на смукателните траби на тдс
Модератор: Технически модератори
25 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Re: на смукателните траби на тдс
как ще работи клапана без да взима нафта от филтера ина4еzvetiko написа:ivan. написа:Остава верно да излезе,4е е за агр-тоWenzy написа:zvetiko написа:stefan_bmw7 написа:на смукателните тръби на тдс има не6то като вакум с маркуч които отива в горивния филтар маят е запушен нарочно каква роля играе тоя вакум някои може ли да помогне .....
Това да не е маркуча с вакума ,който командва AGR клапана-някой го е изолирал.
Добър вечер войводо ти се появи![]()
Най-вероятно щом е изолиран ... моят маркуч е черен със син кант (де да знам може де е оригиналния).В смисъл ако и на колегата е същия цвят да
не го бара - там няма никакви проблеми
Има много диви монтьори-разбирачи,но чак пък да запуши маркуча на МАР сенсора...

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: на смукателните траби на тдс
ivan. написа:как ще работи клапана без да взима нафта от филтера ина4еzvetiko написа:ivan. написа:Остава верно да излезе,4е е за агр-тоWenzy написа:zvetiko написа:stefan_bmw7 написа:на смукателните тръби на тдс има не6то като вакум с маркуч които отива в горивния филтар маят е запушен нарочно каква роля играе тоя вакум някои може ли да помогне .....
Това да не е маркуча с вакума ,който командва AGR клапана-някой го е изолирал.
Добър вечер войводо ти се появи![]()
Най-вероятно щом е изолиран ... моят маркуч е черен със син кант (де да знам може де е оригиналния).В смисъл ако и на колегата е същия цвят да
не го бара - там няма никакви проблеми
Има много диви монтьори-разбирачи,но чак пък да запуши маркуча на МАР сенсора...
Може някой да е изолирал МАР сенсора и да е включил горивният филтър към смукателният колектор,за да обогати входящият въздух.

- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
- stefan_bmw7
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 139
- Регистриран на: 16.11.2007
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: Е38 725 tds;Pajero 2 ;E66 730d
ами да колеги маркучат е черен със сини ленти точно тои е запу6ен про4етох че по тоя начин се изолира мап сензора такали да го оставйа или да го праея както си е оригинално
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Виж сега МАП сензора е това на което пише 1 на снимката а 2 е тръбичката която тръгва от смукателния колектор и влиза в МАП сензора. Не трябва да е запушена тази тръбичка или да е напукана. Най добре смени тръбичката с нова със същото ФИ и почисти хубаво МАП сензора и го напръскай вътре с контактен спрей (не WD 40).
Дано сега си рабрал кое е МАП сензора. А след почистването ако колата продължава да пука и да прави глупости на ниските обороти иди на диагностика някъде (забрави за Superdiezel на околовръстното там не стъпвай, а иди в Юве на Симеоновско Шосе зад А2, но не им давай да ти правят никакви ремонти, а само центровка на помпата ако е от нея.!!!!!!!!!)
Абе как да туря щуцер от страни на смукателния колектор и там да бацна тръбата към МАП-а?
Дано сега си рабрал кое е МАП сензора. А след почистването ако колата продължава да пука и да прави глупости на ниските обороти иди на диагностика някъде (забрави за Superdiezel на околовръстното там не стъпвай, а иди в Юве на Симеоновско Шосе зад А2, но не им давай да ти правят никакви ремонти, а само центровка на помпата ако е от нея.!!!!!!!!!)
Абе как да туря щуцер от страни на смукателния колектор и там да бацна тръбата към МАП-а?
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
колега по цвета на марку4а разбирам колко е прав колегата Зветико-агр клапана не е мап сензор,преди да питаш нещо поне се убеди кое как еstefan_bmw7 написа:ами да колеги маркучат е черен със сини ленти точно тои е запу6ен про4етох че по тоя начин се изолира мап сензора такали да го оставйа или да го праея както си е оригинално


- zaharin3
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 203
- Регистриран на: 22.10.2007
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: 524 91г. и325тд. мерц.123 и520i
- Мечтае да кара: е38 и нещо м пауьр
- stefan_bmw7
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 139
- Регистриран на: 16.11.2007
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: Е38 725 tds;Pajero 2 ;E66 730d
никои не казвал 4е влиза в горивния филтар а донего в няква пластмаса кое е агр и кое мап си нямам на представа но мисля 4е ве4е го оправих марку4а си остава запу6ен и от другата страна на клапана го изолирах с метална гарнитура дано само неблокира не6то
а и колеги ако го знаех кое как е няма6е да пи6а въобщте 


колега про4ети тази тема и мисля 4е ще ти се изясни вси4ко.Имаи предвид 4е при е39тдс няма температурен дат4ик на смукателния колектор,а е с дибитомер-това е разликата с е34тдс http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=61238stefan_bmw7 написа:никои не казвал 4е влиза в горивния филтар а донего в няква пластмаса кое е агр и кое мап си нямам на представа но мисля 4е ве4е го оправих марку4а си остава запу6ен и от другата страна на клапана го изолирах с метална гарнитура дано само неблокира не6тоа и колеги ако го знаех кое как е няма6е да пи6а въобщте
- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
25 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани