История на драг рейсинга
Модератори: mitaka7, Общи модератори
30 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Babuna страшна история, направо тръпки ме побиха докато я четох...
Предполагам че повечето истински фенове тука са изпитали същите чувства, както теб, както в случая и мен...
И аз така бях луднал по стрийт рейсинга само дето, когато започна да ми ври кръвта вече имах кола...
Спомням си първата ми гонка с един приятел, който между впрочем в последствие направих ЛУД ФЕН на БМВ... и той е болен на темата... както и да е
С него бяхме решили от доста време да се дръпнем с колите... аз тогава карах новичко сеатче... а той Мохерка... но колите са без значение в случая... просто отидохме между сградите на БАН където имаше асфалтирани готини прави, наредихме се и лудницата настана...
По-късно имаше едно затишие поради простата причина, че в София тогава още нямаше такива масови прояви на малоумие както сега... или просто аз не съм знаел...
По-късно като си взех БМВ-то се започна вече редовно ходене по мъките
За първи път се пуснах на бояна... с едно скорпио 2.8
тръпката беше невероятна озобщо не се интересувах дали ще победя или ще падна, не ме интересуваше мнението на другите, не ме интересуваше нищо... бяхме само аз колата и пътя...
Заставаш на старта... в главата ти има една бригада майстори с кангота
Държиш здраво волана и скоростния лост... Краката ти трескаво опипват педалите... очакваш всеки момент да избухнеш...
СТАРТ
...и всичко изведнъж утихва не чуваш нищо... гледаш само оборотомера... 5 500... 5 750... 5 500... чувството е несравнимо с абсолютно нищо
след като спреш целия се тресеш, не знаеш на кой свят се намираш
а после започваш да се осъзнаваш и разбираш колко страхотно ти е...
като след секс... или може би по-добре... зависи
И всичко това в разстояние на 15-20 сек...
не е ли едно от най-страхотните изживявания...
После започваш все по-често да ходиш... запознаваш се с много хора, нови лица, нови мисли, нови идеи...
Ходих и на божурище... Едно от най-яките ми стрийт-рейсърски изживявания беше точно там... Събрахме се БМВ-тата на входа и влезохме първи... Всички стари кучета бяха там
Бавареца, Явор, Мадовете, Президента... Още нямаше никой на пистата и БМВ-тата се наредиха в две колони на старта... Невероятна гледка
Докато нямаше още хора направихме няколко старта
Машните ряваха... а аз се бях пренесъл в един друг свят...
СВЕТА НА БМВ
чувствах се повече жив повече... просто не ми достигат думи да обясня...
Но по-късно нещо се случва...
Не мога да го обясня, адреналина на старта вече не е толкова силен...
Започваш да се вглеждаш в лицата и откриваш много злоба и простотия там... Много неща които преди това не си забелязвал, започват да изникват като ръждиви пирони... Не можеш да разбереш какво точно се случва то е необяснимо...
Гонките не се получават както трябва...
Просто нещата не са такива каквито си ги виждал в началото
И тогава си казваш стига, писна ми... не ми се занимава с глупости...
Отчаян си...
Но винаги има светлина в тунела...
По-рядко посещаваш местата където се събират псевдо стрийтрейсърите
но го правиш с много приятели (и по специално от един клуб)
Отиваш там да се забавляваш на безграничната хорска простотия, безумие, безхаберие, злоба...
Пак заставаш на старта... но го правиш с прятел до теб... Правиш го за шоуто, правиш го лично за себе си... правиш го за удодволствието на приятелите си...
Защото състезания я има я няма... но приятелите си остават
Това е моята кратка историйка и гледна точка...
Това е моя личен опит в т. нар. стрийтрейсинг в България
Предполагам че повечето истински фенове тука са изпитали същите чувства, както теб, както в случая и мен...
И аз така бях луднал по стрийт рейсинга само дето, когато започна да ми ври кръвта вече имах кола...
Спомням си първата ми гонка с един приятел, който между впрочем в последствие направих ЛУД ФЕН на БМВ... и той е болен на темата... както и да е
С него бяхме решили от доста време да се дръпнем с колите... аз тогава карах новичко сеатче... а той Мохерка... но колите са без значение в случая... просто отидохме между сградите на БАН където имаше асфалтирани готини прави, наредихме се и лудницата настана...



По-късно имаше едно затишие поради простата причина, че в София тогава още нямаше такива масови прояви на малоумие както сега... или просто аз не съм знаел...
По-късно като си взех БМВ-то се започна вече редовно ходене по мъките

За първи път се пуснах на бояна... с едно скорпио 2.8
тръпката беше невероятна озобщо не се интересувах дали ще победя или ще падна, не ме интересуваше мнението на другите, не ме интересуваше нищо... бяхме само аз колата и пътя...
Заставаш на старта... в главата ти има една бригада майстори с кангота
Държиш здраво волана и скоростния лост... Краката ти трескаво опипват педалите... очакваш всеки момент да избухнеш...


СТАРТ
...и всичко изведнъж утихва не чуваш нищо... гледаш само оборотомера... 5 500... 5 750... 5 500... чувството е несравнимо с абсолютно нищо

след като спреш целия се тресеш, не знаеш на кой свят се намираш
а после започваш да се осъзнаваш и разбираш колко страхотно ти е...
като след секс... или може би по-добре... зависи



И всичко това в разстояние на 15-20 сек...
не е ли едно от най-страхотните изживявания...
После започваш все по-често да ходиш... запознаваш се с много хора, нови лица, нови мисли, нови идеи...
Ходих и на божурище... Едно от най-яките ми стрийт-рейсърски изживявания беше точно там... Събрахме се БМВ-тата на входа и влезохме първи... Всички стари кучета бяха там



Докато нямаше още хора направихме няколко старта


Машните ряваха... а аз се бях пренесъл в един друг свят...
СВЕТА НА БМВ
чувствах се повече жив повече... просто не ми достигат думи да обясня...
Но по-късно нещо се случва...
Не мога да го обясня, адреналина на старта вече не е толкова силен...
Започваш да се вглеждаш в лицата и откриваш много злоба и простотия там... Много неща които преди това не си забелязвал, започват да изникват като ръждиви пирони... Не можеш да разбереш какво точно се случва то е необяснимо...
Гонките не се получават както трябва...
Просто нещата не са такива каквито си ги виждал в началото
И тогава си казваш стига, писна ми... не ми се занимава с глупости...
Отчаян си...
Но винаги има светлина в тунела...
По-рядко посещаваш местата където се събират псевдо стрийтрейсърите



Отиваш там да се забавляваш на безграничната хорска простотия, безумие, безхаберие, злоба...
Пак заставаш на старта... но го правиш с прятел до теб... Правиш го за шоуто, правиш го лично за себе си... правиш го за удодволствието на приятелите си...
Защото състезания я има я няма... но приятелите си остават

Това е моята кратка историйка и гледна точка...
Това е моя личен опит в т. нар. стрийтрейсинг в България
naskoksan написа:Babuna страшна история, направо тръпки ме побиха докато я четох...
Предполагам че повечето истински фенове тука са изпитали същите чувства, както теб, както в случая и мен...
И не само те!


Това ме изправи на нокти!

Може да послужи и за реклама на клуба, не само в Пловдив!Babuna написа:Страхотен беше моментът, когато пристигаше ударната БМВ група от Пловдив. Из тълпата зяпачи се плъзваше един шепот: - "Беемветата!" и със бързината на влак-стрела взички опулваха очи към идващите вълци. А, те... само да можехте да ги видите. Около тях се образуваше пясъчна буря, наближаваха с бясна скорост и включени фарове...

Да караш Peugeot е страст!
- Babuna
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1689
- Регистриран на: 7.09.2002
- Местоположение: Пловдив
- Кара: е30 316, е36 328, ф30 335, ф32 428
- Мечтае да кара: и да му е спокойно
Любо 1, извинявай! Не съм намесвал опелите с цел да обидя някого или да ги принизя като коли. Сори!
Ати, не е като да съм се отчаял сериозно, просто чат-пат пада пауъра, ти знаеш как е! Аз за това, че не си можел да се сравняваш с мене - ГЛУПОСТИ! Аз като прочетох твоята тема "Е няма такава кола!", ще ти кажа само - сигурен съм, че по света има хора с Ферарите, Ламборгинита, АМГта, Мки и много други невероятни коли, които не могат и наполовина да им се изкефят, както ти се кефиш на твоята ЛУДА, ЛУДА 320кааааааа акулка. Завиждам ти (добронамерено) за това, наистина.
Към всички останали...
Благодаря ви, чувствам се поласкан.
След като написах историйката доста се чудих дали да я пусна във форума или не, как ще бъде разбрана, оценена и така нататък...
Вече няма да имам такива съмнения или поне ще са доста по-малко.
Поздрави!

Ати, не е като да съм се отчаял сериозно, просто чат-пат пада пауъра, ти знаеш как е! Аз за това, че не си можел да се сравняваш с мене - ГЛУПОСТИ! Аз като прочетох твоята тема "Е няма такава кола!", ще ти кажа само - сигурен съм, че по света има хора с Ферарите, Ламборгинита, АМГта, Мки и много други невероятни коли, които не могат и наполовина да им се изкефят, както ти се кефиш на твоята ЛУДА, ЛУДА 320кааааааа акулка. Завиждам ти (добронамерено) за това, наистина.
Към всички останали...
Благодаря ви, чувствам се поласкан.
След като написах историйката доста се чудих дали да я пусна във форума или не, как ще бъде разбрана, оценена и така нататък...
Вече няма да имам такива съмнения или поне ще са доста по-малко.
Поздрави!

CCFL и LED ангелски очи, М пакети за е36/е39/е46/е60/е61/е90/е91/е93/е93/f10/f30/x5 спортни окачвания, спортни генерации, колектори и много други!
OРИГИНАЛНИ ПАРКИНГ СЕНЗОРИ по 39 лв!
Стъкла за фаровете на BMW e46 всички модификации - 45 лв, за BMW e39 фейслифт 79 лева - край на проблема с мътните напукани фарове
М-tec броня пълен за БМВ е36 пълен комплект - 129 лв
M-tec 2 предна броня за БМВ е46 седан,туринг - 189 лв
M-tec предна броня за БМВ е39 - 189 лв
MOTUL 6100 10w-40 Synergie 5 литра - 49.99 лева - МОТУЛ И КАСТРОЛ 100% оригинални на най-ниски цени в БГ
CCFL ANGEL EYES - 49,99 лв
0889 22 66 88
OРИГИНАЛНИ ПАРКИНГ СЕНЗОРИ по 39 лв!
Стъкла за фаровете на BMW e46 всички модификации - 45 лв, за BMW e39 фейслифт 79 лева - край на проблема с мътните напукани фарове
М-tec броня пълен за БМВ е36 пълен комплект - 129 лв
M-tec 2 предна броня за БМВ е46 седан,туринг - 189 лв
M-tec предна броня за БМВ е39 - 189 лв
MOTUL 6100 10w-40 Synergie 5 литра - 49.99 лева - МОТУЛ И КАСТРОЛ 100% оригинални на най-ниски цени в БГ
CCFL ANGEL EYES - 49,99 лв
0889 22 66 88
- ati
- Акулчо Костенурков Нинджов
-
- Мнения: 4664
- Регистриран на: 7.08.2002
- Местоположение: The city of Angels;)
Babuna написа:по света има хора с Ферарите, Ламборгинита, АМГта, Мки и много други невероятни коли, които не могат и наполовина да им се изкефят, както ти се кефиш на твоята ЛУДА, ЛУДА 320кааааааа акулка.
от твоята уста звучи и го приемам като голям комплимент, благодаря брат

След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил
Re: История на драг рейсинга
Babuna написа:Айдееееееееее, колата изведнъж спря! Със супер големи усилия я запалихме и тропаше като ГОЛФ 1 дизел![]()
:mha: :mha: :mha: :mha:
тая маслена помпа имала 2 шепи силикон вътре :mha: наистина , виж мерака какви шматки ни направи тогава , та нали занехме че това загасване го е правила много пъти :mha: помниш ли как истинския цвят се виждаше само на задницата, защото беше излъскана от многото ръце, които да бутали колата :mha: , а помипш ли сотето как я държеше на прекъсвач 5 мин. при условие че беше с чупено бутало или вал ( така и не разбрахме ) , аххххх колко неща има за спомняне , гордея се аз съм мизерник , НО ЩАСТЛИВ и имам много смешни спомени , и много се радвам ,че в тях не са намесени пари и лъскави глупости . нооооооо времето показва на всяко лъскаво нещо ,че ако не оставило хубави спомени на някои може само да си е** м****** ( изклучвам Е23 , но това е друга тема


- kompi
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 485
- Регистриран на: 1.01.2003
- Местоположение: Асеновград,Пловдив
8+) Иво ша ма извиняааш за страстта ,с която съм те заразил(поне знаеш ,че и аз имам проблеми свързани с нея).Ама нали не съжаляжаш.Ина4е штяхме да сме някви
мъри още и да цъкаме Порше и НФС.
Много яки времена бяха и никога няма да ги забравя.Ина4е историята пак е в твой стил и е мноо яка.Дано да има още такива
Трябваше да пишеш на Любо 1 за Опела дето ти распраях преди около 4 години " 1.4 ама наЙш как върви" Щото не са бях качвал в БМВ и не знаех за лудата "Гондола" на Жоро.
Много ма искефиш.Да знаеш ,че и Нелито каза че си супер луд!
Ша има резачки да знаеш,нема да се плашиш ,ша им сипем с ГОЛЕМИЯ ЧЕРПАК. Аре супер си(не сам пиян)

Много яки времена бяха и никога няма да ги забравя.Ина4е историята пак е в твой стил и е мноо яка.Дано да има още такива

Трябваше да пишеш на Любо 1 за Опела дето ти распраях преди около 4 години " 1.4 ама наЙш как върви" Щото не са бях качвал в БМВ и не знаех за лудата "Гондола" на Жоро.
Много ма искефиш.Да знаеш ,че и Нелито каза че си супер луд!
Ша има резачки да знаеш,нема да се плашиш ,ша им сипем с ГОЛЕМИЯ ЧЕРПАК. Аре супер си(не сам пиян)
Сучииии!
Съжалявам ,че виждам тази тема толкова късно.Но това което ме накара да се включа и аз е на първо място приятелството ми с Иво , и на второ абсолютно идентичната ми история (без гонките
) свързана с моята страст автомобилите.Да се представя аз сам момчето с колелото от Тракия ,но Иво се е объркал и аз живея на 5км от Тракия което допълнително удължава пътя.
Бяха славни времена на безкраен ентусиазъм и НУЛЕВА информация за това което става в Първенец.Посредством един мой приятел също луд фен на колите ,които живее в близост до Първенец беше чул ,че нещо става там.Не сме чакали и се организирахме скочихме на колелетата в августовата жега и тръгнахме.В Прослав(тва е квартал на Пловдив на 15км от квартала в които аз живея,но нищо важен е ентусиазма) на едно магазинче и там яко сухи кроасани и ЕТЪР.След което през решихме да тръгнем по околовръстното, но аз нали съм рационален прадложих през нивите.Така и стана първо се набърбалиоках в една кал (и през това време ние отиваме на гонките през КЪРА без да знаем къде са ,защото да не минаваме по околовръстното което със сигурност щеше да ни заведе до Първенец аз прецених ,че по права линя през нивите ще идем точно там).В този момент видяхме 4овек на полето и той ни упъти за пистата.И така устремени вече с посока в живота ние стигнахме.Там беше невероятно чувствах се като прероден не мислех ,че малките ми кръченца беха въртели педалите почти два часа.При пристигането аз забравих за всичко гледката беше следната много хора на едно място и забележете всички стояха зад лентата която бяха опънали организаторите(тогава всичко беше организирано и имаше награден фонд).Дори един човек да имаше зад пред линията старт не се даваше.Отделно по звукова уредба се съобщаваха участниците и победителите в гонката.След първото си посещение там аз бях въодошевен от преживяното.Но това далеч не беше парвия ми допир до автомобилна надпревара,преди това аз съм редовен посетител на ралитата около Пловдив благодарение на моя баща които ме водеше тогава.Заставайки на някои завои и изпадам в трепетно чакане да пуснат първата кола.Балкана е тих всички чакат ,старта е даден три завоя преди този на който съм застанал се чува свистене на гуми с наближаването на колата се чува ОМОМОМОМО ТА ТА ТА ,а ясно щом гърми значи е Царски с неговата антилак систем на Форда.Но стриитрейсинга за мен беше нещо ново и необи4айно сравнение със другата ми страст РАЛИТО.За съдбата на драга в Българиа ниама смисъл да говоря ,защото ми се плачи.Само едно ме е яд ,че то се превръща в част от тази измислена ПСЕВДОгъзарска култура(ако така мога да я нарека)това ,че имаш дънки ДИЗЕЛ(виж ТДИ е друга работа ,ама атмосферен дизел не ми го хвали
) прическа на руси кичури ,шапка КАНГОЛ ,дънково яке ЛОТУС и не на последно място маратонки КУНВЕРС не ти вдига доходите ,защото ги знам складовете за преоценени маркови(тва село Марково до Пловдив има много добре развита икономика
)от където пазаруват тези хора.С последното изречение не искам да обиждам никой , защото визирам един определен контингент от хора които са от много скоро по тези места.Друга моя болка която искам да споделя с вас е това ,4е в гимназията в която съм от 5 години от самото начало в класа ми аз , и още две момчета само за коли си говорим.Откакто момчетата понавършиха пълнолетие и се сдобиха със свидетелство за правоуправление на МПС(от тип книжка
) по коридорите се говори само за коли, аз се депресвам.Росна снежец и селянията беше бясна то не беше въртене на една Е-36ца 320 на ръчна,не беха ръчни с кола 2001г.Само един съученик(луд фен на колите ,ама истински) им правеше показно как се върти кола 50 коня на 360градуса но това е една друга тема.А също и спортен старт на сухо пак с въпросната Е-36ца от ръчна.Аз като не мога да свира на цигулка не съм тръгнал да стържа като банзиг на някоя талпа и да искам да излезе нота нали?
А ние двамата с Бабуна толкова си приличаме по тези параграфи за притежаването на БМВ ,че двамата сме си ги говорили надълго и нашироко и виждаме приликите в положенията си.Аз също нямям ПАУАР след като изпуснах едно Е-21 318i 105 коня и две седмици давах заето(за тва ще ви разкаже много-уважаваният от мен BMW_///M3 които е нов тук но е фен както всички нас).Аз реално погледнато за жена не съм плакал до сега ,но за кола да.Това е за сега от мен ако забележа някакво друго израждане в автомобилния свят в България ще ви споделя.

Бяха славни времена на безкраен ентусиазъм и НУЛЕВА информация за това което става в Първенец.Посредством един мой приятел също луд фен на колите ,които живее в близост до Първенец беше чул ,че нещо става там.Не сме чакали и се организирахме скочихме на колелетата в августовата жега и тръгнахме.В Прослав(тва е квартал на Пловдив на 15км от квартала в които аз живея,но нищо важен е ентусиазма) на едно магазинче и там яко сухи кроасани и ЕТЪР.След което през решихме да тръгнем по околовръстното, но аз нали съм рационален прадложих през нивите.Така и стана първо се набърбалиоках в една кал (и през това време ние отиваме на гонките през КЪРА без да знаем къде са ,защото да не минаваме по околовръстното което със сигурност щеше да ни заведе до Първенец аз прецених ,че по права линя през нивите ще идем точно там).В този момент видяхме 4овек на полето и той ни упъти за пистата.И така устремени вече с посока в живота ние стигнахме.Там беше невероятно чувствах се като прероден не мислех ,че малките ми кръченца беха въртели педалите почти два часа.При пристигането аз забравих за всичко гледката беше следната много хора на едно място и забележете всички стояха зад лентата която бяха опънали организаторите(тогава всичко беше организирано и имаше награден фонд).Дори един човек да имаше зад пред линията старт не се даваше.Отделно по звукова уредба се съобщаваха участниците и победителите в гонката.След първото си посещение там аз бях въодошевен от преживяното.Но това далеч не беше парвия ми допир до автомобилна надпревара,преди това аз съм редовен посетител на ралитата около Пловдив благодарение на моя баща които ме водеше тогава.Заставайки на някои завои и изпадам в трепетно чакане да пуснат първата кола.Балкана е тих всички чакат ,старта е даден три завоя преди този на който съм застанал се чува свистене на гуми с наближаването на колата се чува ОМОМОМОМО ТА ТА ТА ,а ясно щом гърми значи е Царски с неговата антилак систем на Форда.Но стриитрейсинга за мен беше нещо ново и необи4айно сравнение със другата ми страст РАЛИТО.За съдбата на драга в Българиа ниама смисъл да говоря ,защото ми се плачи.Само едно ме е яд ,че то се превръща в част от тази измислена ПСЕВДОгъзарска култура(ако така мога да я нарека)това ,че имаш дънки ДИЗЕЛ(виж ТДИ е друга работа ,ама атмосферен дизел не ми го хвали



А ние двамата с Бабуна толкова си приличаме по тези параграфи за притежаването на БМВ ,че двамата сме си ги говорили надълго и нашироко и виждаме приликите в положенията си.Аз също нямям ПАУАР след като изпуснах едно Е-21 318i 105 коня и две седмици давах заето(за тва ще ви разкаже много-уважаваният от мен BMW_///M3 които е нов тук но е фен както всички нас).Аз реално погледнато за жена не съм плакал до сега ,но за кола да.Това е за сега от мен ако забележа някакво друго израждане в автомобилния свят в България ще ви споделя.
Наистина за съжаление вече стана модерно да бъдеш стрийтрейсър!!!Как изглежда Стрийтрейсинг-а днес???Банда окаяни трошляци люпят семки и дават компетентни коментари на всичко четириколесно,що мине покрай тях. НЕ МЕРСИ!
Аз може и да съм изтървал славните времена на Първенец, но определено не харесвам сегашното положение (макар и да нямам база за сравнение).
SPARCO:
Така си е, много тежко се изживява разминаването с такава красавица...
Но въпреки всичко-горе главата!!!
Казвал съм ти неведнъж- всяко зло за добро!!!Току виж
след 1 година ни гледаш от M 535i
П.С - Мерси за добрите думи...

SPARCO:
Така си е, много тежко се изживява разминаването с такава красавица...






след 1 година ни гледаш от M 535i


П.С - Мерси за добрите думи...

- Xarax
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 63
- Регистриран на: 8.04.2002
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Lexus IS 200
- KillerLoop
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 139
- Регистриран на: 25.03.2004
- Местоположение: София
Мдам...... Аз отскоро съм с БМВ но съм фен на тази кола от как се помня. И преди две седмици за пръв път отидох на сбирката на ЕКО-то. Мисля, че поне хората, които срещнах там (Ати, Енджи, Явор, Лудия ГСМ.......) не бяха отишли заради газарията или защото е модно. Те бяха там, защото им е хубаво да са заедно. Става шоу и видях, че всички са точни пичове. От както съм с бмв неволно станах част от това общество, но не мисля, че хората като нас ходят (говоря специално за този форум), само за да кажат, че са ходили. Хубаво ни е и сме надраснали и най-вече осмислили идеята "стрийтрейсинг". Ние излизаме на среща с приятели както каза Наскосан. Това е разликата между нас и тези, с лъскавите коли и добре изглеждащите, скъпи к**ва. Ние можем и за шоу и заради модата, докато те не могат да го правят за шоу - те просто показват колко са велики. Това според мен си е чист комплекс - започваш да плащаш доста скъпо за удоволствието на другите
БТВ - стрташна история - евала

БТВ - стрташна история - евала
Innocence...
Is what life is.
Is what life is.
- ati
- Акулчо Костенурков Нинджов
-
- Мнения: 4664
- Регистриран на: 7.08.2002
- Местоположение: The city of Angels;)
- Vasilen
- Доктор на БМВ науките
-
- Мнения: 1854
- Регистриран на: 9.02.2004
- Местоположение: В хасиенда на края на града
- Пол: Мъж
- Кара: 400 коня и едно магаре зад волана
То и марката супер
и БМВ-ейците супер
Споделям мнението на KillerLoop
Клуба е съставен от страхотни хора няма да ги изброявам поименно защото са много
Вече все по нетърпеливо чакам срещите, събора и всичко свързано с БМВ и клуба усещам как в кръвта ми освен бензин има и...
100 % Чист BMW Ентусиазъм



Споделям мнението на KillerLoop
Клуба е съставен от страхотни хора няма да ги изброявам поименно защото са много

Вече все по нетърпеливо чакам срещите, събора и всичко свързано с БМВ и клуба усещам как в кръвта ми освен бензин има и...
100 % Чист BMW Ентусиазъм



May the BMW force be with you!
30 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани