Докторски вал........?!

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

E30 Fanatic!
E30 Fanatic!
Аватар
Мнения: 4057
Регистриран на: 14.10.2005
Местоположение: Столичанин
Пол: Мъж
Кара: Е36 328g
Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo

Мнение от Дилян Пенчев » 08 Яну 2008, 16:57

Абе къде сложихте турбо колата за дрифтене?!?
И докторския вал за М20 като е 288 градуса може да си се кара стрийт, няма да е като сток но не е да не става за каране ;)
Изображение
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече :)))

BMW Fanatic!
Аватар
Мнения: 1313
Регистриран на: 26.12.2005
Местоположение: Русе
Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
Мечтае да кара: Cessna 152

Мнение от Turbo-Lag » 08 Яну 2008, 19:30

Дилян Пенчев написа:Абе къде сложихте турбо колата за дрифтене?!?

Защо не :?: :roll:
Изображение

...и то хидравличен :)
Аватар
Мнения: 3314
Регистриран на: 1.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: джата
Мечтае да кара: на Ринга
Детайли за колата: Двете 2и2ки

Мнение от krika » 08 Яну 2008, 20:38

Дилян Пенчев написа:Абе къде сложихте турбо колата за дрифтене?!?
ми гледат от японците :idea: :mhihi:

BMW Fanatic!
Аватар
Мнения: 1313
Регистриран на: 26.12.2005
Местоположение: Русе
Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
Мечтае да кара: Cessna 152

Мнение от Turbo-Lag » 08 Яну 2008, 21:13

А с атмосферка стига си дрифтил ;) има едни короли и до там всичко другото е яко турбинирано, иначе не виждам начин тая кола да боксува примерно до 150-160 км/ч ;) ето защо ги правят турбо, само дето дрифта в БГ се изразява в това да боксува колата на 2-ра и всичко е 6, е да ама не ;) по света е по различно някак
Изображение

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Мнение от TOM » 08 Яну 2008, 21:26

Дилян Пенчев написа:Абе къде сложихте турбо колата за дрифтене?!?
Диляне, я се извини бре, ама веднага :!:
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

E30 Fanatic!
E30 Fanatic!
Аватар
Мнения: 4057
Регистриран на: 14.10.2005
Местоположение: Столичанин
Пол: Мъж
Кара: Е36 328g
Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo

Мнение от Дилян Пенчев » 08 Яну 2008, 22:31

:mhihi: :mhihi: :mhihi: Добре публично ме порицахте :lol: Извинявам се, връщам си думите назад :D

Знам ли, то както всяко нещо си трябва майсторлък, но определено турбо лаг-а пречи много на техничното каране и пързалянето :roll:
Изображение
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече :)))

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 574
Регистриран на: 15.10.2005
Местоположение: Пловдив-Кичука каунти
Пол: Мъж
Кара: колко да кара
Мечтае да кара: Е34-540
Детайли за колата: То кола ли е чудо ли е

Мнение от BMWPower » 08 Яну 2008, 22:45

Относно дрифта мога да кажа от мои наблюдеия че тпзи който си го може си го може ,да не казвам имена но едни от най-способните карат през повечето време така наречените малолитражки с М10 и без шперове и кат гледам праат по яки дрифтове от уж спецовете :mhihi:
ПС:ТВА ОТ ЛИЧНИ НАБЛЮДЕНИЯ ;)
:mhihi:
<<<DRIVE BMW ONLY>>>

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Мнение от TOM » 08 Яну 2008, 23:00

Дилян Пенчев написа:
Знам ли, то както всяко нещо си трябва майсторлък, но определено турбо лаг-а пречи много на техничното каране и пързалянето :roll:
Имам въпрос: На Росен 535d-то има ли лаг? Няма нали ;) Защо? Защото е направено да НЯМА :!: Не искаш лаг -> малка турбина или компресор :!: Искаш висока мощност -> голяма турбина :!: Не искаш лаг и искаш мощност -> малка плюс голяма турбина или компресор плюс турбокомпресор :!: До скоро на моята е21 имах компресор плюс турбокомпресор и нямаше никакъв лаг. До 2003-та имах М10В18 с малка К03 и ЛАГЪТ, ах,този ужас, този ЕСКАЛИБУР на възмездието в ръцете на атмосферните бойци-защитници, направо не се усещаше :mhihi:
Та, стига вече с тоя лаг, направо се изтърка вече....лага та лага, стига че ще ни чуят шампионите по дрифтинг и ще си преработят веднага колите на атмосферни ;)
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

Новият ПИКАСО
Новият ПИКАСО
Аватар
Мнения: 5525
Регистриран на: 29.04.2002
Местоположение: гр.София
Пол: Мъж
Кара: The Dark Side of the Force
Мечтае да кара: S
Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio

Мнение от madpetio » 08 Яну 2008, 23:12

Като чета в началото темата е няква съвсем друга :mhihi:
Виктор пита за вал..... тука лаг-ове,турбини,компресори отидехте в междузвезни войни :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Викторе мойта беше с вал 272 таз пралет ще правим едно М20 с 284 ;)
"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей

кавалер-монтьор
кавалер-монтьор
Аватар
Мнения: 2515
Регистриран на: 11.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: леки BMW-та :):):)
Мечтае да кара: Ferrari F12 Berlinetta

Мнение от gazzzar » 08 Яну 2008, 23:26

madpetio написа:Като чета в началото темата е няква съвсем друга :mhihi:
Виктор пита за вал..... тука лаг-ове,турбини,компресори отидехте в междузвезни войни :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Викторе мойта беше с вал 272 таз пралет ще правим едно М20 с 284 ;)


и как се усещаше колата в ниските обороти....загуби ли си много от повера там......?!
ВСЕКИ ИСТИНСКИ BMW ЕНТУСИАСТ РАНО ИЛИ КЪСНО СИ КУПУВА Е30 ///M3.... 8) 8) 8)
Изображение
"The main thing is to be yourself. Many times its through a mistake that you learn. And the main thing is to make sure you learn through your mistakes and get better.”
Ayrton Senna

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 09 Яну 2008, 1:05

TOM написа:
Дилян Пенчев написа:
Знам ли, то както всяко нещо си трябва майсторлък, но определено турбо лаг-а пречи много на техничното каране и пързалянето :roll:
Имам въпрос: На Росен 535d-то има ли лаг? Няма нали ;) Защо? Защото е направено да НЯМА :!: Не искаш лаг -> малка турбина или компресор :!: Искаш висока мощност -> голяма турбина :!: Не искаш лаг и искаш мощност -> малка плюс голяма турбина или компресор плюс турбокомпресор :!: До скоро на моята е21 имах компресор плюс турбокомпресор и нямаше никакъв лаг. До 2003-та имах М10В18 с малка К03 и ЛАГЪТ, ах,този ужас, този ЕСКАЛИБУР на възмездието в ръцете на атмосферните бойци-защитници, направо не се усещаше :mhihi:
Та, стига вече с тоя лаг, направо се изтърка вече....лага та лага, стига че ще ни чуят шампионите по дрифтинг и ще си преработят веднага колите на атмосферни ;)


Томи , ще те скандализирам ли ако ти кажа,че на Росен колата ако и да има 2 турбини пак има лаг,макар и минимален :?: Ще ти кажа кога го усетих

:arrow: http://www.tuning.bg/gallery/albums/use ... G_5169.JPG

Когато й давах газ и на моменти я отпусках до край рязко (поради отсъствието на съединител) и абсолютно в следващия момент пак газ просто си го чувствах лаг-а ;) Точно 3 пъти за две или три обиколки на цялото Божурище :idea: Е вярно,че не е като 320 д мотора дето направо ме очуди с тоя брутален лаг ,но пак го има ...

Аз в темата в основния си го написах за това как и коя кола чувствах най-добре за пързаляне и то не пързаляне на 2-ра а на 3-та с поне 100 км/ч в права линия

:arrow: http://www.tuning.bg/gallery/albums/use ... G_5136.JPG

По вашите думи всеки ден - гаден М52, гадна кола Е36 :mhihi: :mhihi: Да ама тя няма никакви лагове :mhihi:
На Роската Е60-тката се държа просто фантастично за дизел, но дори с тези технологий в едно по-леко БМВ купе срещу хубаво напънат атмосферен мотор просто според мен атмосферката ще го прибие :idea:
Не можете да ми говорите за баланс на каросерията от турбина и от хубав атмосферен мотор :arrow: аз поне пробвах турбо, би-турбо и атмосферки 2 ,една от които с СМГ скорости,брилянтна кола но без механични предавки дори тя не беше толкова добра ,като "гадната" Е36-ца ;)

Малко по-полека с турботата :mhihi: :mhihi: :mhihi:


Георги Пенчев
Последна промяна Penchev на 09 Яну 2008, 1:11, променена общо 1 път
Изображение

BMW Fanatic!
Аватар
Мнения: 1313
Регистриран на: 26.12.2005
Местоположение: Русе
Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
Мечтае да кара: Cessna 152

Мнение от Turbo-Lag » 09 Яну 2008, 1:08

Тука сега се поражда завистта на тия дет си нямат :mhihi: :mhihi: :mhihi: турбута
Изображение

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 09 Яну 2008, 1:15

Turbo-Lag написа:Тука сега се поражда завистта на тия дет си нямат :mhihi: :mhihi: :mhihi: турбута


Колега ,моите уважения ,но никога няма да поискам такава измишльотина в мойта кола ;)


Георги Пенчев
Изображение

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 09 Яну 2008, 1:18

Нека Виктор напъне атмосферката пък намерете турбинирана 1,8 Е30 и ще организираме една писта или планинско ;)



Георги Пенчев
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 361
Регистриран на: 9.08.2005
Местоположение: Добрич

Мнение от lazaronni » 09 Яну 2008, 2:05

Абе Томито много добре го написа... :D
Take Me to the Hospital...

ПредишнаСледваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook