Въпрос за посоката на водата при М20...
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
40 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- madpetio
-
Новият ПИКАСО
-
- Мнения: 5525
- Регистриран на: 29.04.2002
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: The Dark Side of the Force
- Мечтае да кара: S
- Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio
Какво искаш да кажеш? Че моя е бил по-слаб от Пенчевия ли???
"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей
- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
Абе не знам, със сигурност твоя със нитрото е повече от на Пенчевия
Твоита кола не си седеше на гуменките
Пеца, интересното е че и аз до преди съм карал с неизправно виско и на дълъг път никога, ама никога не ми е загрявал щото тогава въздушната струя е толкова силна че перката по скоро пречи отколкото да помага!
Абе пичове, аз не се замислям че имам пред водния радиатор един климатичен...да не би той да е задръстен от бколлуците и да не стига въздух до водния...
Ама то в такъв случай ще се загрява яко и връщащия маркуч а той не става много горещ!
Влизащия в радиатора макуч така се нажежава, че снощи си изгорих кожата на пръстите а другия не е така!


Пеца, интересното е че и аз до преди съм карал с неизправно виско и на дълъг път никога, ама никога не ми е загрявал щото тогава въздушната струя е толкова силна че перката по скоро пречи отколкото да помага!
Абе пичове, аз не се замислям че имам пред водния радиатор един климатичен...да не би той да е задръстен от бколлуците и да не стига въздух до водния...

Влизащия в радиатора макуч така се нажежава, че снощи си изгорих кожата на пръстите а другия не е така!

Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
Явор написа:смени маторя






Ако ще го сменям ще е нещо с "S" отпред, но още са ми слаби основите и ще се гътна финансово



Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

- valentino
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 438
- Регистриран на: 20.03.2005
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: E30 320
- Детайли за колата: E30 320 Megasquirt MS II-extra,DIY wideband
Моят съвет е първо да провериш перката(турбинката) на водната помпа.Като ходих преди години да купувам нова за предишното ми Е21 323 съм попадал на какви ли не изпълнения-турбинката е отлята по друг начин и с различен брой пера,даже съм виждал и с отляти на обратно пера(ще върти водата на обратно).Та най-добре я свали тая водна помпа и свери с оригинална такава.
На един руски сайт имаше в каква посока трябваше да се движи водата.Ако го намеря ще сложа линк.
На един руски сайт имаше в каква посока трябваше да се движи водата.Ако го намеря ще сложа линк.
Megasquirt & Megaview user
- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
Ето схемата:
Туй кат го гледам е за двойния стоп, но то при тройния разликата не е голяма, само в разширителния съд който е с едно Т към маркуча който идва от радиаторчето за парното!
Туй кат го гледам е за двойния стоп, но то при тройния разликата не е голяма, само в разширителния съд който е с едно Т към маркуча който идва от радиаторчето за парното!
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

тука в службата само с води , пари , разходи , температури се занимаваме , и от тая сххема нищо не ми става ясно. Ако това там heater core е радиаторчето на парното какво става ако го изолираш > в задния диагонал водата не циркулира ? А ако изолираш и подгревателя на дросела ?
там около термостат също мътна индия 



- Turbo-Lag
- BMW Fanatic!
-
- Мнения: 1313
- Регистриран на: 26.12.2005
- Местоположение: Русе
- Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
- Мечтае да кара: Cessna 152
madpetio написа:Какво искаш да кажеш? Че моя е бил по-слаб от Пенчевия ли???
Исках да кажа, че няма как с радиатор за 120-130 коня да охладжаш 200 или 300


- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
виждал ли си на с14 радиаторчетоTurbo-Lag написа:madpetio написа:Какво искаш да кажеш? Че моя е бил по-слаб от Пенчевия ли???
Исках да кажа, че няма как с радиатор за 120-130 коня да охладжаш 200 или 300


С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- Turbo-Lag
- BMW Fanatic!
-
- Мнения: 1313
- Регистриран на: 26.12.2005
- Местоположение: Русе
- Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
- Мечтае да кара: Cessna 152
Явор написа:виждал ли си на с14 радиаторчетоTurbo-Lag написа:madpetio написа:Какво искаш да кажеш? Че моя е бил по-слаб от Пенчевия ли???
Исках да кажа, че няма как с радиатор за 120-130 коня да охладжаш 200 или 300
не


- madpetio
-
Новият ПИКАСО
-
- Мнения: 5525
- Регистриран на: 29.04.2002
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: The Dark Side of the Force
- Мечтае да кара: S
- Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio
Тва няма толкова значение да ти кажа мога да дам пример радиатор на кола от 150к.с. става 450к.с може и мало више и е със същия радиаторTurbo-Lag написа:madpetio написа:Какво искаш да кажеш? Че моя е бил по-слаб от Пенчевия ли???
Исках да кажа, че няма как с радиатор за 120-130 коня да охладжаш 200 или 300

"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей
Диляне, много пропуски имаш в мисленето и опитите! Първ, нормално е с вода да е по-малък проблема, водата има по-добри охладителни характеристики от антифриза, а пък той има по-добри анти замръзващи и СМАЗВАЩИ, нищо повече. Затова е много голяма грешка да се кара с пълен концентрат. Трябва да се кара с антифриз с точка на замръзване не-повече от -20 градуса, защото и да ги прехвърли студа тия градуси, антифриза няма да се вледи, а само ще стане на киша, нищо повече. Но пък ще си запази част от охладителните свойства на водата. Не си прав, че ако има задръстени две лаели примерно, останалите ще нагреят и тази част на радиатора по същия начин. Не си прав, също и с това, че викаш, сипвам вода от единия край, от другия изтича. Кой маркуч ти седи студен? Парно имаш ли? Говоря за истинското е30ково парно, а не абе духа там. И да махнеш термосатат изобщо, пак ще имаш проблем ако имаш запушване по радиатора.
Турбо-лага не е прав, защото Дилян ползва най-големия радиатор от гамата на е30, а той е за дизел, всички знаем, че дизела има по-голяма работна температура, което означава, че дизелов радиатор от 115кс. сложен на бензинов мотор 200к.с. ще върши чудесна работа. Пример е на Явор комбито от лето 2004 с турбото, хем по-висока температура на маслото и мотора от него, хем нормалния 20ков радиатор, хем 200к.с. Загряване, на дедово лято. По-ниската температура на отваряне на термосатта, ни дава просто едно спокойствие. Просто по-рано започва да преминава водата и оттам е по-равна температурата, а иначе като ги тормозиме тия мотори те с къв и термостата да сме, се си е отворен, щото сме поне 10градуса над неговата бариера. Това се сещам, а има още ама ме мързи в момента
Турбо-лага не е прав, защото Дилян ползва най-големия радиатор от гамата на е30, а той е за дизел, всички знаем, че дизела има по-голяма работна температура, което означава, че дизелов радиатор от 115кс. сложен на бензинов мотор 200к.с. ще върши чудесна работа. Пример е на Явор комбито от лето 2004 с турбото, хем по-висока температура на маслото и мотора от него, хем нормалния 20ков радиатор, хем 200к.с. Загряване, на дедово лято. По-ниската температура на отваряне на термосатта, ни дава просто едно спокойствие. Просто по-рано започва да преминава водата и оттам е по-равна температурата, а иначе като ги тормозиме тия мотори те с къв и термостата да сме, се си е отворен, щото сме поне 10градуса над неговата бариера. Това се сещам, а има още ама ме мързи в момента

- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
Абе бях на семинар на ул."Криволак" на прибиране към вкъщи
По всичко личи че трябва да подменя радиатора щото се замислих че като карах със напълно отворения термостат маркучите ставаха ужасно твърди и дебели а тоя дето смуче водата се опитваше да се смачква което ще рече че помпата бута яко вода, ама тя нема де да отиде...и след помпата стаа налягане, а преди нея вакуум
Другата седмица ще свърша тая процедура пък да видим какво ще покаже


По всичко личи че трябва да подменя радиатора щото се замислих че като карах със напълно отворения термостат маркучите ставаха ужасно твърди и дебели а тоя дето смуче водата се опитваше да се смачква което ще рече че помпата бута яко вода, ама тя нема де да отиде...и след помпата стаа налягане, а преди нея вакуум

Другата седмица ще свърша тая процедура пък да видим какво ще покаже


Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

- madpetio
-
Новият ПИКАСО
-
- Мнения: 5525
- Регистриран на: 29.04.2002
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: The Dark Side of the Force
- Мечтае да кара: S
- Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio
АДилян Пенчев написа:Абе бях на семинар на ул."Криволак" на прибиране към вкъщи![]()
![]()


"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей
40 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани