БМВ абсолютни непрофесионалисти

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 557
Регистриран на: 23.03.2003
Местоположение: Русе

БМВ абсолютни непрофесионалисти

Мнение от REMUS » 29 Ное 2007, 21:49

От една седмица насам съм силно разочарован от марката БМВ и от начина по който тя се продава в България :!: Днес беше върха на айзберга :!:
Всичко започна още като реших да си поръчам ново БМВ (което се оказа най-голямата грешка в живота ми). Първо че когато исках да поръчвам никой не ми обърна внимание повече от час на Пловдивския панаир и второ попаднах на най-измисления Плевенски дилър на марката :!:
Както и да е, сключих договор с него и поръчах прословутата единица с М пакет, с която занимавах доста хора от този форум, на които сърдечно благодаря за отзивчивоста и съдействието :!: Започна се едно не много дълго чакане с неяста дата за получаване на колата, единственото което знаех е че ще се произвежда 44-та седмица. По късно ми се обади дилъра и ми обясни че на 07.11.2007г. колата излиза от производство до 09.11.2007г. я местят в склада и от тази дата броим 8 бизнес дни, което прави 21.11.2007г. Попитах има ли вероятност да не дойде в рамките на тези 8 работни дни,за да не се настройвам предварително и после да се разочаровам, при което той отхвърли всички съмнения за закъснение, защото имали договори с превозвачите и не можели да закъсняват!!! И аз си чакам......,но на 19.11.07 ми звъни дилъра и ми казва нова дата 23.11.07 или 24.11.07, при което не ми стана много хубаво но го приех. След това ми звъни на 22.11.07 и с най голяма наглост ми казва "ти сега да не се зарадваш че ти се обаждам, колата няма да дойде на 23-24 защото има забавяне" Попитах го дабре бе човек кажи кога ще си получа колата и той пак абсолютно сигурен ми казва дата 28-29.11.07 отново го попитах сигурен ли е, той както винаги е абсолютно сигурен. И така стигаме до вчера. Звъннах му сутринта в 10:00 за да се информирам какво става и да мога да си планирам деня,ако трябва да ходя да си взема колата. Моя човек ми каза следното "камиона е в София и го чакам към 14-15:00 часа да дойде в Плевен и да достави колата, но ей сега ще звънна в софия да ми потвърдят и ще ти се обадя" чаках да ми се обади, при което не поех никакви ангажименти за да съм свободен и да ида да си прибера колата, и така почаках до 15:00, пробвах да му звънна но си беше изключил телефона, след това към 17:00 си го включи но не ми вдигаше ,колкото и настоятелно да му звъня. Тогава Митко от Пловдив ми помогна и му се обади, при което нашия човек ми звънна и ми каза че днес не е дошла колата, но за утре(29.11.07) със сигурност и при него, попитах го да ходя ли да си я взема и той ми каза да утида :!: :idea: Тази сутрин ангажирах един приятел да ме закара в Плевен и той си остави поетите ангажименти и тръгна :!: Но като пристигнахме сутринта в Плевен нито колата беше там нито дилъра, звъннах му каза че идва след малко, което малко се оказа 1 час. Като дойде разбрах че колата още я няма и то не само при него а и в България. Звъня на някакви в София да пита къде е камиона и те му казаха че до половин час ще му се обадят :!: да да така минаха часовете до 15:00. Никой от никъде не можеше да ми каже къде ми е колата и ще мога ли аз да си я прибера днес или не. Нито се знаеше къде е нито кога ще дойде в което аз силно се съмнявам! Не може в такава сериозна фирма като БМВ да не знаят къде се намират колите им в момента и кога ще са при дилърите, просто всеки го болеше х** за мойте проблемиа аз си висях като изпразнена пишка в Плевен и нищо не знаех. Направих последни опити да разбера къде ми е колата и ще дойде ли и след като пак ударих на къмък,в 15:30 станах и си тръгнах. Звънях на момчето от лизинга (колата е на лизинг и вече е платена на Плевенчани) и му казах че искам ако е възможно да си приберем парите от Плевенчани и пак през техен лизинг да си закупя друг модел кола но не и БМВ или поне не от Плевен. При което 2-3 часа след това Плевенчанина звъни на един мой познат (незнам защо не на мен) и му казал че успели да разберат къде е колата, тя тъкмо влизала във Сърбия :!: :!: :!: :!:
Е добре кажете ми как да си закупя друг път ново БМВ как да се изкефя на новата си кола, как да я харесвам, при условие че отношението на продавачите на марката с огромни традиции и претенции е меко казано безотговорно. Вместо да се почувствам горд с това че ще карам отново БМВ, па макар и най-елементарното, аз се чувствам като най-горямата шматка. Дори джамбазите се държат в пъти по-добре с клиентите си отколкото официалния дилър на марка като БМВ.
Е няма как да стане :!: :!: :!:
Сега ще напиша оплакване до БМВ АГ (ако някой има e-mail на човека който ще ми обърне внимание там да ми го пусне на лични или тук, моля) и ако от там никой не вземе мерки аз повече никога няма да си купя БМВ, дори напротив ще си продам и Е30-то и край с тази марка за мен.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 29 Ное 2007, 22:06

BMW-то не е виновно, че в България го продават и ремонтират български връзкари незнайно как попаднали в дилърската и сервизната мрежа.

Даже си мисля, че ако е разбрала колата къде отива се е запънала на границата и за това се бави :mhihi: :mhihi: :mhihi:

А сериозно пиши на всякакви мейли на BMW които намериш, защото подобни дилъри се мислят наистина за недосегаеми

Успех и дано като ти мине яда да се радваш на колицата :yes:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1349
Регистриран на: 15.04.2006
Местоположение: Любимец
Пол: Мъж
Кара: E38

Мнение от the_gate » 29 Ное 2007, 22:16

колегата е прав ...не колата( в случая бмв) ти е виновна а копелетата назначени за дилъри,майстори и други смотаняци чрез прословутото шуробажинащина ако успееш да се свържеш с някой немски представител на марката мисля :roll: че определено ще направят нещо по въпроса....
успех в начинанието ти :yes:

...и то хидравличен :)
Аватар
Мнения: 3314
Регистриран на: 1.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: джата
Мечтае да кара: на Ринга
Детайли за колата: Двете 2и2ки

Мнение от krika » 29 Ное 2007, 22:29

tsb_bg написа:BMW-то не е виновно, че в България го продават и ремонтират български връзкари незнайно как попаднали в дилърската и сервизната мрежа.
Бъркаш тука много :!: Най-виновни са те :!: Щото дават на точно тия връзкари, както ти ги нарече, да има каквото и да било с БМВ :!: Между другото съм се занимавал с независим контрол по качеството на разни производители и има тестове за точно тия услуги.....демек тоя представител на БМВ, или както там се води, почва да продава "нов внос на Горубляне" ако лошите чичковци от германия научат :!:
Последна промяна krika на 29 Ное 2007, 22:51, променена общо 1 път

младши ентусиаст
Мнения: 757
Регистриран на: 4.09.2005
Местоположение: София

Мнение от OPASNO LUD » 29 Ное 2007, 22:38

БМВ България в момента прави анкета за отношението на дилърите на марката към клиента.Слуховете са,че към София и Плевен има адски много оплаквания от клиенти :mhihi: .Много хора минаха към МКАР Пловдив за обслужване,по принцип не съм чувал оплаквания и от Варна

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 557
Регистриран на: 23.03.2003
Местоположение: Русе

Мнение от REMUS » 29 Ное 2007, 22:46

OPASNO LUD написа:БМВ България в момента прави анкета за отношението на дилърите на марката към клиента.Слуховете са,че към София и Плевен има адски много оплаквания от клиенти :mhihi: .Много хора минаха към МКАР Пловдив за обслужване,по принцип не съм чувал оплаквания и от Варна

Дай ми линк и там да се оплача :!:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 165
Регистриран на: 5.09.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E70
Детайли за колата: 3.0d "07

Мнение от 7878 » 29 Ное 2007, 23:09

Аз затова моята си я купих от Люксембург и колата ми дойде една седмица по-рано, с монтирани номера, зимни гуми и безплатна зелена карта... плюс подарък и шампанско в багажника... а и ми излезе и по-евтина от тук... въпрос на държава, на хора, на манталитет... марката не е виновна
Човек се учи, докато е прост!
Изображение

Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

Мнение от павката » 30 Ное 2007, 0:11

точно тая връзкарщина ебава пейзажа,назначават се хора без никакви критерии към тях,те си взимат заплатите и за нищо не се интересуват....тва е реалността!
и кво става в Люксембург... :shock: пълна противоположност,не марката,а хората!
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4521
Регистриран на: 5.04.2005
Местоположение: Пловдив

Мнение от MaXimal » 30 Ное 2007, 0:22

Ние имахме минимални проблеми с М-кар. Случва се.
А в договора ти не фигурира ли дата кога трябва да ти дойде колата...
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 281
Регистриран на: 20.01.2007
Местоположение: Не се знае, знае ли се...

Мнение от Bustter » 30 Ное 2007, 1:21

За жалост тези лаинари ги има не само при дилърите на автомобили в БГ има ги и на много по-важни позоции като министерства, парламент....

младши ентусиаст
Мнения: 757
Регистриран на: 4.09.2005
Местоположение: София

Мнение от OPASNO LUD » 30 Ное 2007, 1:23

Натоварили са агенциите за маркетингови проучвания infas TTR Франкфурт и Синовейт София.Гарантират анонимност и конфеденциалност.За въпроси и коментари Константина Дечкова
02 9500270

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 762
Регистриран на: 30.03.2005
Местоположение: Pleven

ре

Мнение от SkyWalker » 30 Ное 2007, 2:18

Колега Remus, как се казва човека, с който контактуваш във ВиаИнтеркар? Дилъра е доста сериозен, ползвам услугите им от години и (почти) не съм имал оплаквания! Имай предвид, все пак, че са в процес на основна реконструкция на шоурума, за да изпълнят стандартите на BMW AG :!:

Ако все пак изпитваш непреодолимо желание да се оплачеш ти давам няколко жокера:

За България: 02/ 950 02 70 - Константина Дечкова (БМВ България - Отдел "Грижа за клиента")

За Европа: costumarcare@bmw.com

Успех, но дано все пак, полужителната емоция от получаването на новото ти БМВ компенсира емоциите ти по продължителното чакане на твоето бижу :D
///M Club Member

Капетано
Аватар
Мнения: 3364
Регистриран на: 20.01.2004
Местоположение: далеко от родината
Кара: '90 328i/6 '95 540i/6

Мнение от LeX » 30 Ное 2007, 2:18

Подавай оплаквания и разгласявай случея навсякаде където можеш според мен! Аз ако бях не само щях да направя така, ами щях да си изтегля парите и да си поръчам ново БМВ от Варна (примерно) Най-мразя с такива мизерници като този дилър дето ти казваш да се занимавам :evil:
Изображение

"My ambition....by the end of the day, to be the world champion" Colin McRae

баварски фанатик
Аватар
Мнения: 4558
Регистриран на: 26.03.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: нещо...
Мечтае да кара: McLaren F1 LM

Мнение от Dimo » 30 Ное 2007, 2:19

Ами един прост пример за хората работещи в Дару Кар:

Преди известно време купихме за приятел една Е36-ца от момче което работи в Дару Кар. По време на продажбата го поразпитах туй онуй и да ви кажа не мисля че имаше на този свят човек толкова озлобен към тези коли.
Каза че си купи ново VW, че БМВ-тата били най големите кошници на света, а всички дето сме се радвали на снега и на задното и сме карали БМВ-та сме били ебати глупаците които го разсивали и се чудел как може да сме толква прости, да имаме клуб, форум и дрън дрън.
Човекът уж специалист нямаше елементарни познания по каквото и да е свързано с БМВ, като дори неможеше да различи Е38 от Е39 :shock:


Преди повече от година друг подобен гении пак в Дару ми твърдеше че няма Е36 която да е с комфортен модул, той се слагал от Е46 нагоре :shock:

Тук искам да питам аз: НОРМАЛНО ЛИ Е ТАКЪВ ЧОВЕК ДА РАБОТИ В БМВ И КАК Е ПОПАДНАЛ ТАМ? ДОПУСКАТЕ ЛИ ЧЕ ОСТАВЯЙКИ В ОФИЦИАЛЕН СЕРВИЗ КОЛИТЕ СИ РИСКУВАТЕ ТЕ ДА БЪДАТ ДОКОСНАТИ ОТ НЕГРАМОТНИЦИ КАТО ТЕЗИ ДВАМАТА С КОИТО СЪМ СЕ СБЛЪСКВАЛ.
Изображение


Аватар
Мнения: 1588
Регистриран на: 7.01.2005
Местоположение: SF
Пол: Мъж
Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD

Мнение от V-max » 30 Ное 2007, 2:33

не е нормално това :!: пиши и звъни до Германия , побъркай ги . Тези жалби имат ефект, това е една от причините да резнат правата на ДАРУ

в течение на работата ми съм се сблъсквал с много официални сервизи на различни марки и определено мога да кажа , че липсват квалифицирани и интелигентни хора :!:

Следваща

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook