съвет за ГНП

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 12 Ное 2007, 0:09

Колеги ,майтапа настрани-каква водна помпа да си сложа,че мойта сигурно е оргиналната.Да кажете модел и цена ;)

Фенче с тоя подпис ме психяса. :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 12 Ное 2007, 0:11

Утре ще ти кажа точно модела и цена, гледай да е с метални перки :)

БМВманиачения
Аватар
Мнения: 5148
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: ПЕЧКА понавървяваща
Мечтае да кара: на ядене и пиене

Мнение от bmwfena » 12 Ное 2007, 0:11

zvetiko написа:Колеги ,майтапа настрани-каква водна помпа да си сложа,че мойта сигурно е оргиналната.Да кажете модел и цена ;)
чак пък оригиналната :shock: :shock: :shock: ама и така да е--сложи си с метална турбинка--по добре щее :!:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 12 Ное 2007, 0:13

Абе ,че лопатките трябва да са метални го знам-каква марка точно да търся.Адаш чакам утре да ми кажеш,ако може и откъде да я взема. ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 12 Ное 2007, 0:17

zvetiko написа:Абе ,че лопатките трябва да са метални го знам-каква марка точно да търся.Адаш чакам утре да ми кажеш,ако може и откъде да я взема. ;)


:yes: утре ще звънна на майстора и ще ми каже

БМВманиачения
Аватар
Мнения: 5148
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: ПЕЧКА понавървяваща
Мечтае да кара: на ядене и пиене

Мнение от bmwfena » 12 Ное 2007, 0:21

///peter написа:
zvetiko написа:Абе ,че лопатките трябва да са метални го знам-каква марка точно да търся.Адаш чакам утре да ми кажеш,ако може и откъде да я взема. ;)


:yes: утре ще звънна на майстора и ще ми каже
къв е тоа майстор ве Петьо- да не сте сляпи -аз като ми трябванещо отивам и си купувам-не питам никой :!: а ве -ТДСса нали нямат глави менте :mhihi: :mhihi: питам за инфо ве :?: :?:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 12 Ное 2007, 0:24

Ще питам за хубава марка бе фенче, дизела е капризна машина :mhihi: :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 12 Ное 2007, 0:26

bmwfena написа:
///peter написа:
zvetiko написа:Абе ,че лопатките трябва да са метални го знам-каква марка точно да търся.Адаш чакам утре да ми кажеш,ако може и откъде да я взема. ;)


:yes: утре ще звънна на майстора и ще ми каже
къв е тоа майстор ве Петьо- да не сте сляпи -аз като ми трябванещо отивам и си купувам-не питам никой :!: а ве -ТДСса нали нямат глави менте :mhihi: :mhihi: питам за инфо ве :?: :?:


Водна помпа за TDS не се избира и купува току-така-особено след като избора и е пряко свързан със здравето на дясното ти око. :mhihi:

БМВманиачения
Аватар
Мнения: 5148
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: ПЕЧКА понавървяваща
Мечтае да кара: на ядене и пиене

Мнение от bmwfena » 12 Ное 2007, 0:29

zvetiko написа:
bmwfena написа:
///peter написа:
zvetiko написа:Абе ,че лопатките трябва да са метални го знам-каква марка точно да търся.Адаш чакам утре да ми кажеш,ако може и откъде да я взема. ;)


:yes: утре ще звънна на майстора и ще ми каже
къв е тоа майстор ве Петьо- да не сте сляпи -аз като ми трябванещо отивам и си купувам-не питам никой :!: а ве -ТДСса нали нямат глави менте :mhihi: :mhihi: питам за инфо ве :?: :?:


Водна помпа за TDS не се избира и купува току-така-особено след като избора и е пряко свързан със здравето на дясното ти око. :mhihi:
ЕЕЕЕЕЕ Браво---за таа приказка ще черпя кат се видим-все някой път :!: Светът е малък :!:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 12 Ное 2007, 0:34

Домъкни си задника в София и ще решим спора за газ/дизел на една маса :D

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 12 Ное 2007, 0:34

Като почна отново да пътувам до Турция ще ти се обадя-но гледай да ме чакаш някъде от ляво-от дясно знаеш колко е напрегнато . :mhihi:


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 12 Ное 2007, 0:56

За нула време замина и тази тема :mhihi: :mhihi: :mhihi: -до кога :?: Дизела си е дизел,бензина -бензин.Мотора 3.0д,които е коман реил в едната дюза има ел. на иглата и спомената и дават период 80 000-100 000км.(умна дюза),Агр е кра4ка напред относно екологията има го в вси4ки нови дизели,относно гнп-гарнитурите са му по-ефтини от мембрамите на изпарителя и карат пове4е,ГЛАВАТА-бензина е по зле,него изпусна ли го отиваш за глава,докато дизела има пръстени на ризите,които горят-сдухат ли отиваме на гарнитура и ако сменим само нея-мисията продължава(главата)затова някои си копуват ''пазен''дизел и след време обезглавен.Незнам какъв е тоя спор-истината 4е тдс няма нищо общо с м50,нито по вървеж,нито по разход на гориво,ако е подъжан и по пари за комсувативи.ИСТИНАТА за мене е,4е дизела се кара много пове4е и като се вземат предвид годините на е34 е и по-износен(на пазара),съвет-не си даваите парите за днешен тдс нов внос-шваба не го реставрирал след 700-800хиляди,просто го е махнал в БГ.Друг е въпроса за м51 и м50 след ка4ествен ремонт=давам глас за дизела.,по-практи4ен е и две газови да зака4ите дизела е по икономи4ен :!: Метана е друга работа

БМВманиачения
Аватар
Мнения: 5148
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: ПЕЧКА понавървяваща
Мечтае да кара: на ядене и пиене

Мнение от bmwfena » 12 Ное 2007, 1:00

zvetiko написа:Като почна отново да пътувам до Турция ще ти се обадя-но гледай да ме чакаш някъде от ляво-от дясно знаеш колко е напрегнато . :mhihi:
ще те чакам на пристанището--но на него вместо море има антифриз :mhihi: :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 12 Ное 2007, 1:15

ivan. написа:За нула време замина и тази тема :mhihi: :mhihi: :mhihi: -до кога :?: Дизела си е дизел,бензина -бензин.Мотора 3.0д,които е коман реил в едната дюза има ел. на иглата и спомената и дават период 80 000-100 000км.(умна дюза),Агр е кра4ка напред относно екологията има го в вси4ки нови дизели,относно гнп-гарнитурите са му по-ефтини от мембрамите на изпарителя и карат пове4е,ГЛАВАТА-бензина е по зле,него изпусна ли го отиваш за глава,докато дизела има пръстени на ризите,които горят-сдухат ли отиваме на гарнитура и ако сменим само нея-мисията продължава(главата)затова някои си копуват ''пазен''дизел и след време обезглавен.Незнам какъв е тоя спор-истината 4е тдс няма нищо общо с м50,нито по вървеж,нито по разход на гориво,ако е подъжан и по пари за комсувативи.ИСТИНАТА за мене е,4е дизела се кара много пове4е и като се вземат предвид годините на е34 е и по-износен(на пазара),съвет-не си даваите парите за днешен тдс нов внос-шваба не го реставрирал след 700-800хиляди,просто го е махнал в БГ.Друг е въпроса за м51 и м50 след ка4ествен ремонт=давам глас за дизела.,по-практи4ен е и две газови да зака4ите дизела е по икономи4ен :!: Метана е друга работа


Вече съм го казвал и всички много добре го знаят -една от основните причини всички професионални транспортни средства да са с дизелови двигатели е ,че дизела поради начина си на работа е с пъти по-дълготраен от бензиновият двигател.Относно икономичноста на двигателите-дизела винаги е бил по-икономичен от безиновият двигател и това е втората основна причина всички професионални транспортни средства да са с дизелови двигатели.Това ,че в нашата мила Родина цените на горивата се правят по някакви измислени критерии е друг въпрос.Наистина BMW на газ е най-евтиният вариант,но пък трябва да търпиш простотиите на газовата уредба,не знаеш кога ще се пребиеш,не знаеш утре какво точно ще стане с цената на газта.


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 12 Ное 2007, 1:22

zvetiko написа:
ivan. написа:За нула време замина и тази тема :mhihi: :mhihi: :mhihi: -до кога :?: Дизела си е дизел,бензина -бензин.Мотора 3.0д,които е коман реил в едната дюза има ел. на иглата и спомената и дават период 80 000-100 000км.(умна дюза),Агр е кра4ка напред относно екологията има го в вси4ки нови дизели,относно гнп-гарнитурите са му по-ефтини от мембрамите на изпарителя и карат пове4е,ГЛАВАТА-бензина е по зле,него изпусна ли го отиваш за глава,докато дизела има пръстени на ризите,които горят-сдухат ли отиваме на гарнитура и ако сменим само нея-мисията продължава(главата)затова някои си копуват ''пазен''дизел и след време обезглавен.Незнам какъв е тоя спор-истината 4е тдс няма нищо общо с м50,нито по вървеж,нито по разход на гориво,ако е подъжан и по пари за комсувативи.ИСТИНАТА за мене е,4е дизела се кара много пове4е и като се вземат предвид годините на е34 е и по-износен(на пазара),съвет-не си даваите парите за днешен тдс нов внос-шваба не го реставрирал след 700-800хиляди,просто го е махнал в БГ.Друг е въпроса за м51 и м50 след ка4ествен ремонт=давам глас за дизела.,по-практи4ен е и две газови да зака4ите дизела е по икономи4ен :!: Метана е друга работа


Вече съм го казвал и всички много добре го знаят -една от основните причини всички професионални транспортни средства да са с дизелови двигатели е ,че дизела поради начина си на работа е с пъти по-дълготраен от бензиновият двигател.Относно икономичноста на двигателите-дизела винаги е бил по-икономичен от безиновият двигател и това е втората основна причина всички професионални транспортни средства да са с дизелови двигатели.Това ,че в нашата мила Родина цените на горивата се правят по някакви измислени критерии е друг въпрос.Наистина BMW на газ е най-евтиният вариант,но пък трябва да търпиш простотиите на газовата уредба,не знаеш кога ще се пребиеш,не знаеш утре какво точно ще стане с цената на газта.
нафта на 0.60цента ,за 48 евро е до горе,не искам да ги 4увам газовите,средния ми разход е 8/100 =10лв 100км.. е нека сме живи здрави ;)

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook