Въпрос за верига ТД?
Модератор: Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
Въпрос за верига ТД?
Имам намерение на пролет да сменявам веригата. Не можах да намеря такава тема, и за това да си попитам!
Каква и е цената към момента, някакви проблеми относно смяната и, и дали трябва да се прави регулировка на ГНП-то, след смяната?

Каква и е цената към момента, някакви проблеми относно смяната и, и дали трябва да се прави регулировка на ГНП-то, след смяната?
Re: Въпрос за верига ТД?
Помпата ще трябва да се регулира,защото новата няма да е разтегната и момента на впръскване ще се измести.По-важно е как ще се зацепи към новата верига.Какво те кара да я сменяшbobi_maxo написа:Имам намерение на пролет да сменявам веригата. Не можах да намеря такава тема, и за това да си попитам!![]()
Каква и е цената към момента, някакви проблеми относно смяната и, и дали трябва да се прави регулировка на ГНП-то, след смяната?


Да с М51 съм! Ами по принцип си палеше трудно топла(както всички!
Направиха я да подгрява винаги, но сега е на 200000(така де) и ми се струва че чувам лек шум от към веригата, за това реших на пролет да я сменя.
А и може да нямам яка музика, но обожавам колата да не ми тропа дрънка или да не е нещо не наред по нея!

Направиха я да подгрява винаги, но сега е на 200000(така де) и ми се струва че чувам лек шум от към веригата, за това реших на пролет да я сменя.
А и може да нямам яка музика, но обожавам колата да не ми тропа дрънка или да не е нещо не наред по нея!
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Ами километража не е далновиден при автомобилите 2-ра ръка в БГ. Това, че ти показва сега 200 000 е доста несигурно, освен ако не си купил автомобила от 1-ви собственик с изрядна пътна книжка/дневник. Мисля няма нужда да ти казвам точно това, а щом ти е палила трудно може наистина да е била верига и още тогава да е била за смяна както и сега
И какви точно шумове се чуват от към веригата??? Нали си наясно, че тя попринцип си е шумна? Все пак не е ремък
Ако смениш верига няма да збъркаш дори и да е била сменяна преди 100 000 км.
Един познат ми каза, че веригата струвала към 60-70 лв. ама това ми е доста бегъл спомен и не съм уверен в него. За самата смяна пак толкова сигурно ще трябва да приготвиш. Абе май макс 200 лв. ще ти стигнат за цялата процедура. Успех със смяната и след всички процедури(подмяна + настройка на ГНП) иди и си оправи свещите да не греят всеки път при подаване на контакт и обезателно пиши как е топлия старт след смяната.



Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
Топлият старт ще е перфектен след смяна и центровка.
Верига за 70лв. ами всички ролки ......... = 300+лв. ,а и една гарнитура има на ГНП дето се сменя и тя.
И за мастора поне 50% от тия дето си дал за консумативи
и сметката стана бая дебела
Верига за 70лв. ами всички ролки ......... = 300+лв. ,а и една гарнитура има на ГНП дето се сменя и тя.
И за мастора поне 50% от тия дето си дал за консумативи

Franio написа:Понеже и аз ще сменям веригите и консумативите попитах в един сервиз и ми казаха,че цялата работа с труда идвала около 1300 лева.В това се включва смяна на двете вериги,водачи оптегач зъбни колелета.....изобщо всички дреболийки около самите вериги.Не че е задължително но е препоръчително.
Виж сега, ако е до 200-400 лв.да, ама 1300лв!
Тя колата е за 6000-7000 лв., и какво 20% от стойноста на колата?
Сменявай сервиза! Къде е тоя сервиз да не ходим там?

Сега сериозно, найстина смятам че е висока цената. Да не би да е в един сервиз до мелницата в София? Че тоя там работи по Финландски стандарт!

- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
Franio написа:ами сервиза е юве-бош.Не знам дали е нормална цената или не,но смятам да разбера като наближи края на януари.Хем верига ще сменям хем плочка на гнпи се надявам 2000 да стигнат.
За 2000лв. си купи един читав двигател на някоя катастрофирала ТДС-ка
и ще имаш 932856127657 резервни части

Wenzy написа:Franio написа:ами сервиза е юве-бош.Не знам дали е нормална цената или не,но смятам да разбера като наближи края на януари.Хем верига ще сменям хем плочка на гнпи се надявам 2000 да стигнат.
За 2000лв. си купи един читав двигател на някоя катастрофирала ТДС-ка
и ще имаш 932856127657 резервни части
И аз съм на същото мнение!
- klintan66
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1786
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: София Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: E34TDS , CL 500, Е65
ш
шумът може да е от така наречените -банани при мен в горния се беше леко вкопала веригата. имаше шум но ритмичен в синхрон с оборотите а не постоянен. та от 1300 лв-комплект две вериги 3 зъбни колела два банана и оптегач- станаха около 220 . двете вериги ги смених превантивно но можех да мина само с банана-58 лв . двете вериги около 130 . труд 30 лв - майстор приятел. нямам претенции за разбирач - но за да се износени зъбните колела колата ще е над 500 000км .топъл студен стар --от четвърт
- ludia
-
-
- Мнения: 1079
- Регистриран на: 6.05.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Бързо
- Мечтае да кара: М3 Е92
Ходих във Вари 2000 и там ми каза главния майстор (най-голения разбирач) че колата над 180к км. веригата е за смяна. Моята незнам дали трака немога да преценя но проблема ми е помпата е за реголиране.И се чудя дали трябва да се смени всичко или не.
Моята е на 287к км. реални от втори собственик съм я купувъл в Германия.
А и сутрин пали малко по трудно но запаля ли веднъж пали само като и покажа ключа после и толпа и студена.
Моята е на 287к км. реални от втори собственик съм я купувъл в Германия.
А и сутрин пали малко по трудно но запаля ли веднъж пали само като и покажа ключа после и толпа и студена.
щом като я оставиш пове4е време и прави проблем с паленето,а после не си прегледаи горивопровода основно и няма да имаш проблеми,не се хвърляи на скъпи ремонти за нищо-връща ти нафтата.ludia написа:Ходих във Вари 2000 и там ми каза главния майстор (най-голения разбирач) че колата над 180к км. веригата е за смяна. Моята незнам дали трака немога да преценя но проблема ми е помпата е за реголиране.И се чудя дали трябва да се смени всичко или не.
Моята е на 287к км. реални от втори собственик съм я купувъл в Германия.
А и сутрин пали малко по трудно но запаля ли веднъж пали само като и покажа ключа после и толпа и студена.
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
В Юве цените са щури, там няма смисъл да се ходи за ремонти. Най много диагностика.!!!
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани