Претрисва на окол 850 оборота (tds)?

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 247
Регистриран на: 30.06.2007
Местоположение: Русе, Бургас
Пол: Мъж
Кара: БМВ 535д-06г;

Претрисва на окол 850 оборота (tds)?

Мнение от KARAIVANOV » 19 Ное 2007, 20:49

Колеги, като запаля колата и нали работи на малко по високи обороти, от нормалното, тогава тресе леко, след това като падат оборотите не тресе, като загрее и като я застопоря пак на тия обороти, пак тресе. Прави го и топла и студена, само на тия обороти, нито на повече, нито на по-малко, стандартно нали работи на 750 оборота, загряла,з начи много леко подавам газ и задаржам, според мен е към 850 оборота, по нагоре или понадолу няма проблеми. що е то?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 454
Регистриран на: 31.12.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535xd LCI

Мнение от Kartoff » 19 Ное 2007, 21:09

И при мен прай така откакто съм я купил (9 месеца) ама за това време вече свикнах...


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Re: Претрисва на окол 850 оборота?

Мнение от ivan. » 19 Ное 2007, 21:21

KARAIVANOV написа:Колеги като запаля колата и нали работи на малко по високи обороти,от нормалното, тогава тресе леко,след това като падат оборотите не тресе,като загрее и като я застопоря пак на тия обороти,пак тресе.Прави го и топла и студена,само на тия обороти,нито на повече,нито на по-малко,стандартно нали работи на 750 оборота,загряла,значи много леко подавам газ и задаржам,според мен е към 850 оборота,по нагоре или понадолу няма проблеми.що е то?
гнп-пло4ката или авансатора

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2287
Регистриран на: 26.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320dA 525xd

Мнение от pazokolarov » 20 Ное 2007, 12:26

Най-вероятната причина е "плочката" да е заминала и да не определя правилно количеството гориво. Следва - профилактика на ГНП и дюзи. И на края - маховик за смяна. Последното се установявя и при тестване за потегляне (за предпочитане по нагорнище) на полусъединител (но трябва да си сигурен, че съединителя е О'к).
Мховика, ако е за смяна, по-скоро усилва ефекта от неправилната работа на горивната система, но също е фактор.
Надявам се, че си проверил горивния филтър, за да го изключим като "виновник"?
Изображение
ИзображениеИзображение

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 20 Ное 2007, 14:26

Пробвай с добавката на БМВ - дизел шпулунг! ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 117
Регистриран на: 8.04.2007
Местоположение: Пловдив
Кара: e39 525 tds

Мнение от DrMasster » 20 Ное 2007, 19:51

Преди време на мен ми претрисаше на около 900 оборота. След смяна на амортесьорчето и конзолката, на която се закрепя
за обтягане на пистовия ремък, проблема изчезна. Обикновено този проблем е съпроводен с леко жужене точно от конзолката.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 247
Регистриран на: 30.06.2007
Местоположение: Русе, Бургас
Пол: Мъж
Кара: БМВ 535д-06г;

Мнение от KARAIVANOV » 21 Ное 2007, 0:00

Ходих на диагностика и излезе от плочката.Колко пари варви тая плочка?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 334
Регистриран на: 1.06.2007
Местоположение: PLEVEN
Пол: Мъж
Кара: E-39TDS

Мнение от I.V.G. » 21 Ное 2007, 0:05

KARAIVANOV написа:Ходих на диагностика и излезе от плочката.Колко пари варви тая плочка?
Че те друго не казват :roll: :roll: Около 1200лв.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 101
Регистриран на: 10.05.2006
Местоположение: burgas

Мнение от dango » 21 Ное 2007, 9:37

Моята пък забива и гасне кога рядко кога по често,иначе като припомпя педала на газта и си тръгва веднага,обороти не ми мени,сутрин претриса докато позагрее,усетих по някога ми се изфорсирва като сменям предавките на по високи обороти-симптоми за плочка че до колкото чета форума дава фира на 100к а аз ги имам само при мене и незнам на 2 сервиза ходя и на 2-та ми викат плочката е Ок че незнам.Тя може да си е Ок докато си тестват,възможно ли е от това да не могат да я засечат с уреда?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 247
Регистриран на: 30.06.2007
Местоположение: Русе, Бургас
Пол: Мъж
Кара: БМВ 535д-06г;

Мнение от KARAIVANOV » 21 Ное 2007, 13:39

Много е евтина тая плочка, за сега ще я карам така, като почне да прави други проблеми ще му мисля тогава.
Мерси колеги.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2287
Регистриран на: 26.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320dA 525xd

Мнение от pazokolarov » 21 Ное 2007, 14:28

Имаше пусната тема, в която колега смяташе да изпробва ремонт на "плочката". Мисля, че беше от Плевен или някъде наоколо.
Изображение
ИзображениеИзображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 334
Регистриран на: 1.06.2007
Местоположение: PLEVEN
Пол: Мъж
Кара: E-39TDS

Мнение от I.V.G. » 21 Ное 2007, 14:40

pazokolarov написа:Имаше пусната тема, в която колега смяташе да изпробва ремонт на "плочката". Мисля, че беше от Плевен или някъде наоколо.
Аз съм колега, засега съм в застой. На първо четене не стана нищо, утре пак в бокса, не съм ви забравил. Закачвах я на стенд и оборотите постоянно танцуват от 5 до7,5.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 256
Регистриран на: 1.10.2008
Местоположение: София
Кара: 5er GT (f07) 530d xDrive

Мнение от hobotqnin » 18 Ное 2008, 18:53

dango написа:Моята пък забива и гасне кога рядко кога по често,иначе като припомпя педала на газта и си тръгва веднага,обороти не ми мени,сутрин претриса докато позагрее,усетих по някога ми се изфорсирва като сменям предавките на по високи обороти-симптоми за плочка че до колкото чета форума дава фира на 100к а аз ги имам само при мене и незнам на 2 сервиза ходя и на 2-та ми викат плочката е Ок че незнам.Тя може да си е Ок докато си тестват,възможно ли е от това да не могат да я засечат с уреда?

От плочката е колега,при мене симптомите бяха същите.смених я преди 5 дни(не с нова)-сега поема плавно не забива и е като нова,пък ще видим докога.сега е ок обаче от днеска ми излезна един шум и леко тракане-казаха че е от конзолата и амортисьорчето.ще я карам така за момента,даже я пуснах за продажба,ще се мятам на е46 320д

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2287
Регистриран на: 26.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320dA 525xd

Мнение от pazokolarov » 19 Ное 2008, 0:09

hobotqnin написа:.....даже я пуснах за продажба,ще се мятам на е46 320д

Аз я направих тази процедура, по-скоро грешка, защото ходих до Германия, но не можах да си намеря 525д и си взех 320да 2002. Не е лоша машинката, обаче след 525 .... все едно от кон - на магаре 8)
Изображение
ИзображениеИзображение

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 25.09.2008
Местоположение: Варна

Мнение от krumnqta » 25 Ное 2008, 4:45

И от една друга тема, че да се върнем на тази. Рециклирах главата на ГНП. 360 лв в БОШ. Става въпрос за Варна. Сервиза се намира до затвора. Който е от Варна знае къде се намира.
Но проблемите не свършиха! И така няколко пъти влизах в този сервиз. То си има гаранция като я правят колата. Смениха всичко там с други части които имат. Последно смениха управлението на главата и проблемите свършиха. Цената си остана същата. Много съм доволен. И с това моите проблеми приключиха. Успех на всички. За повече информация и ако някой иска да ме пита нещо може да ми звънне 0898569817!

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook