Има ли разлика във возията на Е39 с 15-ки и със 17-ки ?

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 467
Регистриран на: 6.05.2007
Местоположение: Бургас

Има ли разлика във возията на Е39 с 15-ки и със 17-ки ?

Мнение от `DaRkMaN » 08 Дек 2007, 16:59

Ще помоля да пишат само хора, които знаят от личен опит ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1675
Регистриран на: 6.05.2007
Местоположение: Пловдив

Мнение от Evelin Cotsev » 08 Дек 2007, 17:32

колега за бмв 5та серия не знам но преди имахме ц - класа мерцедес и лятото се караше със 17ки зимата с 15. определено със 17ките возеше малко по твърдо защото бяха нископрофилни.
It`s party time !

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 531
Регистриран на: 20.04.2007
Местоположение: София/Бургас
Пол: Мъж
Кара: F15 xDrive30d N57T
Мечтае да кара: 911 Turbo

Мнение от AGD » 08 Дек 2007, 17:48

Летните ми са 235/45/17 , зимните 205/60/15. Някои малки неравности с 15" по-малко се усещат. По-голяма разлика при мен се появи в шума при движение - сега е доста по-тиха, но това естествено е по-малко свързано с цоловете и повече със ширината на гумата. Отделно като минах на 15-ките, първите 1-2 седмици имах усещането, че по-леко тръгва колата.
George Carlin написа:Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1422
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: Варна/Враца/Селановци
Пол: Мъж
Кара: Е65 745d
Мечтае да кара: Мотор с Кош!
Детайли за колата: Огин!

Мнение от sambeto » 08 Дек 2007, 22:46

AGD написа:Летните ми са 235/45/17 , зимните 205/60/15. Някои малки неравности с 15" по-малко се усещат. По-голяма разлика при мен се появи в шума при движение - сега е доста по-тиха, но това естествено е по-малко свързано с цоловете и повече със ширината на гумата. Отделно като минах на 15-ките, първите 1-2 седмици имах усещането, че по-леко тръгва колата.


Точно и при мене е така,абсолютно същите признаци и при мене както и при колегата ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1263
Регистриран на: 29.01.2003
Местоположение: ... p0d n€b€t0, n@ m0r€t0 ...
Пол: Мъж
Кара: e39 525dA
Мечтае да кара: м6

Мнение от moni76 » 08 Дек 2007, 23:05

шума е от зимните гуми
My BMW history:
'91 E36
'97 E36
'00 E46
'01 E46
'99 E39
'03 E39

Изображение
http://www.youtube.com/watch?v=plxNfU-PA2c&NR=1 8)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 334
Регистриран на: 1.06.2007
Местоположение: PLEVEN
Пол: Мъж
Кара: E-39TDS

Мнение от I.V.G. » 09 Дек 2007, 4:02

Ти как мислиш?Ако, легнеш на едно одеяло дали ще ти е по удобно от един матрак?А?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 188
Регистриран на: 23.03.2005
Местоположение: Пловдив
Кара: Е60 LCI 530 xd MT

Мнение от sikar » 09 Дек 2007, 9:52

Определено със 17-ки вози по-твърдо и колата става по-тромава.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3352
Регистриран на: 29.03.2007
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: E60 530D F07 530D
Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
Детайли за колата: трошляче някакво :)

Мнение от spacepl » 10 Дек 2007, 1:12

I.V.G. написа:Ти как мислиш?Ако, легнеш на едно одеяло дали ще ти е по удобно от един матрак?А?




хахахахах градски и аз тва си мислех :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 270
Регистриран на: 27.11.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 520 i 97

Мнение от jordao75 » 10 Дек 2007, 15:17

С 15" вози по-меко, в момента съм с 235/45R17 вози малко по-твърдо,\но е по-стабилна.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 867
Регистриран на: 21.02.2006
Местоположение: гр. Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15

Мнение от маречков » 10 Дек 2007, 15:33

Ако си с 15 - ки, напомпи ги на 3,5 атм. и ще разбереш как е возията на 17 - ката, тука за стабилност не говоря, щото със 17-ките е доста по-добре.
Да живее БЪЛГАРИЯ!

Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 467
Регистриран на: 6.05.2007
Местоположение: Бургас

Мнение от `DaRkMaN » 10 Дек 2007, 21:47

със 17-ки съм но ми се струва че не вози никак меко ....та затова питам ...не мисля че примера с матрака е мноу подходящ ама както и да е ...мерси на всички за мненията ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 754
Регистриран на: 20.08.2007
Местоположение: Бургас
Кара: e65

Мнение от Воденичаров » 10 Дек 2007, 22:04

Може и нещо да е счупено по окачването.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3352
Регистриран на: 29.03.2007
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: E60 530D F07 530D
Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
Детайли за колата: трошляче някакво :)

Мнение от spacepl » 10 Дек 2007, 22:31

колега, окачването си е окачване и вдвата случая - то поема определен % сътресения (примерно около 80), джантата си е джанта - стомана, алумин се едно - поема 0% сътресения (приблизително с малък + за алумина :) ) , остава третия фактор - гумата, погледни колко е висока 15-ката и виж колко е висока 17-ката, ако височината на 15-ката я сложиш на 17-ката ще трябва да режеш ламарини яко, а тя (гумата) обира останалите проценти сътресения - колкото по висока толкова по-голяма деформация търпи и съответно помага на окачването. Не напразнониските гуми на големите джанти се помпят на 3 - 3 и нещо защото няма мегдан за поеманена удари и ще изкривят джантата. Примера с матрака в случая е баш намясто.

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook