Въпрос за посоката на водата при М20...
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
40 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
Въпрос за посоката на водата при М20...
Някой има ли идея каква е посоката на водата в М20-ките?
Водната помпа я вкарва във блока и я изсмуква през маркуча горе от главата или обратно?
Смисъл горещата вода от главата ли излиза или от блока?
И друго искам да попитам ама нека малко да се развие темата и да се разпишат собствениците на М20-ки дето обичат да ги ровят и знаят как седят нещата
Малко опит да обменим че аз вече не знам кво става - аз ли съм тъп, или в БГ се продават много големи боклуци 
Водната помпа я вкарва във блока и я изсмуква през маркуча горе от главата или обратно?
Смисъл горещата вода от главата ли излиза или от блока?
И друго искам да попитам ама нека малко да се развие темата и да се разпишат собствениците на М20-ки дето обичат да ги ровят и знаят как седят нещата



Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

- bavareca_86
- Ох, на баба!
-
- Мнения: 3297
- Регистриран на: 6.02.2007
- Местоположение: Берлин
- Пол: Мъж
- Кара: селскостопанска машина
- Мечтае да кара: 4етириосен самосвал
..
добра тема,ще е интересно да се разбере а ако и явор се обади още по добре
,диляне а некви предположения имаш ли

То, че тук са си боклуци е ясно. Ама ти не помисли ли, знчи водата влиза във водната помпа, помпата я вкарва в блока, от блока се качва нагоре и отива на майка си в дивия, демек разклонява се към двата радиатора, най-образно казано е това. Ако ти трябва нещо конкретно пиши, щото има една архаична книжка за е21 и имам някакъв бегъл спомен, че там има рисунка със стралеките накъде оди водата ама е само бегъл та мое и да еизбегал 

- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
Кви предложения
Аз ти казвам че при мене знам и кое балонче от де минава ама имам един проблем който не мога да разреша и почвам да се нервирам вече много
И тая вечер си загубих неколко часа със мъки и умуване ама накрая почвам да сменявам едно по едно отново частите от охладителната уредба щото въпреки че всичко е чисто ново проблема остава!
Лошото е че трябва да не спя и утре вечер
При мен посоката на водата е от долу нагоре - демек помпата бута водата в блока като първо него охлажда, минава през тимберицата и отива при термоостата!
Така би трябвало да е и на другите М20-ки освен ако не съм си купил обратна помпа
Ама по всичко личи че така трябва да е защото иначе охладителната уредба няма да функционира изобщо коректно!
Аааа Сони, като отвъртиш пробката за обезвъздушаване на термостатното тяло имаш ли налягане там? Демек фърка ли яко вода като го отвиеш? И кога фърка? Винаги ли или само при затворен разширителен съд? При отворен или затворен термостат?


Лошото е че трябва да не спя и утре вечер

При мен посоката на водата е от долу нагоре - демек помпата бута водата в блока като първо него охлажда, минава през тимберицата и отива при термоостата!
Така би трябвало да е и на другите М20-ки освен ако не съм си купил обратна помпа

Аааа Сони, като отвъртиш пробката за обезвъздушаване на термостатното тяло имаш ли налягане там? Демек фърка ли яко вода като го отвиеш? И кога фърка? Винаги ли или само при затворен разширителен съд? При отворен или затворен термостат?
Последна промяна Дилян Пенчев на 06 Дек 2007, 12:10, променена общо 1 път

Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

просто няма другг начин, ако помпата ти върти на обратно, ще ти плюе водата като гейзер през разширителния съд, ако ида са и на обратно лопатките, ама то ако ти върти помпата на обратно, ше ми каеш ли кой ти направи стартера обратен та да върти мотора, нема те питам как е запалил само стартера ми стига
Кажи ква ти е болката да го мислиме

Кажи ква ти е болката да го мислиме

- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
значи проблема:
Карам си аз кат пич, в Софията, яко задръствания, кълцане само на место, колата загрява на 12 без 2 и така кълца кълца и кат вземе да стига 12 ч и ми включва ел.перката. Датчика за ел.перката е сложен на студения край на радиатора (там дето седи стандартно на Е30 с клима)...
До тук всичко е ОК! Винаги когато съм имал някъф проблем с охлаждането колата ми е греела на празен ход и по задръствания напред назад, сега е бетон нема никъв шанс да загрее над нормалното!
Е да амаааа като карам примерно със 120 на пета и дойде некой байр, ама лек байр не нещо брутално и и подам малко повече газ та да поддържам скоростта и кво стаа -> стрелката минава средата - кат закове там не мърда, после по некое нанадолно си трябва бая зор докат охлади! Мъчил съм я и няма шанс да стигне другата бяла черта, освен като я мъча 5 минути за макс спийд
Ся кво става, гледам аз това и спирам - отварям капака - гледам! Маркучите са се надървили кат войник на голям гарнизон
Обаче! ОБАЧЕ! Маркуча дет връща водата от радиатора - не горещ! В такъв случай ще кажеш - термостата не отваря! Е да ама тоя е 16-ти
То не беха Валер, то не беха, БЕР, то не беха от Дару Кар то не беха от Вари 2000
А перката в такъв случай не включва! МИ как ще включва кат оня край на радиатора не мое да се загрее!
А що не се загрява при положение че сме изключили термостата от играта? Ми знам ли и аз!
Водната помпа и радиатора са чисто нови!
ОК, термостата е затворил , капачката на разширителния съд е затворена....топлия край на радиатора е винаги под налягане свързан директно към главата и в топлия му край е свързано едно малко маркуче към разширителния съд - ОК даваш газ през туй маркуче фърля яко вода в съдъ, щото има налягане и трябва някъде да отиде туй налягане!
Е дааа ама целия радиатор е под налягане и горе винтчето за обезвъздушаване е в студения край на термостата - демек там дето водата не мърда кат не е отворил термостата! Следователно щом на единия край на радиатора има налягане, при положение че другия му край е запушен трябва и там да има налягане! Е да ама НЯМА! Като отвъртя винтчето колкото и газ да давам не мое да цвръкне ХИЧ!
Е сега ще кажете че радиатора ми е запушен! Да ама не е
Свалях го 14 пъти и съм го промивал всеки път по 2 пъти! Проверявал съм го че не е запушен!
Тогава кво остава? Водната помпа да е ебана??? Е мое ли да е тя проблема? Нали е чисто нова? А пък и защо ако проблрема е в помпата от единия край на радиатора има яко налягане, а от другия не?!?
Абе кво да ви приказвам
Трябва си да ги сменя тея две неща та да си каже, ама много студено и не ми се сваля помпата
По едно време мислех че блока мое да е крив
Или че главата е проблема, НО НЕ Е, защото мерих компресията и си е ток всичко, той ако са криви цилиндрите все ще има разлика...или знам ли ще духа в картера или нещо друго ще се прояви
А главата не е щото тая е 3-та
И с трите е така
Даже едната в момента е на друг мотор и той не грее
Що е то
П.С. Интересува ме отговор на гатанката различен от: "Ми как що е то? М20 е то
"
Карам си аз кат пич, в Софията, яко задръствания, кълцане само на место, колата загрява на 12 без 2 и така кълца кълца и кат вземе да стига 12 ч и ми включва ел.перката. Датчика за ел.перката е сложен на студения край на радиатора (там дето седи стандартно на Е30 с клима)...
До тук всичко е ОК! Винаги когато съм имал някъф проблем с охлаждането колата ми е греела на празен ход и по задръствания напред назад, сега е бетон нема никъв шанс да загрее над нормалното!
Е да амаааа като карам примерно със 120 на пета и дойде некой байр, ама лек байр не нещо брутално и и подам малко повече газ та да поддържам скоростта и кво стаа -> стрелката минава средата - кат закове там не мърда, после по некое нанадолно си трябва бая зор докат охлади! Мъчил съм я и няма шанс да стигне другата бяла черта, освен като я мъча 5 минути за макс спийд

Ся кво става, гледам аз това и спирам - отварям капака - гледам! Маркучите са се надървили кат войник на голям гарнизон

Обаче! ОБАЧЕ! Маркуча дет връща водата от радиатора - не горещ! В такъв случай ще кажеш - термостата не отваря! Е да ама тоя е 16-ти


А перката в такъв случай не включва! МИ как ще включва кат оня край на радиатора не мое да се загрее!
А що не се загрява при положение че сме изключили термостата от играта? Ми знам ли и аз!
Водната помпа и радиатора са чисто нови!
ОК, термостата е затворил , капачката на разширителния съд е затворена....топлия край на радиатора е винаги под налягане свързан директно към главата и в топлия му край е свързано едно малко маркуче към разширителния съд - ОК даваш газ през туй маркуче фърля яко вода в съдъ, щото има налягане и трябва някъде да отиде туй налягане!
Е дааа ама целия радиатор е под налягане и горе винтчето за обезвъздушаване е в студения край на термостата - демек там дето водата не мърда кат не е отворил термостата! Следователно щом на единия край на радиатора има налягане, при положение че другия му край е запушен трябва и там да има налягане! Е да ама НЯМА! Като отвъртя винтчето колкото и газ да давам не мое да цвръкне ХИЧ!
Е сега ще кажете че радиатора ми е запушен! Да ама не е

Тогава кво остава? Водната помпа да е ебана??? Е мое ли да е тя проблема? Нали е чисто нова? А пък и защо ако проблрема е в помпата от единия край на радиатора има яко налягане, а от другия не?!?
Абе кво да ви приказвам


По едно време мислех че блока мое да е крив







Що е то

П.С. Интересува ме отговор на гатанката различен от: "Ми как що е то? М20 е то



Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

- Illusion
- Бургаското явление
-
- Мнения: 1649
- Регистриран на: 21.07.2007
- Местоположение: Бургас/София
Дилян Пенчев написа: Що е то
П.С. Интересува ме отговор на гатанката различен от: "Ми как що е то? М20 е то![]()
"
То, че е М20 - М20 е, че проявява своя си характер - спор няма, ама това вече не е нормално...
Като лягам довечера ще си ги представя нещата и ако получа прозрение ставам и пиша, че тази работа не е никак хубава

Mishel_Vaian написа:Качвайте се на бързи ИС-ки. И отзад возете яки Миски. Жените от мотори не разбират.Те колите по цвят избират
Само Илюжън не може се прекара да опита ИС-ка тя да кара



Както намеква Кольо, май имаш грешка в температурите на датчика и термостата. Така, ти само ел.перка ли имеша? Виско? На е23то махнах виското и турих вентилатори, ама датчика го турих на термостата горе, там имаше място, там го турих, на М20, на някой има място и има навита тапа, на други само заготовка, провбай там. Другото което е. Когато няма запушване никъде, радиатора е на 6, термосатата е на 6, водната помпа е на 6, виското е на 6, тогава колата НЕ стига до средата, на няколко коли вече ми е така, стрелката седи между двете бели черти. Няма, място, няма с 200, няма задръставен, топло или студено. По това което написа, че маркуча е студен на връщане, не ми мина през акъла за термосатат, а за радиатора. Като е студен маркуча, питата на радиатора еднакво топла ли е навсякъде? Колко е нов радиатора и колко си сигурен, че не е запушен? Ако си омешвал вода и масло, сери се в тоа радиатор и в тия гумени съединения. Сам знаеш, че от маслото омекват, даже започват парченца да падат от тях и да задръстват радиатора, а в тръбите на радиатора има пластини, за да се забави притока на вода и да ес охлади по-добре, 1/3 от радиатора да е запушена, ти си мислиш, че е наред, ама нъцки, нестава да охлади на 100%. Другия вариант е, ако си без виско, сложи едно за проба и изключи перката, ако нещата се оправят, просто таа перка или датчика в копривата.
- magareto_yori
- ентусиаст
-
- Мнения: 1095
- Регистриран на: 21.04.2004
- Местоположение: Norge
- Пол: Мъж
- Кара: е21
хм,абе и при мен става нещо такова
когато съм в задръстване колата е по студена отколкото ако карам по магистралата и другата аномалия е 4е като е жега на вън колата ми загрява по малко(не по бавно)от колкото като е студено.сега незнам дали си въобразявам,но мисля че е така откакто сложих термостат с по малки градуси и бмв антифриз.а ти кат си сменил 16 термостата поне един път смени ли мястото където стои термостата?и от там дето се обезвъздушава трябва да си тече вода,ама не чак да ти мие о4ите де и би трябвало да те4е вода като отвори термостата.

- madpetio
-
Новият ПИКАСО
-
- Мнения: 5525
- Регистриран на: 29.04.2002
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: The Dark Side of the Force
- Мечтае да кара: S
- Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio
Бе то аз вече нямам М20 но ми е чудно защо само Пенчев има проблеми с температурата
Давам жокер във време като днешното съм карал моя М20 без виско и без ел.перка и не минаваше средата
А аз имам доста големи обувки
Просто чета всеки пост на Пенчев за водните му проблеми и все немога да разбера защо при него е така

Давам жокер във време като днешното съм карал моя М20 без виско и без ел.перка и не минаваше средата


Просто чета всеки пост на Пенчев за водните му проблеми и все немога да разбера защо при него е така

"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей
- Turbo-Lag
- BMW Fanatic!
-
- Мнения: 1313
- Регистриран на: 26.12.2005
- Местоположение: Русе
- Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
- Мечтае да кара: Cessna 152
- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
Така, сега, термостата е на 80 градуса колкото трябва да си бъде
Датчика за темпераътурата е 80/88 градуса, виско има! Виското ми не е добро (и него купувах чисто ново ама попаднах на прецакано
) Аз не визирах виското или перката като проблем защото при движение когато има въздушен поток виското или перката не играят! От опит знам че при недобро виско или перка в задръствания колата прегрява!
Така да оставим виското настрана защото слагах на Божидар чисто новото виско и карах с него няколко дена за проба! Интересното какво е при него? Ми интересното е че много рядко го чувах
А при него си работеше! Чувах го само като съм в задръстване и като се затопли хубаво целия радиатор! Което ме наведе на мисълта че като има по-голяма струя която да охлажда радиатора и няма достатъчно вода през него и не може да се загрее виското! Е и тогава смених термостат и пак същото! И понеже се нервирах и сложих един термостат който го направих да е отворен на макс постоянно (не ме питайте как го направих щото беше цяло приключение, но е важното че сложих термостат който да запуши малкия кръг нацяло и да остави само големия!) е тогава виското виеше почти постоянно с изключение когато се движа бързо! А маркучите ставаха твърди на зла гад
Не можах да тествам дали ще загрява щото разхода на бензин беше непоносим
Според мен пак щеше да загрява
Така радиатора е нов и не съм бил с него кога ми е омешвала масло с водата! Един път е претърпял духване на гарнитурата
Прочиствал съм го с много неща докато е свален! А как съм разбрал че не е запушен е малко мътна работа... смисъл каъто е свален му пълня едиония казан и го накланям и гледа водата как протича към другия казан...ми кво да ви кажа не течеше всеедно да я изливам, ама все пак в радиаторите ламелите са тънички!
А радиатора не мога да разбера дали е еднакво топъл...смисъл той се загрява но според мен ако има запушени ламели той се нагрява от съседните и няма да има голяма разлика та да я усети човек!
А забравих да кажа че радиатора е от БМВ Е30 324тд комби с клима
Доста голям, опира на двата рога и е от горе от предния капак до долу до края
и питата му е дебела, не е от онея тънките пити от 325е
Така до сега всичките ми двигатели са седяли на дълъг път на първата бяла черта, а в града м/у двете - много рядко при екстремни ситуаций на средата! Винаги съм бил с 80 градусови термостати, стари радиатори и термостати
Не знам кво и стана на тая бричка, явно аз някъде греша, но не ми дава мира тая водна помпа!
Вие не се ли съмнявате в нея?!? Просто утре трябва да пътувам и не ми се занимава да свалям днеска помпа, пък и нямам време! Радиатор имам още един такъв дъ биг уанс и днес ако смогна ще го монтирам, поне там стаат по-бързо нещата
Интересното (което в същност не е много чудно) е че с антифриз нещата стават по явни! Като съм с вода е по-размит проблема!
Което навежда на мисълта че понеже натифриза е по-гъст и проблема се изостря!
Но не ми дава мира това че на винтчето за обезвъздушаване на термостата няма налягане!!! При вас има ли ?!?
П.С. От снощи съм с 71 градусов термостат щото ми писна на оная работа и още не мога да усетя с тея задръствания ще я бъде ли или няма да я бъде
Трябва си някъде да си я изръчкам така богато, както аз си знам ама преди туй да е загряла много добре
Ще чакам отговорите ви, а аз ще тествам и по-късно ако имам достъп до нет ще споделям кво стаа и кво не става
П.С.2. Ако някой му се намира блок от 325/325е да го пазариме да го пробвам че аз в него се съмнявам
Пеца, в задръстването и мойта не загрява! Виското ми не работи, а ел.перката много рядко включва и за по 20 секунди! Карал съм и без виско и без перка и НЕ МИНАВА СРЕДАТА! Но когато мотора е натоварен, когато се изисква найстина добро охлаждане си минава средата с 2 мм и там седи и маркучите се накоравяват яко
Даже единия път викам чакай да отворя капачката и като почна да ври водата и аз се шокирах! Значи на М20 никога не съм виждал да ври водата с тея термостати на 80 градуса!


Така да оставим виското настрана защото слагах на Божидар чисто новото виско и карах с него няколко дена за проба! Интересното какво е при него? Ми интересното е че много рядко го чувах


Не можах да тествам дали ще загрява щото разхода на бензин беше непоносим


Така радиатора е нов и не съм бил с него кога ми е омешвала масло с водата! Един път е претърпял духване на гарнитурата

А радиатора не мога да разбера дали е еднакво топъл...смисъл той се загрява но според мен ако има запушени ламели той се нагрява от съседните и няма да има голяма разлика та да я усети човек!
А забравих да кажа че радиатора е от БМВ Е30 324тд комби с клима




Така до сега всичките ми двигатели са седяли на дълъг път на първата бяла черта, а в града м/у двете - много рядко при екстремни ситуаций на средата! Винаги съм бил с 80 градусови термостати, стари радиатори и термостати

Не знам кво и стана на тая бричка, явно аз някъде греша, но не ми дава мира тая водна помпа!
Вие не се ли съмнявате в нея?!? Просто утре трябва да пътувам и не ми се занимава да свалям днеска помпа, пък и нямам време! Радиатор имам още един такъв дъ биг уанс и днес ако смогна ще го монтирам, поне там стаат по-бързо нещата

Интересното (което в същност не е много чудно) е че с антифриз нещата стават по явни! Като съм с вода е по-размит проблема!
Което навежда на мисълта че понеже натифриза е по-гъст и проблема се изостря!
Но не ми дава мира това че на винтчето за обезвъздушаване на термостата няма налягане!!! При вас има ли ?!?
П.С. От снощи съм с 71 градусов термостат щото ми писна на оная работа и още не мога да усетя с тея задръствания ще я бъде ли или няма да я бъде

Трябва си някъде да си я изръчкам така богато, както аз си знам ама преди туй да е загряла много добре

Ще чакам отговорите ви, а аз ще тествам и по-късно ако имам достъп до нет ще споделям кво стаа и кво не става

П.С.2. Ако някой му се намира блок от 325/325е да го пазариме да го пробвам че аз в него се съмнявам

madpetio написа:Бе то аз вече нямам М20 но ми е чудно защо само Пенчев има проблеми с температурата![]()
Давам жокер във време като днешното съм карал моя М20 без виско и без ел.перка и не минаваше средатаА аз имам доста големи обувки
![]()
Просто чета всеки пост на Пенчев за водните му проблеми и все немога да разбера защо при него е така
Пеца, в задръстването и мойта не загрява! Виското ми не работи, а ел.перката много рядко включва и за по 20 секунди! Карал съм и без виско и без перка и НЕ МИНАВА СРЕДАТА! Но когато мотора е натоварен, когато се изисква найстина добро охлаждане си минава средата с 2 мм и там седи и маркучите се накоравяват яко

Последна промяна Дилян Пенчев на 06 Дек 2007, 12:09, променена общо 1 път

Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

- madpetio
-
Новият ПИКАСО
-
- Мнения: 5525
- Регистриран на: 29.04.2002
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: The Dark Side of the Force
- Мечтае да кара: S
- Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio
Значи от гайката за обезвъздушаване не е имало нялагяне при мен или може би съвсем леко.
Те М20 градско почти няма греещ те почват да врят когато са на зор.
Значи Пенчев точно за натоварване ти говоря любимо ми беше баирите по магистралата около Вакарел и Траянови врата да ги качвам на пълна газ. А нитрото ако знаеш кво прави идея си нямаш и дори тогава удряше средата и тва е.
Никога не съм сменял термостат
водна помпа или друго такова. А ако се наложеше да сменя щях да взема старо оригинлно от друг М20 никога не от който и да е магазин!!!
Единственно сложих друг радиатор от 325е тънкия както ти му казваш

Те М20 градско почти няма греещ те почват да врят когато са на зор.
Значи Пенчев точно за натоварване ти говоря любимо ми беше баирите по магистралата около Вакарел и Траянови врата да ги качвам на пълна газ. А нитрото ако знаеш кво прави идея си нямаш и дори тогава удряше средата и тва е.
Никога не съм сменял термостат

Единственно сложих друг радиатор от 325е тънкия както ти му казваш



"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей
- Turbo-Lag
- BMW Fanatic!
-
- Мнения: 1313
- Регистриран на: 26.12.2005
- Местоположение: Русе
- Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
- Мечтае да кара: Cessna 152
И аз съм с такъв радиатор, ама има една проста зависимост, че количеството топлина което се отделя от един 100 коньов мотор е 2х по малко от това на един 200 коньов, поради тази причина трябва да имаш 2х по голям радиатор
и е те там е проблема
защо бугатито 1000 коня има 10 радиатора 




40 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани