едно питане за АГУ на 320-ка
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
56 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- sharkvn
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 140
- Регистриран на: 25.04.2007
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 с PVC мотор
Моята беше с работеща ламда сонда не съм много чак но явно няма нужда нещо да я лъже а без ламда сонда определено ще лапа много газ така беше поне при мен
- PIONEER
- ентусиаст
-
- Мнения: 1047
- Регистриран на: 2.03.2004
- Мечтае да кара: М-ка деснячка с газова уредба Mimgas :D
sharkvn написа:Ми не знам трима майстори казаха че такъв взрив може да се получи само от ГАЗ неправилно изгаряне на сместа няма значение човека иска съвети за поставяне на АГУ а ние сменихме темата
Последния път преди 2-3 години сменях гарнитура и тогава бръмчах повечко на бензин,защото беше по-евтин и буталата имаха стабилно нагар както и горивните камери.Изчистих всичко тогава като сглобявах и сега в началото на май като го разглобявах за ремонт го намерих в доста по-добро състояние.А какви взривове са ставали в твоя не знам...на газ детонации се предизвикват доста трудно.

8.32
айде и от мен малко по темата като горд ( вече не собственик ) на газова кола.
1.колата не върви така добре на газ както на бензин ( това при нормален разход)
2.всеки месец си на газ анализатор да ти наглася оборотите,че ни е много хубава газта у наща скромна държавица
3.при невнимателно прминаване от бензин на газ хвърляш гърнета най редовно
4.най-важното това което сони каза за хилядите дребни поблемчета който съпътстват карането на газ.
вземи един лист и от едната страна пиши колко ще спестиш от бензин,а от другата колко пари ще дадеш за една година по диагностики и чарколяци който ще се скапят,ако на финала спестената сума е по голяма от сумата за ремонти и диагностика,като включиш към тях и нервите изхабени през това време си сложи газ,ако ли не по добре забрави за варянта.
1.колата не върви така добре на газ както на бензин ( това при нормален разход)
2.всеки месец си на газ анализатор да ти наглася оборотите,че ни е много хубава газта у наща скромна държавица
3.при невнимателно прминаване от бензин на газ хвърляш гърнета най редовно
4.най-важното това което сони каза за хилядите дребни поблемчета който съпътстват карането на газ.
вземи един лист и от едната страна пиши колко ще спестиш от бензин,а от другата колко пари ще дадеш за една година по диагностики и чарколяци който ще се скапят,ако на финала спестената сума е по голяма от сумата за ремонти и диагностика,като включиш към тях и нервите изхабени през това време си сложи газ,ако ли не по добре забрави за варянта.
sonny написа:ПС Знаеш ли какво ще срещнеш на газ? Само пробллеми. След 20000 ще срещнеш осдтра нужда от дюзи, бензинопроводи от край до край, нов резервоар, нова помпа, нова сонда, шина на дюзите, нова ламда, нови гърнета, нов комп, нов дебитомер, нов маншон, ново стъпково моторче, нови клапани, нови сегменти и още 1000 малки главоболия. Ама то и пльюс си има за 20000км ше изкяриш, точно 500лв. Ти си реши дали да го правиш. Говоря ти от личен опит. Знам кво праи газта, знам как съсипва, знам как вместо да си карам на аванта, си късам нервите повече от колкото да седя в задръстване. А ако искаш икономия, продаи си М20ката и си купи отново М40
Или ще се наложи да сменя мотора

beni barzia написа:а трябва ли емулатор който да лъже ламдата че колата работи на бензин или няма нужда
Хубаво е да имаш емулатор за добра работа на колата и да не се трупат грешки в компа. Ама може и без, то затова слагат релета. Ако имаш истински емулатор, и релета не ти трябват, в него май има всичко.
PIONEER написа:sharkvn написа:Ми не знам трима майстори казаха че такъв взрив може да се получи само от ГАЗ неправилно изгаряне на сместа няма значение човека иска съвети за поставяне на АГУ а ние сменихме темата
Последния път преди 2-3 години сменях гарнитура и тогава бръмчах повечко на бензин,защото беше по-евтин и буталата имаха стабилно нагар както и горивните камери.Изчистих всичко тогава като сглобявах и сега в началото на май като го разглобявах за ремонт го намерих в доста по-добро състояние.А какви взривове са ставали в твоя не знам...на газ детонации се предизвикват доста трудно.
Вярно е, че при каране на газ, нагар НЯМА, но газта няма смазочните свойства на бензина и затова има ускорено износване на бутала и сегменти, изгаряне на клапани и така нататък. Инка, вземи две коли, едната раблотеща повече от перфектно на бенззин, а другата не толкова перфектно на газ свали им свещите и ще видиш, че при газачайника, нагар на свеща няма. Дефакто газта е с по-високо октаново число, но това не значи че върви повече. Върви повече, само ако някой си е играл доста з ада го напрви и е загърбил бензиновата система. Такива идиоти, са като баща ми. Той вика дреме ми, че не върви на бенз, ша си напраа подгрев на изпарителя за зимата и готово. А гърнетата заминават доста по-бързо заради конденза от газта и затова изгниват, затова гърми и ламбда сондата. Затова аз съм противник на газта. И казвам, че ще карам на газ, само ако колата е излезнала от завода на газ.
ПС Извинявам се за лирическото отклонение

- sharkvn
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 140
- Регистриран на: 25.04.2007
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 с PVC мотор
sonny написа:PIONEER написа:sharkvn написа:Ми не знам трима майстори казаха че такъв взрив може да се получи само от ГАЗ неправилно изгаряне на сместа няма значение човека иска съвети за поставяне на АГУ а ние сменихме темата
Последния път преди 2-3 години сменях гарнитура и тогава бръмчах повечко на бензин,защото беше по-евтин и буталата имаха стабилно нагар както и горивните камери.Изчистих всичко тогава като сглобявах и сега в началото на май като го разглобявах за ремонт го намерих в доста по-добро състояние.А какви взривове са ставали в твоя не знам...на газ детонации се предизвикват доста трудно.
Вярно е, че при каране на газ, нагар НЯМА, но газта няма смазочните свойства на бензина и затова има ускорено износване на бутала и сегменти, изгаряне на клапани и така нататък. Инка, вземи две коли, едната раблотеща повече от перфектно на бенззин, а другата не толкова перфектно на газ свали им свещите и ще видиш, че при газачайника, нагар на свеща няма. Дефакто газта е с по-високо октаново число, но това не значи че върви повече. Върви повече, само ако някой си е играл доста з ада го напрви и е загърбил бензиновата система. Такива идиоти, са като баща ми. Той вика дреме ми, че не върви на бенз, ша си напраа подгрев на изпарителя за зимата и готово. А гърнетата заминават доста по-бързо заради конденза от газта и затова изгниват, затова гърми и ламбда сондата. Затова аз съм противник на газта. И казвам, че ще карам на газ, само ако колата е излезнала от завода на газ.
ПС Извинявам се за лирическото отклонение
Не знам пак казвам не разбирам от ДВГ обаче нагар има много всичко е черно 6-ти цилиндър е избухнал направо огромни язви леглото на на по голямото клапанче не го знам всмукателен или изпъскателен е самото легло е с по 2мм разширено тама май нещо като пръстенче е имало е няма го избухнало е майстора каза че двигателя не е имал никакви ппроблеми не бил духал е сегментите били поизносени но не чак фатално и казва от газта било станало
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
- beni barzia
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 164
- Регистриран на: 21.01.2005
- Местоположение: Novi Iskar
- Пол: Мъж
- Кара: Х5
sonny написа:beni barzia написа:а трябва ли емулатор който да лъже ламдата че колата работи на бензин или няма нужда
Хубаво е да имаш емулатор за добра работа на колата и да не се трупат грешки в компа. Ама може и без, то затова слагат релета. Ако имаш истински емулатор, и релета не ти трябват, в него май има всичко.
благодаря за информацията ама вече се чудя дали да я газифицирам май ще изчакам до след нова година да видя цените на горивата и тогава хубаво ще си помисля дали да и слагам помията

- 320iPower
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 626
- Регистриран на: 21.11.2006
- Местоположение: РУСЕ
- Пол: Мъж
- Кара: ше е39 530dM-sport,e60 530d M-sport
Явор написа:от газаджийка на 6-ти
хахахха баси аз газаджииката брутална
еми колега то за газ секи сам си преценява има плюсове и минуси
аз първата ми кола шкодата си я бях направил на газ и вървеше повече от на бензин и ми гореше 15някъде ама я карах нон стоп за 2 години не съм имал проблем ама ае там е ладов мотор не е бмв

та зех една gsi тя на бенз ми гореше 12 и карах сравнително рядко,после зех бмв-ето казах си на бенз ще го карам щото съм му сменил сичко по мотора,хубаво обаче почна да ми праи проблеми на бенз почнаха ядове и закъсванки по улиците и му сложих газ верно сутрин сега както е студено паленето е мъка ама пак добре си върви,а когато се изравнят цените на газта и бенза ще я вадя само по празниците да и врътвам дупето
съвета ми е слагаи газ и къпи пък то като ще се чупи мотора колкото на газ толкова и на бенз
- logout
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1599
- Регистриран на: 29.10.2005
- Местоположение: фар-ийст ъв София
- Пол: Мъж
- Кара: KiA, Volvo, Ford
- Мечтае да кара: Болид от F1
- Детайли за колата: Picanto 2008, V70 2001, Puma 2021
Аз по принцип съм неутрален спрямо газта, защото никога не съм карал с таквоз гориво. Но имам един съсед тука, мохера си го джитка само на газ и е супер доволен, от години няма никакви проблеми, но той си ги разбира тия работи
От него знам, че газта гори по-бавно от бензина и затова няма тия свойства като него. Освен това имало някакъв проблем с мешането с кислорода - колкото по-еднородна смес, толкова по-добро изгаряне. Иначе много фитка. Та газовият инжекцион подобрявал значително точно туй нящо (смесването) и затова бил за предпочитане - и не само. Докато с плочка нещата често отиват на БУМ, и после тема: "Търся дебитомер"
Ся малко факти: Юбчо го знаете, той джитка на газ. Разпитвал съм го защо, и той казва, че много работа върши с колата и не се издържало финансово на бенз. Имал някакъв добър майстор
А той не е от хората, дето да не си прави сметките без кръчмаря 


Ся малко факти: Юбчо го знаете, той джитка на газ. Разпитвал съм го защо, и той казва, че много работа върши с колата и не се издържало финансово на бенз. Имал някакъв добър майстор


It's not who You are, it's who You know...
- valentino
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 438
- Регистриран на: 20.03.2005
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: E30 320
- Детайли за колата: E30 320 Megasquirt MS II-extra,DIY wideband
Казвал съм го преди,казвам го и сега-гърми на газ само когато сместа е много бедна или неправилна центровка на запалването.Замервал съм с широколентова ламбда-до 17/1 смес на пропан работи нормално,за по-бедна не съм пробвал.15.7/1 е нормалната смес за пропан-бутан,14.7/1 е нормална за бензин.
Megasquirt & Megaview user
Обгазяване
Колега , относно темата за газта , хубаво е да имаш емулатор , да ти я монтират в сервиз с гаранция и също да не забравяш че караш бензинова кола. Аз съм противник на газта , но от опита на баща ми за 8 години М40 318 на газ 420 000 км , е сменил 8 бензинови помпи 3 дебитомера , глава напълно оборудвана , още веднъж разпределителен вал , редовно свещи на около 30 000 и тн .Той казва че си заслува аз не съм съгласен. Защото покрай тези "малки" проблеми има още 100 такива малко по дребни.Разходът е изшънградско около 10 на сто газ , което си е много , а в Бургас много 4есто независимо от настройките на неговите газаджии 12-16 .
Не искам да те разубеждавам , но БМВ не е било никога добре на газ.
С много търсене от Германия могеж да си потърсиш фабрично е36 на газ , не случайно фазите на газоразпределение , буталата , клапаните и горивната система на този автомобил са специално преработени.
Има малка изненадка произвежда се само във вариянт 316 компакт.
Надявам се да съм те разубедил
Не искам да те разубеждавам , но БМВ не е било никога добре на газ.
С много търсене от Германия могеж да си потърсиш фабрично е36 на газ , не случайно фазите на газоразпределение , буталата , клапаните и горивната система на този автомобил са специално преработени.
Има малка изненадка произвежда се само във вариянт 316 компакт.
Надявам се да съм те разубедил

- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
Какви слухове достигат до ушите ми за цената на газта и бензина след нова година ще ви видим всички с тая газ как ще седите на колонката за бензина
Аз съм карал на ГАЗ и може да е по-евтино ама постоянно нещо все се рови и постоянно има проблеми, и постоянно не работи като хората и нон стоп капака се вдига
Не че сега не го вдигам - ама е по други причини - ама сега слизам и при тая температура дето е в момента (-6.3 градуса) паля от втория оборот на коляновия вал (при положение че не е палена колата от 21-ви Децембър) а ако сложа за малко мостче на бензиновата помпа да качи налягане ще запали още на първия оборот на коляновото вал
Айде който си кара колата 1 година на газ и я държи на тоя студ навънка да ми каже че ще я запали и покара на бензин без никви ядове

Аз съм карал на ГАЗ и може да е по-евтино ама постоянно нещо все се рови и постоянно има проблеми, и постоянно не работи като хората и нон стоп капака се вдига


Айде който си кара колата 1 година на газ и я държи на тоя студ навънка да ми каже че ще я запали и покара на бензин без никви ядове


Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

56 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани