Скърцане на волана
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Скърцане на волана
При въртене волана ми проскърцва (много дразнещо). На някой случвало ли му се е подобно нещо, и оправял ли го е?
И изобщо, ако има представа някой, как да разкарам скърцането, да помага.
И изобщо, ако има представа някой, как да разкарам скърцането, да помага.
- sambeto
- ентусиаст
-
- Мнения: 1422
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: Варна/Враца/Селановци
- Пол: Мъж
- Кара: Е65 745d
- Мечтае да кара: Мотор с Кош!
- Детайли за колата: Огин!
Аз имах такова нещо,и на мой приятел също му скърцаше волана като врътнеше геврека.Това най вероятно е от планстмасите около и под волана,намести ги малко и скърцането ще изчезне 

- M5
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 338
- Регистриран на: 13.09.2004
- Местоположение: София
- Кара: '97 520i - продадена
- Мечтае да кара: M5
Скърцане
Здравей, аз имах подобен проблем. Всичко започва от лентовия кабел, който свързва бутоните на волана. Кабела е навит около центъра на волана и при въртене се разхлабва или затяга според това, колко навиваш. Така е направен че да има аванс и да неможе да се скъса. С течение на времето кабела започва да се трие в пластмасата и да издава този звук. Ето как оправих моят проблем. Сваляш еърбега. От зад на волана има две болчета. Развиваш ги и внимателно отделяш на малко разтояние еърбега. Той е свързан с кабел към волана. Изключваш внимателно кабела и сваляш еърбега. След, това развиваш голямата гайка, която държи волана за кормилния прът и изваждаш на малко разтояние волана.От долната страна е свързан въпросният кабел към две букси. Изклюваш го и сваляш волана. Като го обърнеш от долу ще видиш кабела. Широк и много тънък бял кабел. Аз го развих и го пренавих на ново и звука изчезна. Преди да пренавиеп кабела си направи белези, защото ако неспазиш правилният брой намотки и центриране на волана , кабела може да нестигне и да го откъснеш при навиване на волана в крайно положение. моят волан прави 3,5 оборота в едната и толкова в другата от изправено положение. И още нещо. Цялата процедура я правиш СЪС РАЗКАЧЕН АКУМУЛАТОР!!! Увери се че скърцането идва от горната част на волана а не някъде по кормилния прът.
- Lucky
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 1619
- Регистриран на: 10.11.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520 '97, E3 2500 '69
- Мечтае да кара: 5GT 535i
- маречков
- ентусиаст
-
- Мнения: 867
- Регистриран на: 21.02.2006
- Местоположение: гр. Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15
- i4koo
- ентусиаст
-
- Мнения: 910
- Регистриран на: 4.01.2007
- Местоположение: България
- Кара: BMW E39 520 M52
- Мечтае да кара: M5
- asasin18
- ентусиаст
-
- Мнения: 1062
- Регистриран на: 28.06.2007
- Местоположение: София (големото село)
- Пол: Мъж
- Кара: е70 sd
- i4koo
- ентусиаст
-
- Мнения: 910
- Регистриран на: 4.01.2007
- Местоположение: България
- Кара: BMW E39 520 M52
- Мечтае да кара: M5
Kолега спрея е на силиконова основа,има го всеки магазин за автоаксесоари,различни марки и производство 

Нищо лично ,Просто бизнес !
- asasin18
- ентусиаст
-
- Мнения: 1062
- Регистриран на: 28.06.2007
- Местоположение: София (големото село)
- Пол: Мъж
- Кара: е70 sd
не съм се изразил ясно "от къде" имах впредвид - от къде го пръскаш и трябва ли да се разглобява волана?
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани