Амортисьори предни за Е39
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- sambeto
- ентусиаст
-
- Мнения: 1422
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: Варна/Враца/Селановци
- Пол: Мъж
- Кара: Е65 745d
- Мечтае да кара: Мотор с Кош!
- Детайли за колата: Огин!
Аз смених мойте двата задни за около 230 лева бройката (по памет) ма Монро ли бяха или Закс не знам.
Иначе оригиналните са около 450 свежи лева бройката!
Иначе оригиналните са около 450 свежи лева бройката!
- i4koo
- ентусиаст
-
- Мнения: 910
- Регистриран на: 4.01.2007
- Местоположение: България
- Кара: BMW E39 520 M52
- Мечтае да кара: M5
- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
snake написа:колеги извинявйте за въпроса но тъй като и аз скоро ще ги сменям а ми се иска да сваля малко предницата, запознати ли сте как седи въпроса с по ниски прожини и амортесьори.
В ТУНИНГ има тема за къси пружини/рязане на пружини
не бих си сложил оргинални.
тялото на амртисьора е сплав алуминиева но това е малката беля
чашката от долу която държи пружината също е сплав
и се къса
мога да я снимам скъсаната за да се види за кво става дума
едната я скъсах
а срязаната гума не я броиме
за пътищата ни това не е добро решение
лично мнение
тялото на амртисьора е сплав алуминиева но това е малката беля
чашката от долу която държи пружината също е сплав
и се къса
мога да я снимам скъсаната за да се види за кво става дума
едната я скъсах
а срязаната гума не я броиме

за пътищата ни това не е добро решение
лично мнение
- El Diablo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2832
- Регистриран на: 4.09.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: E70
значи обикновените пружини НЕ се режат щото тези като моите спортните са по къси НО и са по корави ..
а обикновените са по като ластик и представи си кво става като го скъсиш тоя ластик ..
но и по твърдо возат като е със спортно
а обикновените са по като ластик и представи си кво става като го скъсиш тоя ластик ..
но и по твърдо возат като е със спортно

- Mitaran
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 385
- Регистриран на: 28.08.2007
- Местоположение: София
- Кара: Рейдж Ровър 4,4
За сменях предни като я взех мамината, ама марката ми се губи, излязоха ми към 350 400 кинта - в Бургас 

абе колеги да попитам, скоро и аз ще ги сменям мойте, спрял съм се на закс, обаче искам да са маслени и в последствие се останови че няма маслени на закс за е39,и ще си слагам газови двойнодействащи, ще вози ли колата по твърдо с тези газовите, и някой ако може да обясни подробно какви са разликите между масления и газовия.
23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани