Акумулатори?

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

баварски фанатик
Аватар
Мнения: 4558
Регистриран на: 26.03.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: нещо...
Мечтае да кара: McLaren F1 LM

Акумулатори?

Мнение от Dimo » 20 Апр 2004, 21:47

Я кажете какви акумулатори можете да ми препоръчате за Е36?

кавалер-монтьор
кавалер-монтьор
Аватар
Мнения: 2515
Регистриран на: 11.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: леки BMW-та :):):)
Мечтае да кара: Ferrari F12 Berlinetta

Мнение от gazzzar » 21 Апр 2004, 10:24

BOSCH SILVER, мисля че това е най-добрия вариант от това което се предлага в БГ! VARTA също са добри :wink: :!:

ПС: Имаше едно проучване на АutoBild по тая тема и те бяха класирали на №1 BOSCH SILVER :) :!:
ВСЕКИ ИСТИНСКИ BMW ЕНТУСИАСТ РАНО ИЛИ КЪСНО СИ КУПУВА Е30 ///M3.... 8) 8) 8)
Изображение
"The main thing is to be yourself. Many times its through a mistake that you learn. And the main thing is to make sure you learn through your mistakes and get better.”
Ayrton Senna

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 371
Регистриран на: 29.07.2003
Местоположение: София - Лагера

Мнение от xaoc777 » 21 Апр 2004, 11:31

Bosh Silver съм имал. мога да кажа следното - ако сте със силна музика, акумулатора живее точно колкото беше в гаранцията - 2г. 3 дена след като ми изтече гаранцията, и акумулатора си замина завинаги.
Изображение

Babuna master
Аватар
Мнения: 1606
Регистриран на: 24.06.2003
Местоположение: Дупниzа

Мнение от mitak_o » 21 Апр 2004, 11:48

ако не беше силвър сигорно доста по-бързо щеше да замине :lol:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 328
Регистриран на: 3.02.2004
Местоположение: София

Мнение от Legba » 21 Апр 2004, 12:13

А AC/Delco ?
Аз имах такъв. Никога съм нямал проблеми с него. Зима , лете джитка яко.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 311
Регистриран на: 4.02.2002
Местоположение: Горна Оряховица

Мнение от batDancho » 21 Апр 2004, 13:47

Акумулаторите имат две характеристики - едната е амперчасовете, които образно казано дават количеството електричество, което можеш да събереш в акумулатора, а другата е пусковия ток, който дава акумулатора, което показва колко силен ток можеш да извадиш от него при натоварване. Понеже при акумулатора имаме максимално натоварване за 2-3 секунди при запалване на двигателя, пусковия ток е много важна характеристика.
Така че като гледаш тези характеристики, подбери си акумулатор според типа на двигателя. Колкото по-голям двигател, толкова по голям пусков ток трябва да дава акумулатора, за да го развърти.

Обикновено колкото повече са амперчасовете, толкова по-голям е и пусковия ток.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1047
Регистриран на: 2.03.2004
Мечтае да кара: М-ка деснячка с газова уредба Mimgas :D

Мнение от PIONEER » 21 Апр 2004, 14:54

бош силвър :1: :1:.вуйчо ми имаче такъв на форда си и за година,година и половина после край.не знам ама нашата кола си е с елхим искра по простата причина че не заслужава кой знае какво.но едно ще ви кажа.като гледам вече 4 та година кара.няма проблеми ако му доливаш на време.а стария ни/пак същия/ издържа малко по малко от 6 години.м/у другото сегашния никога не е бил зареждан :D
Изображение
8.32

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 21 Апр 2004, 18:19

xaoc написа:Bosh Silver съм имал. мога да кажа следното - ако сте със силна музика, акумулатора живее точно колкото беше в гаранцията - 2г. 3 дена след като ми изтече гаранцията, и акумулатора си замина завинаги.

\
затва се слагат кондензатори да поемат бързите заряди и разряди на системата , и аз не знаех преди та българския 75 ампер4аса замина за 1 година

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 21 Апр 2004, 19:30

При 200 А пусков ток няма полза от кондензатори .. Ако Е36цата е с клима минимум 72 амперчаса ,а за марката може доста да се говори ,определено Бош са добри ,но и цената им е добра :lol: Между другото аз моята я взех с някъв 80А/ч акумулатор на който пише BMW ,явно е преименуван от някаква друга марка(както маслата) и се продава в официалните сервизи..Железен е ,карах с него с незареждащ алтернатор близо 500 км ,а с 72А/ч Искра на баща ми успях да карам към 50 км само :lol:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 371
Регистриран на: 29.07.2003
Местоположение: София - Лагера

Мнение от xaoc777 » 21 Апр 2004, 23:52

Хехе, луд, кой има пари за такъв кондензатор. ми че то по добре да си земеш два акомулатора за тая цифра. Иначе ми е ясно че с него е най добре:)
Изображение

баварски фанатик
Аватар
Мнения: 4558
Регистриран на: 26.03.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: нещо...
Мечтае да кара: McLaren F1 LM

Мнение от Dimo » 21 Апр 2004, 23:59

Значи момчета става въпрос за акумулатор за 325I или за 325TDS. Кажете и кви пари е горе долу. А и за този БМВ акумулатур някой друг да е чувал или да има впечатления от него? Дали ще е скъп много?

кавалер-монтьор
кавалер-монтьор
Аватар
Мнения: 2515
Регистриран на: 11.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: леки BMW-та :):):)
Мечтае да кара: Ferrari F12 Berlinetta

Мнение от gazzzar » 22 Апр 2004, 9:14

BMW8 написа:този БМВ акумулатур някой друг да е чувал или да има впечатления от него? Дали ще е скъп много?


Значи със сигрност от оригиналния БМВ акумулатор по-добър няма (но той най-вероятно всъщност е пак BOSCH)! Та значи оригинален за 325tds (85ah) e меко казано бая скъп... :shock: около 270-300лв :lol: :!: За 325i е по- евтин, но не много по-... :!: Дано да съм бил полезен... :wink: :!:

ПС: BOSCH SILVER ще ти излезе около 150-170 лв :) :!:
ВСЕКИ ИСТИНСКИ BMW ЕНТУСИАСТ РАНО ИЛИ КЪСНО СИ КУПУВА Е30 ///M3.... 8) 8) 8)
Изображение
"The main thing is to be yourself. Many times its through a mistake that you learn. And the main thing is to make sure you learn through your mistakes and get better.”
Ayrton Senna

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 485
Регистриран на: 11.02.2004
Местоположение: София

Мнение от drift » 22 Апр 2004, 9:28

Ние дизелчето го караме с един на МонБат(или нещо такова).Без дупки за доливане с някакъв индикатор цяла зима се държа много добре,но не мога да препоръчам защото го имаме от началото на зимата.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 72
Регистриран на: 22.01.2004
Местоположение: София

Мнение от Iliikata » 25 Апр 2004, 21:14

Според обема на двигателя(става дума за бензинови двигателя):
До 1300см-35Ач
До 1600см-45Ач
До 2000см-55Ач
До 2500см-60Ач
До 3000см-75Ач
До 4200см-100Ач

За дизелови двигатели тези показатели може да се увеличат с до 50%
Аз съм Speedster от Audi-форума:)

Потребител
Аватар
Мнения: 43
Регистриран на: 22.06.2003
Пол: Мъж
Кара: B 0001 PB
Мечтае да кара: B 000001
Детайли за колата: Lancia Lybra 2.4 jtd
eX - E36, 318i, sedan, '95

Мнение от Petrov » 26 Апр 2004, 1:58

Не съм сигурен дали оригиналните акумулатори на които пише БМВ са производство на Бош. Преди няколко години баща ми взе една Лада Нива внос от Германия, която беше с акумулатор на БМВ, а на него имаше щампа Варта. Само това мога да кажа по въпроса за оригиналните акумулатори, а иначе на БМВ-то имаме МонБат от близо година и половина - две и да чукна на дърво няма проблеми.

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook