Докторски вал........?!
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
69 мнения
• Страница 1 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- gazzzar
-
кавалер-монтьор
-
- Мнения: 2515
- Регистриран на: 11.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: леки BMW-та :):):)
- Мечтае да кара: Ferrari F12 Berlinetta
Докторски вал........?!
Кой е най-рошавия вал, който може да се сложи на М20, без да се налага да сменям и пружините?! И каква разлика да очаквам ако го сменя?! Ще умре ли в ниските обороти....или мощността се разпределя и на ниски и на високи?! Благодаря Ви предварително 

ВСЕКИ ИСТИНСКИ BMW ЕНТУСИАСТ РАНО ИЛИ КЪСНО СИ КУПУВА Е30 ///M3....

"The main thing is to be yourself. Many times its through a mistake that you learn. And the main thing is to make sure you learn through your mistakes and get better.”
Ayrton Senna




"The main thing is to be yourself. Many times its through a mistake that you learn. And the main thing is to make sure you learn through your mistakes and get better.”
Ayrton Senna
До колко об/м искаш да въртиш? Например 280 гр. е за диапазон 2000-6500, над 290 отиваш на 3000-7500. По принцип всички ги дават да са с по-здрави пружини и по-леки тарелки, и други кобилици... Аз съм слагал 284 гр. вал без да сменям кобилици, но сложих клапани и пружини Шрик. Двигателя се въртеше до 7200 без проблеми. Слагал съм и 290 гр на М30, и собственика му успя да го завърти до ~ 8500 без да удари клапаните...само се начупиха буталата между сегментите. Така че прецени си сам, аз бих сложил поне по-здрави пружини 

е21 345 0-402м 12.18


- gazzzar
-
кавалер-монтьор
-
- Мнения: 2515
- Регистриран на: 11.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: леки BMW-та :):):)
- Мечтае да кара: Ferrari F12 Berlinetta
Ами Томи какво да ти кажа....не искам да правя някакъв рейсингов автомобил....по скоро искам да е приятен за каране и да има повер в по-голям работен диапазон (и в ниските обороти)....
ВСЕКИ ИСТИНСКИ BMW ЕНТУСИАСТ РАНО ИЛИ КЪСНО СИ КУПУВА Е30 ///M3....

"The main thing is to be yourself. Many times its through a mistake that you learn. And the main thing is to make sure you learn through your mistakes and get better.”
Ayrton Senna




"The main thing is to be yourself. Many times its through a mistake that you learn. And the main thing is to make sure you learn through your mistakes and get better.”
Ayrton Senna
Значи трябва да е между 270 и 280 гр максимум. Трябва ти и една изп. генерация (тип спагетиgazzzar написа:Ами Томи какво да ти кажа....не искам да правя някакъв рейсингов автомобил....по скоро искам да е приятен за каране и да има повер в по-голям работен диапазон (и в ниските обороти)....


е21 345 0-402м 12.18


- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
Атмосферния тунинг изисква много пари
принципно 288 градусов вал се слага със оригиналните чарколяци и си го въртиш до 6500 и го дават да има повер и отгоре и отдолу, имаше няква разлика тънка м/у 280 и 288 градусовите и знам че на по-малкия се променяше само фазите на едните клапани и презастъпването а на по-големия всичко и беше по добър
Но със вала идват и други неща за да бъде пълен ефекта


Но със вала идват и други неща за да бъде пълен ефекта


Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

- Turbo-Lag
- BMW Fanatic!
-
- Мнения: 1313
- Регистриран на: 26.12.2005
- Местоположение: Русе
- Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
- Мечтае да кара: Cessna 152
Дилян Пенчев написа:Атмосферния тунинг изисква много пари
Мислиш ли




- tonkata
- 50" ракия тийм
-
- Мнения: 926
- Регистриран на: 27.03.2004
- Местоположение: LOZEN_Beach
- Кара: 330 d
Атмосферния тунинг изисква много пари
сагласен сам с тва то само един шрик истински ти е над 1000 лв

обаче парите които хвърляш не са оправдани щото резултата не може да бъде брутален, е то може де ама трее много повече пари ,
така че според мене


- 320iPower
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 626
- Регистриран на: 21.11.2006
- Местоположение: РУСЕ
- Пол: Мъж
- Кара: ше е39 530dM-sport,e60 530d M-sport
наи добрия вариянт е турбото,обаче като испълнение става по трудно,така че за ежедневна кола,при която се търси по оптимална работа на двигателя наи добрия вариянт е спортен вал,ама след време пак няя да ти е достатъчно това и ще те е яд че не си ги дал тея пари за турбо конверсия,направи си сметка и си реши
- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
Повече от 288 градуса не става за стрийт!!!
288 градуса го дават че вдига въртящият момент и мощността още от ниските обороти! празех ход ще има нормален, но си иска и един добър хедърс както и порт малко на тиквата, може едни по-хубави дюзи и един лекичък маховик
288 градуса го дават че вдига въртящият момент и мощността още от ниските обороти! празех ход ще има нормален, но си иска и един добър хедърс както и порт малко на тиквата, може едни по-хубави дюзи и един лекичък маховик


Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

Дилян Пенчев написа:Повече от 288 градуса не става за стрийт!!!
288 градуса го дават че вдига въртящият момент и мощността още от ниските обороти! празех ход ще има нормален, но си иска и един добър хедърс както и порт малко на тиквата, може едни по-хубави дюзи и един лекичък маховик
И едни добри колекторчета тип "спагети" 4-2-1 и си перфектен

- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
Nightmare написа:Дилян Пенчев написа:Повече от 288 градуса не става за стрийт!!!
288 градуса го дават че вдига въртящият момент и мощността още от ниските обороти! празех ход ще има нормален, но си иска и един добър хедърс както и порт малко на тиквата, може едни по-хубави дюзи и един лекичък маховик
И едни добри колекторчета тип "спагети" 4-2-1 и си перфектен
1. Тук говориме за хедърс, което ще рече изпускателна система която включва и "колекторите"
2. Тук се говори за нещо което е повече от 4



Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

- Turbo-Lag
- BMW Fanatic!
-
- Мнения: 1313
- Регистриран на: 26.12.2005
- Местоположение: Русе
- Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
- Мечтае да кара: Cessna 152
tonkata написа:Атмосферния тунинг изисква много пари
сагласен сам с тва то само един шрик истински ти е над 1000 лв![]()
А валовете за турбо конверсии са по евтини така ли



- tonkata
- 50" ракия тийм
-
- Мнения: 926
- Регистриран на: 27.03.2004
- Местоположение: LOZEN_Beach
- Кара: 330 d
А валовете за турбо конверсии са по евтини така ли или просто ние не слагаме валове щото не ги въртим пустите мотори щото железата ни не стават това вече е друго
аз не ти говоря за валове за турбо конверсия

а на твоя м20 може железата да не стават ма на други мотори стават

исках просто да направя сметка че с един вал за 1000лв
тоя 129 кониов м20 примерно 6те стане има няма 150 така
че струват ли си тия пари

ако трее да се портне кратунката да се направи друга генераци + вал
повдигачи пружини и отидеме на 2000 ++ лв за 50 коня дали си струва, затва имам предвид че за тия пари може да се сложи духалка
на скромно налягане и ще има по голям ефект

69 мнения
• Страница 1 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани