Вижте какво си имаме на нашия паркинг
Модератори: mitaka7, Общи модератори
34 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- MOPKOB
- Правопис Мастър
-
- Мнения: 434
- Регистриран на: 17.03.2004
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5
Вижте какво си имаме на нашия паркинг
От няколко месеца стои там. Нямам дани за собственика. Пазачите казват че е от удар с Лада при около 60 км/ч.

- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
дайте да го купуваме.....части.части 


С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- Vasilen
- Доктор на БМВ науките
-
- Мнения: 1854
- Регистриран на: 9.02.2004
- Местоположение: В хасиенда на края на града
- Пол: Мъж
- Кара: 400 коня и едно магаре зад волана
Явор написа:дайте да го купуваме.....части.части
Изненадваш ме обикновенно продаваш





May the BMW force be with you!
- ati
- Акулчо Костенурков Нинджов
-
- Мнения: 4664
- Регистриран на: 7.08.2002
- Местоположение: The city of Angels;)
и на мен точно това ми направи впечатление - как енергията от удара се е поела от цялата предница, а кабината е останала цяла и сигурно е мръднала в сферата на милиметрите.
в това отношение се сещам за тестовете през 70-те, когато са били на мнение, че здравата и недеформируема кола е била по-сигурна за пътниците, което се оказва голяма грешка - енергията, освободена при удара се е поемала почти изцяло от човешкото тяло и не рядко при удари с 35 - 40км/ч срещу недеформируема бариера си бил късметлия, ако се отървеш само със счупени ребра.
Затова днешните автомобили са от типа- мека обвивка, твърдо ядро. Ако погледнете краш - тестове на нови автомобили от този клас с частично препокриване на челен удар ще забележете, че дори страната, откъм която няма удар е силно деформирана, включително и задницата, но не и кабината. Автомобилът е разделен на две зони на удари- една във всеки край и една надлъжна, т.е. удар отпред от дясно се поема с цялата предница, като лявата част се измества навън, абсорбирайки енергия, и задния калник отдясно най-често се набръчква - една част от енергията минава чак дотам, като същевременно по тавана на колата няма да има почти никакви деформации, нито път вътре в купето.
Естествено че така ремонта е по-скъп, но човешкия живот е по-важен.
Именно затова не им завиждам на тези от ладата - защото те са поели целия удар (и като кола с по-малка маса), а тези в БМВ-то както се казва може да не са усетили нищо, всеки случай едва ли са си тръгнали с нещо повече от малко уплаха и някой друг счупен нокът.
в това отношение се сещам за тестовете през 70-те, когато са били на мнение, че здравата и недеформируема кола е била по-сигурна за пътниците, което се оказва голяма грешка - енергията, освободена при удара се е поемала почти изцяло от човешкото тяло и не рядко при удари с 35 - 40км/ч срещу недеформируема бариера си бил късметлия, ако се отървеш само със счупени ребра.
Затова днешните автомобили са от типа- мека обвивка, твърдо ядро. Ако погледнете краш - тестове на нови автомобили от този клас с частично препокриване на челен удар ще забележете, че дори страната, откъм която няма удар е силно деформирана, включително и задницата, но не и кабината. Автомобилът е разделен на две зони на удари- една във всеки край и една надлъжна, т.е. удар отпред от дясно се поема с цялата предница, като лявата част се измества навън, абсорбирайки енергия, и задния калник отдясно най-често се набръчква - една част от енергията минава чак дотам, като същевременно по тавана на колата няма да има почти никакви деформации, нито път вътре в купето.
Естествено че така ремонта е по-скъп, но човешкия живот е по-важен.
Именно затова не им завиждам на тези от ладата - защото те са поели целия удар (и като кола с по-малка маса), а тези в БМВ-то както се казва може да не са усетили нищо, всеки случай едва ли са си тръгнали с нещо повече от малко уплаха и някой друг счупен нокът.
След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил
- netsurfer_bg
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 440
- Регистриран на: 9.05.2004
- Кара: ....
ati написа:и на мен точно това ми направи впечатление - как енергията от удара се е поела от цялата предница, а кабината е останала цяла и сигурно е мръднала в сферата на милиметрите.
в това отношение се сещам за тестовете през 70-те, когато са били на мнение, че здравата и недеформируема кола е била по-сигурна за пътниците, което се оказва голяма грешка - енергията, освободена при удара се е поемала почти изцяло от човешкото тяло и не рядко при удари с 35 - 40км/ч срещу недеформируема бариера си бил късметлия, ако се отървеш само със счупени ребра.
Затова днешните автомобили са от типа- мека обвивка, твърдо ядро. Ако погледнете краш - тестове на нови автомобили от този клас с частично препокриване на челен удар ще забележете, че дори страната, откъм която няма удар е силно деформирана, включително и задницата, но не и кабината. Автомобилът е разделен на две зони на удари- една във всеки край и една надлъжна, т.е. удар отпред от дясно се поема с цялата предница, като лявата част се измества навън, абсорбирайки енергия, и задния калник отдясно най-често се набръчква - една част от енергията минава чак дотам, като същевременно по тавана на колата няма да има почти никакви деформации, нито път вътре в купето.
Естествено че така ремонта е по-скъп, но човешкия живот е по-важен.
Именно затова не им завиждам на тези от ладата - защото те са поели целия удар (и като кола с по-малка маса), а тези в БМВ-то както се казва може да не са усетили нищо, всеки случай едва ли са си тръгнали с нещо повече от малко уплаха и някой друг счупен нокът.
и най-важното е 4е вратите могат да се отворят и пасежерите да бъдат извадени своевременно, без да се налага да се реже купето
BMW 318is E30 / BMW 318ci m54b25 кабрио
/ BMW е90 318d
ех '06 AUDI A8 4.2 ...

ех '06 AUDI A8 4.2 ...
- netsurfer_bg
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 440
- Регистриран на: 9.05.2004
- Кара: ....
ati написа:и на мен точно това ми направи впечатление - как енергията от удара се е поела от цялата предница, а кабината е останала цяла и сигурно е мръднала в сферата на милиметрите.
в това отношение се сещам за тестовете през 70-те, когато са били на мнение, че здравата и недеформируема кола е била по-сигурна за пътниците, което се оказва голяма грешка - енергията, освободена при удара се е поемала почти изцяло от човешкото тяло и не рядко при удари с 35 - 40км/ч срещу недеформируема бариера си бил късметлия, ако се отървеш само със счупени ребра.
Затова днешните автомобили са от типа- мека обвивка, твърдо ядро. Ако погледнете краш - тестове на нови автомобили от този клас с частично препокриване на челен удар ще забележете, че дори страната, откъм която няма удар е силно деформирана, включително и задницата, но не и кабината. Автомобилът е разделен на две зони на удари- една във всеки край и една надлъжна, т.е. удар отпред от дясно се поема с цялата предница, като лявата част се измества навън, абсорбирайки енергия, и задния калник отдясно най-често се набръчква - една част от енергията минава чак дотам, като същевременно по тавана на колата няма да има почти никакви деформации, нито път вътре в купето.
Естествено че така ремонта е по-скъп, но човешкия живот е по-важен.
Именно затова не им завиждам на тези от ладата - защото те са поели целия удар (и като кола с по-малка маса), а тези в БМВ-то както се казва може да не са усетили нищо, всеки случай едва ли са си тръгнали с нещо повече от малко уплаха и някой друг счупен нокът.
и най-важното е 4е вратите могат да се отворят и пасежерите да бъдат извадени своевременно, без да се налага да се реже купето
BMW 318is E30 / BMW 318ci m54b25 кабрио
/ BMW е90 318d
ех '06 AUDI A8 4.2 ...

ех '06 AUDI A8 4.2 ...
... но само при едно положение - ако са били с колани.. щото тия бели торби дето излизат изневиделица.. майк тайсън ряпа да яде.
аз лично познавам хора които са със комоцио, строшени ребра, нос и тн (пълна програма) от това че са били без колани...
торбите работят само ако в момента на надуване човешкото тяло е на правилното място.. а не със гръдния кош върху геврека...
аз лично познавам хора които са със комоцио, строшени ребра, нос и тн (пълна програма) от това че са били без колани...
торбите работят само ако в момента на надуване човешкото тяло е на правилното място.. а не със гръдния кош върху геврека...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- LuBo1
- води статистиката
-
- Мнения: 2037
- Регистриран на: 18.01.2003
- Местоположение: една крачка пред смъртта
- Пол: Мъж
- Кара: '07 X3 LCI 3,0sd
- Детайли за колата: '93 318is
'95 328Ti
'95 318is
'00 328Ci
'04 330xd
'07 X3 3.0d
'07 X3 3.0sd
'01 730d
- PIONEER
- ентусиаст
-
- Мнения: 1047
- Регистриран на: 2.03.2004
- Мечтае да кара: М-ка деснячка с газова уредба Mimgas :D
- MOPKOB
- Правопис Мастър
-
- Мнения: 434
- Регистриран на: 17.03.2004
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5
bawareca написа:Залагам .... че това е в кв. ПАВЛОВО /Бъкстон
Абсолютно си прав.
А силата на отваряне на ЕърБега е м/у 750 до 1200 кг/см2.
За сравнение удара на Тайсън е 2720 кг/см2. Това в най-добрите му години


34 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани