вентилатора на парното

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 199
Регистриран на: 26.02.2005
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж

вентилатора на парното

Мнение от aleko » 12 Ное 2007, 10:14

кажете моля къде най удобно мога да прозвъня кабелите към вентилатора че нещо не баца,имам идея да му пусна + през цк ключе докато намеря време за отсраняване на проблема ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 12 Ное 2007, 10:43

Виж му бушона как е, ако работеше на най-високата степен - ок, но така хич да не бачка...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 199
Регистриран на: 26.02.2005
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж

Мнение от aleko » 12 Ное 2007, 10:52

ами всички степени работят но когато си искат,кой номер е бушона да го проверя за добър контакт :idea:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 12 Ное 2007, 13:36

aleko написа:ами всички степени работят но когато си искат,кой номер е бушона да го проверя за добър контакт :idea:


Бушон No 19, 30A Вентилатор на отоплителя (само за него е)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 867
Регистриран на: 21.02.2006
Местоположение: гр. Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15

Мнение от маречков » 12 Ное 2007, 16:12

aleko написа:ами всички степени работят но когато си искат,кой номер е бушона да го проверя за добър контакт :idea:

Аз залагам на кофти връзка, а и що си мислиш, че ще ти е по лесно да му пуснеш +. За да стигнеш до вентилатора е бая и много гадно разглабяне, особено двете винтчета отдолу на предпазната ламарина. Дано да е кофти връзка при бушона.
Да живее БЪЛГАРИЯ!

Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 12 Ное 2007, 16:31

Абе вие кажете къде е резистора при големите врътки :D

ентусиаст
Аватар
Мнения: 867
Регистриран на: 21.02.2006
Местоположение: гр. Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15

Мнение от маречков » 12 Ное 2007, 16:35

///peter написа:Абе вие кажете къде е резистора при големите врътки :D

ЕЕЕЕ :mhihi: аз не мога :mhihi: :mhihi: :mhihi: , щот бях с малките :lol: :lol: , ама иначе викат че били от ляво, ама :roll:
Да живее БЪЛГАРИЯ!

Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 199
Регистриран на: 26.02.2005
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж

Мнение от aleko » 12 Ное 2007, 17:21

от както съм пуснал темата вентилаторчето си върти перфектно дано не ми извърти некой номер в най-големия студ

E34 Маниак
Аватар
Мнения: 762
Регистриран на: 17.12.2003
Местоположение: Plovdiv

Мнение от Georgi » 13 Ное 2007, 9:15

Имах същия проблем.И го отстраних .
Та след много борби и ядове накрая го намерихме случайно.
Проблема беше в спукване на спойка точно където са спойките на буксата на меча към платката.Това се открива само когото усучиш леко платката и само тогава се забелязва.

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook