Голяма утечка
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Голяма утечка
Момчета помогнете!
Значи каква ми е историята.
Оставям си колата на открито. 2-3 дена не я бях палил и решавам да я запаля ама не става. Нямаше никой в акумулатора.
Купих си нов акумулатор и като ми го замериха показа 500mA утечка, което си е хипер много, защото продавача ми каза, че по принцип трябва да е към 30mA (той така ми каза де). Та искам да попитам, колко трябва да е тока на утечка на бмв 525 тдс.
Произведена е 97 година.
Значи каква ми е историята.
Оставям си колата на открито. 2-3 дена не я бях палил и решавам да я запаля ама не става. Нямаше никой в акумулатора.
Купих си нов акумулатор и като ми го замериха показа 500mA утечка, което си е хипер много, защото продавача ми каза, че по принцип трябва да е към 30mA (той така ми каза де). Та искам да попитам, колко трябва да е тока на утечка на бмв 525 тдс.
Произведена е 97 година.
След като затвориш и заключиш колата , електрониката ти работи още около 15 мин. Ако сте го замервали в тоя интервал нормално е да има консумация но това не е утечка.
Оставете багажника отворен - излъжете го с бравата че е затворен. Изчкакайте 20-30мин и тогава мерете консумацията.
Иначе не знам нормално колко е консумацията преди да се изключи електрониката.
Оставете багажника отворен - излъжете го с бравата че е затворен. Изчкакайте 20-30мин и тогава мерете консумацията.
Иначе не знам нормално колко е консумацията преди да се изключи електрониката.
Доста кончета в един обор.


woofer написа:Имаш проблем с климатроника.От там е утечката.
Добре го посъветва колегата ама дай му някакви подробности де. Откъде евентуално може да е проблема? Къде да погледне какво да направи за да се увери че е от там утечката?Ако ти си имал подобен какъв е бил той? Не мисля че му помогна много.
Все едно чувам - имаш проблеми с двигателя.
Доста кончета в един обор.


- i4koo
- ентусиаст
-
- Мнения: 910
- Регистриран на: 4.01.2007
- Местоположение: България
- Кара: BMW E39 520 M52
- Мечтае да кара: M5
- umbeliqdelfin
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 58
- Регистриран на: 17.02.2006
hellbull написа:та значи разбрах че тока на утечка се мери по следния начин
откачам минусовата клема и с помощта на маперметър на който единият му край е свързан с минуса на акомулатора а другият с минусовата клема
ако съм сбъркал нещо моля поправте меще е за мое добро
аз мисля че мойта я мерих на плюсовата клема.аз какво направих:с два дълги кабела до купето и на тях закачам ампермера и почвам да вадя бушоните един след друг.на който оттечката пада проверяваш какво е вързано.при мен не беше климата.бушон 11 чистачки,централно,светлини в купето.така и неразбрах кое от трите прави оттечката.като не я карам дълго дърпам бушона и така можее да стои и един месец
здравеите съфорумнци.
да ви кажа аз вчера какво направих.
закарах си колата в сервиз на бош да ми оправят дългите (модула за управление на светлините нещо се беше скапал) и от там единият служител ми каза че може да ми намали утечката.
става дума за 2 транзистора които оставали отпушени като се загаси колата и консумацията била към 260 ma. запушихме ги тези транзистори и сега дава към 60ма.
да ви кажа аз вчера какво направих.
закарах си колата в сервиз на бош да ми оправят дългите (модула за управление на светлините нещо се беше скапал) и от там единият служител ми каза че може да ми намали утечката.
става дума за 2 транзистора които оставали отпушени като се загаси колата и консумацията била към 260 ma. запушихме ги тези транзистори и сега дава към 60ма.
- pazokolarov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2287
- Регистриран на: 26.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320dA 525xd
Re: Голяма утечка
hellbull написа:....
Купих си нов акумулатор и като ми го замериха показа 500mA утечка, което си е хипер много, защото продавача ми каза, че по принцип трябва да е към 30mA (той така ми каза де). Та искам да попитам, колко трябва да е тока на утечка на бмв 525 тдс.
Произведена е 97 година.
Освен за Е30 и Е31, където максималния ток на утечка е 50мА, за всички останали модели не трябва да нядвишава 40мА.
За вентилаторите за вътрешната температура на климатроника => спират 16 минути след напускане на купето и затваряне на вратите.
- svetlio_vt
- Потребител
-
- Мнения: 28
- Регистриран на: 8.03.2007
- Местоположение: гр. Велико Търново
Здравей колега, същия проблем го имах и аз. След ходене по мъките повече от месец да ходя на майстори, нов акумулатор (същия ефект) най накрая се дигнах в дару кар. Проблема се оказа алармата която са ми поставили в БГ, на която са монтирали някакви диоди и колата не може да заспи тъй като тези диоди пречат на компютъра да и каже кога да заспи.(Тъй като диода пропускал ток в една посока) Така ми обясниха в Дару кар. След премахването на алрмата всичко вече е 6. Успех
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани