Проблем със ел. стъкло
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
- GeorgiMarinov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 269
- Регистриран на: 16.09.2007
- Местоположение: София, Елхово
- Пол: Мъж
- Кара: F80 M3 Competition
- Мечтае да кара: E30 M3 Sport Evolution 1990, E36 M3, Е46 М3 CSL, E90 M3 CRT
Проблем със ел. стъкло
Значи от няколко дни задното ляво стъкло не иска да се вдига когато се свали независимо до края ли е.Те са ел и като дам за вдигане само пука и трябва да си помагам с ръката да се вдигне.Трябва да се ходи на сервиз знам , но няма ли начин да се намести някак че най-близкия сервиз на БОВА КАР е в Бургас и да знам дали няма накакъв начин.Благодаря предварително. 

- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Жилото се сменя, иди в Камор, ДаруКар или М кар...
За задните прозорци мисля че жилото е отделно от моторчето. Попитай!
Успех!
За задните прозорци мисля че жилото е отделно от моторчето. Попитай!
Успех!

ICE написа:Жилото се сменя, иди в Камор, ДаруКар или М кар...
За задните прозорци мисля че жилото е отделно от моторчето. Попитай!
Успех!
Да ама човека пише че най близкият сервиз му е в Бургас. А Камор или Дару ще му дойдат доста далече.
За колегата с проблема:
Не ти трябва да ходиш в Бова Кар. Отиди на 5-и километър при Стоян.

- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Стоян работи евтино, но не дава гаранция 1 година (може и две да е - питай в БоваКар).
БоваКар работи по-скъпо, но пък си спокоен.
Успех!
БоваКар работи по-скъпо, но пък си спокоен.
Успех!
- GeorgiMarinov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 269
- Регистриран на: 16.09.2007
- Местоположение: София, Елхово
- Пол: Мъж
- Кара: F80 M3 Competition
- Мечтае да кара: E30 M3 Sport Evolution 1990, E36 M3, Е46 М3 CSL, E90 M3 CRT
Да в Бова малко скъпо , но работата е сигурна.Ще ходя тия дни до Бургас и ще го оправим.Благодаря на отзовалите се.Така и така пиша да питам къде мога да намеря оригинален тас за бмв че в неделя сложих зимните гуми и единия падна.Ако можете да ми кажете някой сайт или някои да предлага 15'' 

- i4koo
- ентусиаст
-
- Мнения: 910
- Регистриран на: 4.01.2007
- Местоположение: България
- Кара: BMW E39 520 M52
- Мечтае да кара: M5
Колега това за гаранцията може да се поспори малко ,аз до преди няколко месеца ,каквото се обади и в лицензиран сервиз,и накрая пак не е гаранция ,вече се замислих доста дали си струва да плащаш 3 -пъти повече за една и съща работа,явно само аз сам се опарвал ,но много колеги са на същото мнение ,говорим за хора с възможности все пак
мнението е мое ,парите твои ,успех 


Нищо лично ,Просто бизнес !
- GeorgiMarinov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 269
- Регистриран на: 16.09.2007
- Местоположение: София, Елхово
- Пол: Мъж
- Кара: F80 M3 Competition
- Мечтае да кара: E30 M3 Sport Evolution 1990, E36 M3, Е46 М3 CSL, E90 M3 CRT
Един приятел ми казваше преди време че неговата петица ( Е39 ) я закарал в Бова и му казали някакъв проблем с предницата и ако не се оправи до 2 месеца щял да почне да му яде предната дясна гума.Ремонтът струвал 400-500 лв. Минаха 2 години почти нищо не е пипано по колата човека си кара без проблем със същите гуми...
- zlobicar
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 661
- Регистриран на: 2.12.2006
- Местоположение: София,Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: x5 e70 3.0d,е46 318i
Чесно да ти кажа и аз несъм особенно доволен от бова кар,лятото мисе наложи да си сменям маслото там,нямат елементарни консумативи.Нямаха маслен и ваздушен филтар та се обаждаха на някакъв магазин та им донесаха и то не оргинални,смешна работа.
Това че са нямали консумативи много ме съмнява, понеже от 01.07 тази година БМВ - България смени Камор Ауто, и имат изискване 95% от често сменяните детайли по автомобилите да са налични. Лично аз не вярвам, че някой който е вложил милиони за нещо ще си загуби правата, като не спазва изискването на БМВ или монтира алтернативни части. А за недоволните клиенти: те си ги има навсякаде, без значение дали си в представителство на БМВ или малък сервиз. С тази разлика че Представителствата започват да ухажват недоволния, щото имат кво да губят, докато на малките сервизи не им дреме за тебе. Ти просто си един клиент по-малко. Край на цитата 

- zlobicar
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 661
- Регистриран на: 2.12.2006
- Местоположение: София,Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: x5 e70 3.0d,е46 318i
Ти може да не вярваш,но това е факт.А и щом съм отишал там и си плащам искам всичко да е оргинално.koko29 написа:Това че са нямали консумативи много ме съмнява, понеже от 01.07 тази година БМВ - България смени Камор Ауто, и имат изискване 95% от често сменяните детайли по автомобилите да са налични. Лично аз не вярвам, че някой който е вложил милиони за нещо ще си загуби правата, като не спазва изискването на БМВ или монтира алтернативни части. А за недоволните клиенти: те си ги има навсякаде, без значение дали си в представителство на БМВ или малък сервиз. С тази разлика че Представителствата започват да ухажват недоволния, щото имат кво да губят, докато на малките сервизи не им дреме за тебе. Ти просто си един клиент по-малко. Край на цитата
- i4koo
- ентусиаст
-
- Мнения: 910
- Регистриран на: 4.01.2007
- Местоположение: България
- Кара: BMW E39 520 M52
- Мечтае да кара: M5
Колеги ще ви разкажа една история с мои познат ,купи си Е39 преди година ,отиваме на сервиз да я прегледаме,ОТОРИЗИРАН подчертава да си знае какво предстои ,какво е за спешна смяна ,с две думи пълна диагностика,направиха му тотал за всички небходими неща по предница ,дискове ,и др около 2200 лв,след този преглед тои навъртя около 15 000 км и отива ме отново като сме сменили само масла и ремъци и познаите ,само един накраиник или щанга беше не помня вече за ремонт.
Какъв е извода -ти като нов собственик и не само ,казват това е за смяна спешно ,а дали е така
.Важното е управителя и сервиза да лапат по-голям процент от ремонт и части а за теб ,ти нали караш БМВ ,значи си баровец имаш да плашташ
Made in BG 




Нищо лично ,Просто бизнес !
I4koo, първата ми кола беше жигула 1200. Карах я 40000 км без да сменям нищо. Дори маслото и сменях на 20 не на 10000 км. Това не означава че не са били за смяна. В сервиза ти казват какво е за смяна, а ти си решаваш дали да го сменяш. И като каза за 2200 ремонт колко са това за БМВ-то. Спирачни дискове, накладки и корм. рейка и май ги докарахме. С тези проблеми може да изкараш няколко пъти по 15000 км.
- i4koo
- ентусиаст
-
- Мнения: 910
- Регистриран на: 4.01.2007
- Местоположение: България
- Кара: BMW E39 520 M52
- Мечтае да кара: M5
Колега ти не си ме разбрал,веднъж ти казват че е за спешна смяна ,след това че всичко е нормално ,и това в един и същ оторизиран сервиз ,това се е случвало на много мои колеги ,до скоро аз ги убеждавах да ремонтират там ,а те ми казват да не си лудkoko29 написа:I4koo, първата ми кола беше жигула 1200. Карах я 40000 км без да сменям нищо. Дори маслото и сменях на 20 не на 10000 км. Това не означава че не са били за смяна. В сервиза ти казват какво е за смяна, а ти си решаваш дали да го сменяш. И като каза за 2200 ремонт колко са това за БМВ-то. Спирачни дискове, накладки и корм. рейка и май ги докарахме. С тези проблеми може да изкараш няколко пъти по 15000 км.


Нищо лично ,Просто бизнес !
14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани