Stomp test?

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

Новини
Аватар

Stomp test?

Мнение от Новини » 14 Яну 2008, 1:30

От чисто изследователско любопитство... само щатските е30-ки ли разполагат с възможноста да си видиш грешките в dme-то чрез CEL-a на таблото? (Важи за М20, М40, М42 с Мотроник версии над 1.1, респективно ODB1)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1095
Регистриран на: 21.04.2004
Местоположение: Norge
Пол: Мъж
Кара: е21

Мнение от magareto_yori » 14 Яну 2008, 3:02

няма логика да са само щатските,щото тая работа става чрез тпс-то и мотроника а те са едни и същи мисля.но за да пробваш трябва да си сигурен че тпс работи и е настроен как си требе ;)
Изображение

Новини
Аватар

Мнение от Новини » 14 Яну 2008, 5:24

magareto_yori написа:няма логика да са само щатските,щото тая работа става чрез тпс-то и мотроника а те са едни и същи мисля.но за да пробваш трябва да си сигурен че тпс работи и е настроен как си требе ;)


Ами пробвахме тука на две М20-ки ама не стана.
На М42 и М40 съвсем няма как да стане, защото европейските версии нямат CEL-а. Просто нямат поставена крушка, както и шаблонче с надписа. Дори да сложа крушката там, жестоко се съмнявам да светне ;)
Из щатските форуми, някой като драсне за проблем, първо го пращат да направи стомп теста и да напише кода. В европейските форуми никъде не срещам такъв съвет. Някъде четох, че било само за щатските версии и затова питам.
Едва ли става въпрос за различни tps-и. Не виждам логика да слагат различни според контитенталната версия ама знам ли. Доколкото знам той отчита петте клика на газта и от там праща сигнал към dme-то да мине в сервизен режим и да избълва кода чрез серия от индикации на CEL-а. Дали нещата не опират до различни настройки на софтуера на dme-то. Друго обяснение не виждам, защото tps-а се явява просто посредник между газ педала и dme-то.

Можете ли да тествате дали работи на Стоян на iS-ката? Ако е американската версия, би следвало да има CEL и да вземе да светне.. ;) При теб на 325-цата го има явно.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1095
Регистриран на: 21.04.2004
Местоположение: Norge
Пол: Мъж
Кара: е21

Мнение от magareto_yori » 14 Яну 2008, 8:24

ми да ти кажа няма как да пробваме на стоян на ис-ката щото тя от вчера е продадена ;) аз съм пробвал ама при мен не стана,май тпс-то ми не е настроено шото при натиснат педал на газта тротъла не е отворен напълно,по то4но жилото на газта ми е халтаво и не отваря до края,ама се не ми остава време да пробвам пък и ся е студено и хич не ми се бара.между другото това си е яко хитра работа един вид няма да ти се налага да ходиш на диагностика.а вие как сте пробвали?първия път задържате ли малко педала?
Изображение

BMW Fanatic!
Аватар
Мнения: 1313
Регистриран на: 26.12.2005
Местоположение: Русе
Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
Мечтае да кара: Cessna 152

Мнение от Turbo-Lag » 14 Яну 2008, 8:31

Аве я си купете по 1 ктс ;) там няма тука има тука няма винаги има :mhihi:
Изображение

E30 Fanatic!
E30 Fanatic!
Аватар
Мнения: 4057
Регистриран на: 14.10.2005
Местоположение: Столичанин
Пол: Мъж
Кара: Е36 328g
Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo

Мнение от Дилян Пенчев » 14 Яну 2008, 9:03

Абе за какво говорите :shock: :?: я ме светнете за какъв СЕЛ говорите да пробвам, аз май съм пробвал преди нещо ама нъцки :roll:
Изображение
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече :)))

BMW Fanatic!
Аватар
Мнения: 1313
Регистриран на: 26.12.2005
Местоположение: Русе
Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
Мечтае да кара: Cessna 152

Мнение от Turbo-Lag » 14 Яну 2008, 9:44

Значи и сега да пробваш пак същото ще е :mhihi:
Изображение

Е30 IS Crasher
Аватар
Мнения: 2252
Регистриран на: 13.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25

Мнение от ge_a » 14 Яну 2008, 14:40

Ми Асене закачи си един светодиод на осмо краче на компа и си направи теста, ама не виждам с кво ще ти помогне тва, кат тия мотроници са токова глупави, че никво полезно инфо не дават :roll:
Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 438
Регистриран на: 20.03.2005
Местоположение: Враца
Пол: Мъж
Кара: E30 320
Детайли за колата: E30 320 Megasquirt MS II-extra,DIY wideband

Мнение от valentino » 14 Яну 2008, 14:55

Аз съм го пробвал това на Мотроника ми преди две години и не става.Светодиода който вързах там си светеше постоянно,а не би трябвало да свети.Сега вече нямам Мотроник.
Megasquirt & Megaview user

E30 Fanatic!
E30 Fanatic!
Аватар
Мнения: 4057
Регистриран на: 14.10.2005
Местоположение: Столичанин
Пол: Мъж
Кара: Е36 328g
Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo

Мнение от Дилян Пенчев » 14 Яну 2008, 15:07

valentino написа:Аз съм го пробвал това на Мотроника ми преди две години и не става.Светодиода който вързах там си светеше постоянно,а не би трябвало да свети.Сега вече нямам Мотроник.

Не ти и трябва :mhihi:
Изображение
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече :)))

Новини
Аватар

Мнение от Новини » 14 Яну 2008, 17:06

magareto_yori написа:ми да ти кажа няма как да пробваме на стоян на ис-ката щото тя от вчера е продадена ;) аз съм пробвал ама при мен не стана,май тпс-то ми не е настроено шото при натиснат педал на газта тротъла не е отворен напълно,по то4но жилото на газта ми е халтаво и не отваря до края,ама се не ми остава време да пробвам пък и ся е студено и хич не ми се бара.между другото това си е яко хитра работа един вид няма да ти се налага да ходиш на диагностика.а вие как сте пробвали?първия път задържате ли малко педала?


Ами... за пет секунди трябва да се натисне педала на газта до долу пет пъти, докато си на контакт. Незнаех, че трябва първия път да се задържи повече в крайно долно положение.
Ще взема да пробвам да елиминирам евентуален проблем с жилото и просто да дръпна направо планката на жилото при дросела пък да видим.

Дилян Пенчев написа:Абе за какво говорите :shock: :?: я ме светнете за какъв СЕЛ говорите да пробвам, аз май съм пробвал преди нещо ама нъцки :roll:

CEL = Check engine light. В Европа този индикатор го има само на колите с чек контрол (М20) и затова сме си свикнали да му викаме индикатор за чек контрола.

ge_a написа:Ми Асене закачи си един светодиод на осмо краче на компа и си направи теста, ама не виждам с кво ще ти помогне тва, кат тия мотроници са токова глупави, че никво полезно инфо не дават :roll:

Този номер не го знаех. Работи ли при теб?
Я малко инфо - на 8-мо краче на буксата за ECU-то ли закачаш крушката или на ODB буксата? Минуса на маса предполагам.

Е30 IS Crasher
Аватар
Мнения: 2252
Регистриран на: 13.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25

Мнение от ge_a » 14 Яну 2008, 17:11

!!Asen_X написа:
ge_a написа:Ми Асене закачи си един светодиод на осмо краче на компа и си направи теста, ама не виждам с кво ще ти помогне тва, кат тия мотроници са токова глупави, че никво полезно инфо не дават :roll:

Този номер не го знаех. Работи ли при теб?
Я малко инфо - на 8-мо краче на буксата за ECU-то ли закачаш крушката или на ODB буксата? Минуса на маса предполагам.


Да работи, тия номера ги правех в началото когато си играех с мотрониците, на осмо краче на ЕКУ-то, а таблицата с кодовете имаш ли я ? Ама тва е за твоя мотроник да не зе земат колегите да тестват на техните, за техните трябва да вида къде е ? Може пак да е там ама трябвада се провери :!:
Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!
Изображение

BMW Fanatic!
Аватар
Мнения: 1313
Регистриран на: 26.12.2005
Местоположение: Русе
Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
Мечтае да кара: Cessna 152

Мнение от Turbo-Lag » 14 Яну 2008, 18:19

ge_a написа:Да работи, тия номера ги правех в началото когато си играех с мотрониците

Бах това как прозвуча само :shock:
Изображение

Е30 IS Crasher
Аватар
Мнения: 2252
Регистриран на: 13.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25

Мнение от ge_a » 14 Яну 2008, 18:56

Turbo-Lag написа:
ge_a написа:Да работи, тия номера ги правех в началото когато си играех с мотрониците

Бах това как прозвуча само :shock:


Ми така де вече не съ ми интересни и не си играя :mhihi: , щот то освен да си играе човек май много полза нема ;)
Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 438
Регистриран на: 20.03.2005
Местоположение: Враца
Пол: Мъж
Кара: E30 320
Детайли за колата: E30 320 Megasquirt MS II-extra,DIY wideband

Мнение от valentino » 14 Яну 2008, 20:58

На Мотроник 1.3 мисля че беше на извод 15 на ЕКУ.Лампата на таблото трябва да е различна от тази за Чек-контрола.
Не виждам за какво ви е това като из руските сайтове имаше безплатна програма и схемата да си четеш грешките и зануляваш,ама само толкова.Хардуера излизаше за около десетина лева части.От някои модели Мотроници обаче не можеше да чете.
Megasquirt & Megaview user

Следваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook