на смукателните траби на тдс
Модератор: Технически модератори
25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- stefan_bmw7
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 139
- Регистриран на: 16.11.2007
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: Е38 725 tds;Pajero 2 ;E66 730d
на смукателните траби на тдс
на смукателните тръби на тдс има не6то като вакум с маркуч които отива в горивния филтар маят е запушен нарочно каква роля играе тоя вакум някои може ли да помогне .....
- stefan_bmw7
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 139
- Регистриран на: 16.11.2007
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: Е38 725 tds;Pajero 2 ;E66 730d
да колега от италия е внос тоя мап сензор играели роля колко гори колата като го отпуша колата ми се струва 4е варви по добре но на ниски обороти мног лесно гасне иска бая газ докато тругне
Мап-а дава информация на ком-ра за налягънето на турбината и играе важна роля за регулирането на сместа.Може да е за смяна и да трупа грешкиstefan_bmw7 написа:да колега от италия е внос тоя мап сензор играели роля колко гори колата като го отпуша колата ми се струва 4е варви по добре но на ниски обороти мног лесно гасне иска бая газ докато тругне

- ludia
-
-
- Мнения: 1079
- Регистриран на: 6.05.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Бързо
- Мечтае да кара: М3 Е92
А и може да е запушен зада нети работи турбото.
Мапа определя на компютъра кога да подаде повече гориво за да се разварти турбината.
В момента със запушен маркуч торбината се разварта но неможе да работи и само хвърля масло от там където влиза маркува.
Най-отпред е неможе данети направи впечатление.
Моя пък беше направо изолиран дупка. И като го нагласих както си трябва колата започна да лети
Мапа определя на компютъра кога да подаде повече гориво за да се разварти турбината.
В момента със запушен маркуч торбината се разварта но неможе да работи и само хвърля масло от там където влиза маркува.
Най-отпред е неможе данети направи впечатление.
Моя пък беше направо изолиран дупка. И като го нагласих както си трябва колата започна да лети


БМВ не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!
http://clip4e.com/play.php?id=45143
Колега със запушен марку4 турбината незнам колко се развърта,но ком-ра полу4ава инфо от мап-а за ниско налягъне от турбината и не пуска достатъ4но гориво-сместа обеднява и колата не върви,маслото там не е от турбото(ако е от него е лошо),при здраво турбо там кондензират маслените пари и става маслоludia написа:А и може да е запушен зада нети работи турбото.
Мапа определя на компютъра кога да подаде повече гориво за да се разварти турбината.
В момента със запушен маркуч торбината се разварта но неможе да работи и само хвърля масло от там където влиза маркува.
Най-отпред е неможе данети направи впечатление.
Моя пък беше направо изолиран дупка. И като го нагласих както си трябва колата започна да лети
- stefan_bmw7
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 139
- Регистриран на: 16.11.2007
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: Е38 725 tds;Pajero 2 ;E66 730d
- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
Свали мъркучето което е от всмукателния колектор към мап-а (тънко,вероятно черно,4мм
) и го продухай - вътре сигурно ще има масло,желателно е да почистиш и самия МАП сензор. 


- stefan_bmw7
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 139
- Регистриран на: 16.11.2007
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: Е38 725 tds;Pajero 2 ;E66 730d
зне4и направих така както ми казахте свалих марку4а почистих го
но колата на ниски обороти няма вътък при потегляне иначе на високи мога да кажа че варви по добре , и като духам през тжа маркуче от жакума към МАП сензора няма никво съпротивление такали трябва да е
но колата на ниски обороти няма вътък при потегляне иначе на високи мога да кажа че варви по добре , и като духам през тжа маркуче от жакума към МАП сензора няма никво съпротивление такали трябва да е
- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
Да не ти е сцепен маркуча или да не е хванат със скоби?
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... =%F2%E4%F1
Измий всички въздухопроводи от турбото до двигателя и където има напукан маркуч го смени и ще имаш 143 препускащи кончета
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... =%F2%E4%F1
Измий всички въздухопроводи от турбото до двигателя и където има напукан маркуч го смени и ще имаш 143 препускащи кончета

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: на смукателните траби на тдс
stefan_bmw7 написа:на смукателните тръби на тдс има не6то като вакум с маркуч които отива в горивния филтар маят е запушен нарочно каква роля играе тоя вакум някои може ли да помогне .....
Това да не е маркуча с вакума ,който командва AGR клапана-някой го е изолирал.
- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
Re: на смукателните траби на тдс
zvetiko написа:stefan_bmw7 написа:на смукателните тръби на тдс има не6то като вакум с маркуч които отива в горивния филтар маят е запушен нарочно каква роля играе тоя вакум някои може ли да помогне .....
Това да не е маркуча с вакума ,който командва AGR клапана-някой го е изолирал.
Добър вечер войводо ти се появи

Най-вероятно щом е изолиран ... моят маркуч е черен със син кант (де да знам може де е оригиналния).В смисъл ако и на колегата е същия цвят да
не го бара - там няма никакви проблеми
Re: на смукателните траби на тдс
Остава верно да излезе,4е е за агр-тоWenzy написа:zvetiko написа:stefan_bmw7 написа:на смукателните тръби на тдс има не6то като вакум с маркуч които отива в горивния филтар маят е запушен нарочно каква роля играе тоя вакум някои може ли да помогне .....
Това да не е маркуча с вакума ,който командва AGR клапана-някой го е изолирал.
Добър вечер войводо ти се появи![]()
Най-вероятно щом е изолиран ... моят маркуч е черен със син кант (де да знам може де е оригиналния).В смисъл ако и на колегата е същия цвят да
не го бара - там няма никакви проблеми

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: на смукателните траби на тдс
ivan. написа:Остава верно да излезе,4е е за агр-тоWenzy написа:zvetiko написа:stefan_bmw7 написа:на смукателните тръби на тдс има не6то като вакум с маркуч които отива в горивния филтар маят е запушен нарочно каква роля играе тоя вакум някои може ли да помогне .....
Това да не е маркуча с вакума ,който командва AGR клапана-някой го е изолирал.
Добър вечер войводо ти се появи![]()
Най-вероятно щом е изолиран ... моят маркуч е черен със син кант (де да знам може де е оригиналния).В смисъл ако и на колегата е същия цвят да
не го бара - там няма никакви проблеми
Има много диви монтьори-разбирачи,но чак пък да запуши маркуча на МАР сенсора...

25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани