проблем с паленето 525 тдс

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 27
Регистриран на: 26.09.2007
Местоположение: Sofia

проблем с паленето 525 тдс

Мнение от elementa » 19 Дек 2007, 0:44

Здравейте колеги, отскоро като оставя колата за повече от 8ч. после немога да запаля.
На скоро смених акумулатора и от тогава като е студена едвам пали. Преди палеше от една четварт а сега от третия път чак почти преди да падне акумулатора, апък като е топла от една четварт пали.
Данеби като съм и подавал ток на предишния акумулатор да сам прецакал нещо?
Какво може да е станало ? и каде да отида да видят какво и е че ми предстои пътуване и не ми се трагва така.

Поздрави.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2287
Регистриран на: 26.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320dA 525xd

Мнение от pazokolarov » 19 Дек 2007, 1:05

Няма смисъл да гадеш - направи и една диагностика. Ако нищо не покаже дефект и пали нормално сутрин, направи рестарт на софтуера (има писано в няколко теми). От там на татък - подгряващи свещи.
Дано до тук да се оправи, щото на татък не е лесно :confused:
Изображение
ИзображениеИзображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 388
Регистриран на: 25.03.2007
Местоположение: Варна

Мнение от emok » 19 Дек 2007, 1:14

Първо си виж свещите - има теми как да се тестват дали е изгораяла свеща и тогава гледай акумулатора - нали като е топла пали .
Доста кончета в един обор.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 27
Регистриран на: 26.09.2007
Местоположение: Sofia

Праблем с паленето

Мнение от elementa » 19 Дек 2007, 15:04

Здравейте колеги , закарах кошницата на диагностика и се оказаха две свещи за смяна и теч от ГНП-то.
За диагностика,двете свещи,гарнитури,центровка и работа ми взеха 160 лв. Което според мен е приемливо.
Мерси на отзовалите се.
Поздрави.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 19 Дек 2007, 18:55

Диагностика - 30лв
Гарнитури - 13 до 20лв.
Свещи - 2х18 лв. "Беру"
Е ти са хора,трябва и те деца да хранят :mhihi:
Важното е,че си останал доволен ;)

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 15.12.2007

Мнение от ITSO_BMW » 20 Дек 2007, 0:46

Аз също имах такъв проблем, но при мен изобщо не искаше да запали и му изтощих акумулатора и сега ще се опитам да помогна на колегите:
1. Ако не пали изобщо, купувате си етър или някакъв заместител. Пръскате МАЛКО в маркуча за въздух и ако запали и има вибрации, значи е за свещи.
2. Процедурата е същата, но ако не запали колата, значи има доста по-сериозен проблем и вече наистина трябва да се отиде на диагностика.

П.С. Етър може да си купите от всяка бензиностанция доколкото знам!
BMW-начин на живот

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 454
Регистриран на: 31.12.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535xd LCI

Мнение от Kartoff » 20 Дек 2007, 2:03

Ама да не земете да си купите от оня газирания :mhihi:

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook