съвет за ГНП
Модератор: Технически модератори
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
Ванка ти с Гръцка нафта ли караш откаде ги барна тия цени
.Всички тука са станали баси печелбарите.Ония ден едва намерих един и той ми вика 1.70лв.
ама като няма накаде.
Малко към дизелджийте.
След 18765743650 тестове установих че до ГНП нямам никакъв въздух в системата,на излишната нафта сложих прозрачен мъркуч и гледам балони (особено като я изгася и здраво се нагълтва с въздух - затова ми се изтърсва като я запаля сутрин
).Един тука в града дето му викат Пешо ГНП-то
ми каза че това най вероятно е управлението на помпата (плочката).След това направих всичките процедури и установих въздуха и сега се моля да са гарнитури и О-пръстени.Вие как мислите?
От днес съм като всяка една руска кола - зимата духа студено
Колкото пъти запаля и климатика сам се пуска.Абе луда работа


Малко към дизелджийте.
След 18765743650 тестове установих че до ГНП нямам никакъв въздух в системата,на излишната нафта сложих прозрачен мъркуч и гледам балони (особено като я изгася и здраво се нагълтва с въздух - затова ми се изтърсва като я запаля сутрин


От днес съм като всяка една руска кола - зимата духа студено

Колкото пъти запаля и климатика сам се пуска.Абе луда работа
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
Ей,хулиган спри за малко бре !
.Като си сложиш гонг тогава може да говориш с мен
.Сега сериозно спри се малко че ми е много напечено,малко мнения по въпроса да изтекът пък после пак ще се храним 





- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Че и горивопровода за обратната нафта ли трябва да е обездувашен
Според мен няма как да стане щото маркуча дето влиза в резервоара е в горният му край и като загасиш колата просто нафтата си се отича вътре 


- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
Дори и след като я изгася като го правих с маркуч,той беше потопен в нафтата и няма откаде да вземе въздух,а дори и да има балоните ще са от тубата към ГНП,а мойте бяха ГНП-тубата,което ме навежда на мисалта че ГНП "диша" отнякаде



- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
dinozab написа:Че и горивопровода за обратната нафта ли трябва да е обездувашенСпоред мен няма как да стане щото маркуча дето влиза в резервоара е в горният му край и като загасиш колата просто нафтата си се отича вътре
Там където влиза маркуча от първа дюза в ГНП се води кух болт с преливен клапан-може би той не работи и за това горивото изтича в резервоара.

- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
zvetiko написа:dinozab написа:Че и горивопровода за обратната нафта ли трябва да е обездувашенСпоред мен няма как да стане щото маркуча дето влиза в резервоара е в горният му край и като загасиш колата просто нафтата си се отича вътре
Там където влиза маркуча от първа дюза в ГНП се води кух болт с преливен клапан-може би той не работи и за това горивото изтича в резервоара.
Точно тва е защо маркуча трябва да е пълен с нафта до резервоара

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
dinozab написа:zvetiko написа:dinozab написа:Че и горивопровода за обратната нафта ли трябва да е обездувашенСпоред мен няма как да стане щото маркуча дето влиза в резервоара е в горният му край и като загасиш колата просто нафтата си се отича вътре
Там където влиза маркуча от първа дюза в ГНП се води кух болт с преливен клапан-може би той не работи и за това горивото изтича в резервоара.
Точно тва е защо маркуча трябва да е пълен с нафта до резервоара
Ако клапана държи системата затворена ,няма как след него да изтече нафтата до резервоара-нали трябва да засмуче въздух от някъде.
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
При положение,че клана работи.Ако неработи няма излишна както става при мен.Балон след балон ........,но интересното е че никаде не се забелязва теч от горната страна на помпата.Дали да я сваля?Или най-добре веднага отивам при маестро да го залея с вапроси 

- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
В един мануал пишеше че при проблеми с паленето едно от нещата които трябва да се проверят е обретната нафта към резервоара и ако маркуча е задръстен да се продуха или поднови.Незнам кво общо има тая обратна нафта ама не е лошо да пробваш може и да стане нещо 

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
dinozab написа:Ама маркуча след клапана към резервоара ще е празен
Дино идеята ми е представи си ,че потапяш стъклена тръбичка в съд с вода ,ако я запушиш от единият край и извадиш водата няма да изтече,ако я отпушиш водата почва да тече-това е принципа на пипетата.Ако преливният клапан затваря плътно(не знам дали точно това прави) нафтата след него няма как да изтече освен ако не влиза въздух от някъде
За продухването на обратният горивопровод и аз бях чел-хубаво е колегата да го направи.
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
zvetiko написа:dinozab написа:Ама маркуча след клапана към резервоара ще е празен
Дино идеята ми е представи си ,че потапяш стъклена тръбичка в съд с вода ,ако я запушиш от единият край и извадиш водата няма да изтече,ако я отпушиш водата почва да тече-това е принципа на пипетата.Ако преливният клапан затваря плътно(не знам дали точно това прави) нафтата след него няма как да изтече освен ако не влиза въздух от някъде
За продухването на обратният горивопровод и аз бях чел-хубаво е колегата да го направи.
Съгласен съм само че както писах маркуча не е на дъното на резервоара а е горе и така може да стане единствено при пълен до горе резервоар

- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
В момента съм опрял на 80л.,плюс това като правих пробата продухах тръбата (доста лесно се духаше
,значи не е запушена).Последното за което се сетих благодарение на Цветико е калпачето на 6-ти цилиндър ако взема оттам въздух-оттам ще ми идва изтърсването при след като запаля [/img]

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани