клапи парно - ток

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

клапи парно - ток

Мнение от Stanchev » 08 Яну 2008, 14:40

понеже забелязах, че допълнителната водна помпа не ми работи (М50Б20) реших днес да измеря дали въобще идва ток до буксата и мерих на положение на градусите - студено-топло немаше ток. доколото си спомням на старата петица при положение студено имаше постоянни 12в.
иначе тая врътка между двете духалки на таблото си бачка - студено топло прави разлика. по спомен последно като карах и от врътките за нагласяне на градусите като ги барна променяха струята :shock:
като отварях да проверявам за филтър на радиатора - немаше ножове и други електроники, само един резиостор за степените на парното (това от страната на джапката) така и филтър не намерих, но пък погледах радиаторчето на парното от към таблото - чисто...
иначе съм с 3-те плъзгача управление. предполагам системата на радиатора е сименс.
дайте идея къде да проверявам за тоя ток, прегледах бушоните - всичките здрави.
друго?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 08 Яну 2008, 18:12

Станчев, какво направи с колата?
Иначе ще ти дам някакви напътствия бегли, когато и аз търсих за филтър и резистор или меч и аз свалях жабката, парното си бачкаше супер даже с електронен термометър мерих вътрешната температура и пускаше толкова колкото въртях на врътките (големите), обаче като съм размествал нещо понеже гледах всякакви куплунзи и джаджи го преебах и неще да ми се контролира вече топлината :) Та значи там някъде нещо се е откачило и затова не действат...

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 08 Яну 2008, 18:15

Спомагателната водна помпа не работи, само когато лявата врътка за шофьорската страна е на положение "цък" :arrow: абсолютно най-студено :idea: В момента ,в който прехвърлиш степента тя сработва, дори ако ще да е на минимума ,но след степента :!:


Георги Пенчев
Изображение


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 08 Яну 2008, 18:17

Penchev написа:Спомагателната водна помпа не работи, само когато лявата врътка за шофьорската страна е на положение "цък" :arrow: абсолютно най-студено :idea: В момента ,в който прехвърлиш степента тя сработва, дори ако ще да е на минимума ,но след степента :!:


Георги Пенчев


Гоше кво написа бре :mhihi: :mhihi: :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 08 Яну 2008, 18:21

положението "цък" е на на-топло на шоферската страна.
иначе нали има един постоянен + и вече два минуса за управлението на клапите. плюс немаше нито на контакт, нито на запалена кола.
и друго - реле К8 или както се води там за допълнуителната помпа някой знае ли къде точно седи?
смятам да пусна отделен плюс да пробвам какво ще стане?
Изображение

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 08 Яну 2008, 18:21

:mhihi:

Дино, ма ти си с климатроник, за това не ме разбра :D
Аз съм с климатик - трите врътки ,но не тия за за палеца а за палеца и показалеца хахахаха :lol:


Георги Пенчев
Изображение


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 08 Яну 2008, 18:25

Stanchev написа:положението "цък" е на на-топло на шоферската страна.
иначе нали има един постоянен + и вече два минуса за управлението на клапите. плюс немаше нито на контакт, нито на запалена кола.
и друго - реле К8 или както се води там за допълнуителната помпа някой знае ли къде точно седи?
смятам да пусна отделен плюс да пробвам какво ще стане?


Гледай да не направиш некоя гъба :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 08 Яну 2008, 18:25

Stanchev написа:положението "цък" е на на-топло на шоферската страна.
иначе нали има един постоянен + и вече два минуса за управлението на клапите. плюс немаше нито на контакт, нито на запалена кола.
и друго - реле К8 или както се води там за допълнуителната помпа някой знае ли къде точно седи?
смятам да пусна отделен плюс да пробвам какво ще стане?


Иво, пусни го и кажи какво наистина ще стане.
Имаше една тема за един човек дето му бяха откраднали релета от колата и някой бе дал схема на релетата и кое за какво е :idea:
Ма как беше озаглавена темата :help:


Георги Пенчев
Изображение


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 08 Яну 2008, 18:27

Penchev написа::mhihi:

Дино, ма ти си с климатроник, за това не ме разбра :D
Аз съм с климатик - трите врътки ,но не тия за за палеца а за палеца и показалеца хахахаха :lol:


Георги Пенчев


Аз много добре те разбрах щого и аз съм с климатик ма ти така си го обяснил че ако некой нов го види и ще се побърка прави цела нощ ще ги гледа тия врътки и има се чеши кат лудите.... :mhihi: :mhihi: :mhihi:


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 08 Яну 2008, 18:28

Изображение

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 08 Яну 2008, 18:30

Ами то имаше тема с питане за какво са тези степени на лявата врътка за парното :roll: Малко завъртяно го написах ...


Георги Пенчев
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2570
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: Димитровград / London
Кара: Х5

Мнение от stambo_81dg » 08 Яну 2008, 18:32

абе, мото парно мноо слабо духа нещо :?:
системата ми е чиста :!:
дали те клапи не са прецакани не6то да пускат по малко вода :?: :roll:
и от шиоферския краи духа малко по хладно

тука имам едни останали от старото ми е34 ся ша им напрая една дисекция да видя ко има вътре :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 08 Яну 2008, 20:26

всичко си дойде на мястото вече :mhihi:
проблема обаче остава - празен ход - няма парно, давам газ - идва.
:help:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 08 Яну 2008, 20:33

Като дадеш на контакт и ако не ти духа значи е допълнителната помпа
Гошката ги знае тия неща той се е занимавал с тях :roll:

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 08 Яну 2008, 20:35

Ма заработи ли помпата ?
Стрелката на температурата къде ти стои ?


Георги Пенчев
Изображение

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook