БМВ абсолютни непрофесионалисти
Модератор: Общи модератори
БМВ абсолютни непрофесионалисти
От една седмица насам съм силно разочарован от марката БМВ и от начина по който тя се продава в България
Днес беше върха на айзберга
Всичко започна още като реших да си поръчам ново БМВ (което се оказа най-голямата грешка в живота ми). Първо че когато исках да поръчвам никой не ми обърна внимание повече от час на Пловдивския панаир и второ попаднах на най-измисления Плевенски дилър на марката
Както и да е, сключих договор с него и поръчах прословутата единица с М пакет, с която занимавах доста хора от този форум, на които сърдечно благодаря за отзивчивоста и съдействието
Започна се едно не много дълго чакане с неяста дата за получаване на колата, единственото което знаех е че ще се произвежда 44-та седмица. По късно ми се обади дилъра и ми обясни че на 07.11.2007г. колата излиза от производство до 09.11.2007г. я местят в склада и от тази дата броим 8 бизнес дни, което прави 21.11.2007г. Попитах има ли вероятност да не дойде в рамките на тези 8 работни дни,за да не се настройвам предварително и после да се разочаровам, при което той отхвърли всички съмнения за закъснение, защото имали договори с превозвачите и не можели да закъсняват!!! И аз си чакам......,но на 19.11.07 ми звъни дилъра и ми казва нова дата 23.11.07 или 24.11.07, при което не ми стана много хубаво но го приех. След това ми звъни на 22.11.07 и с най голяма наглост ми казва "ти сега да не се зарадваш че ти се обаждам, колата няма да дойде на 23-24 защото има забавяне" Попитах го дабре бе човек кажи кога ще си получа колата и той пак абсолютно сигурен ми казва дата 28-29.11.07 отново го попитах сигурен ли е, той както винаги е абсолютно сигурен. И така стигаме до вчера. Звъннах му сутринта в 10:00 за да се информирам какво става и да мога да си планирам деня,ако трябва да ходя да си взема колата. Моя човек ми каза следното "камиона е в София и го чакам към 14-15:00 часа да дойде в Плевен и да достави колата, но ей сега ще звънна в софия да ми потвърдят и ще ти се обадя" чаках да ми се обади, при което не поех никакви ангажименти за да съм свободен и да ида да си прибера колата, и така почаках до 15:00, пробвах да му звънна но си беше изключил телефона, след това към 17:00 си го включи но не ми вдигаше ,колкото и настоятелно да му звъня. Тогава Митко от Пловдив ми помогна и му се обади, при което нашия човек ми звънна и ми каза че днес не е дошла колата, но за утре(29.11.07) със сигурност и при него, попитах го да ходя ли да си я взема и той ми каза да утида
Тази сутрин ангажирах един приятел да ме закара в Плевен и той си остави поетите ангажименти и тръгна
Но като пристигнахме сутринта в Плевен нито колата беше там нито дилъра, звъннах му каза че идва след малко, което малко се оказа 1 час. Като дойде разбрах че колата още я няма и то не само при него а и в България. Звъня на някакви в София да пита къде е камиона и те му казаха че до половин час ще му се обадят
да да така минаха часовете до 15:00. Никой от никъде не можеше да ми каже къде ми е колата и ще мога ли аз да си я прибера днес или не. Нито се знаеше къде е нито кога ще дойде в което аз силно се съмнявам! Не може в такава сериозна фирма като БМВ да не знаят къде се намират колите им в момента и кога ще са при дилърите, просто всеки го болеше х** за мойте проблемиа аз си висях като изпразнена пишка в Плевен и нищо не знаех. Направих последни опити да разбера къде ми е колата и ще дойде ли и след като пак ударих на къмък,в 15:30 станах и си тръгнах. Звънях на момчето от лизинга (колата е на лизинг и вече е платена на Плевенчани) и му казах че искам ако е възможно да си приберем парите от Плевенчани и пак през техен лизинг да си закупя друг модел кола но не и БМВ или поне не от Плевен. При което 2-3 часа след това Плевенчанина звъни на един мой познат (незнам защо не на мен) и му казал че успели да разберат къде е колата, тя тъкмо влизала във Сърбия
Е добре кажете ми как да си закупя друг път ново БМВ как да се изкефя на новата си кола, как да я харесвам, при условие че отношението на продавачите на марката с огромни традиции и претенции е меко казано безотговорно. Вместо да се почувствам горд с това че ще карам отново БМВ, па макар и най-елементарното, аз се чувствам като най-горямата шматка. Дори джамбазите се държат в пъти по-добре с клиентите си отколкото официалния дилър на марка като БМВ.
Е няма как да стане
Сега ще напиша оплакване до БМВ АГ (ако някой има e-mail на човека който ще ми обърне внимание там да ми го пусне на лични или тук, моля) и ако от там никой не вземе мерки аз повече никога няма да си купя БМВ, дори напротив ще си продам и Е30-то и край с тази марка за мен.


Всичко започна още като реших да си поръчам ново БМВ (което се оказа най-голямата грешка в живота ми). Първо че когато исках да поръчвам никой не ми обърна внимание повече от час на Пловдивския панаир и второ попаднах на най-измисления Плевенски дилър на марката

Както и да е, сключих договор с него и поръчах прословутата единица с М пакет, с която занимавах доста хора от този форум, на които сърдечно благодаря за отзивчивоста и съдействието









Е добре кажете ми как да си закупя друг път ново БМВ как да се изкефя на новата си кола, как да я харесвам, при условие че отношението на продавачите на марката с огромни традиции и претенции е меко казано безотговорно. Вместо да се почувствам горд с това че ще карам отново БМВ, па макар и най-елементарното, аз се чувствам като най-горямата шматка. Дори джамбазите се държат в пъти по-добре с клиентите си отколкото официалния дилър на марка като БМВ.
Е няма как да стане



Сега ще напиша оплакване до БМВ АГ (ако някой има e-mail на човека който ще ми обърне внимание там да ми го пусне на лични или тук, моля) и ако от там никой не вземе мерки аз повече никога няма да си купя БМВ, дори напротив ще си продам и Е30-то и край с тази марка за мен.

BMW-то не е виновно, че в България го продават и ремонтират български връзкари незнайно как попаднали в дилърската и сервизната мрежа.
Даже си мисля, че ако е разбрала колата къде отива се е запънала на границата и за това се бави
А сериозно пиши на всякакви мейли на BMW които намериш, защото подобни дилъри се мислят наистина за недосегаеми
Успех и дано като ти мине яда да се радваш на колицата
Даже си мисля, че ако е разбрала колата къде отива се е запънала на границата и за това се бави



А сериозно пиши на всякакви мейли на BMW които намериш, защото подобни дилъри се мислят наистина за недосегаеми
Успех и дано като ти мине яда да се радваш на колицата

- the_gate
- ентусиаст
-
- Мнения: 1349
- Регистриран на: 15.04.2006
- Местоположение: Любимец
- Пол: Мъж
- Кара: E38
колегата е прав ...не колата( в случая бмв) ти е виновна а копелетата назначени за дилъри,майстори и други смотаняци чрез прословутото шуробажинащина ако успееш да се свържеш с някой немски представител на марката мисля
че определено ще направят нещо по въпроса....
успех в начинанието ти

успех в начинанието ти

- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Бъркаш тука многоtsb_bg написа:BMW-то не е виновно, че в България го продават и ремонтират български връзкари незнайно как попаднали в дилърската и сервизната мрежа.




Последна промяна krika на 29 Ное 2007, 22:51, променена общо 1 път
Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
- OPASNO LUD
- младши ентусиаст
- Мнения: 757
- Регистриран на: 4.09.2005
- Местоположение: София
БМВ България в момента прави анкета за отношението на дилърите на марката към клиента.Слуховете са,че към София и Плевен има адски много оплаквания от клиенти
.Много хора минаха към МКАР Пловдив за обслужване,по принцип не съм чувал оплаквания и от Варна

OPASNO LUD написа:БМВ България в момента прави анкета за отношението на дилърите на марката към клиента.Слуховете са,че към София и Плевен има адски много оплаквания от клиенти.Много хора минаха към МКАР Пловдив за обслужване,по принцип не съм чувал оплаквания и от Варна
Дай ми линк и там да се оплача


- 7878
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 165
- Регистриран на: 5.09.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E70
- Детайли за колата: 3.0d "07
Аз затова моята си я купих от Люксембург и колата ми дойде една седмица по-рано, с монтирани номера, зимни гуми и безплатна зелена карта... плюс подарък и шампанско в багажника... а и ми излезе и по-евтина от тук... въпрос на държава, на хора, на манталитет... марката не е виновна
- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
точно тая връзкарщина ебава пейзажа,назначават се хора без никакви критерии към тях,те си взимат заплатите и за нищо не се интересуват....тва е реалността!
и кво става в Люксембург...
пълна противоположност,не марката,а хората!
и кво става в Люксембург...

Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
- Bustter
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 281
- Регистриран на: 20.01.2007
- Местоположение: Не се знае, знае ли се...
За жалост тези лаинари ги има не само при дилърите на автомобили в БГ има ги и на много по-важни позоции като министерства, парламент....
- OPASNO LUD
- младши ентусиаст
- Мнения: 757
- Регистриран на: 4.09.2005
- Местоположение: София
Натоварили са агенциите за маркетингови проучвания infas TTR Франкфурт и Синовейт София.Гарантират анонимност и конфеденциалност.За въпроси и коментари Константина Дечкова
02 9500270
02 9500270
ре
Колега Remus, как се казва човека, с който контактуваш във ВиаИнтеркар? Дилъра е доста сериозен, ползвам услугите им от години и (почти) не съм имал оплаквания! Имай предвид, все пак, че са в процес на основна реконструкция на шоурума, за да изпълнят стандартите на BMW AG
Ако все пак изпитваш непреодолимо желание да се оплачеш ти давам няколко жокера:
За България: 02/ 950 02 70 - Константина Дечкова (БМВ България - Отдел "Грижа за клиента")
За Европа: costumarcare@bmw.com
Успех, но дано все пак, полужителната емоция от получаването на новото ти БМВ компенсира емоциите ти по продължителното чакане на твоето бижу

Ако все пак изпитваш непреодолимо желание да се оплачеш ти давам няколко жокера:
За България: 02/ 950 02 70 - Константина Дечкова (БМВ България - Отдел "Грижа за клиента")
За Европа: costumarcare@bmw.com
Успех, но дано все пак, полужителната емоция от получаването на новото ти БМВ компенсира емоциите ти по продължителното чакане на твоето бижу

///M Club Member
- LeX
- Капетано
-
- Мнения: 3364
- Регистриран на: 20.01.2004
- Местоположение: далеко от родината
- Кара: '90 328i/6 '95 540i/6
Подавай оплаквания и разгласявай случея навсякаде където можеш според мен! Аз ако бях не само щях да направя така, ами щях да си изтегля парите и да си поръчам ново БМВ от Варна (примерно) Най-мразя с такива мизерници като този дилър дето ти казваш да се занимавам 


"My ambition....by the end of the day, to be the world champion" Colin McRae
- Dimo
- баварски фанатик
-
- Мнения: 4558
- Регистриран на: 26.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: нещо...
- Мечтае да кара: McLaren F1 LM
Ами един прост пример за хората работещи в Дару Кар:
Преди известно време купихме за приятел една Е36-ца от момче което работи в Дару Кар. По време на продажбата го поразпитах туй онуй и да ви кажа не мисля че имаше на този свят човек толкова озлобен към тези коли.
Каза че си купи ново VW, че БМВ-тата били най големите кошници на света, а всички дето сме се радвали на снега и на задното и сме карали БМВ-та сме били ебати глупаците които го разсивали и се чудел как може да сме толква прости, да имаме клуб, форум и дрън дрън.
Човекът уж специалист нямаше елементарни познания по каквото и да е свързано с БМВ, като дори неможеше да различи Е38 от Е39
Преди повече от година друг подобен гении пак в Дару ми твърдеше че няма Е36 която да е с комфортен модул, той се слагал от Е46 нагоре
Тук искам да питам аз: НОРМАЛНО ЛИ Е ТАКЪВ ЧОВЕК ДА РАБОТИ В БМВ И КАК Е ПОПАДНАЛ ТАМ? ДОПУСКАТЕ ЛИ ЧЕ ОСТАВЯЙКИ В ОФИЦИАЛЕН СЕРВИЗ КОЛИТЕ СИ РИСКУВАТЕ ТЕ ДА БЪДАТ ДОКОСНАТИ ОТ НЕГРАМОТНИЦИ КАТО ТЕЗИ ДВАМАТА С КОИТО СЪМ СЕ СБЛЪСКВАЛ.
Преди известно време купихме за приятел една Е36-ца от момче което работи в Дару Кар. По време на продажбата го поразпитах туй онуй и да ви кажа не мисля че имаше на този свят човек толкова озлобен към тези коли.
Каза че си купи ново VW, че БМВ-тата били най големите кошници на света, а всички дето сме се радвали на снега и на задното и сме карали БМВ-та сме били ебати глупаците които го разсивали и се чудел как може да сме толква прости, да имаме клуб, форум и дрън дрън.
Човекът уж специалист нямаше елементарни познания по каквото и да е свързано с БМВ, като дори неможеше да различи Е38 от Е39

Преди повече от година друг подобен гении пак в Дару ми твърдеше че няма Е36 която да е с комфортен модул, той се слагал от Е46 нагоре

Тук искам да питам аз: НОРМАЛНО ЛИ Е ТАКЪВ ЧОВЕК ДА РАБОТИ В БМВ И КАК Е ПОПАДНАЛ ТАМ? ДОПУСКАТЕ ЛИ ЧЕ ОСТАВЯЙКИ В ОФИЦИАЛЕН СЕРВИЗ КОЛИТЕ СИ РИСКУВАТЕ ТЕ ДА БЪДАТ ДОКОСНАТИ ОТ НЕГРАМОТНИЦИ КАТО ТЕЗИ ДВАМАТА С КОИТО СЪМ СЕ СБЛЪСКВАЛ.

- V-max
-
-
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
не е нормално това
пиши и звъни до Германия , побъркай ги . Тези жалби имат ефект, това е една от причините да резнат правата на ДАРУ
в течение на работата ми съм се сблъсквал с много официални сервизи на различни марки и определено мога да кажа , че липсват квалифицирани и интелигентни хора

в течение на работата ми съм се сблъсквал с много официални сервизи на различни марки и определено мога да кажа , че липсват квалифицирани и интелигентни хора

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани