Спешно съвет!
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
- BMWdrivers
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 266
- Регистриран на: 8.06.2007
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: M52B20, M57D30
- Мечтае да кара: MKA
- Детайли за колата: ниска и бърза
Спешно съвет!
Колеги, утре сигурно ще ходя да ми махат двата катализатора, като ще ги изтърбушат и вътре в тях ще слагат тръби облепени с вата. Въпросът ми е, ще се промени ли звука на колата в негативна посока и също могат ли да се появят други проблеми. Майстора ми каза, че катализаторите били запушени, това го разбрал като прочел на диагностиката, че сондите не отчитали както трябва.
Вместо вътре в старите тела на катализаторите да ти слагат тръби защо просто не си монтираш резонансни гърнета - определено ще стане по добре и няма да доплащаш(освен ако не са маркови) - парите от катализаторите ще ги покрият.
Ако сложиш само тръба звукът ще стане по-метален.
Ако сложиш само тръба звукът ще стане по-метален.
Доста кончета в един обор.


- Mitaran
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 385
- Регистриран на: 28.08.2007
- Местоположение: София
- Кара: Рейдж Ровър 4,4
дааа колегата е прев, слагай резонансни гърнета и си готов, а с тръба каквото и да и слагаш ще се увеличи шума, аз сложих гърне и няма разлика в звука 

- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
Mitaran написа:дааа колегата е прев, слагай резонансни гърнета и си готов, а с тръба каквото и да и слагаш ще се увеличи шума, аз сложих гърне и няма разлика в звука
Тук мога да поспоря с вас и на двете ми коли съм с гуфрирани тръби - вместо катализатор и няма никаква разлика

- Mitaran
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 385
- Регистриран на: 28.08.2007
- Местоположение: София
- Кара: Рейдж Ровър 4,4
на старата сложих тръби и шума се чуваше, а този който я купи от мен и сложи гърнета и се усещаше разликата баце, само го споделям, по е евтино с тръба но и мааааааааалко по шумничко бррррррам брррррам 

- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
Mitaran написа:на старата сложих тръби и шума се чуваше, а този който я купи от мен и сложи гърнета и се усещаше разликата баце, само го споделям, по е евтино с тръба но и мааааааааалко по шумничко бррррррам брррррам
Незнам как са ти я направили.
Аз лично:
-свалих средното,с ракета му направих разрез почти на цялата прощ
-извадих катализатора и изтръсках гърнето от заждите(ТДС карам

-взех тръба със съвсем по-малък цолаж,предварително и направих застипващи се нарези (точно,за да няма резонанс),сложих я и с ЦО сръчно я заварих от двата края,където влиза
нарезите:
I I I I I I I
I I I I I I
ей такова нещо по цялата обиколка

-заварих си гърнето,там където съм рязал
и сега се радвам на вървежа
Тва съм направил пък всеки си решава дали иска резонаторно гърне.
Успех и поздрави от Е34 подфорума

Само че нарезите дето съм дал пример нещо не излизат както трябва в поста ми - просто се застъпват - малко въобръжение
- Mitaran
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 385
- Регистриран на: 28.08.2007
- Местоположение: София
- Кара: Рейдж Ровър 4,4
Бааааткоо
ама ти си я правил сам бре, аз отидох в севиз, от там са ми впечатленията, може би ако се прави по този начин като теб наистина ефекта е различен, ама в сервиза само тръба баце и те тава е.. така съм съгласен с теб, инак по клиентския начин... нали се сещаш 


- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
Mitaran написа:Бааааткооама ти си я правил сам бре, аз отидох в севиз, от там са ми впечатленията, може би ако се прави по този начин като теб наистина ефекта е различен, ама в сервиза само тръба баце и те тава е.. така съм съгласен с теб, инак по клиентския начин... нали се сещаш
М да .... за съжаление си прав,че е по клиентския начин.

Дори и да не си прави сам просто да ги наблюдава да не забравят да му нарежат тръбата,защото ако не е нарязана нйстина става ужасен звука
Приятен ден и всичко хубаво

- Mitaran
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 385
- Регистриран на: 28.08.2007
- Местоположение: София
- Кара: Рейдж Ровър 4,4
- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3352
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
а дали има значение за ламбда сондите дали имаш катализатор или нямаш (тва е за мотор само с две предни сонди), че ми казаха че като го няма катализатора изгорелите газове нямало какво да ги задържа (поне малко) и ламбдите не отчитали правилно
трябва ли аджеба да търся заместител на катализатора или ... ???

- BMWdrivers
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 266
- Регистриран на: 8.06.2007
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: M52B20, M57D30
- Мечтае да кара: MKA
- Детайли за колата: ниска и бърза
Колеги вече съм без катализатор! Разликата е голяма, съветвам ви да го махнете и ще усетите голямо подобрение, а звукът не се е променил, въпреки, че не съм с резонаторно гърне, а е сложена тръба в катализатора.
- Mitaran
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 385
- Регистриран на: 28.08.2007
- Местоположение: София
- Кара: Рейдж Ровър 4,4
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани