Проблем 525ТДС лампа за масло
Модератор: Технически модератори
2 мнения
• Страница 1 от 1
Проблем 525ТДС лампа за масло
Във форумите се пише задължително на кирилица! В противен случай мненията ви ще бъдат изтрити без предупреждение!
Здравейте скоро си купих БМВ525тдс коми,взех тази кола с много резерви , но както и да е.Карах я около 2 седмици и реших да я взема.
Питах стария собствени да ли е сменял маслото и той ми каза ,че наближава варемето.Аз работя в магазин за авточасти и при нас имамае и сериз само,че е за Фиат.Момчетата ми смениха маслото и от тогава започнаха проблемите. Лампата на маслото взе да загася много късно.Карах я около 1 седмица обаче проблема си остана.Навих манометър на датчика и се оказа че колата не вдига налягане на празен ход до момента когато подам газ.Паля и няама налягане ,давам газ и се оправя.На студено държи 3Бара като се стопли е около 1.8-2 бара на празен ход което е нормално.Съмяавах се в клапаните на тялото на масления филтър затова го смених-същата работа,смених отново маслото с друго по гъсто 15-40 - същата работа.Накарах майсторите да отворят катера,замерихме лагерите(биелните),бяха добри,вала нямаше износване.Чудя се Къде може да е проблема,мислех си за маслена помпа ,но палих колата без капака на тялото на масения филтър помпата хвърля много масло,при палене и веднага я гася пълни цялото тяло.Незнам да ли може да остава отворен клапана за високото на маслената помпа и после да се затваря направо нямам идея, колата се даржи така сякаш си изтърва маслото. Ако някой е имал подобен проблем моля да ми отговори !
Здравейте скоро си купих БМВ525тдс коми,взех тази кола с много резерви , но както и да е.Карах я около 2 седмици и реших да я взема.
Питах стария собствени да ли е сменял маслото и той ми каза ,че наближава варемето.Аз работя в магазин за авточасти и при нас имамае и сериз само,че е за Фиат.Момчетата ми смениха маслото и от тогава започнаха проблемите. Лампата на маслото взе да загася много късно.Карах я около 1 седмица обаче проблема си остана.Навих манометър на датчика и се оказа че колата не вдига налягане на празен ход до момента когато подам газ.Паля и няама налягане ,давам газ и се оправя.На студено държи 3Бара като се стопли е около 1.8-2 бара на празен ход което е нормално.Съмяавах се в клапаните на тялото на масления филтър затова го смених-същата работа,смених отново маслото с друго по гъсто 15-40 - същата работа.Накарах майсторите да отворят катера,замерихме лагерите(биелните),бяха добри,вала нямаше износване.Чудя се Къде може да е проблема,мислех си за маслена помпа ,но палих колата без капака на тялото на масения филтър помпата хвърля много масло,при палене и веднага я гася пълни цялото тяло.Незнам да ли може да остава отворен клапана за високото на маслената помпа и после да се затваря направо нямам идея, колата се даржи така сякаш си изтърва маслото. Ако някой е имал подобен проблем моля да ми отговори !

Колега обърни внимание на No 7, 8, 9, 10 и 11 (това са детайлите на клапан-регулатора на маслената помпа).
Според мен е О-пръстена или пружината
http://bmwfans.info/original/E34/Lim/52 ... l-11_1195/
Според мен е О-пръстена или пружината
http://bmwfans.info/original/E34/Lim/52 ... l-11_1195/
2 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани