Смяна на ангренажните вериги на е39 525 тдс ?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- asasin18
- ентусиаст
-
- Мнения: 1062
- Регистриран на: 28.06.2007
- Местоположение: София (големото село)
- Пол: Мъж
- Кара: е70 sd
Смяна на ангренажните вериги на е39 525 тдс ?
Здравейте колеги,
някой има ли идея къде мога да отида да ми сменят ангренажните вериги на колицата, също така и колко горе долу ще ми струва тази процедура?? Ако меже също да ми кажете и колко време отнема ше е супер мерси
п.п. Пуснал съм такава тема и във подфорум: Сервизно обслужване, но там за 2 дена ми отговори 1 човек само - явно този подфорум не се посещава от голяма част от членовете. За това пускам и тази
някой има ли идея къде мога да отида да ми сменят ангренажните вериги на колицата, също така и колко горе долу ще ми струва тази процедура?? Ако меже също да ми кажете и колко време отнема ше е супер мерси
п.п. Пуснал съм такава тема и във подфорум: Сервизно обслужване, но там за 2 дена ми отговори 1 човек само - явно този подфорум не се посещава от голяма част от членовете. За това пускам и тази
- asasin18
- ентусиаст
-
- Мнения: 1062
- Регистриран на: 28.06.2007
- Местоположение: София (големото село)
- Пол: Мъж
- Кара: е70 sd
като е топла пали по -трудно, а при мене трака 1 повдигач, и съшо така като ходих на центровка в супердизел ми казаха, че след 20-30000 ще трябва да ги сменям, аз съм минал 10000 някъде ама не искам да си ги сменя сега няма да чакам (колко по -скоро толкова по -добре поне така си мисля )
Обтега4 ли имаш предвид,или си е повдига4asasin18 написа:като е топла пали по -трудно, а при мене трака 1 повдигач, и съшо така като ходих на центровка в супердизел ми казаха, че след 20-30000 ще трябва да ги сменям, аз съм минал 10000 някъде ама не искам да си ги сменя сега няма да чакам (колко по -скоро толкова по -добре поне така си мисля )


- asasin18
- ентусиаст
-
- Мнения: 1062
- Регистриран на: 28.06.2007
- Местоположение: София (големото село)
- Пол: Мъж
- Кара: е70 sd
значи много е странно, от време на време пали от 1/4 оборот друг път върти малко и тогава пали. другия проблем е че между 2000 и 2500 оборота се чува някакво станно тракане от двигателя. иначе на ниски тресе леко но пък е по шумна. А ако тръгна да сменям само 1 обтегач - те нали така или иначе ще отварят двигателя може би ще е по добре направо да си сменя всичките и да не се занимавам повече
Ако може да не ги сменям още по-добре - на никой не са му в повече паричките преди коледа, нова година, василов, йорданов и иванов ден
(както и да го гледаш това са си бая подаръци
)



Може вси4ко да ти е от оптега4аasasin18 написа:значи много е странно, от време на време пали от 1/4 оборот друг път върти малко и тогава пали. другия проблем е че между 2000 и 2500 оборота се чува някакво станно тракане от двигателя. иначе на ниски тресе леко но пък е по шумна. А ако тръгна да сменям само 1 обтегач - те нали така или иначе ще отварят двигателя може би ще е по добре направо да си сменя всичките и да не се занимавам повечеАко може да не ги сменям още по-добре - на никой не са му в повече паричките преди коледа, нова година, василов, йорданов и иванов ден
(както и да го гледаш това са си бая подаръци
)



- noiseless
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 389
- Регистриран на: 8.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i '06
Колега, говоря от опит, защото това упражнение ми го правиха преди 3 месеца.
Двете вериги сами по себе си не са скъпи - под 150 лв. двете.
Но за да се сменят трябва да се отвори отпред ангренажния капак, което може да стане отдолу, откъм картера, но после при затварянето му има опасност да се размести или нарани една гумена гарнитурка горе при главата и да пропуска охл. течност в последствие.
По-сигурния вариант е да се отвори отгоре откъм главата, която процедура води след себе си смяна гарнитурата и болтове на главата, шлайфане и куп други профилактики на последната.
При мен "майсторите" бяха зацепили грешно едната от двете вериги и тази процедура по отварянето на главата я правих два пъти
След смяна на веригите трябва да се центрова и предварението на ГНП.
Мойта кола имаше труден топъл старт и след смяна на веригите, всички центровки, реглажи и т.н., познай какво.... пак имам по-лош топъл старт от студения
Оказа се, че освен веригите трябва да се сменят и ВСИЧКИ зъбни колела, обтегачи, повдигачи и т.н. учстващи в ангренажния блок, защото те също се износват и оттам играе аванса. Всички тези неща обаче са доста по-скъпи от веригите. Мойте ужким не били износени, но на диагностика се вижда как ми играе аванса, оттам по-лош топъл старт, оттам безсмилена смяна на веригите, по начина, по който аз го направих
Двете вериги сами по себе си не са скъпи - под 150 лв. двете.
Но за да се сменят трябва да се отвори отпред ангренажния капак, което може да стане отдолу, откъм картера, но после при затварянето му има опасност да се размести или нарани една гумена гарнитурка горе при главата и да пропуска охл. течност в последствие.
По-сигурния вариант е да се отвори отгоре откъм главата, която процедура води след себе си смяна гарнитурата и болтове на главата, шлайфане и куп други профилактики на последната.
При мен "майсторите" бяха зацепили грешно едната от двете вериги и тази процедура по отварянето на главата я правих два пъти



След смяна на веригите трябва да се центрова и предварението на ГНП.
Мойта кола имаше труден топъл старт и след смяна на веригите, всички центровки, реглажи и т.н., познай какво.... пак имам по-лош топъл старт от студения

Оказа се, че освен веригите трябва да се сменят и ВСИЧКИ зъбни колела, обтегачи, повдигачи и т.н. учстващи в ангренажния блок, защото те също се износват и оттам играе аванса. Всички тези неща обаче са доста по-скъпи от веригите. Мойте ужким не били износени, но на диагностика се вижда как ми играе аванса, оттам по-лош топъл старт, оттам безсмилена смяна на веригите, по начина, по който аз го направих

- asasin18
- ентусиаст
-
- Мнения: 1062
- Регистриран на: 28.06.2007
- Местоположение: София (големото село)
- Пол: Мъж
- Кара: е70 sd
ivan. написа: Може вси4ко да ти е от оптега4а![]()
и аз така си мисля
ivan. написа: Стартера и батерията как са?
слабичка е
ivan. написа:гнп центрована ли е хубаво![]()
е то нали ако има проблем от оптегача -> от там ще губи и центровка
ivan. написа: наи-добре я закараи на някои да 4уе от къде идва шума в мотора,без да споменаваш за предишната диагноза![]()
това май ще е най доброто решение, но въпроса е КЪДЕ

- asasin18
- ентусиаст
-
- Мнения: 1062
- Регистриран на: 28.06.2007
- Местоположение: София (големото село)
- Пол: Мъж
- Кара: е70 sd
noiseless написа: Оказа се, че освен веригите трябва да се сменят и ВСИЧКИ зъбни колела, обтегачи, повдигачи и т.н. учстващи в ангренажния блок
точно за това заради обтегача за който споменах по горе мисля да сменя всичко накуп (въпреки, че колегата иван вече почти ме е разубедил

asasin18 написа:и аз така си мисляivan. написа: Може вси4ко да ти е от оптега4а
слабичка еivan. написа: Стартера и батерията как са?е то нали ако има проблем от оптегача -> от там ще губи и центровкаivan. написа:гнп центрована ли е хубаво
това май ще е най доброто решение, но въпроса е КЪДЕivan. написа: наи-добре я закараи на някои да 4уе от къде идва шума в мотора,без да споменаваш за предишната диагноза![]()
Ако ти е слаба батерията, първо нея смени и аз от топлия старт бях се засилил на веригите (след смяна на хидравлична глава - сега ми стои за резерва - здрава). Накрая се оказа Батерията, смени я виж шума от къде ти идва и си готов. Успех
- ben_g
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 243
- Регистриран на: 25.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 525 TDS
Смяна на ангренажните вериги на е39 525 тдс ?
При мен също го има проблема с топлия старт, казаха ми че може да се оправи, като се коригира с обтегача, но съм забелязал следното:
- Когато колата е студена - пали без проблеми;
- Когато е топъл двигателя, но съм я оставил достатъчно време та стрелката на температурния датчик е малко след синята зона и се включат подгряващите свещи - пак пали без проблеми;
- Проблема при мен идва, когато на топъл двигател, дам на контакт - индикатора за подгряващите свещи присветва и угасва веднага - е при това положение доста върти стартера преди да запали;
Бях чел във форума - беше споменато че може да се направи така, че подгряващите свещи се включват всеки път и така се решава този проблем - но не знам до колко това е добре да се прави.
Акумулатора ми не е на 100%, волтажа му е от порядъка на 12.87V, но при горе описаните симптоми не знам дали причината е в него, или в настройка на гнп, или обтегач, и т.н.
- Когато колата е студена - пали без проблеми;
- Когато е топъл двигателя, но съм я оставил достатъчно време та стрелката на температурния датчик е малко след синята зона и се включат подгряващите свещи - пак пали без проблеми;
- Проблема при мен идва, когато на топъл двигател, дам на контакт - индикатора за подгряващите свещи присветва и угасва веднага - е при това положение доста върти стартера преди да запали;
Бях чел във форума - беше споменато че може да се направи така, че подгряващите свещи се включват всеки път и така се решава този проблем - но не знам до колко това е добре да се прави.
Акумулатора ми не е на 100%, волтажа му е от порядъка на 12.87V, но при горе описаните симптоми не знам дали причината е в него, или в настройка на гнп, или обтегач, и т.н.
Re: Смяна на ангренажните вериги на е39 525 тдс ?
Това със свещите няма да се полу4и,освен ако дат4ика които ги командва не дава грешна информация-да ги изкл.по-рано,отколкото трябва.Замери батерията в момента на палене до колко пада.Леко предварение на гнп и ще пали винаги.Стартера хубаво ли въртиben_g написа:При мен също го има проблема с топлия старт, казаха ми че може да се оправи, като се коригира с обтегача, но съм забелязал следното:
- Когато колата е студена - пали без проблеми;
- Когато е топъл двигателя, но съм я оставил достатъчно време та стрелката на температурния датчик е малко след синята зона и се включат подгряващите свещи - пак пали без проблеми;
- Проблема при мен идва, когато на топъл двигател, дам на контакт - индикатора за подгряващите свещи присветва и угасва веднага - е при това положение доста върти стартера преди да запали;
Бях чел във форума - беше споменато че може да се направи така, че подгряващите свещи се включват всеки път и така се решава този проблем - но не знам до колко това е добре да се прави.
Акумулатора ми не е на 100%, волтажа му е от порядъка на 12.87V, но при горе описаните симптоми не знам дали причината е в него, или в настройка на гнп, или обтегач, и т.н.

- ben_g
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 243
- Регистриран на: 25.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 525 TDS
Re: Смяна на ангренажните вериги на е39 525 тдс ?
ivan. написа:Това със свещите няма да се полу4и,освен ако дат4ика които ги командва не дава грешна информация-да ги изкл.по-рано,отколкото трябва.Замери батерията в момента на палене до колко пада.Леко предварение на гнп и ще пали винаги.Стартера хубаво ли върти
Стартера не се запъва - върти си нормално. Ще замеря батерията в момента на палене да видя до колко пада - та дано да е от нея! А някаква идея какви са нормалните граници в които трябва да бъде волтажа на акумулатора в момента на палене?
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Смяна на ангренажните вериги на е39 525 тдс ?
ben_g написа:ivan. написа:Това със свещите няма да се полу4и,освен ако дат4ика които ги командва не дава грешна информация-да ги изкл.по-рано,отколкото трябва.Замери батерията в момента на палене до колко пада.Леко предварение на гнп и ще пали винаги.Стартера хубаво ли върти
Стартера не се запъва - върти си нормално. Ще замеря батерията в момента на палене да видя до колко пада - та дано да е от нея! А някаква идея какви са нормалните граници в които трябва да бъде волтажа на акумулатора в момента на палене?
От 8.8 при -20 градуса до 9.5
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани