турбините
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
турбините

;проблема ми е следния -всичко си работи нормално но няма тяга.проверих маркуча здрав е но и при 2500 оборота задържам въздуха;
- D.Pavlov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 721
- Регистриран на: 19.07.2005
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е38
- Мечтае да кара: Е38
Турбото има клапан вътре в него който я "освобождава" виж да не е от него!!!
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=50
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=50
"Не става само с ядене , трябва и акъл!!!"
- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
- pazokolarov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2287
- Регистриран на: 26.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320dA 525xd
ICE написа:Катализатора проверен ли е?
На Е39 525 ТДС как и къде в София може да се провери дали е читав, без да се сваля? Защото нямам идея кога е слаган

- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
Паце,защо ти е да го проверяваш?Да не е подменян?
Ако не е подменян и колата ти е подминала 150К реален пробег те съветвам направо да "изтръшкаш"
катализатора
Ако не е подменян и колата ти е подминала 150К реален пробег те съветвам направо да "изтръшкаш"



- pazokolarov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2287
- Регистриран на: 26.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320dA 525xd
Wenzy написа:Паце,защо ти е да го проверяваш?Да не е подменян?
Ако не е подменян и колата ти е подминала 150К реален пробег те съветвам направо да "изтръшкаш"![]()
![]()
катализатора
Ъ! Реален пробег! 149х показва по всички модули, ама знам ли?
А като съм го заглеждал, май нямаше съединителни скоби, ами беше заварен към тръбите ( с доста добри шевове


- JayCutler
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 166
- Регистриран на: 18.11.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 330D
- Мечтае да кара: E36 M3
.
братле от катализатора ти е
тои оригинално така си е хванат.
ако си минал над 30к в бг и колата ти е над 150к определено е запушен да знаеш
същия проблем бях и аз,отидах махнаха миго,приспособиха ми празнината с траба и всичко е ок
саветвам те да го направиш нищо негубиш,а ако имаш вазможност по добре да го смениш да не замарсяваш природата

тои оригинално така си е хванат.
ако си минал над 30к в бг и колата ти е над 150к определено е запушен да знаеш
същия проблем бях и аз,отидах махнаха миго,приспособиха ми празнината с траба и всичко е ок




- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Еми за дизелите, няма кой да ти каже как са нещата.
Аз затова и чаках 2 години, докато се навия на тази опрерация,
но сега, след като знам за какво става въпрос, я препоръчвам на всеки!
Аз затова и чаках 2 години, докато се навия на тази опрерация,
но сега, след като знам за какво става въпрос, я препоръчвам на всеки!

- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
Ами няма ...... с едни и същи матори сме ....... ами доволна е работата да ти кажа
Махнах катализатора (евро 1 еко нормата)), запуших АГР клапана(евро 2 еко нормата), пуснах малко нафта от помпата и сега си гледам кефа
.
Тая екология накой не я щади - големите заводи кви кУмини имат,а ти за една тръба с два накрайника ........
Отпушва се вървежа и дава малко икономийка, ако знаете нещо по-добро за колата и за джоба, споделете.

Махнах катализатора (евро 1 еко нормата)), запуших АГР клапана(евро 2 еко нормата), пуснах малко нафта от помпата и сега си гледам кефа

Тая екология накой не я щади - големите заводи кви кУмини имат,а ти за една тръба с два накрайника ........

Отпушва се вървежа и дава малко икономийка, ако знаете нещо по-добро за колата и за джоба, споделете.
Аз мисля че катализатор и AGR не му трябва на никой в БГ., само мизерии правят, а единствения им плюс е екологията.Wenzy написа:Ами няма ...... с едни и същи матори сме ....... ами доволна е работата да ти кажа![]()
Махнах катализатора (евро 1 еко нормата)), запуших АГР клапана(евро 2 еко нормата), пуснах малко нафта от помпата и сега си гледам кефа.
Тая екология накой не я щади - големите заводи кви кУмини имат,а ти за една тръба с два накрайника ........![]()
Отпушва се вървежа и дава малко икономийка, ако знаете нещо по-добро за колата и за джоба, споделете.
- pazokolarov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2287
- Регистриран на: 26.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320dA 525xd
Ясно! Навихте ме от половин приказака! Добре, че не съм жена, че иначе с това меко сърце нямаше да мога да си обуя гащите
За АГР клапана:
Момчета, но го изолирайте! Освен осигуряване на Еуро2 стандарта, другата му и по-важна функция е да регулира температурата на горене в цилиндрите, а от там и тази на двигателя!

За АГР клапана:
Момчета, но го изолирайте! Освен осигуряване на Еуро2 стандарта, другата му и по-важна функция е да регулира температурата на горене в цилиндрите, а от там и тази на двигателя!

- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
Верно ли тва?
Трябва да се разтърся пак да попрочета малко.
Интересна работа,но все пак си мисля,че е само за екология
Това за АГР къде откъде го научи?
Трябва да се разтърся пак да попрочета малко.
Интересна работа,но все пак си мисля,че е само за екология

Това за АГР къде откъде го научи?
Re: турбините
ДРАГОИ написа::help: здравеите колеги не можах да откриа нищо за турбините
;проблема ми е следния -всичко си работи нормално но няма тяга.проверих маркуча здрав е но и при 2500 оборота задържам въздуха;
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... sc&start=0
Колега про4ети тази тема,на 6-та стр. е показано как може лесно да си измериш налягънето на турбината.
- pazokolarov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2287
- Регистриран на: 26.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320dA 525xd
Wenzy написа:Верно ли тва?
Трябва да се разтърся пак да попрочета малко.
Интересна работа,но все пак си мисля,че е само за екология![]()
Това за АГР къде откъде го научи?
Преди да разглобя АГР-а за да го чистя (а се оказа, че си е добре

А то си е логично. Сигурно си спомняш окъслечно какви опити сте правили в час по химия (ако не си спомняш - не се притеснявай


Хайде, стига толкова спам за темата

БДВ: катализатора го махнаха, сложиха тръба и ми върнаха 60 лефа! Има малка разлика във вървенето, но не е нещо забележително. Поне няма да се притеснявам за вече за турбото

14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]