Не вярвах, че ще видя такава кола в Б-я - E90 320SI

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

Нощния ездач
Нощния ездач
Аватар
Мнения: 3522
Регистриран на: 13.07.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: дългия по таван

Мнение от Engi » 16 Дек 2007, 15:36

MaXimal написа:Все пак не най-важното е бързината в права отсечка...


зависи за кой :) Лупо едно си е киселяк още от как караше колело:)
Изображение

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 16 Дек 2007, 15:38

MaXimal написа:
sonny написа:
Sharo написа:има и едно във форума



ШШШШшшт трай си ве, сам ше се издаде :mhihi:

А иначе, аз съм върл противник на е90, просто не ме кефи и това си е, обаче СИ-ката е друга бира, алкантарено рекаро, всичко вътре, не е от евтин материал, а си личи лукса, карбонче, тва онова, Моторшпорт джантетат, М окачване, М пакет, сарбонов капак на клапаните, а и с един лек сетъп си става една доста прилична бегачка. А и да не говорим, че мотора на СИ-ката е сглобяван ръчно в задов в Англия, където се правят и моторите на бегачките от Туристическия шампионат, и там има мнооооого еднакви части ;)



Щото пък стандартно Е90 изглежда евтино. Айде стига!


Максималче, не взимай всичко толкова присърце ;) Това е просто мнение на един човек,то си е негово :)
Важното е ти какво виждаш и чувстваш в тази кола - аз лично мисля ,че не е така - винаги базовите модели в цялата история са били едно а тези които са поръчвани и купувани от хора с големи възможности и сърца са били друго нещо :arrow: това е също мое мнение и нищо повече :idea:


Георги Пенчев
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4521
Регистриран на: 5.04.2005
Местоположение: Пловдив

Мнение от MaXimal » 16 Дек 2007, 20:26

То разликата в интериора при базово оборудване и не базово не е голяма ;)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 778
Регистриран на: 12.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от BMX » 24 Дек 2007, 12:41

От моя гледна точка на обикновен консуматор, който мисли да сменя колата за в бъдеще стои дилемата Е90 320si или дизеловия вариант 320d. Като цени се покриват, si влиза с акциз, но все пак гарантирано получаваш М-пакет, 18" джанти и куп други шукарийки стандартно.

Лично мен това сравнение ме интересува повече... Някой ако може да сподели впечатления за двата автомобила... :roll:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 583
Регистриран на: 17.08.2002
Местоположение: BULGARIA
Пол: Мъж
Кара: e30 320i

здр

Мнение от KEVIN-30 » 01 Яну 2008, 18:45

MaXimal написа:На точно тая кола силата и е в завоите, не на права отсечка ;)


По ДИСКАВЪРИ я даваха колицата,уникалноста при нея се състои в ниската точка на тежеста в купето,спортното окачване и едно дорбо постижениое в малкото отклонение от G-земнто притегляне като е постигнато 1,06.А рпи СУБАРУ ИМПРЕЗА и СЕАТ ЛЕОН е в порядъка на 1,70-1,75.Допълващо се и от отлично изработени детайлни механизми в заводите на Ф-1.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3390
Регистриран на: 15.10.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 328i Turbo
Мечтае да кара: BMW F10 M5

Мнение от ///Ivan » 01 Яну 2008, 18:49

Какво му е рядкото-в Младост 2 има същото ;) :mhihi:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 83
Регистриран на: 13.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от Lafera » 01 Яну 2008, 18:55

Какво означава S-a във Si :?: :roll:

Скрапчо
Аватар
Мнения: 912
Регистриран на: 7.04.2006
Местоположение: Средата на 90-те, иначе София
Пол: Мъж
Кара: конджул

Мнение от Ivan Petrov » 01 Яну 2008, 19:13

Шпорт ;)
Изображение

323i Killer
Аватар
Мнения: 1353
Регистриран на: 24.07.2002
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: E30 316i '91, G21 320d M-Sport
Мечтае да кара: G81 M3

Мнение от simple_man » 01 Яну 2008, 19:14

Sport :!:
ИзображениеИзображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 71
Регистриран на: 17.08.2007
Местоположение: Sofiqta

Мнение от keith_flint69 » 08 Яну 2008, 6:33

BBN написа:Много по-красува от тези без М-пакета :mhihi: , Обаче как може само 4 цилиндара и респективно 7.8 от 0 до 100, което е прави еднакво бърза с 325д . Пита се какво се крие в това S , slow да не е ?
325 kога направи 7.8 до 100 ела ми се обади, но за тая кола това acceleration е много добро постижение! Лично мнение на новобранец сред BMW-драйвърите!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4521
Регистриран на: 5.04.2005
Местоположение: Пловдив

Мнение от MaXimal » 08 Яну 2008, 9:44

keith_flint69 написа:
BBN написа:Много по-красува от тези без М-пакета :mhihi: , Обаче как може само 4 цилиндара и респективно 7.8 от 0 до 100, което е прави еднакво бърза с 325д . Пита се какво се крие в това S , slow да не е ?
325 kога направи 7.8 до 100 ела ми се обади, но за тая кола това acceleration е много добро постижение! Лично мнение на новобранец сред BMW-драйвърите!


E92 325i 6.9 ръчка 7.6 автоматик
Е92 325d 7.3 ръчка 7.5 автоматик
Изображение

Дружба Тийм
Аватар
Мнения: 5675
Регистриран на: 4.05.2002
Местоположение: Keep walking
Пол: Мъж
Кара: 535xD

Мнение от Giorceto » 08 Яну 2008, 11:22

Неуспорим факт е, че ако застане до М3 Е90 разликата ще е само в мотора. Колата е уникално красива и въобще не слуачйно е лимитед едишън и са произведени толкова малко бройки. За мен колата е за ценители и за хора точно като Наско. Едва ли има човек който да си гледа колата повече от него в целия форум...
Докъдето и да си стигнал, продължавай напред...
Почивки в Турция Почивка в Алания| Почивка в Дидим| Доставка от Англия|

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10745
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Мнение от Leon » 08 Яну 2008, 11:37

Мисля,че е време Наско да се похвали официално, той ги умее фотосесиите :winky:
Never mistake motion for action...

Предишна

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook