Да сложа ли Газ???
Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори
31 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- Пинтев
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 419
- Регистриран на: 30.04.2007
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: СамУет
Да сложа ли Газ???
Здравей те,тък като напоследък съм малко зле с парите,пък Е28чакта похарчва повечко градско,и обмислям варианта газ.Знам че много хора я плют ама като нямам пари да изхранвам животното Confused Confused Confused Та ако някой може да ми каже какви ще са минусите ако сложа и голяма ли е разликата между газовия инжекцион и обикновения. помощ! помощ! помощ!
- MadVanio
-
ПсихопатVANIO
-
- Мнения: 1219
- Регистриран на: 16.06.2002
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: BMW - DARK SIDE OF THE FORCE
- Мечтае да кара: BMW E24
Слагаи смело колега ,минуси плюсове - колкото щеш,но като идеш на газстанцията виждаш най-големия ПЛЮС,но докога ще е така не се знае ако направят и газта 2 лв. ще ги сваляме евентулно ако си оправим разхода на бензин да падне под 25-35. разликата между газовият инжекцион и нормялния е доста голяма и е за препоръчване газовия Инжекцион ама и инвестицията е по голяма
успех от мен

- Пинтев
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 419
- Регистриран на: 30.04.2007
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: СамУет
MARFI написа:Ми сложи си нормална инсталация и после иди да ти я преправят на газ инжекцион като се опаричиш.
Имам и един приятел дето може да ти пусне лизинг така, че ако искаш се обади: 0886845786 да обмислим варианти.
А ако може да ми кажеш горе долу като цена как стоят нещата.Само ориентировачно.
- kompi
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 485
- Регистриран на: 1.01.2003
- Местоположение: Асеновград,Пловдив
колега,слагай.Аз съм така и съм доволен.Харчи околи 14,смесено и е екстра за обикаляне.Обикновенна БРЦ. Ако имах по-нов Баврец не бих си позволил да карам на газ,но на тази с хубави свещи и кабели(и филрър) нямам никакви проблеми
Успех!

Успех!
Сучииии!
- Turbo_Ted
- великият шестак
-
- Мнения: 1330
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Plovdiv
- Кара: няколко и киселее
слагай газ и няма да сбъркаш
мойта е с БРЦ и не гори много
само хубави кабели и свещи да имаш както каза колегата


- Пинтев
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 419
- Регистриран на: 30.04.2007
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: СамУет
- viper
- Crash Master
-
- Мнения: 1883
- Регистриран на: 22.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '86 316; '89 520i
- Мечтае да кара: Е28 М5
bmw520i5063 написа:Мерси много за отговорите.Значи вече е решено.![]()
![]()
![]()
Питай СОНИ - той знае най-добре...



- NeoPrint
- бай печатар
-
- Мнения: 2207
- Регистриран на: 26.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 525tds-A
- Мечтае да кара: Е38 728i
Aз пък винаги съм бил против! Сметни колко караш и за колко време ще си върнеш инвестицията. При мен това е мин.2г. за газов инжекцион,компромиси не искам! Е аз за толкова време ще сменя колата ве
Зависи колко караш,но добре си направи сметката. Багажника лично на мен и сега не ми стига,а за разликата в теглото 50/50 мислил ли си? А за дюзите?
520 не е толкова лакома,а и толкова мощна,че да и причиниш това,мое си мнение.

520 не е толкова лакома,а и толкова мощна,че да и причиниш това,мое си мнение.
- viper
- Crash Master
-
- Мнения: 1883
- Регистриран на: 22.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '86 316; '89 520i
- Мечтае да кара: Е28 М5
NeoPrint написа:Aз пък винаги съм бил против! Сметни колко караш и за колко време ще си върнеш инвестицията. При мен това е мин.2г. за газов инжекцион,компромиси не искам! Е аз за толкова време ще сменя колата веЗависи колко караш,но добре си направи сметката. Багажника лично на мен и сега не ми стига,а за разликата в теглото 50/50 мислил ли си? А за дюзите?
520 не е толкова лакома,а и толкова мощна,че да и причиниш това,мое си мнение.
Стефчо, сметни колко амортесьора, гуми, масла, боядисвания и т.н. ги слагаш на кантара... Ще излезе, че компромиса го правиш ти, и то със собственият си живот... И в името на какво? Аз ще ти кажа - в името на малоумните изказвания на още по-малоумни хора за които това да се бият в гърдите, че карат на бензин е най-голямото удоволствие в живота. Но, разбира се всеки има своята истина

П.П. Зарежи ги тия инжекциони - всяка нормално сложена обикновена газова уредба е ОК за атмосферен мотор

- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
- Пинтев
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 419
- Регистриран на: 30.04.2007
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: СамУет
- Illusion
- Бургаското явление
-
- Мнения: 1649
- Регистриран на: 21.07.2007
- Местоположение: Бургас/София
bmwfena написа:слагай и не се чуди--въобще дажеbmw520i5063 написа:Мерси много за отговорите.Значи вече е решено.![]()
![]()
![]()

Ако е сложена както трябва и се спазват някои неща, няма да имаш никакви проблеми. Това, че гърмали и т.н. много много не го мисли. Но не спести пари, защото все пак веднъж го слагаш (после може и да го махнеш, но това е друго), но, ако нещо не е наред, ще си отвориш много работа

Mishel_Vaian написа:Качвайте се на бързи ИС-ки. И отзад возете яки Миски. Жените от мотори не разбират.Те колите по цвят избират
Само Илюжън не може се прекара да опита ИС-ка тя да кара



- NeoPrint
- бай печатар
-
- Мнения: 2207
- Регистриран на: 26.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 525tds-A
- Мечтае да кара: Е38 728i
viper написа:NeoPrint написа:... .
Стефчо, сметни колко амортесьора, гуми, масла, боядисвания и т.н. ги слагаш на кантара... Ще излезе, че компромиса го правиш ти, и то със собственият си живот... И в името на какво? Аз ще ти кажа - в името на малоумните изказвания на още по-малоумни хора за които това да се бият в гърдите, че карат на бензин е най-голямото удоволствие в живота. Но, разбира се всеки има своята истина![]()
П.П. Зарежи ги тия инжекциони - всяка нормално сложена обикновена газова уредба е ОК за атмосферен мотор
Защо реши,че правя компромиси с изброените от теб неща щом не правя компромис дори с горивото определено от завода производител за моята кола!?
А за това как се отразява карането на газ на мотора питай всеки монтьор правил ремонт и ще ти каже.
Нищо не споменахте за теглото,парното,дюзите,корозията на гърнетата и багажника дето е 1/2.Стойката на колата и задните хамортесьори? Колко е по книга допустимия товар в багажникана Е28? Честичко и понамирисва. И по-трудно се продава

Аз не се гордея,че карам бензиновата си кола на бензин,намирам го някакси за естествено


За пестене има по-удачни начини. Например си вземате една икономичка от сорта на Хлопел Корсаж и като му гръмне газта ще му паднат веждите,но пък толкова малко ще харчи,че всяка седмица ще има нови

Хайде да се видим на по бира и ще ти покажа разпечатка от теста на амортесьорите ми и да видиш с какви гуми е обута моята и резултатите от валците ще ти покажа и каквото искаш

Всеки си решава сам,но най-лесно е да викате "слагай не му мисли",по-добре човека да знае и какви са минусите преди да вземе решението. Не са еди и двама познатите дето изхвърлиха газта от колите си заради проблеми,а един я подари на газаджията само да я демонтира.
Подкрепям Неопринт.
Сега да обесня защо.
1-во, на един колега подписа е много показателен "БМВ караш а ти е скъпо". Аз си го превеждам така - "Кеф цена няма" или ако искате "Не може и к.ра в п.тката и душата в рая". За мен е гавра да си сложа газ на шестака.
2-ро Работя в автосервиз, ще изброя само няколко от безкрайните, не знам как да ги нарека, проблеми или особености или абсурди, които сме срещали с колегите на коли с газ (марката в случая няма значение)
- плюсът на клапана на газта вързан за дюзата на моноинжекцията, демек взима все едно от нея ток, честито 80 лева нова дюза втора употреба, след 2 седмици търсене
- от разни окисления и прочие или там не знам си кви химични процеси, тръбите за газта са се запушили с някаква субстанция, приличаща на грес, пълна с прахоляк. Честито нови тръби навсякъде.
- Майстор газаджия, абсолютен технологичен гений, връзва плочката на газта с тел, която прекарва през всички дупки който е видял по карбуратора. Честито, нов карбуратор, мисля че го намери за 180 лева.
- Газова бутилка на месец и половина почва да изпуска от уплътненията на входящата и изходящата тръби. По магазините казват "Добър ден, продаваме само цялата джага, там с клапаните и "дисплея" и съответните вход и изход за 80 лева", "Не, само уплътнения не продаваме", айде, на този му направихме уплътнения и му взехме 10 лева. Следващия газов тарикат, ще си плати.
И т.н. и т.н., не мога да броя колко мембрани на изпарители сме сменили, колко сме центровали и регулирали и преправяли. А В НАШИЯ СЕРВИЗ НЕ СЕ ЗАНИМАВАМЕ С ГАЗ ПО ПРИНЦИП.
3. Бате, карам същата тоалетна като твойта, софийско градско ми дава 11, 12. Ако се заседа по до късно в гаража, падаме на 10. Ако имам газ, цифрата ше е некъде около 15 +. На ден минавам задължително 40 километра, толкова ми е до гаража и обратно, оттам нагоре зависи. Това са ми 10 лева. С газ ще са 6-7. Е голема икономия. А с марширутката ще са 3 (не броим разходите за лекарства против настинка и космодиск).
Не знам колко километра на ден изминаваш, ама ако са под 150, не е много рентабилно да си слагаш газ, говорим само докато избиеш бутилката и монтажа. Последвалите проблеми са съвсем друга бира.
За да имаш поне малка гаранция, че всичко ще е наред, хубава=скъпа бутилка с качествен=скъп монтаж. Иначе, веднага се почва проблемацията.
Но ти сам си решаваш. И все пак си помисли, струва ли си, колко си струва и кога ще почне да си струва.
П.С. Работа за около 25 лева на ден, та като си сипа задължителните 10 лева в резервоара, ядене за целия ден още толко и останат 5 лева. Е да може да са 10 или 15. Но пък кефа да гледам, слушам, карам и пързалям кенефа, и да знам, че не съм го скопил е безценнен. Той осмисля деня ми, не 5 лева отгоре.
Сега да обесня защо.
1-во, на един колега подписа е много показателен "БМВ караш а ти е скъпо". Аз си го превеждам така - "Кеф цена няма" или ако искате "Не може и к.ра в п.тката и душата в рая". За мен е гавра да си сложа газ на шестака.
2-ро Работя в автосервиз, ще изброя само няколко от безкрайните, не знам как да ги нарека, проблеми или особености или абсурди, които сме срещали с колегите на коли с газ (марката в случая няма значение)
- плюсът на клапана на газта вързан за дюзата на моноинжекцията, демек взима все едно от нея ток, честито 80 лева нова дюза втора употреба, след 2 седмици търсене
- от разни окисления и прочие или там не знам си кви химични процеси, тръбите за газта са се запушили с някаква субстанция, приличаща на грес, пълна с прахоляк. Честито нови тръби навсякъде.
- Майстор газаджия, абсолютен технологичен гений, връзва плочката на газта с тел, която прекарва през всички дупки който е видял по карбуратора. Честито, нов карбуратор, мисля че го намери за 180 лева.
- Газова бутилка на месец и половина почва да изпуска от уплътненията на входящата и изходящата тръби. По магазините казват "Добър ден, продаваме само цялата джага, там с клапаните и "дисплея" и съответните вход и изход за 80 лева", "Не, само уплътнения не продаваме", айде, на този му направихме уплътнения и му взехме 10 лева. Следващия газов тарикат, ще си плати.
И т.н. и т.н., не мога да броя колко мембрани на изпарители сме сменили, колко сме центровали и регулирали и преправяли. А В НАШИЯ СЕРВИЗ НЕ СЕ ЗАНИМАВАМЕ С ГАЗ ПО ПРИНЦИП.
3. Бате, карам същата тоалетна като твойта, софийско градско ми дава 11, 12. Ако се заседа по до късно в гаража, падаме на 10. Ако имам газ, цифрата ше е некъде около 15 +. На ден минавам задължително 40 километра, толкова ми е до гаража и обратно, оттам нагоре зависи. Това са ми 10 лева. С газ ще са 6-7. Е голема икономия. А с марширутката ще са 3 (не броим разходите за лекарства против настинка и космодиск).
Не знам колко километра на ден изминаваш, ама ако са под 150, не е много рентабилно да си слагаш газ, говорим само докато избиеш бутилката и монтажа. Последвалите проблеми са съвсем друга бира.
За да имаш поне малка гаранция, че всичко ще е наред, хубава=скъпа бутилка с качествен=скъп монтаж. Иначе, веднага се почва проблемацията.
Но ти сам си решаваш. И все пак си помисли, струва ли си, колко си струва и кога ще почне да си струва.
П.С. Работа за около 25 лева на ден, та като си сипа задължителните 10 лева в резервоара, ядене за целия ден още толко и останат 5 лева. Е да може да са 10 или 15. Но пък кефа да гледам, слушам, карам и пързалям кенефа, и да знам, че не съм го скопил е безценнен. Той осмисля деня ми, не 5 лева отгоре.
Ние трябва да осигурим едно по добро бъдеще за България и нашите Български деца и Национал-Социализма е пътя за това

31 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани