Спешно съвет!

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 266
Регистриран на: 8.06.2007
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: M52B20, M57D30
Мечтае да кара: MKA
Детайли за колата: ниска и бърза

Спешно съвет!

Мнение от BMWdrivers » 28 Ное 2007, 21:25

Колеги, утре сигурно ще ходя да ми махат двата катализатора, като ще ги изтърбушат и вътре в тях ще слагат тръби облепени с вата. Въпросът ми е, ще се промени ли звука на колата в негативна посока и също могат ли да се появят други проблеми. Майстора ми каза, че катализаторите били запушени, това го разбрал като прочел на диагностиката, че сондите не отчитали както трябва.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 388
Регистриран на: 25.03.2007
Местоположение: Варна

Мнение от emok » 28 Ное 2007, 22:04

Вместо вътре в старите тела на катализаторите да ти слагат тръби защо просто не си монтираш резонансни гърнета - определено ще стане по добре и няма да доплащаш(освен ако не са маркови) - парите от катализаторите ще ги покрият.
Ако сложиш само тръба звукът ще стане по-метален.
Доста кончета в един обор.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 385
Регистриран на: 28.08.2007
Местоположение: София
Кара: Рейдж Ровър 4,4

Мнение от Mitaran » 28 Ное 2007, 22:16

дааа колегата е прев, слагай резонансни гърнета и си готов, а с тръба каквото и да и слагаш ще се увеличи шума, аз сложих гърне и няма разлика в звука ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 29 Ное 2007, 2:18

Mitaran написа:дааа колегата е прев, слагай резонансни гърнета и си готов, а с тръба каквото и да и слагаш ще се увеличи шума, аз сложих гърне и няма разлика в звука ;)

Тук мога да поспоря с вас и на двете ми коли съм с гуфрирани тръби - вместо катализатор и няма никаква разлика ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 385
Регистриран на: 28.08.2007
Местоположение: София
Кара: Рейдж Ровър 4,4

Мнение от Mitaran » 29 Ное 2007, 8:09

на старата сложих тръби и шума се чуваше, а този който я купи от мен и сложи гърнета и се усещаше разликата баце, само го споделям, по е евтино с тръба но и мааааааааалко по шумничко бррррррам брррррам ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 29 Ное 2007, 13:03

Mitaran написа:на старата сложих тръби и шума се чуваше, а този който я купи от мен и сложи гърнета и се усещаше разликата баце, само го споделям, по е евтино с тръба но и мааааааааалко по шумничко бррррррам брррррам ;)

Незнам как са ти я направили.
Аз лично:
-свалих средното,с ракета му направих разрез почти на цялата прощ
-извадих катализатора и изтръсках гърнето от заждите(ТДС карам :mhihi:)
-взех тръба със съвсем по-малък цолаж,предварително и направих застипващи се нарези (точно,за да няма резонанс),сложих я и с ЦО сръчно я заварих от двата края,където влиза
нарезите:
I I I I I I I
I I I I I I
ей такова нещо по цялата обиколка ;)
-заварих си гърнето,там където съм рязал
и сега се радвам на вървежа
Тва съм направил пък всеки си решава дали иска резонаторно гърне.
Успех и поздрави от Е34 подфорума ;)
Само че нарезите дето съм дал пример нещо не излизат както трябва в поста ми - просто се застъпват - малко въобръжение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 385
Регистриран на: 28.08.2007
Местоположение: София
Кара: Рейдж Ровър 4,4

Мнение от Mitaran » 29 Ное 2007, 15:18

Бааааткоо ;) ама ти си я правил сам бре, аз отидох в севиз, от там са ми впечатленията, може би ако се прави по този начин като теб наистина ефекта е различен, ама в сервиза само тръба баце и те тава е.. така съм съгласен с теб, инак по клиентския начин... нали се сещаш ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 29 Ное 2007, 16:22

Mitaran написа:Бааааткоо ;) ама ти си я правил сам бре, аз отидох в севиз, от там са ми впечатленията, може би ако се прави по този начин като теб наистина ефекта е различен, ама в сервиза само тръба баце и те тава е.. така съм съгласен с теб, инак по клиентския начин... нали се сещаш ;)

М да .... за съжаление си прав,че е по клиентския начин. :(
Дори и да не си прави сам просто да ги наблюдава да не забравят да му нарежат тръбата,защото ако не е нарязана нйстина става ужасен звука
Приятен ден и всичко хубаво ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 385
Регистриран на: 28.08.2007
Местоположение: София
Кара: Рейдж Ровър 4,4

Мнение от Mitaran » 29 Ное 2007, 16:43

:yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3352
Регистриран на: 29.03.2007
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: E60 530D F07 530D
Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
Детайли за колата: трошляче някакво :)

Мнение от spacepl » 29 Ное 2007, 17:50

а дали има значение за ламбда сондите дали имаш катализатор или нямаш (тва е за мотор само с две предни сонди), че ми казаха че като го няма катализатора изгорелите газове нямало какво да ги задържа (поне малко) и ламбдите не отчитали правилно :shock: трябва ли аджеба да търся заместител на катализатора или ... ???

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 266
Регистриран на: 8.06.2007
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: M52B20, M57D30
Мечтае да кара: MKA
Детайли за колата: ниска и бърза

Мнение от BMWdrivers » 30 Ное 2007, 20:18

Колеги вече съм без катализатор! Разликата е голяма, съветвам ви да го махнете и ще усетите голямо подобрение, а звукът не се е променил, въпреки, че не съм с резонаторно гърне, а е сложена тръба в катализатора.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 385
Регистриран на: 28.08.2007
Местоположение: София
Кара: Рейдж Ровър 4,4

Мнение от Mitaran » 02 Дек 2007, 20:52

А честито ;) а колко пара даде?? и къде

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook