Cadillac пуска убиец на BMW-та
Модератор: Общи модератори
acho.rs написа:Точно заради тази тяхна политика - по-просто - по-евтино , сега цялата им индустрия е във криза.Заради такива прости мотори (които изобщо не са икономични) сега японците ги изядоха .
говориме за мотори и трансмисии и коне- във това отношение американците мисля че могат да бъдат колкото си искат напред във материала... и това ми беше цялата идея.
малко не по темата, но проблема във американската автоиндустрия е че като цяло качеството на колите им беше ниско (особено интериора) и че профсъюзите се самозабравиха. проблеми със механиката никога не са имали и разхода на гориво също никога не им е бил проблем- от 90те насам де.. .
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
//M_Power написа:Отделно че спортните американски коли са по 8.0 литра и нагоре доридокато едно М5 примерно е "само"5.0
не ги сравнявай по кубатура а по коне...
ти ... имаш ли някакви наблюдения върху е39 и е60 м5?
на 400-коньовото е39 м5 нормалния разход на дълъг път е 20-24 мили на галон
на 500-коньовото е60 м5 извънградското да се убиеш не можеш да го вдигнеш над 18 мили на галон...
един 8 литров вайпър със 500 коня е 23-25 мили на галон... з06 корвета е и той там някъде.
тая сметка че 8 литровия мотор е по-неикономичен от 5 литровия- да я забравиш... нали разбираш че със 120 е60 м5-цата се върти със около 2500 оборота и я усещаш леко лабава, докато вайпъра се върти със 1300 оборота на 6та и го усещаш че е горе долу в час?
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
Не,че имам кой знае какви наблюдения но имах предвит най-вече вървеж кубици не толко разхода нормално е М5 като е много мощно и да харчи много това ми е ясно няма как да върви много повече и да харчи по малко просто е Ъпсурт
не е лошо да направиме едно такова срвнение еднакви кубици коя кола колко е мощна и колко върви съответно.Не съм много запознат с американските автомобили и ще ми е интересно 


- Babuna
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1689
- Регистриран на: 7.09.2002
- Местоположение: Пловдив
- Кара: е30 316, е36 328, ф30 335, ф32 428
- Мечтае да кара: и да му е спокойно
Кубатурата не е определящ фактор. z06 е прост ДВГ и е 7 литра, но е по-икономичен и с повече въртящ момент от М5-то, което е 5 литра, същите коне и мега хай тек, както и доста скъп.
В крайна сметка кво те боли, че е хх литра като гори като х литра, върви повече и е по-евтин?
Това с малките и напънати много мощни двигатели си е някакво успокоение за нас европейците и японците.
Не е задължително по-малкият двигател да е по-икономичен.
Друг е въпросът, че всеки М-двигател е произведение на изкуството.
В крайна сметка кво те боли, че е хх литра като гори като х литра, върви повече и е по-евтин?
Това с малките и напънати много мощни двигатели си е някакво успокоение за нас европейците и японците.
Не е задължително по-малкият двигател да е по-икономичен.
Друг е въпросът, че всеки М-двигател е произведение на изкуството.
CCFL и LED ангелски очи, М пакети за е36/е39/е46/е60/е61/е90/е91/е93/е93/f10/f30/x5 спортни окачвания, спортни генерации, колектори и много други!
OРИГИНАЛНИ ПАРКИНГ СЕНЗОРИ по 39 лв!
Стъкла за фаровете на BMW e46 всички модификации - 45 лв, за BMW e39 фейслифт 79 лева - край на проблема с мътните напукани фарове
М-tec броня пълен за БМВ е36 пълен комплект - 129 лв
M-tec 2 предна броня за БМВ е46 седан,туринг - 189 лв
M-tec предна броня за БМВ е39 - 189 лв
MOTUL 6100 10w-40 Synergie 5 литра - 49.99 лева - МОТУЛ И КАСТРОЛ 100% оригинални на най-ниски цени в БГ
CCFL ANGEL EYES - 49,99 лв
0889 22 66 88
OРИГИНАЛНИ ПАРКИНГ СЕНЗОРИ по 39 лв!
Стъкла за фаровете на BMW e46 всички модификации - 45 лв, за BMW e39 фейслифт 79 лева - край на проблема с мътните напукани фарове
М-tec броня пълен за БМВ е36 пълен комплект - 129 лв
M-tec 2 предна броня за БМВ е46 седан,туринг - 189 лв
M-tec предна броня за БМВ е39 - 189 лв
MOTUL 6100 10w-40 Synergie 5 литра - 49.99 лева - МОТУЛ И КАСТРОЛ 100% оригинални на най-ниски цени в БГ
CCFL ANGEL EYES - 49,99 лв
0889 22 66 88
Просто философията е доста различна на Американците и на Европейците в крайна сметка мисля,че не може да се каже кое е по добро защото характеристиките са сходни и на който кавото му харесва повече това е,но явно по малките двигатели са малко по зле
щом по големите мотори дават по нисък разход
или поне аз остнах с такова впечатление от казаното от alx 



- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Да бе ... Що сравняваш високоборотен двигател с тия задремали вайпърови двигатели . Колко е разхода на Турбото (997) което също е 480 (много лесно и 500 + ) коня сравнено със 8 литровия вайпър и да не говорим само за спортни , но и за нормалните двигатели - колко е разхода на 2000кк бензиновия на БМВ със 170 коня - 5.7 средно , ами 3.0 литрови със 260 коня ??? Просто когато правят спортни коли европейците търсят удоволствието от шофирането - демек колата да реве със 8000 оборота и като искаш това удоволствие,трябв да си готов да си платиш.На алекс като му се кара толкова кола със висок въртящ момент и икономична му пожелавам Ауди Р8 В12 дизелака.
Абе темата е безкрайна - обаче едно е ясно - Лидерите при спортните коли идват от европа и това е така защото са по-бързи,по-високотехнологични абе по-добри.Ясно е и че времето на МАСЪЛ КАРС отдавна отмина със него и величиети на американските коли.
Света се води от напредък на технологията като цяло - за това когато излизат първите коли , които били по-бавни от каретите , хората заложили на новата технология (а не на по-яки коне и ПО-ХУБАВА ЗОБ) , спечелили . Виж и японците и немците какво правя сега - внедряват ел.двигатели (Лексус подяволите) и пускат коли на водород(760и) . Залагат на малки двигатели защото петрола свършва а за спортните си коли , не ги боли колко харчат - който даде 1 00 000 евро+ ще има да сипе.
.Няма смисъл да наливам повече масло в огъня - спора америка су германия е безкраен , да не говорим ,че е решен вече. Само някой да не започва ама американците правят ракети , че ако знае след Втората СВ колко немски учени са откраднати а колко проекта копирани ... Мисълта ми е че като не им дават да правят оръжия,немците си влагат ЪКЪЛА В КОЛИ.
Цитирам Джереми Кларксон - Появата на ГЛ е тревожен сигнал - може ли немците да правят толкова голяма и способна(кейпъбал) машина без да си мислим , че те се превъоражават.
Спирам да пиша по темата,обещавам
Абе темата е безкрайна - обаче едно е ясно - Лидерите при спортните коли идват от европа и това е така защото са по-бързи,по-високотехнологични абе по-добри.Ясно е и че времето на МАСЪЛ КАРС отдавна отмина със него и величиети на американските коли.
Света се води от напредък на технологията като цяло - за това когато излизат първите коли , които били по-бавни от каретите , хората заложили на новата технология (а не на по-яки коне и ПО-ХУБАВА ЗОБ) , спечелили . Виж и японците и немците какво правя сега - внедряват ел.двигатели (Лексус подяволите) и пускат коли на водород(760и) . Залагат на малки двигатели защото петрола свършва а за спортните си коли , не ги боли колко харчат - който даде 1 00 000 евро+ ще има да сипе.
.Няма смисъл да наливам повече масло в огъня - спора америка су германия е безкраен , да не говорим ,че е решен вече. Само някой да не започва ама американците правят ракети , че ако знае след Втората СВ колко немски учени са откраднати а колко проекта копирани ... Мисълта ми е че като не им дават да правят оръжия,немците си влагат ЪКЪЛА В КОЛИ.
Цитирам Джереми Кларксон - Появата на ГЛ е тревожен сигнал - може ли немците да правят толкова голяма и способна(кейпъбал) машина без да си мислим , че те се превъоражават.
Спирам да пиша по темата,обещавам
- Dimitar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1651
- Регистриран на: 18.07.2003
- Местоположение: Chicago (Пловдив)
acho.rs написа:Точно заради тази тяхна политика - по-просто - по-евтино , сега цялата им индустрия е във криза.Заради такива прости мотори (които изобщо не са икономични) сега японците ги изядоха .
Единствените две фирми, които плащат всяка година глоби за превишени норми за среден разход на гориво в САЩ са Мерцедес и БМВ



- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Dimitar написа:acho.rs написа:Точно заради тази тяхна политика - по-просто - по-евтино , сега цялата им индустрия е във криза.Заради такива прости мотори (които изобщо не са икономични) сега японците ги изядоха .
Единствените две фирми, които плащат всяка година глоби за превишени норми за среден разход на гориво в САЩ са Мерцедес и БМВ. За миналата година Мерцедес са платили 33 млн. $, а БМВ 5.5 млн. Никога американска фирма не е плащала такава глоба
. Това само за справка
.
На кои модели ???????? Нали казхме ,че за спортните варианти не ги ебе разхода,а те в крайна сметка са смешно малък процент в сравнение със всички автомобили.То и италианците имат умопомрачителни спортисти ама всичко на всичко правят от тях 15 000 -20 000, другите са Фиат.
- Dimitar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1651
- Регистриран на: 18.07.2003
- Местоположение: Chicago (Пловдив)
Става въпрос за среден разход на всички модели на една фирма, а не за конкретен модел. Правителството определя такава норма, да кажем 25 мили с един галон бензин и ако средния разход на всички модели на фирмата е по-голям от това число, то тя плаща глоба за всяка миля под тези 25 умножено по броя на продадените коли. Това, което исках да кажа, е че американската автомобилна индустрия не е в криза, защото моторите им не са икономични както написа ти, а точно поради причините споменати от alx - ниско качество и пластмаси в интериора и най-вече заради самите профсъюзи, ама това е отделна тема и няма смисъл да навлизаме в подробности
.

- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Dimitar написа:Става въпрос за среден разход на всички модели на една фирма, а не за конкретен модел. Правителството определя такава норма, да кажем 25 мили с един галон бензин и ако средния разход на всички модели на фирмата е по-голям от това число, то тя плаща глоба за всяка миля под тези 25 умножено по броя на продадените коли. Това, което исках да кажа, е че американската автомобилна индустрия не е в криза, защото моторите им не са икономични както написа ти, а точно поради причините споменати от alx - ниско качество и пластмаси в интериора и най-вече заради самите профсъюзи, ама това е отделна тема и няма смисъл да навлизаме в подробности.
Ами като не си продават икономичните модели в САЩ ... така ще бъде.А до колко е ролята на профсъюзите не знам,знам че 2 години не платена заплата не никак ДОБРЕ и говори отрицателно за гигантите.
- Kin_klad_dze
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 104
- Регистриран на: 28.02.2007
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е12 520 1979,Е30 318и 1989
Странно,последнитекоментари нещо са се поотдалечили от темата,ама тва го разбирам с оглед наличието на негативен коментар за любимата марка.
Но тука се предизвикаха много коментари(включително и аз сам засегнат),но всички те са провокирани от неграмотноста на посредствен журналлист във посредствен портал.Просто човечецът е отразил по най-нескопосаният начин излизането на американска мощна луксозна кола,и първата асоциация,която човек прави за подобен автомобил е БМВ и Мерцедес,обаче автомобили с такива критерии има японски,корейски та даже и китайски,но те са с неутвърдена репутация(за разлилка от БМВ и ...Мерцедес...да).Такаче горе посоченият(вече няма да вкарвам прилагателни за него)журналист чисто и просто изобщо не е запознат с пазара на автомобилите и за него няма разлика между бмв и тепърва излязазъл конкурент на сегмента,и с цел сензация изтипосал подобно заглавия на лайняната си статия.
Но тука се предизвикаха много коментари(включително и аз сам засегнат),но всички те са провокирани от неграмотноста на посредствен журналлист във посредствен портал.Просто човечецът е отразил по най-нескопосаният начин излизането на американска мощна луксозна кола,и първата асоциация,която човек прави за подобен автомобил е БМВ и Мерцедес,обаче автомобили с такива критерии има японски,корейски та даже и китайски,но те са с неутвърдена репутация(за разлилка от БМВ и ...Мерцедес...да).Такаче горе посоченият(вече няма да вкарвам прилагателни за него)журналист чисто и просто изобщо не е запознат с пазара на автомобилите и за него няма разлика между бмв и тепърва излязазъл конкурент на сегмента,и с цел сензация изтипосал подобно заглавия на лайняната си статия.
- stanislaw40
- Потребител
-
- Мнения: 44
- Регистриран на: 7.01.2006
- Местоположение: Добрич,Провадия
- Пол: Мъж
- Кара: BMW
- Мечтае да кара: M5
[quote="Penchev"]Дай линк със снимка/и на тоя Reventon моля те http://www.metacafe.com/watch/938129/la ... nton_1_6m/
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани