Голяма утечка

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 400
Регистриран на: 8.11.2007
Местоположение: varna

Голяма утечка

Мнение от hellbull » 26 Дек 2007, 20:47

Момчета помогнете!
Значи каква ми е историята.
Оставям си колата на открито. 2-3 дена не я бях палил и решавам да я запаля ама не става. Нямаше никой в акумулатора.
Купих си нов акумулатор и като ми го замериха показа 500mA утечка, което си е хипер много, защото продавача ми каза, че по принцип трябва да е към 30mA (той така ми каза де). Та искам да попитам, колко трябва да е тока на утечка на бмв 525 тдс.
Произведена е 97 година.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 388
Регистриран на: 25.03.2007
Местоположение: Варна

Мнение от emok » 26 Дек 2007, 21:23

След като затвориш и заключиш колата , електрониката ти работи още около 15 мин. Ако сте го замервали в тоя интервал нормално е да има консумация но това не е утечка.
Оставете багажника отворен - излъжете го с бравата че е затворен. Изчкакайте 20-30мин и тогава мерете консумацията.
Иначе не знам нормално колко е консумацията преди да се изключи електрониката.
Доста кончета в един обор.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 400
Регистриран на: 8.11.2007
Местоположение: varna

Мнение от hellbull » 27 Дек 2007, 0:21

emok,
значи правя така отварям багажника, заключвам бравата за да угасне крушката, заключвам колата с алармата и след 30-40 мин меря.
Ако съм те разбрал, това трябва да е начина.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 400
Регистриран на: 8.11.2007
Местоположение: varna

Мнение от hellbull » 29 Дек 2007, 0:00

А да попитам колата като си я прибирам в гаража не я заключвам.
като я оставя така незаключена тока на утечка спада ли след 30 мин или трябва да се заключи

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 26.12.2007

Мнение от woofer » 29 Дек 2007, 14:12

Имаш проблем с климатроника.
От там е утечката!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 388
Регистриран на: 25.03.2007
Местоположение: Варна

Мнение от emok » 29 Дек 2007, 16:17

woofer написа:Имаш проблем с климатроника.От там е утечката.

Добре го посъветва колегата ама дай му някакви подробности де. Откъде евентуално може да е проблема? Къде да погледне какво да направи за да се увери че е от там утечката?Ако ти си имал подобен какъв е бил той? Не мисля че му помогна много.
Все едно чувам - имаш проблеми с двигателя.
Доста кончета в един обор.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 400
Регистриран на: 8.11.2007
Местоположение: varna

Мнение от hellbull » 29 Дек 2007, 16:24

от климатроника се чува едно бззз като на малък електро двигател.
този звук се чува и при изгасена кола.
ако някои знае от какво точно е да каже опита си и как да се оправи

ентусиаст
Аватар
Мнения: 910
Регистриран на: 4.01.2007
Местоположение: България
Кара: BMW E39 520 M52
Мечтае да кара: M5

Мнение от i4koo » 29 Дек 2007, 16:46

На всички коли е така колега.
Споко така трябва да е. :driving:
Нищо лично ,Просто бизнес !

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 400
Регистриран на: 8.11.2007
Местоположение: varna

Мнение от hellbull » 30 Дек 2007, 16:40

А я ми кажете как точно трябва да се измери тока
на утечка, че не съм много в час с тия работи.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 400
Регистриран на: 8.11.2007
Местоположение: varna

Мнение от hellbull » 04 Яну 2008, 18:42

та значи разбрах че тока на утечка се мери по следния начин
откачам минусовата клема и с помощта на амперметър, на който
единият му край е свързан с минуса на акомулатора, а другият с
минусовата клема. Ако съм сбъркал нещо моля поправте ме :)
ще е за мое добро.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 58
Регистриран на: 17.02.2006

Мнение от umbeliqdelfin » 05 Яну 2008, 11:26

hellbull написа:та значи разбрах че тока на утечка се мери по следния начин
откачам минусовата клема и с помощта на маперметър на който единият му край е свързан с минуса на акомулатора а другият с минусовата клема
ако съм сбъркал нещо моля поправте ме :) ще е за мое добро


аз мисля че мойта я мерих на плюсовата клема.аз какво направих:с два дълги кабела до купето и на тях закачам ампермера и почвам да вадя бушоните един след друг.на който оттечката пада проверяваш какво е вързано.при мен не беше климата.бушон 11 чистачки,централно,светлини в купето.така и неразбрах кое от трите прави оттечката.като не я карам дълго дърпам бушона и така можее да стои и един месец

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 400
Регистриран на: 8.11.2007
Местоположение: varna

Мнение от hellbull » 26 Яну 2008, 15:59

здравеите съфорумнци.
да ви кажа аз вчера какво направих.
закарах си колата в сервиз на бош да ми оправят дългите (модула за управление на светлините нещо се беше скапал) и от там единият служител ми каза че може да ми намали утечката.
става дума за 2 транзистора които оставали отпушени като се загаси колата и консумацията била към 260 ma. запушихме ги тези транзистори и сега дава към 60ма.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2287
Регистриран на: 26.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320dA 525xd

Re: Голяма утечка

Мнение от pazokolarov » 29 Яну 2008, 0:15

hellbull написа:....
Купих си нов акумулатор и като ми го замериха показа 500mA утечка, което си е хипер много, защото продавача ми каза, че по принцип трябва да е към 30mA (той така ми каза де). Та искам да попитам, колко трябва да е тока на утечка на бмв 525 тдс.
Произведена е 97 година.

Освен за Е30 и Е31, където максималния ток на утечка е 50мА, за всички останали модели не трябва да нядвишава 40мА.
За вентилаторите за вътрешната температура на климатроника => спират 16 минути след напускане на купето и затваряне на вратите.
Изображение
ИзображениеИзображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 400
Регистриран на: 8.11.2007
Местоположение: varna

Мнение от hellbull » 31 Яну 2008, 19:43

колега да ти кажа аз лично не съм го мерил така ми казаха от сервиза но наистина се усети това намаляване на тока на утечка. трябва да взема от братовчед ми мултимера и да замеря утечката и ще пиша :)

Потребител
Аватар
Мнения: 28
Регистриран на: 8.03.2007
Местоположение: гр. Велико Търново

Мнение от svetlio_vt » 24 Мар 2008, 22:18

Здравей колега, същия проблем го имах и аз. След ходене по мъките повече от месец да ходя на майстори, нов акумулатор (същия ефект) най накрая се дигнах в дару кар. Проблема се оказа алармата която са ми поставили в БГ, на която са монтирали някакви диоди и колата не може да заспи тъй като тези диоди пречат на компютъра да и каже кога да заспи.(Тъй като диода пропускал ток в една посока) Така ми обясниха в Дару кар. След премахването на алрмата всичко вече е 6. Успех

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook