турбините

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 19.06.2007
Местоположение: В,ТЪРНОВО

турбините

Мнение от ДРАГОИ » 02 Дек 2007, 17:00

:help: здравеите колеги не можах да откриа нищо за турбините
;проблема ми е следния -всичко си работи нормално но няма тяга.проверих маркуча здрав е но и при 2500 оборота задържам въздуха;

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 721
Регистриран на: 19.07.2005
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е38
Мечтае да кара: Е38

Мнение от D.Pavlov » 02 Дек 2007, 17:27

Турбото има клапан вътре в него който я "освобождава" виж да не е от него!!!
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=50
"Не става само с ядене , трябва и акъл!!!"

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 02 Дек 2007, 19:32

Катализатора проверен ли е?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2287
Регистриран на: 26.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320dA 525xd

Мнение от pazokolarov » 02 Дек 2007, 19:47

ICE написа:Катализатора проверен ли е?

На Е39 525 ТДС как и къде в София може да се провери дали е читав, без да се сваля? Защото нямам идея кога е слаган :dunno:
Изображение
ИзображениеИзображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 02 Дек 2007, 20:17

Паце,защо ти е да го проверяваш?Да не е подменян?
Ако не е подменян и колата ти е подминала 150К реален пробег те съветвам направо да "изтръшкаш" :mhihi: :mhihi: :mhihi: катализатора

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2287
Регистриран на: 26.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320dA 525xd

Мнение от pazokolarov » 02 Дек 2007, 20:44

Wenzy написа:Паце,защо ти е да го проверяваш?Да не е подменян?
Ако не е подменян и колата ти е подминала 150К реален пробег те съветвам направо да "изтръшкаш" :mhihi: :mhihi: :mhihi: катализатора


Ъ! Реален пробег! 149х показва по всички модули, ама знам ли?
А като съм го заглеждал, май нямаше съединителни скоби, ами беше заварен към тръбите ( с доста добри шевове :) ), т.е. нещо различно от оригиналното. И не знам :dunno:
Изображение
ИзображениеИзображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 166
Регистриран на: 18.11.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: BMW E46 330D
Мечтае да кара: E36 M3

.

Мнение от JayCutler » 02 Дек 2007, 23:03

братле от катализатора ти е
тои оригинално така си е хванат.
ако си минал над 30к в бг и колата ти е над 150к определено е запушен да знаеш
същия проблем бях и аз,отидах махнаха миго,приспособиха ми празнината с траба и всичко е ок :) :mhihi: саветвам те да го направиш нищо негубиш,а ако имаш вазможност по добре да го смениш да не замарсяваш природата :) :mhihi:
Изображение

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 02 Дек 2007, 23:07

Еми за дизелите, няма кой да ти каже как са нещата.
Аз затова и чаках 2 години, докато се навия на тази опрерация,
но сега, след като знам за какво става въпрос, я препоръчвам на всеки! 8)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 02 Дек 2007, 23:44

Ами няма ...... с едни и същи матори сме ....... ами доволна е работата да ти кажа :)
Махнах катализатора (евро 1 еко нормата)), запуших АГР клапана(евро 2 еко нормата), пуснах малко нафта от помпата и сега си гледам кефа :D .
Тая екология накой не я щади - големите заводи кви кУмини имат,а ти за една тръба с два накрайника ........ :mhihi:
Отпушва се вървежа и дава малко икономийка, ако знаете нещо по-добро за колата и за джоба, споделете.


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 03 Дек 2007, 1:52

Wenzy написа:Ами няма ...... с едни и същи матори сме ....... ами доволна е работата да ти кажа :)
Махнах катализатора (евро 1 еко нормата)), запуших АГР клапана(евро 2 еко нормата), пуснах малко нафта от помпата и сега си гледам кефа :D .
Тая екология накой не я щади - големите заводи кви кУмини имат,а ти за една тръба с два накрайника ........ :mhihi:
Отпушва се вървежа и дава малко икономийка, ако знаете нещо по-добро за колата и за джоба, споделете.
Аз мисля че катализатор и AGR не му трябва на никой в БГ., само мизерии правят, а единствения им плюс е екологията.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2287
Регистриран на: 26.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320dA 525xd

Мнение от pazokolarov » 03 Дек 2007, 14:14

Ясно! Навихте ме от половин приказака! Добре, че не съм жена, че иначе с това меко сърце нямаше да мога да си обуя гащите :mhihi:
За АГР клапана:
Момчета, но го изолирайте! Освен осигуряване на Еуро2 стандарта, другата му и по-важна функция е да регулира температурата на горене в цилиндрите, а от там и тази на двигателя! :!:
Изображение
ИзображениеИзображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 03 Дек 2007, 14:29

Верно ли тва?
Трябва да се разтърся пак да попрочета малко.
Интересна работа,но все пак си мисля,че е само за екология ;)
Това за АГР къде откъде го научи?


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Re: турбините

Мнение от ivan. » 03 Дек 2007, 15:41

ДРАГОИ написа::help: здравеите колеги не можах да откриа нищо за турбините
;проблема ми е следния -всичко си работи нормално но няма тяга.проверих маркуча здрав е но и при 2500 оборота задържам въздуха;

http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... sc&start=0
Колега про4ети тази тема,на 6-та стр. е показано как може лесно да си измериш налягънето на турбината.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2287
Регистриран на: 26.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320dA 525xd

Мнение от pazokolarov » 04 Дек 2007, 11:50

Wenzy написа:Верно ли тва?
Трябва да се разтърся пак да попрочета малко.
Интересна работа,но все пак си мисля,че е само за екология ;)
Това за АГР къде откъде го научи?

Преди да разглобя АГР-а за да го чистя (а се оказа, че си е добре 8) ) се бях ровил в нета. НЯмам точен спомен кой беше сайта, беше на английски и ставаше дума за прдназначението на тези клапани.
А то си е логично. Сигурно си спомняш окъслечно какви опити сте правили в час по химия (ако не си спомняш - не се притеснявай :mhihi: ) - какво става когато подаваш въглероден двуокис към горяща в захлупена мензура свещ и какво става при подаване на кислород. Вкарай малко повече физика и термодинамика и си се убедил в правотата на твърдението ми. ;)
Хайде, стига толкова спам за темата 8)
БДВ: катализатора го махнаха, сложиха тръба и ми върнаха 60 лефа! Има малка разлика във вървенето, но не е нещо забележително. Поне няма да се притеснявам за вече за турбото :mhihi:
Изображение
ИзображениеИзображение

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]

Последни теми
Facebook