Релето за бензиновата помпа въпрос
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
- Stennli
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 476
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: Русенец в Пловдив
- Кара: Е39 520i 98г.
- Мечтае да кара: Всичко на което пише BMW
Релето за бензиновата помпа въпрос
Имам проблем с бензиновото реле.Интересува ме една работа....
Значи като подам на контакт релето подава 1-път контакт на бенз.помпа за около 1 секунда и изключва,след завъртане на стартера залепва на постоянно включена бенз.помпа.
Така ли трябва да бъде?????Защото при мен прави малко по различни неща,и мислех че е от някоя спойка,презапоих го...едни мостове пусках..аве направо мамата.
При мен отначало си както го описах,но след като завъртя стартера паля и релето започва да щрака като побъркано през 2-3 секунди,и вече не съм сигурен как трябва да е...да не би като вдигне налягането в системата и да се изкючва,като намали налягането и да се включва.Някой занимавал ли се е?
Значи като подам на контакт релето подава 1-път контакт на бенз.помпа за около 1 секунда и изключва,след завъртане на стартера залепва на постоянно включена бенз.помпа.
Така ли трябва да бъде?????Защото при мен прави малко по различни неща,и мислех че е от някоя спойка,презапоих го...едни мостове пусках..аве направо мамата.
При мен отначало си както го описах,но след като завъртя стартера паля и релето започва да щрака като побъркано през 2-3 секунди,и вече не съм сигурен как трябва да е...да не би като вдигне налягането в системата и да се изкючва,като намали налягането и да се включва.Някой занимавал ли се е?
Таралежа е странна птица,не го ли ритнеш не излита 





- ivantchoG
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1956
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 1985 BMW E30 M10B18
Като работи мотора, релето трябва да държи постоянно (иначе спира помпата
). От налягането на горивото се интересува само регулатора на налягане (а пък той няма нищо общо с тоците
).


".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!

Бате Сашо - Пази имената!

- Stennli
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 476
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: Русенец в Пловдив
- Кара: Е39 520i 98г.
- Мечтае да кара: Всичко на което пише BMW
Ако подам един деректен (+) който след подаване на контакт да отива след релето ще има ли проблем....в смисъл,да не изгоря инжектори или помпа,не знам закъкво ми е това реле тогава ако всичко си работи пак след директен (+).Къква е ролята на тва реле???
Таралежа е странна птица,не го ли ритнеш не излита 





- GEORGIEV
- Е30 Fanatic
-
- Мнения: 2057
- Регистриран на: 7.09.2005
- Местоположение: Севлиево
- Пол: Мъж
- Кара: от онея старите....
- Мечтае да кара: магазинска е30-ка
- ivantchoG
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1956
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 1985 BMW E30 M10B18
Stennli написа:Ако подам един деректен (+) ...
Подай "+", който да държи постоянно включено релето на "контакт". "+"-са, който идва от контактния ключ, да не минава през електрониката, а направо да захранва намотката

Идеята е, даваш на контакт, помпата се пуска за малко, за да компенсира падналото при престоя налягане в системата. Даваш на стартер (помпата още не работи), палиш, и като почнат да идват нормални импулси от запалването, помпата вече си се пуска "официално" да бачка. Разтоварване на системата

Мойта е шунтирана и проблем с палене/работа нямам

".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!

Бате Сашо - Пази имената!

- ivantchoG
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1956
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 1985 BMW E30 M10B18
Би ли пояснил?
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!

Бате Сашо - Пази имената!

- Turbo-Lag
- BMW Fanatic!
-
- Мнения: 1313
- Регистриран на: 26.12.2005
- Местоположение: Русе
- Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
- Мечтае да кара: Cessna 152
- GEORGIEV
- Е30 Fanatic
-
- Мнения: 2057
- Регистриран на: 7.09.2005
- Местоположение: Севлиево
- Пол: Мъж
- Кара: от онея старите....
- Мечтае да кара: магазинска е30-ка
- Turbo-Lag
- BMW Fanatic!
-
- Мнения: 1313
- Регистриран на: 26.12.2005
- Местоположение: Русе
- Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
- Мечтае да кара: Cessna 152
- bavareca_86
- Ох, на баба!
-
- Мнения: 3297
- Регистриран на: 6.02.2007
- Местоположение: Берлин
- Пол: Мъж
- Кара: селскостопанска машина
- Мечтае да кара: 4етириосен самосвал
..
GEORGIEV написа:Чесно ли ве

13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани