриран на: 9.05.2004
Кара: ....

Мнение от netsurfer_bg » 18 Май 2004, 17:43

ati написа:и на мен точно това ми направи впечатление - как енергията от удара се е поела от цялата предница, а кабината е останала цяла и сигурно е мръднала в сферата на милиметрите.
в това отношение се сещам за тестовете през 70-те, когато са били на мнение, че здравата и недеформируема кола е била по-сигурна за пътниците, което се оказва голяма грешка - енергията, освободена при удара се е поемала почти изцяло от човешкото тяло и не рядко при удари с 35 - 40км/ч срещу недеформируема бариера си бил късметлия, ако се отървеш само със счупени ребра.
Затова днешните автомобили са от типа- мека обвивка, твърдо ядро. Ако погледнете краш - тестове на нови автомобили от този клас с частично препокриване на челен удар ще забележете, че дори страната, откъм която няма удар е силно деформирана, включително и задницата, но не и кабината. Автомобилът е разделен на две зони на удари- една във всеки край и една надлъжна, т.е. удар отпред от дясно се поема с цялата предница, като лявата част се измества навън, абсорбирайки енергия, и задния калник отдясно най-често се набръчква - една част от енергията минава чак дотам, като същевременно по тавана на колата няма да има почти никакви деформации, нито път вътре в купето.
Естествено че така ремонта е по-скъп, но човешкия живот е по-важен.
Именно затова не им завиждам на тези от ладата - защото те са поели целия удар (и като кола с по-малка маса), а тези в БМВ-то както се казва може да не са усетили нищо, всеки случай едва ли са си тръгнали с нещо повече от малко уплаха и някой друг счупен нокът.


и най-важното е 4е вратите могат да се отворят и пасежерите да бъдат извадени своевременно, без да се налага да се реже купето
BMW 318is E30 / BMW 318ci m54b25 кабрио :) / BMW е90 318d
ех '06 AUDI A8 4.2 ...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 440
Регистриран на: 9.05.2004
Кара: ....

Мнение от netsurfer_bg » 18 Май 2004, 17:44

ati написа:и на мен точно това ми направи впечатление - как енергията от удара се е поела от цялата предница, а кабината е останала цяла и сигурно е мръднала в сферата на милиметрите.
в това отношение се сещам за тестовете през 70-те, когато са били на мнение, че здравата и недеформируема кола е била по-сигурна за пътниците, което се оказва голяма грешка - енергията, освободена при удара се е поемала почти изцяло от човешкото тяло и не рядко при удари с 35 - 40км/ч срещу недеформируема бариера си бил късметлия, ако се отървеш само със счупени ребра.
Затова днешните автомобили са от типа- мека обвивка, твърдо ядро. Ако погледнете краш - тестове на нови автомобили от този клас с частично препокриване на челен удар ще забележете, че дори страната, откъм която няма удар е силно деформирана, включително и задницата, но не и кабината. Автомобилът е разделен на две зони на удари- една във всеки край и една надлъжна, т.е. удар отпред от дясно се поема с цялата предница, като лявата част се измества навън, абсорбирайки енергия, и задния калник отдясно най-често се набръчква - една част от енергията минава чак дотам, като същевременно по тавана на колата няма да има почти никакви деформации, нито път вътре в купето.
Естествено че така ремонта е по-скъп, но човешкия живот е по-важен.
Именно затова не им завиждам на тези от ладата - защото те са поели целия удар (и като кола с по-малка маса), а тези в БМВ-то както се казва може да не са усетили нищо, всеки случай едва ли са си тръгнали с нещо повече от малко уплаха и някой друг счупен нокът.


и най-важното е 4е вратите могат да се отворят и пасежерите да бъдат извадени своевременно, без да се налага да се реже купето
BMW 318is E30 / BMW 318ci m54b25 кабрио :) / BMW е90 318d
ех '06 AUDI A8 4.2 ...

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Мнение от alx » 18 Май 2004, 17:44

... но само при едно положение - ако са били с колани.. щото тия бели торби дето излизат изневиделица.. майк тайсън ряпа да яде.

аз лично познавам хора които са със комоцио, строшени ребра, нос и тн (пълна програма) от това че са били без колани...

торбите работят само ако в момента на надуване човешкото тяло е на правилното място.. а не със гръдния кош върху геврека...
алекс
трабант 601с
разни други возила

IBIZA Killer
Аватар
Мнения: 2038
Регистриран на: 6.03.2003
Местоположение: North Hollywood

Мнение от bawareca » 18 Май 2004, 18:04

Залагам .... че това е в кв. ПАВЛОВО /Бъкстон 8)
Изображение

води статистиката
Аватар
Мнения: 2037
Регистриран на: 18.01.2003
Местоположение: една крачка пред смъртта
Пол: Мъж
Кара: '07 X3 LCI 3,0sd
Детайли за колата: '93 318is
'95 328Ti
'95 318is
'00 328Ci
'04 330xd
'07 X3 3.0d
'07 X3 3.0sd
'01 730d

Мнение от LuBo1 » 18 Май 2004, 19:37

аве кат гледам пасажера е спукал стъклото пък не знам ...
ИзображениеИзображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1047
Регистриран на: 2.03.2004
Мечтае да кара: М-ка деснячка с газова уредба Mimgas :D

Мнение от PIONEER » 18 Май 2004, 22:10

с каква сила се отварят въздушните???????? :roll: :?: :roll: :?: :roll:
Изображение
8.32

Правопис Мастър
Аватар
Мнения: 434
Регистриран на: 17.03.2004
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5

Мнение от MOPKOB » 18 Май 2004, 23:00

bawareca написа:Залагам .... че това е в кв. ПАВЛОВО /Бъкстон 8)


Абсолютно си прав.
А силата на отваряне на ЕърБега е м/у 750 до 1200 кг/см2.
За сравнение удара на Тайсън е 2720 кг/см2. Това в най-добрите му години :P
Изображение

Следваща

Назад към Страхотни истории

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook