Можеби рейка - моля за съвет
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
- Venkata
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 308
- Регистриран на: 31.10.2005
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: BMW f10/3.0D
Можеби рейка - моля за съвет
Здравейте
От един две месеца имам някакво гадно тропане по предницата.
Всичко е здраво, само ми казаха че има малък луфт в рейката и сигурно е от там.
Дайте съвет какво да правя и ако е рейка някакви цени за нова и втора ръка
От един две месеца имам някакво гадно тропане по предницата.
Всичко е здраво, само ми казаха че има малък луфт в рейката и сигурно е от там.
Дайте съвет какво да правя и ако е рейка някакви цени за нова и втора ръка
- pazokolarov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2287
- Регистриран на: 26.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320dA 525xd
- Dozo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 449
- Регистриран на: 29.06.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39 520i
Добре.Ако все пак се окаже рейка-ремонтират ги в МИ-то в София.Излиза по- евтино от нова/около 3 пъти/.Но пък гаранция?Моита поне я правиха там.За сега нямам проблем-около 3 месеца. Най-добре отиди в оторизиран сервиз и нека там да ти кажат какво тропа.Недей да гадаеш.Нова рейка е от порядъка на 1400 и нагоре лева.Втора употреба не ти трябва защото може и да е по-зле от твойта.Успех.
- Venkata
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 308
- Регистриран на: 31.10.2005
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: BMW f10/3.0D
Тропането се чува на малки неравности по пътя с малка скорост, като одаря в голяма дупка колата си стои стабилно както си беше. Относно ремонта, чувам доста противоречиви изказвания. Едни казват, че върши работа други че трябва да е нова задължително...ПОМАГАЙТЕ
- moni76
- ентусиаст
-
- Мнения: 1263
- Регистриран на: 29.01.2003
- Местоположение: ... p0d n€b€t0, n@ m0r€t0 ...
- Пол: Мъж
- Кара: e39 525dA
- Мечтае да кара: м6
тампони на амортисьори видя ли?
My BMW history:
'91 E36
'97 E36
'00 E46
'01 E46
'99 E39
'03 E39
http://www.youtube.com/watch?v=plxNfU-PA2c&NR=1
'91 E36
'97 E36
'00 E46
'01 E46
'99 E39
'03 E39
http://www.youtube.com/watch?v=plxNfU-PA2c&NR=1

- dzveradzvera
- Потребител
-
- Мнения: 22
- Регистриран на: 30.10.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e60 530ix
- Мечтае да кара: m5
- DrMasster
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 117
- Регистриран на: 8.04.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: e39 525 tds
Курмилната рейката лесно може да се тества като завърташ рязко волана в ляво - в дясно при загасен мотор. Добре е да го тестваш на тихо място (например гараж), така по лесно се улавя ако има тропане. А и самите завъртания на волана ту в ляво, ту в дясно ги прави къси. Ако искаш повтори същото упражнение като застанеш отвън до шофьорската врата и през отворения прозорец с дясната ръка завъртай волана. И пак да кажа завъртанията трябва да са къси и рязки. Дано да не чуеш тропане.
- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
НЕ е необходимо да тече, защото може да е малък луфта (все още)!
80% от Е39-ките са с разбити или тръгнали рейки, но сигурно само 10-15% имат теч!
80% от Е39-ките са с разбити или тръгнали рейки, но сигурно само 10-15% имат теч!

Да не отварям нова тема,нормално ли е като колата е студена и като влизаш в някоя дупка, да тропа нещо и после след като караш 20-30мин. да е всичко на 6,тоест ако влиза в дупка нищо да не се чува.
Биалетките са сменени преди 6 месеца.
Същото нещо го усетих и при една Е46.
Някои майстори ми казват че е нормално
Биалетките са сменени преди 6 месеца.
Същото нещо го усетих и при една Е46.
Някои майстори ми казват че е нормално

Proud owner of Мini Cooper S R53 04' and BMW E66 08'


- DrMasster
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 117
- Регистриран на: 8.04.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: e39 525 tds
Мдаа и според мен голем процент от е39-ките са с разбити рейки, а тези който скоро са стъпили на бг пътища и все още само леко потропват, след 10-15 хил. км. се причисляват гъм големия процент. Иначе и нова да сложиш бърже ще и са вземе здравето. Според мен спасението е ремонт, като при ремонта да се цели подобряване износоустойчивостта на сменените детайлите (обикновено втулки). За целта е добре да се нарави консултация с компетентно лице (обикновено трудно се среща такъв по сервизите) може би машинен инженер може да даде някое по добро предложение за подобряване на конструкцията. По мои виждания втулки от по качествен от използвания материал.
- Venkata
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 308
- Регистриран на: 31.10.2005
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: BMW f10/3.0D
За тампоните не знам, единият е скъсан със сигурност, относно накрайника и биалетките са сменени всичките преди около 2-3 месеца
Това със завъртането на волана ще го пробвам.
Това със завъртането на волана ще го пробвам.
- toni
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 563
- Регистриран на: 20.11.2005
- Местоположение: Бургас
- Кара: E60 530D '05
Провери си томпоните на реактивната щанга и на мен ми тупаше така, и се оказа че са омекнали тампоните и от там е това досадно тропане.
- севлиевец
- Потребител
-
- Мнения: 37
- Регистриран на: 12.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 525 ТДС -96год.
Здравей колега. Този проблем го имах до скоро и аз. Смених единия накрайник на рейката и всичко си дойде на мястото. Сега е като нова.
Успех.
Успех.
- jordao75
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 270
- Регистриран на: 27.11.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 520 i 97
Е39 е с проблемна рейка по принцип, и при мен имаше хлопане, взех една 2-ра употреба за 200лв. смених я и хлопането спря. Чувал съм, че в София ги рециклират за около 300лв.
15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани