BMW E30 M3 "Cecotto", 1989 information
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
- BmW LoVeRr
- Потребител
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: 30.09.2007
BMW E30 M3 "Cecotto", 1989 information
Ето малко и от мен!!!
The BMW M3 (E30) is the very first M3 model. The car was introduced on the Frankfurter Motor Show in the year 1985. The BMW M3 E30 was built between September 1986 and July 1991.
The BMW E30 M3 for street use was built to homologate the M3 for participation in the European Touring Car Championship (ETCC). To homologate the car for this championship BMW had to built 5000 M3 street cars. For BMW the 3 series was the logical choice to enter a championship, as the car was compact and it had great roadholding capabilities.
The ETCC rules strongly influenced the shape of the BMW M3. The circuit car had to be almost 100% similar to the street model. The widened wings and the large front- and rear spoilers had to be incorporated to the street model as well.
In a time frame of five years 21.222 BMW E30 M3 were built. Approximately 100 cars were used for race- and rally driving.
4.996 cars were exported to the United States of America.
In the year 1989 two limited edition BMW M3 models were presented. The cars were given the names of skilled M3 race drivers: Cecotto en Ravaglia.
The "Cecotto" model was built 505 times for the European market and the "Ravaglia" was built 25 times for the British market. These models obtained the highest specification M3 engine, 16" BBS light alloy wheels, a lightened booth lid, power windows and some other goodies in the interior.
Technical data
Four cylinder in-line engine, DOHC, 16 valves
(type S14 B23 M-power)
cylinder capacity: 2302 cc.
Bosch ML Motronic injection system
capacity: 215 DIN bhp. at 6750 rpm.
torque: 230 Nm at 4600 rpm.
gearbox: 5-speed, manual, close ratio
rear wheel drive, 25% limited slip differential
brakes: disk brakes all round, vented at the front
weight: 1200 kg.
Ето и снимки:


The BMW M3 (E30) is the very first M3 model. The car was introduced on the Frankfurter Motor Show in the year 1985. The BMW M3 E30 was built between September 1986 and July 1991.

The BMW E30 M3 for street use was built to homologate the M3 for participation in the European Touring Car Championship (ETCC). To homologate the car for this championship BMW had to built 5000 M3 street cars. For BMW the 3 series was the logical choice to enter a championship, as the car was compact and it had great roadholding capabilities.
The ETCC rules strongly influenced the shape of the BMW M3. The circuit car had to be almost 100% similar to the street model. The widened wings and the large front- and rear spoilers had to be incorporated to the street model as well.
In a time frame of five years 21.222 BMW E30 M3 were built. Approximately 100 cars were used for race- and rally driving.
4.996 cars were exported to the United States of America.
In the year 1989 two limited edition BMW M3 models were presented. The cars were given the names of skilled M3 race drivers: Cecotto en Ravaglia.
The "Cecotto" model was built 505 times for the European market and the "Ravaglia" was built 25 times for the British market. These models obtained the highest specification M3 engine, 16" BBS light alloy wheels, a lightened booth lid, power windows and some other goodies in the interior.
Technical data
Four cylinder in-line engine, DOHC, 16 valves
(type S14 B23 M-power)
cylinder capacity: 2302 cc.
Bosch ML Motronic injection system
capacity: 215 DIN bhp. at 6750 rpm.
torque: 230 Nm at 4600 rpm.
gearbox: 5-speed, manual, close ratio
rear wheel drive, 25% limited slip differential
brakes: disk brakes all round, vented at the front
weight: 1200 kg.
Ето и снимки:












- BmW LoVeRr
- Потребител
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: 30.09.2007
Eто и превода:
BMW M3 (E30) е самия първи M3 модел. Автомобилът бе въведен на Frankfurter Motor Show Въвеждане в годината 1985. BMW M3 E30 бе построен между Септември 1986 и Юли 1991.
BMW E30 M3 за улично използване бе построен на homologate M3 за участие в Европееца Туристически Автомобилно Първенство (ETCC). На homologate автомобила за това първенство BMW има на построения 5000 M3 улични автомобили. Защото BMW 3 серии бе логичния избор на вход първенство, както автомобилът бе разбирателство и това има големи roadholding способности.
ETCC правила силно повлия на формата на BMW M3. Обиколката автомобил има почти 100% подобен на уличния моделира. Разширените крила и голямата предна част- и задни грабители имаха включени на уличния модел също.
В временна рамка на пет годишния 21.222 BMW E30 M3 бе построяван. Приблизително 100 автомобила бяха използвани за надбягване- и управление на сбора .
4.996 автомобили бяха експортируеми на Съединени Американски Щати.
В 1989 две ограничено издания на BMW M3 модели на годината бяха представяни. Автомобилите бяха давани имената на сръчния M3 водачи на надбягването : Cecotto ен Ravaglia.
"Cecotto" модела бе построен 505 пъти за Европейския пазар и "Ravaglia" бе построен 25 пъти за Британския пазар. Тези модели получиха най-високата спецификация M3 машина, 16" БИ-БИ-СИ запалва колела на сплава , похлупак на облекчената сергия , прозорци на властта и някой другия goodies в интериора.
Технически данни
Четири съпровождаща машини на цилиндъра , DOHC, 16 клапана
(тип S14 B23 M -Power)
цилиндър капацитет: 2302 глави
Bosch ML Motronic инжекционна система
капацитет: 215 ВРЯВА спирачна конска сила. в 6750 оборота в минута.
усукващ момент: 230 Nm в 4600 оборота в минута.
скоростна кутия: 5-скорост, наръчник, близък коефициент
разходка на задното колело , 25% ограничиха различие на неволната грешка
спирачки: дискът спира като цяло, проби отвор в предната част
обременете: 1200 килограм.
BMW M3 (E30) е самия първи M3 модел. Автомобилът бе въведен на Frankfurter Motor Show Въвеждане в годината 1985. BMW M3 E30 бе построен между Септември 1986 и Юли 1991.
BMW E30 M3 за улично използване бе построен на homologate M3 за участие в Европееца Туристически Автомобилно Първенство (ETCC). На homologate автомобила за това първенство BMW има на построения 5000 M3 улични автомобили. Защото BMW 3 серии бе логичния избор на вход първенство, както автомобилът бе разбирателство и това има големи roadholding способности.
ETCC правила силно повлия на формата на BMW M3. Обиколката автомобил има почти 100% подобен на уличния моделира. Разширените крила и голямата предна част- и задни грабители имаха включени на уличния модел също.
В временна рамка на пет годишния 21.222 BMW E30 M3 бе построяван. Приблизително 100 автомобила бяха използвани за надбягване- и управление на сбора .
4.996 автомобили бяха експортируеми на Съединени Американски Щати.
В 1989 две ограничено издания на BMW M3 модели на годината бяха представяни. Автомобилите бяха давани имената на сръчния M3 водачи на надбягването : Cecotto ен Ravaglia.
"Cecotto" модела бе построен 505 пъти за Европейския пазар и "Ravaglia" бе построен 25 пъти за Британския пазар. Тези модели получиха най-високата спецификация M3 машина, 16" БИ-БИ-СИ запалва колела на сплава , похлупак на облекчената сергия , прозорци на властта и някой другия goodies в интериора.
Технически данни
Четири съпровождаща машини на цилиндъра , DOHC, 16 клапана
(тип S14 B23 M -Power)
цилиндър капацитет: 2302 глави
Bosch ML Motronic инжекционна система
капацитет: 215 ВРЯВА спирачна конска сила. в 6750 оборота в минута.
усукващ момент: 230 Nm в 4600 оборота в минута.
скоростна кутия: 5-скорост, наръчник, близък коефициент
разходка на задното колело , 25% ограничиха различие на неволната грешка
спирачки: дискът спира като цяло, проби отвор в предната част
обременете: 1200 килограм.

- Владо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2381
- Регистриран на: 24.07.2006
- Местоположение: 02..., +3592...
- Пол: Мъж
- Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
- Мечтае да кара: още по-бавно
- Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD

Е30 М3
4 cylinder, dohc 16v
2302 cc
200bhp@6750rpm
195bhp cat model
177lb ft @ 4750rpm
july 1985 - aug 1989
E30 M3 Evo1
4 cylinder, dohc 16v
2302cc
200bhp@6750rpm
177lb ft @ 4750rpm
feb - may 1987
E30 M3 Evo2
4 cylinder, dohc 16v
2302cc
220bhp@6750rpm
180lb ft @ 4750rpm
march - june 1988
E30 M3 Europa Meister 88
4 cylinder, dohc 16v
2302 cc
195bhp@6750rpm
170lb ft @ 4750rpm
oct - nov 1988
E30 M3 Cecotto / Ravaglia
4 cylinder, dohc 16v
2302cc
215bhp@6750rpm
170lb ft @ 4600rpm
april - june 1989
E30 M3 Late Model
4 cylinder, dohc 16v
2302bhp@6750rpm
170lb ft @ 4600rpm
sept 89 - dec 90
E30 M3 Sport Evolution Evo3
4 cylinder, dohc 16v
2467cc
238bhp@7000rpm
177lb ft @ 4750rpm
dec 89 - march 90
E30 M3 Convertible
4 cylinder, dohc 16v
2302cc
200bhp - may 88 - jun 89
195bhp - oct 88 - jun 89
215bhp - mar 90 - jun 91
torque as for saloons
и сони нема да превеждам, че нямам софта на колегата

- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
Към компанията: ако искате да се веселите да ви отворя една важна тема да се веселите предпразнично в нея
То покрай тея почивни дни голям спам, голямо нещо 




Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани