Радиатора се загрява до половина!!!!
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- dancenation
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 630
- Регистриран на: 24.03.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: E30 324TD '88
- Мечтае да кара: Custom made e30 with шукариии батко
- Детайли за колата: E30 1987 10'th october grey mettalic 203/7 4 door Diesel 324 td (turbo-diesel)Mechanical Fuel Pump,Xenon lights,
Радиатора се загрява до половина!!!!
Здравейте на всички,след толкова време без проблеми ,пък и след доста време невъзможност да пиша,исками се някой друг съвет ако може.Проблема е следния,Антифриз има,термостата отваря,(има парно та да си ....),маркучите не се втвърдяват ,обезвъздушена е, виското върти,но след като загрее ,като стигне работна температура въпроса горната част на радиатора някъде 50 на 50 височината на радиатора е студена да не кажа ледена ,лятото я промих цялата система,радиатора изглежда нов,откакто зех колата,въпроса ми е така ли е нормалното състояние,защото на приятели като им пипна питите на радиатора са топли от горе до долу
ще съм ви мн благодарен...

ще съм ви мн благодарен...


а на мен почва да ми писва няма и 1 седмица без проблеми и от 2 дена имам същия проблем но при мен около 10-20 процента от радитора са топли сичко друго е студено колата стой малко преди средата
обаче има налягане в маркуча при мен
как се обезвъздушава
скоро сменях водна помпа и виско
обаче има налягане в маркуча при мен
как се обезвъздушава
скоро сменях водна помпа и виско
"Класиката" за един е Скрап за Друг !!!


- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
- dancenation
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 630
- Регистриран на: 24.03.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: E30 324TD '88
- Мечтае да кара: Custom made e30 with шукариии батко
- Детайли за колата: E30 1987 10'th october grey mettalic 203/7 4 door Diesel 324 td (turbo-diesel)Mechanical Fuel Pump,Xenon lights,
Термостата си отваря нормално,колата си загрява нормално,стрелкарта седи на 1мм след средата,обаче горната част е направо ледена ,а радиатора е нов,,миналото лято мисля че е сменян с нов от предишния собственик даже си личи номенклатурен номер и щампа БМВ,мнго странно,няма ли някакъв начин да се продуха или нещо да се направи по въпроса ,че нов май излиза солено,Сони,ти май скоро продаваше един за 324тд?:)))
- dancenation
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 630
- Регистриран на: 24.03.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: E30 324TD '88
- Мечтае да кара: Custom made e30 with шукариии батко
- Детайли за колата: E30 1987 10'th october grey mettalic 203/7 4 door Diesel 324 td (turbo-diesel)Mechanical Fuel Pump,Xenon lights,
Има нещо което не е наред ама какво е при мен сигурно ми е запушен в горната част радиатора,което с една дума работната площ сега е 50 % и аз се чудя защо като съм на дълъг път и стрелката за водата бега на дясно...някъде ис форума прочетох как се прави това прочистване ,сваля се радиатора,и тези черните пластмасовите капаци отстрани и с с перото от чистачките или със спринцовка се чисти и пръска вода и после със силикон се залепяли и уж готов ама да видим...
KNOCK написа:Свали радиатора и го закарай в автомивка!!с пароструйка ще излезе всичката гняс (ако е запушен) няма да ти струва повече от 5 лв и 1-2 часа работа
Не е запушена питата, а тръбичките вътре където минава водата, с пароструйка нищо няма стане. най-добре на радиаторджия, он да си го отвори да си го изчисти да си го затвори, те си знаят как, ако не са се наконкали от сабале още
- dancenation
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 630
- Регистриран на: 24.03.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: E30 324TD '88
- Мечтае да кара: Custom made e30 with шукариии батко
- Детайли за колата: E30 1987 10'th october grey mettalic 203/7 4 door Diesel 324 td (turbo-diesel)Mechanical Fuel Pump,Xenon lights,
Мерси Сони,
Златен си !!!На мойта уж се обезвъздушава (като най връхна точка) от помпата ,,ама на радиатора от единия край има един болт с ключ 19 и на ся се врущам от колата развих го преди да я запаля, ако има нещо въздух,,а съм я обезвъздушил и парно и всичко си има,и излезе въздух, и антифриза в казанчето спадна драстично ,,и като я загрях лявата част на питата горната е гореща както лявата долна обаче дясната е лекинко ама лекинко топлла едва 38 39 тградуса да има,явно и това сега е напредък,цялата пита от край до край ли трябва да е гореща или тякато минава надясно по тръбичките и се охлажда;)
благодаря

благодаря
- Владо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2381
- Регистриран на: 24.07.2006
- Местоположение: 02..., +3592...
- Пол: Мъж
- Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
- Мечтае да кара: още по-бавно
- Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD
до това можеше да стигнеш и сам без много писане, щото няма физика дето да държи топлото отдолу в един пълен съд 

- Владо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2381
- Регистриран на: 24.07.2006
- Местоположение: 02..., +3592...
- Пол: Мъж
- Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
- Мечтае да кара: още по-бавно
- Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD
до това можеше да стигнеш и сам без много писане, щото няма физика дето да държи топлото отдолу в един пълен съд 

- dancenation
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 630
- Регистриран на: 24.03.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: E30 324TD '88
- Мечтае да кара: Custom made e30 with шукариии батко
- Детайли за колата: E30 1987 10'th october grey mettalic 203/7 4 door Diesel 324 td (turbo-diesel)Mechanical Fuel Pump,Xenon lights,
Това свъщност ми е ясно че топлото отива на горе ,но до ден днешен не бях пипал тази далавера на радиатора а тя се пада от дясно (отстрани на радиатора),И питата беше на половина,което не е нормално,на всички които съм пипал радитора да проверя дали е обезвъздушена грей от край до край независимо къде пипам ,аз сега е само от едната страна (лявата) е гореща точно до средата (това е че не мога да си пъхна ръката между перката и питата)да видя как е посредата .а дясната е едва се усеща. а радитора си е новичък,а на този радиатор няма пробка отгоре като другите за обезвъздушаване та сагата продължава ,ще се сваля радиатора да се продуха ,,макар лятото да промивах системата дории с калгон я бях прочистил за един ден и яко връткане да излезе каквото има.
- Владо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2381
- Регистриран на: 24.07.2006
- Местоположение: 02..., +3592...
- Пол: Мъж
- Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
- Мечтае да кара: още по-бавно
- Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD
чакай, че снощи се притесних, че ти изтрих темата
...по едно време изчезна
и вчера щях ти пиша, че отляво трябва да е топло, щото оттам се стича водата... за мене имаш още въздух


и вчера щях ти пиша, че отляво трябва да е топло, щото оттам се стича водата... за мене имаш още въздух

16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани