клапи парно - ток
Модератор: Технически модератори
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
клапи парно - ток
понеже забелязах, че допълнителната водна помпа не ми работи (М50Б20) реших днес да измеря дали въобще идва ток до буксата и мерих на положение на градусите - студено-топло немаше ток. доколото си спомням на старата петица при положение студено имаше постоянни 12в.
иначе тая врътка между двете духалки на таблото си бачка - студено топло прави разлика. по спомен последно като карах и от врътките за нагласяне на градусите като ги барна променяха струята
като отварях да проверявам за филтър на радиатора - немаше ножове и други електроники, само един резиостор за степените на парното (това от страната на джапката) така и филтър не намерих, но пък погледах радиаторчето на парното от към таблото - чисто...
иначе съм с 3-те плъзгача управление. предполагам системата на радиатора е сименс.
дайте идея къде да проверявам за тоя ток, прегледах бушоните - всичките здрави.
друго?
иначе тая врътка между двете духалки на таблото си бачка - студено топло прави разлика. по спомен последно като карах и от врътките за нагласяне на градусите като ги барна променяха струята

като отварях да проверявам за филтър на радиатора - немаше ножове и други електроники, само един резиостор за степените на парното (това от страната на джапката) така и филтър не намерих, но пък погледах радиаторчето на парното от към таблото - чисто...
иначе съм с 3-те плъзгача управление. предполагам системата на радиатора е сименс.
дайте идея къде да проверявам за тоя ток, прегледах бушоните - всичките здрави.
друго?

- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
Станчев, какво направи с колата?
Иначе ще ти дам някакви напътствия бегли, когато и аз търсих за филтър и резистор или меч и аз свалях жабката, парното си бачкаше супер даже с електронен термометър мерих вътрешната температура и пускаше толкова колкото въртях на врътките (големите), обаче като съм размествал нещо понеже гледах всякакви куплунзи и джаджи го преебах и неще да ми се контролира вече топлината
Та значи там някъде нещо се е откачило и затова не действат...
Иначе ще ти дам някакви напътствия бегли, когато и аз търсих за филтър и резистор или меч и аз свалях жабката, парното си бачкаше супер даже с електронен термометър мерих вътрешната температура и пускаше толкова колкото въртях на врътките (големите), обаче като съм размествал нещо понеже гледах всякакви куплунзи и джаджи го преебах и неще да ми се контролира вече топлината

- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Спомагателната водна помпа не работи, само когато лявата врътка за шофьорската страна е на положение "цък"
абсолютно най-студено
В момента ,в който прехвърлиш степента тя сработва, дори ако ще да е на минимума ,но след степента
Георги Пенчев



Георги Пенчев
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Penchev написа:Спомагателната водна помпа не работи, само когато лявата врътка за шофьорската страна е на положение "цък"абсолютно най-студено
В момента ,в който прехвърлиш степента тя сработва, дори ако ще да е на минимума ,но след степента
![]()
Георги Пенчев
Гоше кво написа бре



- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
положението "цък" е на на-топло на шоферската страна.
иначе нали има един постоянен + и вече два минуса за управлението на клапите. плюс немаше нито на контакт, нито на запалена кола.
и друго - реле К8 или както се води там за допълнуителната помпа някой знае ли къде точно седи?
смятам да пусна отделен плюс да пробвам какво ще стане?
иначе нали има един постоянен + и вече два минуса за управлението на клапите. плюс немаше нито на контакт, нито на запалена кола.
и друго - реле К8 или както се води там за допълнуителната помпа някой знае ли къде точно седи?
смятам да пусна отделен плюс да пробвам какво ще стане?

- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC

Дино, ма ти си с климатроник, за това не ме разбра

Аз съм с климатик - трите врътки ,но не тия за за палеца а за палеца и показалеца хахахаха

Георги Пенчев
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Stanchev написа:положението "цък" е на на-топло на шоферската страна.
иначе нали има един постоянен + и вече два минуса за управлението на клапите. плюс немаше нито на контакт, нито на запалена кола.
и друго - реле К8 или както се води там за допълнуителната помпа някой знае ли къде точно седи?
смятам да пусна отделен плюс да пробвам какво ще стане?
Гледай да не направиш некоя гъба



- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Stanchev написа:положението "цък" е на на-топло на шоферската страна.
иначе нали има един постоянен + и вече два минуса за управлението на клапите. плюс немаше нито на контакт, нито на запалена кола.
и друго - реле К8 или както се води там за допълнуителната помпа някой знае ли къде точно седи?
смятам да пусна отделен плюс да пробвам какво ще стане?
Иво, пусни го и кажи какво наистина ще стане.
Имаше една тема за един човек дето му бяха откраднали релета от колата и някой бе дал схема на релетата и кое за какво е

Ма как беше озаглавена темата

Георги Пенчев
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Penchev написа::mhihi:
Дино, ма ти си с климатроник, за това не ме разбра![]()
Аз съм с климатик - трите врътки ,но не тия за за палеца а за палеца и показалеца хахахаха![]()
Георги Пенчев
Аз много добре те разбрах щого и аз съм с климатик ма ти така си го обяснил че ако некой нов го види и ще се побърка прави цела нощ ще ги гледа тия врътки и има се чеши кат лудите....



- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Ами то имаше тема с питане за какво са тези степени на лявата врътка за парното
Малко завъртяно го написах ...
Георги Пенчев

Георги Пенчев
- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
абе, мото парно мноо слабо духа нещо
системата ми е чиста
дали те клапи не са прецакани не6то да пускат по малко вода
и от шиоферския краи духа малко по хладно
тука имам едни останали от старото ми е34 ся ша им напрая една дисекция да видя ко има вътре

системата ми е чиста

дали те клапи не са прецакани не6то да пускат по малко вода


и от шиоферския краи духа малко по хладно
тука имам едни останали от старото ми е34 ся ша им напрая една дисекция да видя ко има вътре

- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
Като дадеш на контакт и ако не ти духа значи е допълнителната помпа
Гошката ги знае тия неща той се е занимавал с тях
Гошката ги знае тия неща той се е занимавал с тях

- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани