Няколко въпроса за BMW 320i E30

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 14
Регистриран на: 11.12.2007

Няколко въпроса за BMW 320i E30

Мнение от adotomov89 » 11 Дек 2007, 18:56

Здравейте, искам да Ви задам няколко въпроса относно един автомобил. Колата е BMW 320i от 1989г. Не беше карана известно време и сега започна да ми създава някои проблеми, от които най-много ме притеснява проблем с водното охлаждане. Когато запаля колата и отвъртя капачката започва да бълва смес на поразия. От какво може да е това?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 325
Регистриран на: 3.10.2007
Местоположение: Sofia

Мнение от Brani » 11 Дек 2007, 19:02

обикновенно се води симптом че е заминала гарнитурата на главата,ама знае ли човек...може да е въздух в системата.губи ли антифриз?

Потребител
Аватар
Мнения: 14
Регистриран на: 11.12.2007

Мнение от adotomov89 » 11 Дек 2007, 19:03

Еми губи, да.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 325
Регистриран на: 3.10.2007
Местоположение: Sofia

Мнение от Brani » 11 Дек 2007, 19:59

виж дали надува маркучите,дали имаш пяна или отлагания по капачката и щеката на маслото. ако да, почти сигурно е че е гарнитурата

Потребител
Аватар
Мнения: 14
Регистриран на: 11.12.2007

Мнение от adotomov89 » 11 Дек 2007, 20:34

Ами не, маркучите не се надуват, по щеката на маслото няма отлагания. Но по капачката не съм гледал. Утре на светло ще проверя. Благодаря много за помощта.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 325
Регистриран на: 3.10.2007
Местоположение: Sofia

Мнение от Brani » 11 Дек 2007, 21:23

обезвъздуши я и дано да нямаш проблеми


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Мнение от sonny » 12 Дек 2007, 0:24

ако не екарана дълго, първо си смени термостата :!:

Потребител
Аватар
Мнения: 14
Регистриран на: 11.12.2007

Мнение от adotomov89 » 12 Дек 2007, 8:05

А как се обезвъздушава. До този момент не съм обезвъздушавал тази кола и незнам как става. И аз си мислех, че може термостата да е дал фира и да не отваря големия кръг, водата да циркулира само в малкия, но вчера е работила на едно място повече от 20 минути и въобще не загря. А я форсирахме с баща ми и уж не загря въобще. А и още нещо, сменяха маслото наскоро и майстора не е могъл да занули датчика за маслото и сега свети постоянно лампичката, че нивото на маслото е ниско. Къде могат да ми го занулят?

Е30 Fanatic
Аватар
Мнения: 2057
Регистриран на: 7.09.2005
Местоположение: Севлиево
Пол: Мъж
Кара: от онея старите....
Мечтае да кара: магазинска е30-ка

Мнение от GEORGIEV » 12 Дек 2007, 11:00

абе я вземете я обезвъздушете първо че след това й давайте газ на място 20 минути :shock:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 325
Регистриран на: 3.10.2007
Местоположение: Sofia

Мнение от Brani » 12 Дек 2007, 11:22

поиграй си с търсачката и ще намериш теми как се обезвъздушава.успех

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Мнение от ивчо3 » 17 Дек 2007, 11:29

adotomov89 написа:А как се обезвъздушава. До този момент не съм обезвъздушавал тази кола и незнам как става. И аз си мислех, че може термостата да е дал фира и да не отваря големия кръг, водата да циркулира само в малкия, но вчера е работила на едно място повече от 20 минути и въобще не загря. А я форсирахме с баща ми и уж не загря въобще. А и още нещо, сменяха маслото наскоро и майстора не е могъл да занули датчика за маслото и сега свети постоянно лампичката, че нивото на маслото е ниско. Къде могат да ми го занулят?

Отдавна не съм карал този тип автомолили, но провери в горната част на радиатора, има една пробка, на която пише нещо от рода на LUFTUNG. Тази пробка се развива, пали се двигателя и се поддържат обороти в диапазона 2500-3000. Изчаква се докато потече охлаждаща течност и се завива.

BMW Fanatic!
Аватар
Мнения: 1313
Регистриран на: 26.12.2005
Местоположение: Русе
Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
Мечтае да кара: Cessna 152

Мнение от Turbo-Lag » 17 Дек 2007, 14:13

Само дето тоя радиатор няма такава пробка ;)
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 14
Регистриран на: 11.12.2007

Мнение от adotomov89 » 17 Дек 2007, 16:47

Амм радиатора има такава пробка, но всичко което излиза от нея е пара, и то в много големи количества. Колата вече е в сервиз и все още чакам обаждане от човека когато я разглоби, за да ми каже дали за смяна е само гарнитурата или ще трябва нова глава. ;)

Потребител
Аватар
Мнения: 14
Регистриран на: 11.12.2007

Мнение от adotomov89 » 18 Дек 2007, 23:36

Хора, моля Ви престанете със закачките и ако е възможно ми отоговорете на въпроса за цената на оборудвана глава - нова или вотра употреба. Ще съм ви повече благодарен от колкото да продължавате иронично да се джафкате.

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 18 Дек 2007, 23:37

пробвай в купува ве
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

Следваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook