Докторски вал........?!

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Мнение от TOM » 09 Яну 2008, 2:10

Penchev написа:
Томи , ще те скандализирам ли ако ти кажа,че на Росен колата ако и да има 2 турбини пак има лаг,макар и минимален :?: Ще ти кажа кога го усетих

Жоре, аз пък ще ти кажа :"Който търси, намира" :!: Минимален, казваш...а на твоята 520 по-минимален ли е?


Penchev написа:По вашите думи всеки ден - гаден М52, гадна кола Е36 :mhihi: :mhihi: Да ама тя няма никакви лагове :mhihi:
Да ама и мощност няма :mhihi: И някъде да си ме чул да кажа лоша дума за горепосочените?
Penchev написа:На Роската Е60-тката се държа просто фантастично за дизел, но дори с тези технологий в едно по-леко БМВ купе срещу хубаво напънат атмосферен мотор просто според мен атмосферката ще го прибие :idea:
Тук чоплиш семки, ако,ама, ще и др.
Penchev написа:Не можете да ми говорите за баланс на каросерията от турбина и от хубав атмосферен мотор :arrow: аз поне пробвах турбо, би-турбо и атмосферки 2 ,една от които с СМГ скорости,брилянтна кола но без механични предавки дори тя не беше толкова добра ,като "гадната" Е36-ца ;)
Айде по-полека, инженерите от Ф1 големи будали излязоха, не си останаха с перфектните балансирани атмосферни коли, ами като видяха какво става с лагавите турбо "небалансирани" коли и на следващата година , о-о-о, чудо, вируса на турбото заразил и другите отбори. Така че не говори че няма баланс в турбо колата ;) И добре че ФИА измисли ваксина :mhihi: :mhihi: :mhihi: за да си върнат мощния чак на 17 000-20 000х.об.

Само искам да уточня, че нямам нищо против атмосферната кола :!: Имам против приказките за страшния лаг и НЕбалансираността на турбо автомобилите, защото са меко казано смешни :!: Не са били смешни през 1973 година например, но сега през 2008 година при наличието на балбеаринг, VNT, с керамични колела и т.н. турбини, не е правилно да се анатемосват турбо автомобилите :!: :!: :
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Мнение от TOM » 09 Яну 2008, 2:22

Penchev написа:
Turbo-Lag написа:Тука сега се поражда завистта на тия дет си нямат :mhihi: :mhihi: :mhihi: турбута


Колега ,моите уважения ,но никога няма да поискам такава измишльотина в мойта кола ;)


Георги Пенчев
Туй как можа да го напишеш,тцтцт, не знам, нямам коментар, ти просто си се навил че земята не е кръгла и не се върти и това си е. Може би защото дълги години си карал и си имал не една-две турбо коли ли? Това че на теб лично не те кефят не означава че са измишльотини нали?
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

бай печатар
Аватар
Мнения: 2207
Регистриран на: 26.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34 525tds-A
Мечтае да кара: Е38 728i

Мнение от NeoPrint » 09 Яну 2008, 8:28

Докато се карат двама аз да наблегна на компресора :D Идеално решение за ежедневна кола,за дрифт,за повер в ниските и не лагва ама грам.
Стига с тези турбота,ще ме прощава Томи,но лично моето ламерско мнение е,че турбото е за драг и за дизелите най-вече.

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 09 Яну 2008, 9:42

Томи а от Ф1 технологийте до тези ,които ние ползваме има малка разлика ...

Беше си сложил и механичен компресор в Е21-чката за да избегнеш кофти дупката ,нали :arrow: Дааа :winky:

Имаме две турбо коли - наши ,карам ги и виждам някои неща, ето покарах и една изключително мощна,която е супер автомобил ,но докато има дупка , никога няма да бъде като мощния бензинов мотор а ако пък и високооборотен - ///М-ков - мое мнение от мой личен опит ... Не искам да те убеждавам в нищо, ти си далеч по-напред от мен в сверата на моторните технологий, те ти минават всеки ден през ръцете и само хубави думи за теб относно това :!:

И няма да ми обиждаш комбито на лагаво :mhihi: :mhihi: Аааама ха :twisted:

п.с. Извинявам се на Виктор Газара ,за това,че малко изкривихме темата,но ми е много болно ,като чуя турбо в БМВ :help:


Георги Пенчев
Изображение

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Мнение от TOM » 09 Яну 2008, 10:12

Penchev написа:

п.с. Извинявам се на Виктор Газара ,за това,че малко изкривихме темата,но ми е много болно ,като чуя турбо в БМВ :help:


Георги Пенчев
И аз, ама се надявам че няма да се сърди :uups:

Жоро, имам една молба. Следващия път, когато караш турбоавтомобил, задръж го в диапазона 4500-5500 (нали на тези обороти дрифтиш) и ще разбереш че там лаг просто НЯМА и слуша газта като на много силна атмосферка :!: Пробвай и ще видиш че е така. И не връщай газта до край както на 535д-то ами просто я задръж :!:
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Мнение от TOM » 09 Яну 2008, 10:30

NeoPrint написа:Докато се карат двама аз да наблегна на компресора :D Идеално решение за ежедневна кола,за дрифт,за повер в ниските и не лагва ама грам. .
Така е, но и двата принципа имат плюсове и минуси, аз по принцип съм за принудителното пълнене, не само турбо, но турбините ме кефят повече ;)
NeoPrint написа:Стига с тези турбота,ще ме прощава Томи,но лично моето ламерско мнение е,че турбото е за драг и за дизелите най-вече.
Що бре бат Стефчо, ти колко километра имаш на турбоавтомобил :?: Да отговоря аз: Нямаш ;) Затова говориш така :!: Точно сетъпа който ти харесва на теб, тоест средната литрова мощност при принудително пълнене, може да се постигне и с малка СЪВРЕМЕННА турбина. Не с каквато падне от моргата. Ще ти закъснява спрямо компресора с прибл. 500 оборота, но ще има повече въртящ момент, по-малко загуби, по-малко шум, повече мощност и ще е по-икономична ;)
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

Новият ПИКАСО
Новият ПИКАСО
Аватар
Мнения: 5525
Регистриран на: 29.04.2002
Местоположение: гр.София
Пол: Мъж
Кара: The Dark Side of the Force
Мечтае да кара: S
Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio

Мнение от madpetio » 09 Яну 2008, 11:54

gazzzar написа:
и как се усещаше колата в ниските обороти....загуби ли си много от повера там......?!

В ниските си е като всяко БМВ-мъртво родено :mhihi: Но не губи нищо от преди това!!! Но ефекта е след 3500 пак както и преди това само звука на мотора се променя 8) Като задължително му порт-ни главата,разплетените макарони на генерацията и само крайно гърне с подходящо Ф-и и т.н.

А за турботата да вметна, че преди не им бях фен щото явно техниката беше още не така навлязла в България,но сега просто няма база за сравнение ТУРБО-то и за драг,и за дрифт е по-добро и то Мноооого по-добро. Единствената слабост е технична писта с къси прави.
Просто не сме имали възможност да караме автомобили 300-500к.с. и 500-700Nm надути на 2бара с пикове до 2.5 Shocked И другото е ние шофьорите на атмосферки неможем да ги караме и тва ни кара да си мислим,че са недодялани,а те всъщност са супер добри!!! Личното ми впечатление е че лудите турбо бегачки са просто уникални трудно се описва въртене на гуми на 4-та при скорост над 120км/ч :idea:
"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей

BMW Fanatic!
Аватар
Мнения: 1313
Регистриран на: 26.12.2005
Местоположение: Русе
Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
Мечтае да кара: Cessna 152

Мнение от Turbo-Lag » 09 Яну 2008, 12:51

Penchev написа:
Turbo-Lag написа:Тука сега се поражда завистта на тия дет си нямат :mhihi: :mhihi: :mhihi: турбута


Колега ,моите уважения ,но никога няма да поискам такава измишльотина в мойта кола ;)


Георги Пенчев

Извини ме, ама това М50 върви така все едно тегли още 1 кола след себе си :idea: И съм сигурен че е много по лагаво от някой турбо бмв-та :winky: нали си имам и аз м50 у нас нали и аз карам сега не ми обяснявай само как бутваш и тръгва, защото прави само ммммууууууууу, а си представи момента с надута добре направена атмосферка? Силна в ниските и във високите страшен респонс ама това не става в 3к ами трябват малко повече ;) а това че тука някой бмв-та са с натегнат деботомер смес на мириз и аванс 1 към гьотере, аре няма нужда...
Изображение

т-т-т-тузар
Аватар
Мнения: 3389
Регистриран на: 6.01.2004

Мнение от GaD » 09 Яну 2008, 13:55

Аз само не разбрах за какво ти е повече пауър ама ти си знаеш...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 426
Регистриран на: 21.04.2005
Местоположение: 02

Мнение от Vendetta » 09 Яну 2008, 13:55

Penchev написа:п.с. Извинявам се на Виктор Газара ,за това,че малко изкривихме темата,но ми е много болно ,като чуя турбо в БМВ

става ти болно щот' твойто М50 на 0,8 с една средно-малка турбина ще му станат на медец буталата :mhihi:
иначе м20ка турбо е много гадна раота... ама 2004та само поклони имаше пред едно сиво комби, а после и пред една е21ца и тя още по-бавна :mhihi: тва турбото си е пълен шит заеби :help:
атмосферка с 300+ градуса вал подкарайте и тогава ше ми говорите за ЛАГ :mhihi: кат ви забегне празния ход :confused:

баце тури си М50Б25 и се вози.... ма по някое време и турбо ше искаш :lol:
Изображение

МОЕ ЛИ ТИ ГО НАБИЕМ У БЕЛАТА РИЗКА?!

BMW Fanatic!
Аватар
Мнения: 1313
Регистриран на: 26.12.2005
Местоположение: Русе
Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
Мечтае да кара: Cessna 152

Мнение от Turbo-Lag » 09 Яну 2008, 13:58

И на някой завой като падне под 3500 :mhihi: и започне да трътка и голяма греда става :mhihi: ама наистина темата май трябва да се раздели вече, че омазахме положението с вала ;)
Изображение

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Мнение от TOM » 09 Яну 2008, 19:02

madpetio написа:
А за турботата да вметна, че преди не им бях фен щото явно техниката беше още не така навлязла в България,но сега просто няма база за сравнение ТУРБО-то и за драг,и за дрифт е по-добро и то Мноооого по-добро. Единствената слабост е технична писта с къси прави.
Просто не сме имали възможност да караме автомобили 300-500к.с. и 500-700Nm надути на 2бара с пикове до 2.5 Shocked И другото е ние шофьорите на атмосферки неможем да ги караме и тва ни кара да си мислим,че са недодялани,а те всъщност са супер добри!!! Личното ми впечатление е че лудите турбо бегачки са просто уникални трудно се описва въртене на гуми на 4-та при скорост над 120км/ч :idea:
:yes:
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

E30 Fanatic!
E30 Fanatic!
Аватар
Мнения: 4057
Регистриран на: 14.10.2005
Местоположение: Столичанин
Пол: Мъж
Кара: Е36 328g
Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo

Мнение от Дилян Пенчев » 09 Яну 2008, 19:08

Моля без иронични подхвърляния с цел да се заяждате, и да се обиждате и да зачеквате различни теми!
Ако имате спорове за решаване отивате на пистата и се пързаляйте кой с турбо кой с вал който както му харесва!
Изображение
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече :)))

бай печатар
Аватар
Мнения: 2207
Регистриран на: 26.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34 525tds-A
Мечтае да кара: Е38 728i

Мнение от NeoPrint » 09 Яну 2008, 19:33

Томи грешиш имал съм и съм карал турбо "коли" и не останах очарован основно заради лага. Щом казвате,че вече го няма сигурно е така,но не забравяйте,че тук си говорим за стари коли и едва ли ще се монтират последните писъци на турбо технологиите в тях.
Малката турбина се развърта бързо,но и бързо "свършва" или греша?
Докато компресора прави колата да се държи като атмосферка с голям мотор,какво по добро от това,при това с минимум интервенции.

E30 Fanatic!
E30 Fanatic!
Аватар
Мнения: 4057
Регистриран на: 14.10.2005
Местоположение: Столичанин
Пол: Мъж
Кара: Е36 328g
Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo

Мнение от Дилян Пенчев » 09 Яну 2008, 19:44

Vendetta написа:аз може ли с чук и гек :D


А ти може ли един път да не си на всяка манджа мерудия :roll: :?:

Ако ти е забавно да се кискаш регни се в някой форум с друга насока ;) Тук е технически форум ;) Вярно по някога се отклоняваме от темата но ти в повечето случай прекаляваш ;)
Изображение
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече :)))

ПредишнаСледваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook