на смукателните траби на тдс

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 139
Регистриран на: 16.11.2007
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: Е38 725 tds;Pajero 2 ;E66 730d

на смукателните траби на тдс

Мнение от stefan_bmw7 » 13 Яну 2008, 19:28

на смукателните тръби на тдс има не6то като вакум с маркуч които отива в горивния филтар маят е запушен нарочно каква роля играе тоя вакум някои може ли да помогне .....


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 13 Яну 2008, 19:44

:shock: ка4и снимки да видим как е закрепен към филтера.Този марку4 е много важен ,трябва да е 4ист и отива в мап-сензора.От италия ли е внос колата :?:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 139
Регистриран на: 16.11.2007
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: Е38 725 tds;Pajero 2 ;E66 730d

Мнение от stefan_bmw7 » 13 Яну 2008, 19:59

да колега от италия е внос тоя мап сензор играели роля колко гори колата като го отпуша колата ми се струва 4е варви по добре но на ниски обороти мног лесно гасне иска бая газ докато тругне


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 13 Яну 2008, 20:14

stefan_bmw7 написа:да колега от италия е внос тоя мап сензор играели роля колко гори колата като го отпуша колата ми се струва 4е варви по добре но на ниски обороти мног лесно гасне иска бая газ докато тругне
Мап-а дава информация на ком-ра за налягънето на турбината и играе важна роля за регулирането на сместа.Може да е за смяна и да трупа грешки :roll:


Аватар
Мнения: 1079
Регистриран на: 6.05.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Бързо
Мечтае да кара: М3 Е92

Мнение от ludia » 13 Яну 2008, 23:21

А и може да е запушен зада нети работи турбото.
Мапа определя на компютъра кога да подаде повече гориво за да се разварти турбината.
В момента със запушен маркуч торбината се разварта но неможе да работи и само хвърля масло от там където влиза маркува.
Най-отпред е неможе данети направи впечатление.
Моя пък беше направо изолиран дупка. И като го нагласих както си трябва колата започна да лети :)
Изображение
БМВ не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!


http://clip4e.com/play.php?id=45143


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 14 Яну 2008, 0:43

ludia написа:А и може да е запушен зада нети работи турбото.
Мапа определя на компютъра кога да подаде повече гориво за да се разварти турбината.
В момента със запушен маркуч торбината се разварта но неможе да работи и само хвърля масло от там където влиза маркува.
Най-отпред е неможе данети направи впечатление.
Моя пък беше направо изолиран дупка. И като го нагласих както си трябва колата започна да лети :)
Колега със запушен марку4 турбината незнам колко се развърта,но ком-ра полу4ава инфо от мап-а за ниско налягъне от турбината и не пуска достатъ4но гориво-сместа обеднява и колата не върви,маслото там не е от турбото(ако е от него е лошо),при здраво турбо там кондензират маслените пари и става масло

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 139
Регистриран на: 16.11.2007
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: Е38 725 tds;Pajero 2 ;E66 730d

Мнение от stefan_bmw7 » 14 Яну 2008, 1:37

добре колеги помогнети да го наглася да е както требва как да разбера тоя мап работили :help:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 14 Яну 2008, 9:11

Свали мъркучето което е от всмукателния колектор към мап-а (тънко,вероятно черно,4мм :D ) и го продухай - вътре сигурно ще има масло,желателно е да почистиш и самия МАП сензор. ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 139
Регистриран на: 16.11.2007
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: Е38 725 tds;Pajero 2 ;E66 730d

Мнение от stefan_bmw7 » 14 Яну 2008, 17:48

зне4и направих така както ми казахте свалих марку4а почистих го
но колата на ниски обороти няма вътък при потегляне иначе на високи мога да кажа че варви по добре , и като духам през тжа маркуче от жакума към МАП сензора няма никво съпротивление такали трябва да е


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 14 Яну 2008, 17:50

stefan_bmw7 написа:зне4и направих така както ми казахте свалих марку4а почистих го
но колата на ниски обороти няма вътък при потегляне иначе на високи мога да кажа че варви по добре , и като духам през тжа маркуче от жакума към МАП сензора няма никво съпротивление такали трябва да е
не

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 14 Яну 2008, 18:21

Да не ти е сцепен маркуча или да не е хванат със скоби?
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... =%F2%E4%F1
Измий всички въздухопроводи от турбото до двигателя и където има напукан маркуч го смени и ще имаш 143 препускащи кончета ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: на смукателните траби на тдс

Мнение от zvetiko » 14 Яну 2008, 20:04

stefan_bmw7 написа:на смукателните тръби на тдс има не6то като вакум с маркуч които отива в горивния филтар маят е запушен нарочно каква роля играе тоя вакум някои може ли да помогне .....


Това да не е маркуча с вакума ,който командва AGR клапана-някой го е изолирал.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Re: на смукателните траби на тдс

Мнение от Wenzy » 14 Яну 2008, 20:11

zvetiko написа:
stefan_bmw7 написа:на смукателните тръби на тдс има не6то като вакум с маркуч които отива в горивния филтар маят е запушен нарочно каква роля играе тоя вакум някои може ли да помогне .....


Това да не е маркуча с вакума ,който командва AGR клапана-някой го е изолирал.


Добър вечер войводо ти се появи :D
Най-вероятно щом е изолиран ... моят маркуч е черен със син кант (де да знам може де е оригиналния).В смисъл ако и на колегата е същия цвят да
не го бара - там няма никакви проблеми


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Re: на смукателните траби на тдс

Мнение от ivan. » 14 Яну 2008, 20:15

Wenzy написа:
zvetiko написа:
stefan_bmw7 написа:на смукателните тръби на тдс има не6то като вакум с маркуч които отива в горивния филтар маят е запушен нарочно каква роля играе тоя вакум някои може ли да помогне .....


Това да не е маркуча с вакума ,който командва AGR клапана-някой го е изолирал.


Добър вечер войводо ти се появи :D
Най-вероятно щом е изолиран ... моят маркуч е черен със син кант (де да знам може де е оригиналния).В смисъл ако и на колегата е същия цвят да
не го бара - там няма никакви проблеми
Остава верно да излезе,4е е за агр-то :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: на смукателните траби на тдс

Мнение от zvetiko » 14 Яну 2008, 20:17

ivan. написа:
Wenzy написа:
zvetiko написа:
stefan_bmw7 написа:на смукателните тръби на тдс има не6то като вакум с маркуч които отива в горивния филтар маят е запушен нарочно каква роля играе тоя вакум някои може ли да помогне .....


Това да не е маркуча с вакума ,който командва AGR клапана-някой го е изолирал.


Добър вечер войводо ти се появи :D
Най-вероятно щом е изолиран ... моят маркуч е черен със син кант (де да знам може де е оригиналния).В смисъл ако и на колегата е същия цвят да
не го бара - там няма никакви проблеми
Остава верно да излезе,4е е за агр-то :mhihi:


Има много диви монтьори-разбирачи,но чак пък да запуши маркуча на МАР сенсора... :mhihi:

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook