съвет за ГНП
Модератор: Технически модератори
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Колеги ,майтапа настрани-каква водна помпа да си сложа,че мойта сигурно е оргиналната.Да кажете модел и цена
Фенче с тоя подпис ме психяса.

Фенче с тоя подпис ме психяса.

- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
чак пък оригиналнатаzvetiko написа:Колеги ,майтапа настрани-каква водна помпа да си сложа,че мойта сигурно е оргиналната.Да кажете модел и цена





- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Абе ,че лопатките трябва да са метални го знам-каква марка точно да търся.Адаш чакам утре да ми кажеш,ако може и откъде да я взема. 

- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
zvetiko написа:Абе ,че лопатките трябва да са метални го знам-каква марка точно да търся.Адаш чакам утре да ми кажеш,ако може и откъде да я взема.

- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
къв е тоа майстор ве Петьо- да не сте сляпи -аз като ми трябванещо отивам и си купувам-не питам никой///peter написа:zvetiko написа:Абе ,че лопатките трябва да са метални го знам-каква марка точно да търся.Адаш чакам утре да ми кажеш,ако може и откъде да я взема.
утре ще звънна на майстора и ще ми каже






- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
bmwfena написа:къв е тоа майстор ве Петьо- да не сте сляпи -аз като ми трябванещо отивам и си купувам-не питам никой///peter написа:zvetiko написа:Абе ,че лопатките трябва да са метални го знам-каква марка точно да търся.Адаш чакам утре да ми кажеш,ако може и откъде да я взема.
утре ще звънна на майстора и ще ми каже
а ве -ТДСса нали нямат глави менте
![]()
питам за инфо ве
![]()
Водна помпа за TDS не се избира и купува току-така-особено след като избора и е пряко свързан със здравето на дясното ти око.

- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
ЕЕЕЕЕЕ Браво---за таа приказка ще черпя кат се видим-все някой пътzvetiko написа:bmwfena написа:къв е тоа майстор ве Петьо- да не сте сляпи -аз като ми трябванещо отивам и си купувам-не питам никой///peter написа:zvetiko написа:Абе ,че лопатките трябва да са метални го знам-каква марка точно да търся.Адаш чакам утре да ми кажеш,ако може и откъде да я взема.
утре ще звънна на майстора и ще ми каже
а ве -ТДСса нали нямат глави менте
![]()
питам за инфо ве
![]()
Водна помпа за TDS не се избира и купува току-така-особено след като избора и е пряко свързан със здравето на дясното ти око.



- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Като почна отново да пътувам до Турция ще ти се обадя-но гледай да ме чакаш някъде от ляво-от дясно знаеш колко е напрегнато . 

За нула време замина и тази тема
-до кога
Дизела си е дизел,бензина -бензин.Мотора 3.0д,които е коман реил в едната дюза има ел. на иглата и спомената и дават период 80 000-100 000км.(умна дюза),Агр е кра4ка напред относно екологията има го в вси4ки нови дизели,относно гнп-гарнитурите са му по-ефтини от мембрамите на изпарителя и карат пове4е,ГЛАВАТА-бензина е по зле,него изпусна ли го отиваш за глава,докато дизела има пръстени на ризите,които горят-сдухат ли отиваме на гарнитура и ако сменим само нея-мисията продължава(главата)затова някои си копуват ''пазен''дизел и след време обезглавен.Незнам какъв е тоя спор-истината 4е тдс няма нищо общо с м50,нито по вървеж,нито по разход на гориво,ако е подъжан и по пари за комсувативи.ИСТИНАТА за мене е,4е дизела се кара много пове4е и като се вземат предвид годините на е34 е и по-износен(на пазара),съвет-не си даваите парите за днешен тдс нов внос-шваба не го реставрирал след 700-800хиляди,просто го е махнал в БГ.Друг е въпроса за м51 и м50 след ка4ествен ремонт=давам глас за дизела.,по-практи4ен е и две газови да зака4ите дизела е по икономи4ен
Метана е друга работа





- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
ще те чакам на пристанището--но на него вместо море има антифризzvetiko написа:Като почна отново да пътувам до Турция ще ти се обадя-но гледай да ме чакаш някъде от ляво-от дясно знаеш колко е напрегнато .



- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
ivan. написа:За нула време замина и тази тема![]()
![]()
-до кога
Дизела си е дизел,бензина -бензин.Мотора 3.0д,които е коман реил в едната дюза има ел. на иглата и спомената и дават период 80 000-100 000км.(умна дюза),Агр е кра4ка напред относно екологията има го в вси4ки нови дизели,относно гнп-гарнитурите са му по-ефтини от мембрамите на изпарителя и карат пове4е,ГЛАВАТА-бензина е по зле,него изпусна ли го отиваш за глава,докато дизела има пръстени на ризите,които горят-сдухат ли отиваме на гарнитура и ако сменим само нея-мисията продължава(главата)затова някои си копуват ''пазен''дизел и след време обезглавен.Незнам какъв е тоя спор-истината 4е тдс няма нищо общо с м50,нито по вървеж,нито по разход на гориво,ако е подъжан и по пари за комсувативи.ИСТИНАТА за мене е,4е дизела се кара много пове4е и като се вземат предвид годините на е34 е и по-износен(на пазара),съвет-не си даваите парите за днешен тдс нов внос-шваба не го реставрирал след 700-800хиляди,просто го е махнал в БГ.Друг е въпроса за м51 и м50 след ка4ествен ремонт=давам глас за дизела.,по-практи4ен е и две газови да зака4ите дизела е по икономи4ен
Метана е друга работа
Вече съм го казвал и всички много добре го знаят -една от основните причини всички професионални транспортни средства да са с дизелови двигатели е ,че дизела поради начина си на работа е с пъти по-дълготраен от бензиновият двигател.Относно икономичноста на двигателите-дизела винаги е бил по-икономичен от безиновият двигател и това е втората основна причина всички професионални транспортни средства да са с дизелови двигатели.Това ,че в нашата мила Родина цените на горивата се правят по някакви измислени критерии е друг въпрос.Наистина BMW на газ е най-евтиният вариант,но пък трябва да търпиш простотиите на газовата уредба,не знаеш кога ще се пребиеш,не знаеш утре какво точно ще стане с цената на газта.
нафта на 0.60цента ,за 48 евро е до горе,не искам да ги 4увам газовите,средния ми разход е 8/100 =10лв 100км.. е нека сме живи здравиzvetiko написа:ivan. написа:За нула време замина и тази тема![]()
![]()
-до кога
Дизела си е дизел,бензина -бензин.Мотора 3.0д,които е коман реил в едната дюза има ел. на иглата и спомената и дават период 80 000-100 000км.(умна дюза),Агр е кра4ка напред относно екологията има го в вси4ки нови дизели,относно гнп-гарнитурите са му по-ефтини от мембрамите на изпарителя и карат пове4е,ГЛАВАТА-бензина е по зле,него изпусна ли го отиваш за глава,докато дизела има пръстени на ризите,които горят-сдухат ли отиваме на гарнитура и ако сменим само нея-мисията продължава(главата)затова някои си копуват ''пазен''дизел и след време обезглавен.Незнам какъв е тоя спор-истината 4е тдс няма нищо общо с м50,нито по вървеж,нито по разход на гориво,ако е подъжан и по пари за комсувативи.ИСТИНАТА за мене е,4е дизела се кара много пове4е и като се вземат предвид годините на е34 е и по-износен(на пазара),съвет-не си даваите парите за днешен тдс нов внос-шваба не го реставрирал след 700-800хиляди,просто го е махнал в БГ.Друг е въпроса за м51 и м50 след ка4ествен ремонт=давам глас за дизела.,по-практи4ен е и две газови да зака4ите дизела е по икономи4ен
Метана е друга работа
Вече съм го казвал и всички много добре го знаят -една от основните причини всички професионални транспортни средства да са с дизелови двигатели е ,че дизела поради начина си на работа е с пъти по-дълготраен от бензиновият двигател.Относно икономичноста на двигателите-дизела винаги е бил по-икономичен от безиновият двигател и това е втората основна причина всички професионални транспортни средства да са с дизелови двигатели.Това ,че в нашата мила Родина цените на горивата се правят по някакви измислени критерии е друг въпрос.Наистина BMW на газ е най-евтиният вариант,но пък трябва да търпиш простотиите на газовата уредба,не знаеш кога ще се пребиеш,не знаеш утре какво точно ще стане с цената на газта.

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани