След 160 км не набира

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 43
Регистриран на: 1.07.2007
Местоположение: Пазарджик

След 160 км не набира

Мнение от spas111 » 20 Дек 2007, 23:15

Колеги днес както си карах и на 140 - 160 педала на газта все едно улекта и колата не пое а заглъхна леко. Прочетох доста теми но преди май четох подобна тема но немога да я намеря.Мисля утре да видя катализатора и този маркуч за турбото дето бил под въздушният филтър защото преди около 1000 км сменях масло.
Дайте съвети как да постъпя. Колата е 525 TDS 99
Мерси предварително.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 254
Регистриран на: 16.05.2005
Местоположение: София

Мнение от MaxMan » 20 Дек 2007, 23:26

Провери си маркуча от всумакателният колектор отдолу към сензора до горивния филтър. При мен се беше скъсал и при 160 не искаше да ускорява и разходомера отиваше на 10 литра. Аз го имах същият проблем лятото, спрях огледах възможните повреди и го открих, ремонтирах го с термо шлаух за да мога да се прибера и в София веднага го смених.
Успех.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 20 Дек 2007, 23:26

Не е под филтъра - от МАП-а е и влиза във всмукателния колектор
- МАП сензора ти е дебитомер - без маркуча 20-30 кончета окуцяват
- катализатор
- въздушен филтър
- горивен филтър
- всмукателния ти колектор вътре сигурно е пълен с "гадост"
- интеркуулера чистен ли е-може от маслените пари,които духа турбото ...

В Е34 има тема "Как двигателят на ТДС да работи по-добре" - става въпрос за профилактика и настройки ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2832
Регистриран на: 4.09.2007
Местоположение: Sofia
Кара: E70

Мнение от El Diablo » 21 Дек 2007, 1:47

за начало си направи една диагностика на двигателчето

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 79
Регистриран на: 30.07.2007
Местоположение: Ямбол/София

Мнение от Franio » 21 Дек 2007, 13:14

Подкрепям Wenzy.Имах го съшия проблем просто до 160 и няма повече.Беше ми се счупил щуцера на МАП-а и всичко се олепа в масло.Поръчах го и след седмица пристигна, смених го и проблема изчезна.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 254
Регистриран на: 16.05.2005
Местоположение: София

Мнение от MaxMan » 21 Дек 2007, 21:54

Wenzy написа:Не е под филтъра - от МАП-а е и влиза във всмукателния колектор........

Исках да го обясня с думи прости. МАП сензора е ДО горивния филтър, а ПОД колектора се мушка маркучето.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 67
Регистриран на: 29.10.2005

Мнение от mladen4o » 21 Дек 2007, 23:09

При мен проблема беше много по-сериозен-счупен смукателен колектор,парче отишло в турбината и я помляло плюс задръстен катализатор.Не вдигаше повече от 160 и то с клизма.За има няма 7 бинки тръгна, та потфърча.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 22 Дек 2007, 0:09

Извинявай, не съм те разбрал :uups:

Човече 7 бинита са доста ..... дано си доволен от колата ;)

Потребител
Аватар
Мнения: 43
Регистриран на: 1.07.2007
Местоположение: Пазарджик

Мнение от spas111 » 22 Дек 2007, 0:38

Колеги всичко се оправи беше се изхлузил едно малко маркуче, което влиза в някакво кръгло (ще го снимам, че немога да го обясня),
само набутах маркучето до края и колата тръгна като преди, разхода падна значително и сега всичко е както трябва.
Благодаря за помоща на всички (тва е най-готиния форум).
Приятно изкарване на коледните и новогодишни празници, бъдете живи и здрави и много лични успехи.

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook